Ottakaa nyt hyvänen aika itsestänne koppia ja huolehtikaa itsestänne!! Teitä kun kaupunkilaisena, tuolla kylällä katson..ei hyvää päivää... Keventäkää syömistänne, että saatte itsenne 'ihmisen näköiseksi' = hoikaksi. Jättäkää purilaiset ja liikkukaa!!!
Siis Kittilän naiset, varsinkin nuoret aikuiset!!!
8
1380
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on hyvin yleinen ja tiedossa oleva ongelma maaseudulla, siis ei yksi omaa Kittilässä.
- Anonyymi
Pitäs täällä jo ymmärtää!
- Anonyymi
huumeet ja mieliala lääkkeet lohoittaa syytäkää sampo kaulasta se on kaiken takana
- Anonyymi
Lohoitaapa hyvinkin.
- Anonyymi
ja se pakan värin myrphy lapsensa huumeiilla pilannut odottaessa veteli aineita ja lapsesta tuli vajakki.. no sampo samalainen vajakki.
- Anonyymi
Mut Sampo osaa tehdä fyrkkaa.
- Anonyymi
Joku kaupunkilainen suuriluuloinen jätkä kuvittelee, että Kittilässä löytyisi hänenkin naistarpeilleen vastetta ja kun ei nappaa, niin pitää alkaa mustamaalaamaan paikkakunnan naisia. Oletko huomannut itsessäsi mitään parannettavaa, vai menikö jo parasta ennen aika ohi?
Minulle ihmisessä merkitsee paljon enemmän muut arvot kuin ulkonäkö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181