Niin Selke Trophy on salettia kauraa. Ja sitä se voi olla aika montakin vuotta peräjälkeen jos Barksy itse tai pelinsä ei hajoile.
Pakko kyllä ottaa lakki päästä Bergeronin edessä, todella periksi antamaton ja kivikova kusipää, mutta joukkueensa ehtaa MVP-tavaraa tehtaan takuulla vuosikaudet ja ilmanko Selkejä tippui vihkoon kausi kauden perään. Yksi aikakausi päättyi.
https://www.is.fi/nhl/art-2000009742047.html
Jos Barkov pysyy ensi kaudella ehjänä ja pelaa suunnilleen tasollaan...
31
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle antaisit palstan Toljake Trophyn?
Silti pidän edelleen Jere Lehtistä parempana tuolla osaamisalueella.
Makuasioita sinällään, enkä ole vertaillut herrojen tilastoja vastaavilta uravuosilta NHL:ssä, niin en tiedä onko niissä kovastikin eroa. Toki Lehtinen on kruununsa ansainnut, sitä ei käy kenenkään kiistäminen.
Selkeää olisi, jos Barkov pelaisi vaikka Montrealissa, mutta Floridassa...never..
Jäkiskiinnostus ei kosketa aurinkorannikkoa... tokko kukaan muistaa sielläkään, kuka voitti tmän vuoden mestaruuden...😁
Jenkkilä on hiton iso mesta.. ja jäkis vasta ehkä 4-5 kiinnostavin laji siellä. 😀Barksyhan on jo yhden Selken napannut, niin ei tee edes tiukkaa. Barksyn pahin kilpailija on ollut Bergeron selkeällä turvanmitan keulalla ja nyt se stoori pantiin kehyksiin. Selkenhän valitsevat toimittajayt, niin on se ja sama vaikka joukkue tulisi Kiinasta. Ja niillä muilla lajeilla ei ole paskankaan tekoa Selken valinnan kanssa, en ihan ymmärrä miten liittyi mihinkään?
randombypasser kirjoitti:
Barksyhan on jo yhden Selken napannut, niin ei tee edes tiukkaa. Barksyn pahin kilpailija on ollut Bergeron selkeällä turvanmitan keulalla ja nyt se stoori pantiin kehyksiin. Selkenhän valitsevat toimittajayt, niin on se ja sama vaikka joukkue tulisi Kiinasta. Ja niillä muilla lajeilla ei ole paskankaan tekoa Selken valinnan kanssa, en ihan ymmärrä miten liittyi mihinkään?
No kenet valittiin toimittajien mukaan tulokkaaksi, kun oli tarjolla Floridan kakkossentteri? 🤔
Kaikki numerot osoitti Lundeliin, vaan paskaakos ne merkkas?Disseisback kirjoitti:
No kenet valittiin toimittajien mukaan tulokkaaksi, kun oli tarjolla Floridan kakkossentteri? 🤔
Kaikki numerot osoitti Lundeliin, vaan paskaakos ne merkkas?No vuoden tulokas on oma lukunsa, sen osalta todellakin tuijotetaann tehopisteitä ja kansallisuutta. Selke on eri juttu, se edellyttää ymmärrystä lajista ja muista kuin tehopisteistä, ei Lehtinenkään muuten Selkeä olisi pokannut kolmasti.
No vuoden tulokas on oma lukunsa, sen osalta todellakin tuijotetaann tehopisteitä ja kansallisuutta. Selke on eri juttu, se edellyttää ymmärrystä lajista ja muista kuin tehopisteistä, ei Lehtinenkään muuten Selkeä olisi pokannut kolmasti.
Toivoisin Barkoville jo muuta...
Ehkä nostavat alapuolen joukkuetta hieman lisää ensi kaudeksi... zito kyllä ehkä osaa. 😊Disseisback kirjoitti:
Ehkä nostavat alapuolen joukkuetta hieman lisää ensi kaudeksi... zito kyllä ehkä osaa. 😊No en tiedä saako Zito pakettia viilattua vielä paremmaksi, kausi on pitkä ja väistämätöntä hajontaa tulee, voi mennä hyväkin korttitalo paskaksi. Eikä se Barksynkään osalta ole ideaali ratkaisu vaihta maisemaa, kun ei se aina vaihtamalla parane. Ei urheilumenestys eikä parisuhde, esimerkiksi 😂
Disseisback kirjoitti:
Ehkä nostavat alapuolen joukkuetta hieman lisää ensi kaudeksi... zito kyllä ehkä osaa. 😊Viime ksusi oli suomslaittain hyvä, mut jenkit ja kanukit näkee nyt enemmän ruotsalaista ja saksalaista lippua.
Ja Rantasen jälkeen oikeastaan oli hiljaista, kun miettii lopullista joukkueen mvp;tä. Ei Ranen joukkue kantanut...muuten ois ollut huikeaa...
Mutta ensi kausihan on taas auki. Mitä vaan voi tulla. Mihinkäkän kultaranne Teräväinen menee? 😁Disseisback kirjoitti:
Viime ksusi oli suomslaittain hyvä, mut jenkit ja kanukit näkee nyt enemmän ruotsalaista ja saksalaista lippua.
Ja Rantasen jälkeen oikeastaan oli hiljaista, kun miettii lopullista joukkueen mvp;tä. Ei Ranen joukkue kantanut...muuten ois ollut huikeaa...
Mutta ensi kausihan on taas auki. Mitä vaan voi tulla. Mihinkäkän kultaranne Teräväinen menee? 😁Teräväinen tulee kääntymään Sveitsissä tai Kärpissä 😂
Disseisback kirjoitti:
Viime ksusi oli suomslaittain hyvä, mut jenkit ja kanukit näkee nyt enemmän ruotsalaista ja saksalaista lippua.
Mutta ensi kausihan on taas auki. Mitä vaan voi tulla. Mihinkäkän kultaranne Teräväinen menee? 😁Ei Barsky jätä Floridaa. Se vaan joutui tällä kaudella paskaan saumaan kaikessa.
Ehkä jos kapun nauhan antais sille Tcachukille ja Barkov vois keskittyä pelille... sit vähän lisää kipua takalinjoille ja nälkää 3-4 kenttiin. 😃Disseisback kirjoitti:
Ei Barsky jätä Floridaa. Se vaan joutui tällä kaudella paskaan saumaan kaikessa.
Ehkä jos kapun nauhan antais sille Tcachukille ja Barkov vois keskittyä pelille... sit vähän lisää kipua takalinjoille ja nälkää 3-4 kenttiin. 😃Mä luulen, arvaukseni, ettei kapun natsoja kannattaisi Kätsyllekään antaa, voisi siltäkin loppua happi kesken. Pitäis olla joku vanhan koulukunnan jääkaira jota ei voi lanata edes Zambonilla ja sille sitten ne natsat.
Teräväinen tulee kääntymään Sveitsissä tai Kärpissä 😂
Tuskin... mutta mietippä Teukka vaikka Ranen viereen kalliovuorille. 😄
Pistäiskö Turkulaiset kisan pystyyn Jokeripojalle? Se pistelis mielellään mackinnonin syötöistä pömpeleitä. 😀Disseisback kirjoitti:
Tuskin... mutta mietippä Teukka vaikka Ranen viereen kalliovuorille. 😄
Pistäiskö Turkulaiset kisan pystyyn Jokeripojalle? Se pistelis mielellään mackinnonin syötöistä pömpeleitä. 😀Teukka ei taida olla kunnossa, fyysisesti ja henkisesti. Se ehtii hyvin hakea vielä vauhtia ja Sveitsi on sille hyvä välivuosi. Jos mitään muuta, niin olen jossain määrin yllättynyt. Zurich Lions, 1+1, se on siinä.
Mä luulen, arvaukseni, ettei kapun natsoja kannattaisi Kätsyllekään antaa, voisi siltäkin loppua happi kesken. Pitäis olla joku vanhan koulukunnan jääkaira jota ei voi lanata edes Zambonilla ja sille sitten ne natsat.
Se on jo lähes kapu... noitten isukki on vaan voittajaks pojat tehnyt.
Lanasivat vaan sen p.skaks tänä keväänä...ei tuu toistuu. 😄randombypasser kirjoitti:
Teukka ei taida olla kunnossa, fyysisesti ja henkisesti. Se ehtii hyvin hakea vielä vauhtia ja Sveitsi on sille hyvä välivuosi. Jos mitään muuta, niin olen jossain määrin yllättynyt. Zurich Lions, 1 1, se on siinä.
Höpsistä... se vaan sai tuosta joukkueesta tarpeekseen... Sepe vielä yrittää, mut ei siitä mitään tule...ei kykene playofftouhuihin...väärä systeemi pelata...
Disseisback kirjoitti:
Se on jo lähes kapu... noitten isukki on vaan voittajaks pojat tehnyt.
Lanasivat vaan sen p.skaks tänä keväänä...ei tuu toistuu. 😄Voi ollakin, tosin itse en laittais sitä kapuksi, vaan kehottaisin jatkamaan siitä mihin viimeksi jäi. Ja shoppailisin jonkun vanhan, kunnioitetun pelimiehen kapuksi. En vaan oikein näe, että ~25:set pennut olis kovin hyvä kapusetti, vaan laittaisin jonkun 30+:n kapuksi ja sit tota nuorisoa sen kaveriksi opettelemaan. Barksy nyt ainakaan ei ole vakuuttanut kapteenina, tosin sitä ei voi tietää mitä kaikkea tasutalla on ollut, vaikka loukkaantumisia.
Disseisback kirjoitti:
Itse palstailet äitin tissiä imien. 😃
Se selittääkin sun naisen roolimallin! Isotissinen siro nainen. Kai se on, kun 40 vuotiasta miestä vielä juottaa tissistä. 😄
Disseisback kirjoitti:
Höpsistä... se vaan sai tuosta joukkueesta tarpeekseen... Sepe vielä yrittää, mut ei siitä mitään tule...ei kykene playofftouhuihin...väärä systeemi pelata...
No en tohdi sanoa vääräksi pelisysteemiksi, mun kannukset valmentajana on melko nirkoset, edes Suomen mittakaavassa.
Teukkahan on luistelijana vähemmän nopea, asia josta herraa on kritisoitu jonkun kymmenen vuotta. Ja se ei todellakaan sovi Catatonian nykyiseen pelitapaan. Jos Sveitsiin ottamaan vauhtia.randombypasser kirjoitti:
No en tohdi sanoa vääräksi pelisysteemiksi, mun kannukset valmentajana on melko nirkoset, edes Suomen mittakaavassa.
Teukkahan on luistelijana vähemmän nopea, asia josta herraa on kritisoitu jonkun kymmenen vuotta. Ja se ei todellakaan sovi Catatonian nykyiseen pelitapaan. Jos Sveitsiin ottamaan vauhtia.In your dreams. 😄
Mutta ei sen kannatakaan jäädä caroliinaan jos saa voittavampaan pahvin. Jos ei Coloradoon sovi, niin sit vaikka New Jersey... mä uskon, että siellä olis tarvetta Teukalle. Myös uus poppoo, tämä mikä se olikaan? Seattle... siellä vois olla koti...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Itse palstailet äitin tissiä imien. 😃
Tissellä on alkkohooli probleema
Voi ollakin, tosin itse en laittais sitä kapuksi, vaan kehottaisin jatkamaan siitä mihin viimeksi jäi. Ja shoppailisin jonkun vanhan, kunnioitetun pelimiehen kapuksi. En vaan oikein näe, että ~25:set pennut olis kovin hyvä kapusetti, vaan laittaisin jonkun 30 :n kapuksi ja sit tota nuorisoa sen kaveriksi opettelemaan. Barksy nyt ainakaan ei ole vakuuttanut kapteenina, tosin sitä ei voi tietää mitä kaikkea tasutalla on ollut, vaikka loukkaantumisia.
Mä pistäisin... ihan valnis show-mies ja liideri. Barky on vain työmyyrä. Johtais esinerkillä, mut niin käpsykin...ja onhan sillä munaa...meni vaan kylkiluut keuhkoihin ennen aikojaan tällä sesongilla. 😃
Anonyymi kirjoitti:
Tissellä on alkkohooli probleema
Sinun äitillä on vakava lapsesta irtautumisongelma ja sulla kasvuprosessissa kieroutuma.
Oikeasti sinun pitäisi pärjätä ilman äitisi lädnäoloa...😄
- Anonyymi
Kuulit kai että Teemu is Dead, kuollut, mutta arvaan että tiesit jo sen ennen uutista, kommentoin, nooh, Teemu tapasi elämän lopun ja rangaistuksensa tekemisistään....
So fucking what?= Kova pelimies oli Bergeron ja varmasti myös Selkensä ansainnut mutta kyllä Barkovkin sellaisen olis jo ansainnut vaikka todennäköisesti jos vaan samalla tasolla jatkaa tulee niitä varmaan useammankin saamaan.🙂.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436