Suhde kriisissä

Anonyymi-ap

Musta tuntuu tosi pahalle mun suhteessa.
Ollaan oltu 8kk kimpassa mun poikaystävän kans ja tuntuu et menetän järjen.
Py on sellanen mentaliteetti et mun pitäis olla maailman itsevarmin tyttöystävä jota ei saa haitata mikään epäkunnioitus tai mikään.

Esimerksi viimeaikojen tapahtumia, Viikonloppuna py sano mulle ilkeesti että ”millos alat treenaamaan, ansaitsen parhaan version susta” kun tähän sanoin että ”eikö se paras versio voi olla myös henkistä” johon py sanoi että ” en halua olla henkisesti hyvän 200kilosen kanssa”. Ja muutenkin py sanonut et jos lihoisin hän pettäis mua laihemman kans.
Mulla ollut paha rauranpuute viimeisen vuoden, jolloin energiaa ei oo jäänyt urheiluun kun oon ollut niin poikki.

Oon kuitenkin ihan normi kokoinen 160cm ja 52kg, eli tosi asiatonta poikaystävältä.

No myös py ulos lähtiessään viikonloppuna kysyi että laittaako hän lippiksen vai ei ja sanoin että älä laita, että oot komeampi ilman, johon py sanoi että ” sit mua tullaan iskemään enemmän että sit on vaikeempi kieltäytyä” johon mä vähän reagoin että ei oo ok vitsailla tollasesta, ja py sanoi sen eri äänenpainoon kun vitsit yleensä eli en usko että oli ees välttämättä vitsi.
Tähän py sanoi että ”en haluu tollasta tyttöystävää joka ei voi nauraa tälläsille asioille” joka tuntu ikävältä.

Musta tuntuu etten enää voi luottaa samalla tavalla mun poikaystävään tuom pettämisellä vitsailun jälkeen, ja tuntuu ettei py hyväksy mua ulkoisesti, varsinkaan jos ikinä vähääkään lihoisin.

Py suuttuu mulle jos yritän sanoa ja puhua sille näistä asioista, että musta tuntuu ikävälle, ja että voiko häneen luottaa enään niin paljoa.
Py ei ole mielestään tehnyt mitään väärää.
Oon vaan liian herkkä, enkä ymmärrä vitsejä, eikä hän enään voi olla oma itsensä ja vitsailla.

7

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä olette jos saa kysyä?

      • Anonyymi

        Mä oon 22v ja poikaystävä on 27v.


    • Anonyymi

      No en ainakaan hetkeäkään olisi tuollaisen ihmisen kanssa. Voin kertoa että tulet kärsimään loppuelämän ka eroatte kopulta kuitenkin. Ei kannata tuhlata omaa elämää!!!! Äläkä usko tuollaisen sian lupauksia muutoksesta. Ei tule tapahtumaan. 🙂

    • Anonyymi

      Kannattaa juosta ja lujaa. Se tulee tuhoamaan sut.

    • Anonyymi

      Mistä sinä olet loytänyt noin äärettomän idioottimaisen py.n? Minä en edes uskoisi että noin suurta tyhmyyttä voi olla noin vanhalla miehellä, kuin sinun py.lläsi!

      Jos sinulla on kokemasi jälkeen yhtä ainutta aivomolekyyliä jäljellä, nakkaisisit tuon idiootin ulos pyoreään huoneeseen ja ovi tiukasti lukkoon. Ja pysyisit siitä k-a-u-k-a-n-a

      Käytä aikaasi kehittämään henkisesti itseäsi, oppimalla kaikkea uutta. Arvomaailmasi saisi kauniimman ulottuvuuden ja osaisisit valita ystäväsi paljon korkeammalta henkiseltä tasolta!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Niin oletko kysynyt itseltäsi miksi olet tuollaisen idiootti miehen kanssa yhdessä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe