Ihminen voi olla näistä kolmesta ominaisuudesta vain kahta kerrallaan -mutta ei koskaan näitä kaikkia kolmea:
-kommunisti
-rehellinen
-älykäs
Eli:
-jos ihminen on kommunisti ja rehellinen -hän ei ole älykäs
-jos ihminen on kommunisti ja älykäs -hän ei ole rehellinen
-jos ihminen on rehellinen ja älykäs -hän ei ole kommunisti
Näin on.
kompa juttu:
12
714
Vastaukset
- t.i.ruskeepaa
-jos ihminen on yrittäjä ja rehellinen -hän ei ole älykäs
-jos ihminen on yrittäjä ja älykäs -hän ei ole rehellinen
-jos ihminen on rehellinen ja älykäs -hän ei ole yrittäjä
-jos ihminen on nationalisti ja rehellinen -hän ei ole älykäs
-jos ihminen on nationalisti ja älykäs -hän ei ole rehellinen
-jos ihminen on rehellinen ja älykäs -hän ei ole nationalisti
-jos ihminen on uskovainen ja rehellinen -hän ei ole älykäs
-jos ihminen on uskovainen ja älykäs -hän ei ole rehellinen
-jos ihminen on rehellinen ja älykäs -hän ei ole uskovainen
-jos ihminen on ennakkoluuloinen ja rehellinen -hän ei ole älykäs
-jos ihminen on ennakkoluuloinen ja älykäs -hän ei ole rehellinen
-jos ihminen on rehellinen ja älykäs -hän ei ole ennakkoluuloinen
-jos ihminen on yksivaltias ja rehellinen -hän ei ole älykäs
-jos ihminen on yksinvaltias ja älykäs -hän ei ole rehellinen
-jos ihminen on rehellinen ja älykäs -hän ei ole yksinvaltias
-jos ihminen ei ole oikeudenmukainen eikä rehellinen -hän ei ole älykäs
-jos ihminen ei ole oikeudenmukainen eikä älykäs -hän ei ole rehellinen
-jos ihminen ei ole rehellinen eikä älykäs -hän ei ole oikeudenmukainen
Tämä yksinkertainen matemaattinen kaava käy millä tahansa muuttujalla, joka edustaa jakoa ja erottelua johonkin toiseen nähden- dem
Nationalistit ovat hienoja ihmisiä. Samaa ei voi sanoa kommunisteista...
- t.i.ruskeepaa
dem kirjoitti:
Nationalistit ovat hienoja ihmisiä. Samaa ei voi sanoa kommunisteista...
Siitäkö huolimatta, että nationalistit eivät ole rehellisiä?
- Kalle
Kyllähän niitä kieliopillisesti oikeaoppisia suomenkielisiä lauseita voidaan koota vaikka tietokoneella, joka on ohjelmoitu tähän tarkoitukseen. Mutta vaatii tiettyä älykkyyttä ja kokemusta ennenkuin lauseiden asiasisältö on myös järkevä. No kyllähän se sokea kanakin joskus jyvän löytää ja tietokone voi luoda järkevän lauseen.
Esimerkiksi tietokone voisi laatia seuraavan lauseen :
"Jos ihminen on kommunisti ja kiihkomielinen - hän ei ole muiden mielipiteitä hyväksyvä"
/Kalle, joka ei ole pitkän elämänsä aikana tavannut yhtään älykästä ja rehellistä ... Tai olkoon nyt... - Kurre_Orava
Mitn ihmeessä joku voi olla noin tyhmä ja kade.... :D
- t.i.ruskeepaa
Kurre_Orava kirjoitti:
Mitn ihmeessä joku voi olla noin tyhmä ja kade.... :D
minulle mitään merkitystä.
Kuinka monta mainitsemistasi kriteereistä itse täytät???
vom- Kalle
Kaksi, ja yhdessä me täytetään varmaankin kaikki kolme.
/Kalle, joka täyttää kaksi kriteeriä - Sakari Vaara Köyliöstä
Kalle kirjoitti:
Kaksi, ja yhdessä me täytetään varmaankin kaikki kolme.
/Kalle, joka täyttää kaksi kriteeriäMiten olisi näin, nyt kalle ja muut vain toista voi olla!!
-Kapitalisti
-Älykäs
Eli jos olet älykäs ET ole kapitalisti ja jos olet kapitalisti ET ole älykäs!!! - Kalle
Sakari Vaara Köyliöstä kirjoitti:
Miten olisi näin, nyt kalle ja muut vain toista voi olla!!
-Kapitalisti
-Älykäs
Eli jos olet älykäs ET ole kapitalisti ja jos olet kapitalisti ET ole älykäs!!!Ilokseen Kalle huomaa keskustelun kommunistipalstalla saavuttavan asiaan kuuluvan henkisen tason.
/Kalle - Sakari Vaara Köyliöstä
Kalle kirjoitti:
Ilokseen Kalle huomaa keskustelun kommunistipalstalla saavuttavan asiaan kuuluvan henkisen tason.
/KalleKyllä vain kalle ja nimerkin "Sakari Vaara Köyliöstä" takaa löytyy tuttuakin tutumpi henkilö... joka Yhteiskunta/Kommunismi palstalla on kanssasi saanut hyvät keskustelut aikaan....
- herra
..aloitteleville Wittgensteineille: menkää itteenne. Kirjoittakaa oma Tractatus aiheesta ja lähettäkää se ruskeepäälle, joka voi sensuroida sen sitten aiheettomana ja liian tylsänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683