Pitkä prosessi.

Mä itse lukeudun hätähousuihin. Kaikki pitäis saada heti ja nyt.

Mutta koetan siedättäytyä siitä pois. Mulla on suht iso projekti ja teen sitä lähinnä yksin.
Aloittelin jo viime syystalvesta ja tää jatkunee pitkään. Kyse on kellariremontista, mihin liittyy lämmitysjärjestelmän uusintaa ja lattialämmityksen asennusta n. 60 neliölle. On kattilaa tulossa uutta ja on varaajaa yms. Ei sen laajuudesta väliä, mutta hartiapankilla makselen tämän...

Toisaalta hyvää siedätystä mun hätähousumaiselle luonteelle. 😁

Nytten kun ei ole enää kloppi, ei keskity vain yhteen hommaan, vaan välillä pitää tuumailla ja miettiä, sit helkutisti sietää puolivalmista, odotella että pääsee tekee jonkun jutun ja välillä samaa toistoa ilman välivoittoakaan.

Joskus tässä kadulla oli yhdessä omakotitalossa "ikuinen remppa". Se tontti oli ainakin 20 vuotta rempan jäljiltä...lautakasaa, multakökkeröö, purkujätettä ja mitä vaan esillä... mietin, että onpa kiva asua tuollaisessa... mutta siellä tehtiin remppaa rauhassa...

Nyt se talo on kaunis ja toimivannäköinen. 😊

Ois joskus kiva piipahtaa siellä ja kysästä mitä kaikkea tekivät. 😁

Ja taatusti nostaisin hattua ja kumartaisin sille maltille ja sietämiselle, myöskin uskolle, mikä heillä epäilemättä 'projektiin' on ollut. 😊

81

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kuule, meillä ei vieläkään ole kattolistoja muualla, kun kylppärissä. Listat kyllä on ostettu, ovat autotallissa. Kukaan ei vaan saa aikaiseksi laitettua niitä paikoilleen. Talon ostosta jo 10 vuotta ja asuttu siitä reilut 6 vuotta. 😂

Hidasta on.

• No ne ei vaikuta asumismukavuuteen. 😁

Mutta mun kellariremppa vaikuttaa. Siellä on isoja tekijöitä, mitkä vaikuttaa moneen asiaan. 😊

Listat seinälle saa kuka vaan halutessaan, mutta rakenteisiim harva kajoaa. Jos vähänkin tietää mitä tekee. 😁

• Anonyymi

Pyydä Kumpulainen asentamaan.

• Disseisback kirjoitti:

No ne ei vaikuta asumismukavuuteen. 😁

Mutta mun kellariremppa vaikuttaa. Siellä on isoja tekijöitä, mitkä vaikuttaa moneen asiaan. 😊

Listat seinälle saa kuka vaan halutessaan, mutta rakenteisiim harva kajoaa. Jos vähänkin tietää mitä tekee. 😁

Saa joo. Ihmetyttää vaan, kun ukko on tehnut käytännössä talon uusiksi betonilaattaa, seiniä ja kattoa myöden. Kengittänytkin sokkelin ja sitten jää listat lojumaan. 😜

• Anonyymi kirjoitti:

Sepinkö?

https://youtu.be/GpgVBTLkfmM

🤣🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

En pyydä. Osausin itsekin, olen tehnyt juosten kustuun omakotitaloonkin listat kattoon, helppoahan se vaaterissa olevaan on tehdä. Vaan en saa!

• Huitale kirjoitti:

Saa joo. Ihmetyttää vaan, kun ukko on tehnut käytännössä talon uusiksi betonilaattaa, seiniä ja kattoa myöden. Kengittänytkin sokkelin ja sitten jää listat lojumaan. 😜

Loppu moti. 😁

• Huitale kirjoitti:

En pyydä. Osausin itsekin, olen tehnyt juosten kustuun omakotitaloonkin listat kattoon, helppoahan se vaaterissa olevaan on tehdä. Vaan en saa!

Elä kysele, vaan näppäse. 😁

• Joo siis minäkin olen asunut talossani 5-vuotta, eikä vieläkään ole verhotankoa joka ikkunassa😂. Pari vuotta sitten itse päätin, että perkele nyt mä ruuvaan noi paikoilleen.. No kaikkiin ikkunoihin, en silti saanut laitettua. Nyt puuttuu se ruuvinväännin.. mutta hiljaa hyvä tulee🤣

Taidan kyllä olla muutenkin vähän malttamaton.. ehkä tää pikkuhiljaa pikkuhiljaa on ihan hyvästä☺️

• Disseisback kirjoitti:

Loppu moti. 😁

Sitä se on. 😛👍

• Disseisback kirjoitti:

Elä kysele, vaan näppäse. 😁

Tule sellanen ujellus, etten viitti. 😁

• Haaveilija39 kirjoitti:

Joo siis minäkin olen asunut talossani 5-vuotta, eikä vieläkään ole verhotankoa joka ikkunassa😂. Pari vuotta sitten itse päätin, että perkele nyt mä ruuvaan noi paikoilleen.. No kaikkiin ikkunoihin, en silti saanut laitettua. Nyt puuttuu se ruuvinväännin.. mutta hiljaa hyvä tulee🤣

Taidan kyllä olla muutenkin vähän malttamaton.. ehkä tää pikkuhiljaa pikkuhiljaa on ihan hyvästä☺️

Akkuporalla saa sukkelaan naps vaan. 🙂

Jos se on se ruuvinväännin? 😄

Tai tee kuten yks ukko, hakkas verhot suoraan seinään naulaloilla kiinni. Oli kylläkin puuseinä. 😃

Joo siis minäkin olen asunut talossani 5-vuotta, eikä vieläkään ole verhotankoa joka ikkunassa😂. Pari vuotta sitten itse päätin, että perkele nyt mä ruuvaan noi paikoilleen.. No kaikkiin ikkunoihin, en silti saanut laitettua. Nyt puuttuu se ruuvinväännin.. mutta hiljaa hyvä tulee🤣

Ne verhotangot muistaa sitten, kun haluaisi niihin jotkin verhot. 😊

Mä joskus päätin, että hommaan verhot ja verhotangot. Ja hommasit, asensin ja se siitä. Nyt oon mietiskellyt, että joskus ehkä hommaan toisetkin verhot, että toiset voin välillä pestä ja silittää, kunnes taas vaihdan. 😁

Mut nyt tässä on isompaakin. 😁

Piikuisen piikattavaa betonia, kaivuuhommia ja niin edespäin...ei toiset verhot ole prioriteetti 1. 🤣

• Huitale kirjoitti:

Tule sellanen ujellus, etten viitti. 😁

Pöh... sanot, että kasvaa listat kohta tattia, jos ei viskaa seinälle kuivumaan. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Pöh... sanot, että kasvaa listat kohta tattia, jos ei viskaa seinälle kuivumaan. 😁

Olen tässä vihjaillut kyllä. Aina on jokin palopuhe ja meriselitys miksi ei nyt. Hän on selittelyn mestari. 😅

• Huitale kirjoitti:

Tai tee kuten yks ukko, hakkas verhot suoraan seinään naulaloilla kiinni. Oli kylläkin puuseinä. 😃

No mä jouduin hiljakkoin siskolle kertomaan, miten akkuporakoneeseen asennetaan ajopää...🤔

Kaikille ei ole tosiaankaan kaikki ihan tuosta vaan selvää...😁

• Huitale kirjoitti:

Olen tässä vihjaillut kyllä. Aina on jokin palopuhe ja meriselitys miksi ei nyt. Hän on selittelyn mestari. 😅

No sano, ettei tarvitse selityksiä, vaan haluat laittaa listat kattoon ja sillä siisti. Ei tarvitse kokea suotta saamattomuutta, vaan kumpikin pääsee helpommalla. 😊👌

• Huitale kirjoitti:

Kerran olisin tarttenut apua mattotelineen kantamisessa, euhän se mitään paina, mutta on hankala yksin kantaa.

Ootin aikani ja ei kuulu ei näy, sitten nappasin keskestä kiinni ja kannoin yksin sen vaappuvan mattotelineen toiselle puolelle pihaa. Menin sisään ja hän omi kenkiä laittamassa, sanoin että meni jo, kannoin jo.

Joo, katoinkin että hyvin jaksat yksinkin kantaa, enkä pitäny kiirettä. 😤

• Disseisback kirjoitti:

No mä jouduin hiljakkoin siskolle kertomaan, miten akkuporakoneeseen asennetaan ajopää...🤔

Kaikille ei ole tosiaankaan kaikki ihan tuosta vaan selvää...😁

Ohjekirja. 😂

• Disseisback kirjoitti:

Ne verhotangot muistaa sitten, kun haluaisi niihin jotkin verhot. 😊

Mä joskus päätin, että hommaan verhot ja verhotangot. Ja hommasit, asensin ja se siitä. Nyt oon mietiskellyt, että joskus ehkä hommaan toisetkin verhot, että toiset voin välillä pestä ja silittää, kunnes taas vaihdan. 😁

Mut nyt tässä on isompaakin. 😁

Piikuisen piikattavaa betonia, kaivuuhommia ja niin edespäin...ei toiset verhot ole prioriteetti 1. 🤣

Sä siis silität verhot🙂👍🏼
        Mä oon semmoinen et ääh nämä on näin ihan hyvät..ja eiku ikkunaan 🤣 vähän tuossa just mietin, että vaihdan verhot, mutta ne on mennyt kaapissa ryppyisiksi.. joten enpä vaihda..

• Huitale kirjoitti:

Kerran olisin tarttenut apua mattotelineen kantamisessa, euhän se mitään paina, mutta on hankala yksin kantaa.

Ootin aikani ja ei kuulu ei näy, sitten nappasin keskestä kiinni ja kannoin yksin sen vaappuvan mattotelineen toiselle puolelle pihaa. Menin sisään ja hän omi kenkiä laittamassa, sanoin että meni jo, kannoin jo.

Joo, katoinkin että hyvin jaksat yksinkin kantaa, enkä pitäny kiirettä. 😤

Oot hätänen.. 😁

• Huitale kirjoitti:

Ohjekirja. 😂

No se on heitetty paketin muksna jo ajat sitten pois. 😁

• Disseisback kirjoitti:

No sano, ettei tarvitse selityksiä, vaan haluat laittaa listat kattoon ja sillä siisti. Ei tarvitse kokea suotta saamattomuutta, vaan kumpikin pääsee helpommalla. 😊👌

Voi kun oliskin noin helppoa. 🤣

Ilmiriita, sillä hän laittaa ne muuten ei tuu hyvää jälkeä.

• Disseisback kirjoitti:

Oot hätänen.. 😁

Olen joo toisinaan. En jaksa kuhnijoita. Jos jotain aletaan tekee, se tehään sitten eikä enää meinata. 😌

• Disseisback kirjoitti:

No se on heitetty paketin muksna jo ajat sitten pois. 😁

Niinpä niin. 😅

Mä oon semmoinen et ääh nämä on näin ihan hyvät..ja eiku ikkunaan 🤣 vähän tuossa just mietin, että vaihdan verhot, mutta ne on mennyt kaapissa ryppyisiksi.. joten enpä vaihda..

Silitän määkin. Muuten on kurttuset. 🙂

No mutsi hommas mulle mankelin ja silitän pukuni mm...mutta silitän tietty verhotkin...😆

Ja mankrloin lakanat, tyynyliinat, pyyhkeet ja pikkupyyhkeet. 😆

Mut ne menee kompactiin pakettiin, näyttää hyviltä ja pyyhkeet, lakanat ja tyynyliinat, pussilskanat myös tuntuu hyviltä. 😁

Ehkä voisin ainakin nyt vähän sallia vähempää työtä, mut en halua. 😆

• Huitale kirjoitti:

Joku akku siinä ruuvin vääntimessäkin on🤭

Joo tuohan kuulostaa hyvältä. Eipä niin helposti, lapset vedä verhoja alas.. saattas jopa ehkä kiivetä niitä ylös🤣

• Huitale kirjoitti:

Olen joo toisinaan. En jaksa kuhnijoita. Jos jotain aletaan tekee, se tehään sitten eikä enää meinata. 😌

Joo, mut joskus ei vaan pysty...siihen mä oon nykyään törmännyt ja ihan tärkeä oppi mulle. 😊

• Huitale kirjoitti:

Voi kun oliskin noin helppoa. 🤣

Ilmiriita, sillä hän laittaa ne muuten ei tuu hyvää jälkeä.

No töksäytä, ettei tule hänen kelpuuttamat, hommaat uudet ja hän voi ne laittaa. 😁

• Huitale kirjoitti:

Niinpä niin. 😅

Mitä niilä tekee? 🤔

• Disseisback kirjoitti:

No mutsi hommas mulle mankelin ja silitän pukuni mm...mutta silitän tietty verhotkin...😆

Ja mankrloin lakanat, tyynyliinat, pyyhkeet ja pikkupyyhkeet. 😆

Mut ne menee kompactiin pakettiin, näyttää hyviltä ja pyyhkeet, lakanat ja tyynyliinat, pussilskanat myös tuntuu hyviltä. 😁

Ehkä voisin ainakin nyt vähän sallia vähempää työtä, mut en halua. 😆

Ei helkatti mikä hifistelijä.🤣

No just, siis kuinka ihanan pehmeetä tuollaisissa lakanoissa on nukkua. No nyt oon jo ihan kade😌 hyvää työtä teet😁

Ei helkatti mikä hifistelijä.🤣

No just, siis kuinka ihanan pehmeetä tuollaisissa lakanoissa on nukkua. No nyt oon jo ihan kade😌 hyvää työtä teet😁

Oppinut hyvälle,.=kermaperse. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Oppinut hyvälle,.=kermaperse. 😁

Varmaan mielekästä hommaa noin hyvillä välineillä toteuttaa.👍🏼

• Huitale kirjoitti:

Silitän määkin. Muuten on kurttuset. 🙂

Varmasti aika moni silittää👍🏼

Mä en vaan tiedä missä mun silitysrautani on😁 en viitsi ostaa uutta, kun vanhakin on jossain😂

Varmaan mielekästä hommaa noin hyvillä välineillä toteuttaa.👍🏼

No ei nää oikeasti hääppöiset ole, mutta saavat aikaan tarvittavan fiiliksen, että jatkan käyttöä uppiniskaisesti. 😁

• Disseisback kirjoitti:

No ei nää oikeasti hääppöiset ole, mutta saavat aikaan tarvittavan fiiliksen, että jatkan käyttöä uppiniskaisesti. 😁

Jaa? Sulla vielä siis hajautettu omistajuus. 😆

• Anonyymi

• Disseisback kirjoitti:

Mitä niilä tekee? 🤔

Ei tarttis kenenkään neuvoa, kun lukis ohjeet nääs. 😉

• Disseisback kirjoitti:

No töksäytä, ettei tule hänen kelpuuttamat, hommaat uudet ja hän voi ne laittaa. 😁

Se on sellanen sota, jonka valikoin välttää. 🙃

Joku akku siinä ruuvin vääntimessäkin on🤭

Joo tuohan kuulostaa hyvältä. Eipä niin helposti, lapset vedä verhoja alas.. saattas jopa ehkä kiivetä niitä ylös🤣

Nono osukin oikeaan arvaus. 😄

Laittaa yhtäpäätä liaanitkin kattoon heille. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Joo, mut joskus ei vaan pysty...siihen mä oon nykyään törmännyt ja ihan tärkeä oppi mulle. 😊

Viisasta. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Heppamattilan Topi, Huitaleen sutina.

En ole koskaan sutinoinut yhdenkään Topin kanssa.

Varmasti aika moni silittää👍🏼

Mä en vaan tiedä missä mun silitysrautani on😁 en viitsi ostaa uutta, kun vanhakin on jossain😂

Heh, hassu. 😜

Minäkin ennen mankeloin kaikki petivaatteet ja pyyhkeet. Silitin vauvan sukatkin. Mutten enää. Mankelinkin jätin entiseen elämään. 😛

• Huitale kirjoitti:

Nono osukin oikeaan arvaus. 😄

Laittaa yhtäpäätä liaanitkin kattoon heille. 😁

Joo olisi kyllä aikamoinen apinalauma katossa😁

• Huitale kirjoitti:

Heh, hassu. 😜

Minäkin ennen mankeloin kaikki petivaatteet ja pyyhkeet. Silitin vauvan sukatkin. Mutten enää. Mankelinkin jätin entiseen elämään. 😛

Huh, on siinä ollut kyllä hommaa😁

Mun yhden kumppanin äiti aina silitti poikansa vaatteet.. mietin silloin sitä touhua, että huh.. No kun tämän jannun kanssa jaettiin lusikat, niin äitinsä kävi poikansa luona hakemassa pyykit ja siivoamassa. Siis ihan, kun ei olisi jo korkea aika melkein 30v.siivota jo ihan itse.. yritän itse välttää saman paasaamisen.. kyllä poikienkin täytyy oppia tekemään kotitöitä😏

Huh, on siinä ollut kyllä hommaa😁

Mun yhden kumppanin äiti aina silitti poikansa vaatteet.. mietin silloin sitä touhua, että huh.. No kun tämän jannun kanssa jaettiin lusikat, niin äitinsä kävi poikansa luona hakemassa pyykit ja siivoamassa. Siis ihan, kun ei olisi jo korkea aika melkein 30v.siivota jo ihan itse.. yritän itse välttää saman paasaamisen.. kyllä poikienkin täytyy oppia tekemään kotitöitä😏

Oli ylimäärästä energiaa. Mulla välillä on ja sitten tulee tehtyä tyyliin vauvan sukkienkin silittely tyyppistä, kunhan saa purettua energiansa. 😄

Joo, pitää ison miehen jo osata. Äiti tekee karhunpalvelusta.

No juurikin tälläinen meininki🤪😂

Vähemmän karvoja (vielä) kuitenkin? 😋

• Huitale kirjoitti:

Vähemmän karvoja (vielä) kuitenkin? 😋

No juu, mutta yhtä taitavat moovit☺️

Joo tämä oli kova biisi, silloin nuorempana!

Aina. 😁

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­N­­­y­m­­f­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17946850f

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

kondomin keksiminenkin keksi jo vuosituhansia kunnes vuohen suoli....

• Päh... jätesäkki ja jesari...tai sit pyytää mummon virkkaamaan sellasen. 🤣

• Anonyymi

pitkä prosessi, kuin moottoripyörän poljinta painaa käyntiin jotta voi ehkä hörähtää....

• Starttimoottori on keksitty

• Anonyymi

Tuo kuule kuulostaa aika nopealta. Itse elin kylpyhuone ja saunaremontin keskellä yli kolme vuotta. Oli muuten pinna kireällä, kun ei kotonaan päässyt edes suihkuun yli vuoteen.

• No mä tiedän tuon...

Mun on tarkoitus kyllä kilauttaa myös pesutilatkin, mutta ensin hoidanväliaikaisen pesutilan, ennenkuin sitä edes mietin. 😁

• Anonyymi

Ja joo, olisin voinut itsekin tehä, mutta kun en ittu saanut. Olisin maksanut jonkun muunkin tekemään, mutta kun en ittu saanut tehdä sitäkään.🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Ja joo, olisin voinut itsekin tehä, mutta kun en ittu saanut. Olisin maksanut jonkun muunkin tekemään, mutta kun en ittu saanut tehdä sitäkään.🤣

No voi ittujen ittu sentään. 😆

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No voi ittujen ittu sentään. 😆

Kyllä. Arvaatko miksi se on entinen parisuhde? Se tunne, kun on pakko alottaa saliharrastus ja käydä ahkerasti uimassa, että pääsee suihkuun ja saunaan. Ei anopillakaan viitti joka päivä suihkussa ravata. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Arvaatko miksi se on entinen parisuhde? Se tunne, kun on pakko alottaa saliharrastus ja käydä ahkerasti uimassa, että pääsee suihkuun ja saunaan. Ei anopillakaan viitti joka päivä suihkussa ravata. 😃

No ei oo antanut muutakaan, jos noin helposta ratkes. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No ei oo antanut muutakaan, jos noin helposta ratkes. 😁

Helposta ... parin viikon hommaan menee useampi vetkuttaessa. Mä en ikinä enää suostu tekemään remonttia yhdenkään miehen kanssa "yhdessä". Mies voidaan palkata se tekemään, jos ei itseä kiinnosta, muuta muutoin mies pysyy siitä hommasta kaukana.

Ja toi nyt ei ollu5 moite sun urakallesi. Joskus asioita joutuu odottamaan, toimituksia ja muita. Vaan siis toi mun kokemukseni oli ihan puhdasta lorvikatarria.

• Anonyymi kirjoitti:

Helposta ... parin viikon hommaan menee useampi vetkuttaessa. Mä en ikinä enää suostu tekemään remonttia yhdenkään miehen kanssa "yhdessä". Mies voidaan palkata se tekemään, jos ei itseä kiinnosta, muuta muutoin mies pysyy siitä hommasta kaukana.

Ja toi nyt ei ollu5 moite sun urakallesi. Joskus asioita joutuu odottamaan, toimituksia ja muita. Vaan siis toi mun kokemukseni oli ihan puhdasta lorvikatarria.

No minulla on jokunenen nsiseläjä tuon hiutaleen lisäksi, jotka puhuvat samasta aiheesta. 😁

Luulen, että kyseessä on "kuvitellun vaatimuksen ja todellisen vaatimuksen erot vahvasti hämärtyneet".

Sanottakoot puolustukseksi "kolleegoille", että aina ei kykene ajattelemaan kaikkea, mihin ryhtyy. 🤣

Mutta mies varmaan on kuin kissa...pakko kiivetä prkle puuhun, vaikka ei ensin mieti, miten sieltä pääsee myös alas. 😁

https://youtu.be/8drqBdA4qJI

Mun tapauksessa kukaan ei tarjoa kuin peiliä. 😁

• Nyt kun ilta jo koittelee, voi lsitella aiheeseen liittyviä biisilinkkejä...ja biisilinkkejä...😆

https://youtu.be/mOs0pSAckCo

Projektin tylsistyttänyt miespolo kiikussa.. siis kiikkustuolissa kuitenkin...vielä. 😁

• Anonyymi

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Arvasin, että joku tään laittaa. 🤣

No olisko tää sitten parempi https://youtu.be/on-Ng-eIS1c ? Olitko sä Savosta?

• Disseisback kirjoitti:

Arvasin, että joku tään laittaa. 🤣

Tämäkin taatusti on siheeseen liittyvä biisi?

https://youtu.be/JZpxaiNV_sM

Onhan? Eikö? Hä?

• Kaikki ei tapahdu hetkessä ja hyvää kannattaa odottaa.
      Mulla lapset kyselivät alkuvuodesta että joko olen aktivoitunut etsimään itselleni kumppania. Piti siinä vähän luovia ja todeta, ihan kyllä totuudenmukaisesti, että odottelen yhtä soittoa ja siksi en ole ollut muuten aktiivinen kuin satunnaisesti. Tyttäret on siitä hankalia että osaavat minua aika hyvin lukea joten seuraava kysymys oli että milloin hän lupasi soittaa.
      Yritin viimeistä oljenkortta toteamalla ettei siitä kauaa ole jolloin tuli jo vähän tiukemmin tuo sana milloin. Sitten piti todeta että taisi olla keväällä 2017.

Nyt kun itselläni ei ole enää oikeaa elämää niin tuollaiset projektit on aikalailla kadonneet. Tuossa kun on neljän päivän vapaita niin harrastusten jälkeen on tullut kaikenlaista pientä rempaa tehtyä ihan vaan mielijohteesta. Yleensä vielä niin että mopo lähtee käsistä. Ostin työhuoneeseen uudet verhot mutta ajattelin että pesen ensin ikkunat. No ennenkuin aloitin sen pesun niin tulin siihen tulokseen että pistetään siihen seinään uusi tehosteväri. Nyt on listat irroitettu ja ikkuna sekä lattia suojattu ja seuraavilla vapailla alkaa maalaus.

Tilanne on hyvä jos osaamista ja jaksamista löytyy. Itse en niin huolissani ole jos tekemiset venyy vaan pelkään sitä että kysymys "miksi sinä tätä teet?" latistaa tekemisen sekä passivoittaa ja jää paikalleen.

• No minulla on motivaatio, että mietin asiaa niin, ettei voi tietää mitä maailma tuo tulllessaan Entä sitten kun pitäis myydä torppa ja irtaimisto kun löytyy misu, joka tarjoaa kaiken...ja mitä saan mukaan muuta saan itse...

Voisin juoda kallista viskyä ja poltelka jotain kermatoffeen tuoksuista piipussa kun hän hankkii ja viikon päästä vasta hän ilmestyy...ja haluaan mut. 😄

Naiset kun yllättä...pitää vaan osata vasta haasteisiin. 😄

• Disseisback kirjoitti:

No minulla on motivaatio, että mietin asiaa niin, ettei voi tietää mitä maailma tuo tulllessaan Entä sitten kun pitäis myydä torppa ja irtaimisto kun löytyy misu, joka tarjoaa kaiken...ja mitä saan mukaan muuta saan itse...

Voisin juoda kallista viskyä ja poltelka jotain kermatoffeen tuoksuista piipussa kun hän hankkii ja viikon päästä vasta hän ilmestyy...ja haluaan mut. 😄

Naiset kun yllättä...pitää vaan osata vasta haasteisiin. 😄

Jäi biisi linkittämättä...

https://youtu.be/oELWmTVR_j4

En edes liittyykö aiheeseen, mutta silti huikean hassu. 😀

• Disseisback kirjoitti:

Jäi biisi linkittämättä...

https://youtu.be/oELWmTVR_j4

En edes liittyykö aiheeseen, mutta silti huikean hassu. 😀

Ihan hyvää taustamusiikkia pintaremonttiin.

• M184 kirjoitti:

Ihan hyvää taustamusiikkia pintaremonttiin.

Joo. Js siivousmusiikkia, kun päärahoittaja saapuu ja pitää siivota parin viikon sotkut. 😃

• Anonyymi

Kuin lastenohjelma, pitkä tarina: Professori Baltasar, Keijo :D

• Ehe ehe v.tun ehe ehe...kerro mikä tuossa on vaan hassua.,.ehe ehe...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      130
      7054
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4310
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      53
      3432
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      491
      3069
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2060
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1723
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1631
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1553
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1461
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1416
    Aihe