E-kontakti kokemuksia - ei kannata tuhlata rahoja!!!

Anonyymi-ap

Olin kolme kuukautta E-kontaktin jäsenenä, ystävätterini suostuttelemana. Hän kun löysi sieltä tapailukaveri.
Olen korkeasti koulutettu (phd), asunut ja työskennellyt useassa eri maassa, osaan useita kieliä, minulla on hyvä yleisivistys ja osaan keskustella useista aihealueista jne.
Ulkonäkökin kohdillaan, olen nuorekas, ei ylipainoa jne.
Sain muutamia viestejä, useat peruskoulu tai ammattikoulupohjalla, mitä olivat profiilinsa kirjoittaneet. Muutamille vastasin - mutta en juuri saanut vastaukseksi muuta kuin, joitakin kommentteja siihen mitä itse kirjoitin.
Kukaan ei oma aloitteisesti tuonut keskusteluun mitään uutta, omaa.
Vastaukset yleensä yhden lauseen pituisia.
Ketään en ko. aikana tavannut.
Kävin itse profiileja läpi, mutta oman ikäiset miehet olivat monen sadan kilometrin päässä. Yllättävän monet 50 kieppeissä olevat miehet hakivat myös itseään paljon nuorempia naisia, mahdollisesti vielä lapset toiveena.

Rahat meni hukkaan, no kokemusta rikkaampana kuitenkin. Ei ole nettideittailu minun juttu!!

20

1778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla koulutustasolle ("olen Ph.d") ei ole mitään merkistystä deittipalveluissa. Toki mies katsoo myös että mitä nainen on opiskelkut tai millä alalla hän on. Toki näin.

      Mutta kun alkaa profiilitekstissä tulla "olen koulutettu nainen...plaaplaa" niin moni koulutettu mies jättää asian sikseen.

      Se että on opiskelltut on jees mutta naisen muut asiat sekä henkiset/luonne että fyysiset merkkaavat sen jälkeen myös ja melkein enemmän.

      • Anonyymi

        Koulutus näkyi taustatiedoissa. Muita alkuperäisessä viestissäni kertomiani asioita en edes profiilitekstiin laittanut.
        Profiilitekstissä kirjoitin harrastuksistani, miten tykkään viettää aikaa, mitä arvostan elämässä (olen mm. Kokenut paljon erilaisia menetyksiä) ja yleensäkin millaiset asiat elämässä kiinnostaa jne.
        Jos saan viestejä, joissa yksi sana tai lause, kertoo se aika paljon lähettäjän sosiaalisista taidoista. Itse yritin hieman itsestäni kertoa arkisia asioita, kommentoida jotain päivän keskusteluaihetta, mitä nyt täysin vieraalle voi kirjoittaa- tuoda erilaisia keskustelunaiheita, joihin tarttua. Vastauksena saattoi tulla: pyöräily on kivaa. Ei innostanut jatkaa tälläisiä ”keskusteluja”.
        Kerroin kokemukseni, jos joku harkitsee maksavansa palvelusta, ei kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulutus näkyi taustatiedoissa. Muita alkuperäisessä viestissäni kertomiani asioita en edes profiilitekstiin laittanut.
        Profiilitekstissä kirjoitin harrastuksistani, miten tykkään viettää aikaa, mitä arvostan elämässä (olen mm. Kokenut paljon erilaisia menetyksiä) ja yleensäkin millaiset asiat elämässä kiinnostaa jne.
        Jos saan viestejä, joissa yksi sana tai lause, kertoo se aika paljon lähettäjän sosiaalisista taidoista. Itse yritin hieman itsestäni kertoa arkisia asioita, kommentoida jotain päivän keskusteluaihetta, mitä nyt täysin vieraalle voi kirjoittaa- tuoda erilaisia keskustelunaiheita, joihin tarttua. Vastauksena saattoi tulla: pyöräily on kivaa. Ei innostanut jatkaa tälläisiä ”keskusteluja”.
        Kerroin kokemukseni, jos joku harkitsee maksavansa palvelusta, ei kannata.

        Tuo naisten vastaus "puolittaisella lauseella" on joka deittipaikan ongelma.

        Ja samoin loppuu itseltäkin viestittely siihen paikkaan.


    • Anonyymi

      "Yllättävän monet 50 kieppeissä olevat miehet hakivat myös itseään paljon nuorempia naisia"

      Tietenkin, wanhoilla naisilla ei ole seksuaalista markkina-arvoa.

      "mahdollisesti vielä lapset toiveena."

      Toiveena yleensä on seksuaalinen kumppani. Naisten biologian mukaiset vaihdevuodet alkavat tyypillisesti noin 38v ... 56v ikähaarukassa, vaihdevuodet päättävät naisen seksuaalisuuden.

      Mies joka on 50v tietämillä tai vanhempi on jo eronnut, ainakin kerran, wanhaksi menneestä kumppanista.

      • Anonyymi

        Harmittavasti myöskään wanhoilla miehillä ei ole seksuaalista markkina-arvoa. Mieshormonien tasojen alkaessa laskemaan 30 ikävuoden jälkeen miehillä saman tekee libido ja potenssi. Tietysti wanhoilla miehillä kuten wanhoilla naisillakin saattaa olla rahallista arvoa jotta voi saada nuoremman kumppanin. Tosin wanha mies ei sillä oikein mitään enää tee.


    • Anonyymi

      Mutta Almamedia se vaan pukkaa nyt 07/2023 TV mainosta e-kontaktista.

      Kuten täällä todettu niin täysin kelvoton paikka.
      Tuollakin paikalla on Almamediassa joku tuotepäällikkö.
      Eiko hitto vieköön yritys tajua ettei kukaan halua maksaa tuon paskan käytöstä mitään...

      • Anonyymi

        Ei se sen deittisivuston tai yrityksen syytä ole jos miestarjonta Suomenmaassa on ala-arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sen deittisivuston tai yrityksen syytä ole jos miestarjonta Suomenmaassa on ala-arvoista.

        Varmaan tarkoitit naistarjontaa?


    • Anonyymi

      Aloituksen tekijällä on ilmeisestikin heikko itsetunto joka näkyy hänen viestinsä sillöstä ja totta kai kuka vaan haluis sen prinssin tai prinsessa siitä omalta kotikulmalta.

      Voi luoja sentää millaisia ihmisiä..

      • Anonyymi

        Aloituksen tekijä tässä vastaa.
        Jos huomaisit, kirjoitin että olen asunut useissa eri maissa - en todellakaan etsi peräkammarin poikaa omilta kulmilta.
        Useimmissa kiinnostavissa profiileissa sen sijaan oli rajattu juuri oma paikkakunta /lähialue josta mies etsi seuraa -joten heitä ei kiinnostanut seura kauempaa.
        Omaan profiiliini kirjasin erikseen, että ettei paikkakunnalla väliä.
        Tosin tässä iässä ihmisillä jo hyvät asemat, sosiaalinen verkosto ja omaisuus asettunut uomiinsa, jolloin vaikeampi muuttaa toisella puolelle maata. Itselle ei ongelma, muuttaa vaikka ulkomaille - aina osaavalle töitä löytyy.
        Mainitsen vielä yhden asian, mikä itseäni tökki profiileissa - jos henkilö laittaa nimekseen, Miehevä, Kellukka jne...ei iske. Toinen asia, joka on luontaantyöntävää on romanttinen lässytys - romantiikassa ei mitään vikaa, mutta jotenkin itse lähtisin tutustumaan ensin älyn ja arvojen kautta, romantiikka ym. tulee kyllä sitten, jos kemiaa syntyy.
        No leskeytyneen ystävättären kehotuksesta tämäkin kokemus itselle syntyi. Paljonkin kiinnostuneita miehiä on ympärillä IRL, mutta varattuja, jotka miettii eroa, haluavat vaihtelua tai mitä sitten onkaan. Sellaiseen ei kannata lähteä mukaan. Täytyy vain toivoa, että elämänsä kanssa tasapainossa oleva vapaa mies löytyy oikeassa elämässä, kun sen aika on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen tekijä tässä vastaa.
        Jos huomaisit, kirjoitin että olen asunut useissa eri maissa - en todellakaan etsi peräkammarin poikaa omilta kulmilta.
        Useimmissa kiinnostavissa profiileissa sen sijaan oli rajattu juuri oma paikkakunta /lähialue josta mies etsi seuraa -joten heitä ei kiinnostanut seura kauempaa.
        Omaan profiiliini kirjasin erikseen, että ettei paikkakunnalla väliä.
        Tosin tässä iässä ihmisillä jo hyvät asemat, sosiaalinen verkosto ja omaisuus asettunut uomiinsa, jolloin vaikeampi muuttaa toisella puolelle maata. Itselle ei ongelma, muuttaa vaikka ulkomaille - aina osaavalle töitä löytyy.
        Mainitsen vielä yhden asian, mikä itseäni tökki profiileissa - jos henkilö laittaa nimekseen, Miehevä, Kellukka jne...ei iske. Toinen asia, joka on luontaantyöntävää on romanttinen lässytys - romantiikassa ei mitään vikaa, mutta jotenkin itse lähtisin tutustumaan ensin älyn ja arvojen kautta, romantiikka ym. tulee kyllä sitten, jos kemiaa syntyy.
        No leskeytyneen ystävättären kehotuksesta tämäkin kokemus itselle syntyi. Paljonkin kiinnostuneita miehiä on ympärillä IRL, mutta varattuja, jotka miettii eroa, haluavat vaihtelua tai mitä sitten onkaan. Sellaiseen ei kannata lähteä mukaan. Täytyy vain toivoa, että elämänsä kanssa tasapainossa oleva vapaa mies löytyy oikeassa elämässä, kun sen aika on.

        Hmmm.. 55v. mies haluaa kommentoida tähän. Pari vuotta yksin asuneena mutta kohtuullisen extroverttina poikana olen ehtinyt kokeilemaan erilaisia treffipalveluja, käytännössä olen aika yksinäinen jätkä tätä nykyä kun lapsetkin jo aikuisia ja touhuilevat omiaan, iskän hommat ei heitä tällä haavaa niin kiinnosta niin diggaisin keskustella naispuoleisten kanssa jotain fiksuakin :D Olen kokeillut E-Kontaktia, Tinderiä ja S24 maksullisina mutta tuntuu että sellasta turhaa rahankulua vain joten lopetin maksamisen ja ko. palvelut. Menen ilmaseks sieltä mistä pääsee riman ali tai ehkä jonain päivänä ihan IRL törmää kivaan ihmiseen, useimmiten täs elämäs käynny niin. Ymmärrän omat rajoitteeni enkä etsi mitään nuoria flikkoja vaan about ikäistäni seuraa. Lapsia en lisää halua mistään hinnasta vaikka lapsirakas olenkin. Omien napanuorat on leikattu ja vaipat vaihettu ja kestetty uhmaiät, hih! Lapsenlapsia jos sais niin olisin sulaa vahaa vain :) Tuosta välimatkasta.. niin ei kai sellasella olisi merkitystä, täsä elämäsä sentään yli 30 kertaa muuttanu työn, opiskelun tai muiden syiden vuoksi mutta vain kotimaassa. Itseäni tällä hetkellä sitoo paitsi omakotitaloni niin myös kotipaikkakunnalla oleva kiinteä työpaikkani. Tai duunista.. jos menisin Servicen puolelle niin pelkkää ulkomaan reissaamista olis mikä taas on nuorempien ja poikamiesten hommia, ite olen saanut tollasesta jo tarpeekseni. Kiva työ, kiva koti ja pysyvät olosuhteet niin sellanen sopii mulle nykyään, ei enää mitään nuoruuden koohotuksia että nyt lähetään, mennään ja meinataan (paitsi sopimuksesta tilaustavarana) :D Kuitenkin, loppuvastaukseni aloitukseen on että E-Kontakti ja Eliittikumppani ovat vain rahaa syöviä paskoja. Tinderissä tutkimusten mukaan 50% miehistä varattuja. Että onnea sinne sit vaan, ite jo ymmärsin heivata, niin kuten sinäkin. Kivat kesänjatkot, elokuussa voi tulla paremmat kelit taas ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm.. 55v. mies haluaa kommentoida tähän. Pari vuotta yksin asuneena mutta kohtuullisen extroverttina poikana olen ehtinyt kokeilemaan erilaisia treffipalveluja, käytännössä olen aika yksinäinen jätkä tätä nykyä kun lapsetkin jo aikuisia ja touhuilevat omiaan, iskän hommat ei heitä tällä haavaa niin kiinnosta niin diggaisin keskustella naispuoleisten kanssa jotain fiksuakin :D Olen kokeillut E-Kontaktia, Tinderiä ja S24 maksullisina mutta tuntuu että sellasta turhaa rahankulua vain joten lopetin maksamisen ja ko. palvelut. Menen ilmaseks sieltä mistä pääsee riman ali tai ehkä jonain päivänä ihan IRL törmää kivaan ihmiseen, useimmiten täs elämäs käynny niin. Ymmärrän omat rajoitteeni enkä etsi mitään nuoria flikkoja vaan about ikäistäni seuraa. Lapsia en lisää halua mistään hinnasta vaikka lapsirakas olenkin. Omien napanuorat on leikattu ja vaipat vaihettu ja kestetty uhmaiät, hih! Lapsenlapsia jos sais niin olisin sulaa vahaa vain :) Tuosta välimatkasta.. niin ei kai sellasella olisi merkitystä, täsä elämäsä sentään yli 30 kertaa muuttanu työn, opiskelun tai muiden syiden vuoksi mutta vain kotimaassa. Itseäni tällä hetkellä sitoo paitsi omakotitaloni niin myös kotipaikkakunnalla oleva kiinteä työpaikkani. Tai duunista.. jos menisin Servicen puolelle niin pelkkää ulkomaan reissaamista olis mikä taas on nuorempien ja poikamiesten hommia, ite olen saanut tollasesta jo tarpeekseni. Kiva työ, kiva koti ja pysyvät olosuhteet niin sellanen sopii mulle nykyään, ei enää mitään nuoruuden koohotuksia että nyt lähetään, mennään ja meinataan (paitsi sopimuksesta tilaustavarana) :D Kuitenkin, loppuvastaukseni aloitukseen on että E-Kontakti ja Eliittikumppani ovat vain rahaa syöviä paskoja. Tinderissä tutkimusten mukaan 50% miehistä varattuja. Että onnea sinne sit vaan, ite jo ymmärsin heivata, niin kuten sinäkin. Kivat kesänjatkot, elokuussa voi tulla paremmat kelit taas ;)

        Lisään vielä sen verran että S24 oon vielä ilmaisena. Miksi pyörin "peräkammarin poikana" lähikulmilla niin syystä että tällä alueella on runsaasti ikäisiäni potentiaalisia ehdokkaita niin melko loogisesti tarkastelen ensin lähempää ja tarvittaessa laajennan reviiriä. Oulussa olis yks aivan ihana supernainen ja feissikamuna ollu pitkään mutta en viitti 700km matkustaa ihan vaan toteamaan että molemmilla vielä ankkurit pohjissa eikä kummallakaan valmiutta muuttaa. Etäromantiikka ei oikeassa elämäs useimmiten toimi lainkaan. Siihen, että oikeasti johonkuhun tutustuu ja ihastuu niin se vaatii oikeasti yhdessä vietettyä aikaa, yhteisiä tilanteita että toisen todellinen sielu tulee esiin. Etänä sitä ei voi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä sen verran että S24 oon vielä ilmaisena. Miksi pyörin "peräkammarin poikana" lähikulmilla niin syystä että tällä alueella on runsaasti ikäisiäni potentiaalisia ehdokkaita niin melko loogisesti tarkastelen ensin lähempää ja tarvittaessa laajennan reviiriä. Oulussa olis yks aivan ihana supernainen ja feissikamuna ollu pitkään mutta en viitti 700km matkustaa ihan vaan toteamaan että molemmilla vielä ankkurit pohjissa eikä kummallakaan valmiutta muuttaa. Etäromantiikka ei oikeassa elämäs useimmiten toimi lainkaan. Siihen, että oikeasti johonkuhun tutustuu ja ihastuu niin se vaatii oikeasti yhdessä vietettyä aikaa, yhteisiä tilanteita että toisen todellinen sielu tulee esiin. Etänä sitä ei voi tehdä.

        Lisään edelleen, koska oon aika kova höpöttämään, josko tällä sais sielunsa syöverit puhistettua. Aika montakin kertaa törmänny myös sellaiseen ongelmaan että kun tosiaan olen ilmeisesti geenipoolini vuoksi kova juttelemaan ja aika avoimesti itestäni kerron niin monet naiset säikähtää, pitävät jotenkin häiriintyneenä kun mies ei kai sais jutella niin paljon. Enkä herrasmiehenä todellakaan puhu seksistä, piparijuttuja tai muutoin vonkaa tahi ketään ahdistele sillä tavoin. Aika arkisista asioista olen pyrkinyt puhumaan itsekin. Silti, jos kyselee toiselta liikaa, oon tungetteleva. Jos on varovainen ja välttelee kysymistä ja kertoilee enemmän ittestään niin on itsekäs kun ei ole muka toisesta kiinnostunut vaan puhuu vain itsestään. Että erilaisia kaik oomme. Näillä perusteilla uskon että kohtaaminen reaalielämässä kasvokkain ja siinä nokatusten asioiden purkaminen alias keskustelu niin olis kait paras tapa tavata se oikeampi henkilö. Kehonkielen voi kuitenkin aistia toisin kuin netin kautta. Mutta näillä mennään, pysytään positiivisina vain :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen tekijä tässä vastaa.
        Jos huomaisit, kirjoitin että olen asunut useissa eri maissa - en todellakaan etsi peräkammarin poikaa omilta kulmilta.
        Useimmissa kiinnostavissa profiileissa sen sijaan oli rajattu juuri oma paikkakunta /lähialue josta mies etsi seuraa -joten heitä ei kiinnostanut seura kauempaa.
        Omaan profiiliini kirjasin erikseen, että ettei paikkakunnalla väliä.
        Tosin tässä iässä ihmisillä jo hyvät asemat, sosiaalinen verkosto ja omaisuus asettunut uomiinsa, jolloin vaikeampi muuttaa toisella puolelle maata. Itselle ei ongelma, muuttaa vaikka ulkomaille - aina osaavalle töitä löytyy.
        Mainitsen vielä yhden asian, mikä itseäni tökki profiileissa - jos henkilö laittaa nimekseen, Miehevä, Kellukka jne...ei iske. Toinen asia, joka on luontaantyöntävää on romanttinen lässytys - romantiikassa ei mitään vikaa, mutta jotenkin itse lähtisin tutustumaan ensin älyn ja arvojen kautta, romantiikka ym. tulee kyllä sitten, jos kemiaa syntyy.
        No leskeytyneen ystävättären kehotuksesta tämäkin kokemus itselle syntyi. Paljonkin kiinnostuneita miehiä on ympärillä IRL, mutta varattuja, jotka miettii eroa, haluavat vaihtelua tai mitä sitten onkaan. Sellaiseen ei kannata lähteä mukaan. Täytyy vain toivoa, että elämänsä kanssa tasapainossa oleva vapaa mies löytyy oikeassa elämässä, kun sen aika on.

        missä päin olet ollut töissä. itse kanssa viidessä eri maassa'


    • Anonyymi

      Kokeile ap mielummin eliittikumppaneita noilla pohjatiedoillasi ja toisaalta sillä mitä etsit.

      • Anonyymi

        Älä kokeile nimittäin se on vielä kalliimpi eikä yleensä tuota mitään tulosta. Eliittikumppani EHDOTTAA ne henkilöt jotka HEIDÄN mielestään sopivat sinulle.
        Eli et voi suorittaa itse mitään hakuja.

        Eroamisen kanssa muistaakseni myös ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kokeile nimittäin se on vielä kalliimpi eikä yleensä tuota mitään tulosta. Eliittikumppani EHDOTTAA ne henkilöt jotka HEIDÄN mielestään sopivat sinulle.
        Eli et voi suorittaa itse mitään hakuja.

        Eroamisen kanssa muistaakseni myös ongelmia.

        Eikös tuo ole fiksu tapa. Jos itse kerrot millainen olet ja mitä haet ja systeemi valkkaa sopivat. Omiin korviini tuo kuulostaa ihan hyvältä, ihan siltä mitä nettideittailu voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo ole fiksu tapa. Jos itse kerrot millainen olet ja mitä haet ja systeemi valkkaa sopivat. Omiin korviini tuo kuulostaa ihan hyvältä, ihan siltä mitä nettideittailu voi olla.

        Ei kuule ehdota sellaisia naamoja mitkä miellyttävät.
        Se on suurin ongelma. Toki jos joku haluu laittaa rahaa sinne niin siitä vaan.


    • E-Lukka

      Sietämätöntä. Olen puolestasi syvästi pahoillani ja tunnen syvää myötähäpeää kurjien ahdisteluusi syyllistyneiden miesehdokkaiden puolesta. Synnynnäistä koulutuksen korostamaa laatutietoisuutta kun ei myydä missään torilla eikä kauppakamarilla meklareiden toimesta. Korkeakoulutteisuus on niin kovin aliarvostettua hyvän maun lisäksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe