Kolarin sinkkumiehet.

Anonyymi-ap

Missä on kaikki Kolarin 28-36 172-190cm sinkku miehet, kun treffit palvelusta teitä ei ainakaan löydä? Tällainen 32v 153,5/50 raitis, savuton, liikunnallinen sinkku nainen täällä kyselee. Voin laittaa nimimerkin näkyville, jos näyttää siltä että matchais.

51

3981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahahahahahöhöhöhö

    • Anonyymi

      Ei kolarissa ole tuon ikäisiä miehiä

    • Anonyymi

      Jos on ton ikänen kolarilainen mies, niin on joko muuttanu pois, tai sitten ei uskalla lähestyä naista, kun korkeintaan 3 promillen kännissä, tai sitten on löytänyt jo serkkutyttönsä jonka kans perustanu perheen

    • Anonyymi

      Haudassa jo moni..

      • Anonyymi

        Millä perusteella esität tällaisen väitteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella esität tällaisen väitteen?

        Juoneet hautaan ittensä


    • Anonyymi

      Kolarin sinkkumiehet kolaroi päin toistensa periä.

    • Anonyymi

      Ne muutti muoniihoon kaikki

      • Anonyymi

        Missä tämä "Muoniiiho" mahtaa sijaita? Vai Muoniota(ko) tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tämä "Muoniiiho" mahtaa sijaita? Vai Muoniota(ko) tarkoitat?

        Juurikin näin


    • Anonyymi

      No kun ne on jo varattu 😀

      • Anonyymi

        Olipas ihanan masentavasti sanottu. Olisiko sinusta mukavaa, jos joku sanoisi sinulle samoin kun etsit itsellesi elämänkumppania?


    • Anonyymi

      Muuta ikähaarukkaa ja pituus vaatimuksia

      • Anonyymi

        En muuta, koska minä olen kuitenkin se joka määrittelee että minkälaista miestä minä olen etsimässä et sinä tai kukaan muukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuta, koska minä olen kuitenkin se joka määrittelee että minkälaista miestä minä olen etsimässä et sinä tai kukaan muukaan.

        Kukhaan muukhaan,muuta muoniihoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuta, koska minä olen kuitenkin se joka määrittelee että minkälaista miestä minä olen etsimässä et sinä tai kukaan muukaan.

        Mie täytän nuo sinun riteerit,mutta sie et täytä minun riteereitä.joten kauppoja ei tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie täytän nuo sinun riteerit,mutta sie et täytä minun riteereitä.joten kauppoja ei tule

        Ikävää tuottaa pettymys, mutta sinä et täytä minun kriteerejä kun yksi kriteereistä mitä minä asetan minun elämänkumppanille on kunnolliset äidinkielen taidot. Mikä sinulta näyttää noiden sinun kirjoitusvirheiden ja puutteellisen kieliopin perusteella puuttuvan.


      • Anonyymi

        Ensinnäkin minulla ei ole Anenkefaliaa. Ja toisekseen argumentointi ei taida olla sinun henkilökohtaisia vahvuuksia kommentoinnista päätellen, sitä taitoa sinun kannattaisi siis vielä harjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää tuottaa pettymys, mutta sinä et täytä minun kriteerejä kun yksi kriteereistä mitä minä asetan minun elämänkumppanille on kunnolliset äidinkielen taidot. Mikä sinulta näyttää noiden sinun kirjoitusvirheiden ja puutteellisen kieliopin perusteella puuttuvan.

        Met käytämme omaa murretta,jos ei kelpaa niin ei sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää tuottaa pettymys, mutta sinä et täytä minun kriteerejä kun yksi kriteereistä mitä minä asetan minun elämänkumppanille on kunnolliset äidinkielen taidot. Mikä sinulta näyttää noiden sinun kirjoitusvirheiden ja puutteellisen kieliopin perusteella puuttuvan.

        Met käytämme ommaa murretta,jos ei kelpaa niin ei sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Met käytämme omaa murretta,jos ei kelpaa niin ei sitten

        Tuo sinun käyttämä murre on kuule Pellon murretta, ei Kolarin. Että jospa opettelisit ensinnä puhumaan Kolarin murretta ja tulisit sitten vasta pätemään oman murteen puhumisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sinun käyttämä murre on kuule Pellon murretta, ei Kolarin. Että jospa opettelisit ensinnä puhumaan Kolarin murretta ja tulisit sitten vasta pätemään oman murteen puhumisesta?

        Aivan samaa murretta pello och kolari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää tuottaa pettymys, mutta sinä et täytä minun kriteerejä kun yksi kriteereistä mitä minä asetan minun elämänkumppanille on kunnolliset äidinkielen taidot. Mikä sinulta näyttää noiden sinun kirjoitusvirheiden ja puutteellisen kieliopin perusteella puuttuvan.

        Meidän äidinkieli on tämä meän maan kieli. Kahtapuolen jokkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa murretta pello och kolari

        Ei ole.

        Nimimerkillä: olen sitä ikäluokkaa, joka vielä erottaa eri seutujen murteet toisistaan.

        Btw, tämä on minun aloittama keskustelu joten menkää te trollit muualle trollaamaan ja jättäkää minun keskustelu rauhaan, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän äidinkieli on tämä meän maan kieli. Kahtapuolen jokkee

        Tietäjät tietää. Ja tuon sinun kommentin perusteella sinä et kuulu tietäjien joukkoon, joten jätä tämä minun aloittama keskustelu rauhaan ja mene muualle trollaamaan ja esittämään valheellisia tietojasi, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäjät tietää. Ja tuon sinun kommentin perusteella sinä et kuulu tietäjien joukkoon, joten jätä tämä minun aloittama keskustelu rauhaan ja mene muualle trollaamaan ja esittämään valheellisia tietojasi, kiitos.

        Kyllä se on mukava kieli tämä meän maan kieli.kiva raatailla grannin kavereiden kansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on mukava kieli tämä meän maan kieli.kiva raatailla grannin kavereiden kansa

        Ole ystävällinen ja mene spämmäämään jonkun toisen ihmisen keskusteluja näillä sinun turhilla kommenteillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuta, koska minä olen kuitenkin se joka määrittelee että minkälaista miestä minä olen etsimässä et sinä tai kukaan muukaan.

        Kaltto pari: 153,5 + 190 cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaltto pari: 153,5 190 cm.

        Tuo sinun kommentti on aivan tahallista asioiden vääristelyä, koska keskustelun avauksessa lukee miehen pituus vaatimuksena 172-190cm ja sinä puhut vain toisesta ääripäästä. Mutta et ollenkaan siitä että ap kelpuuttaisi aivan hyvin itselleen miehen joka olisi pituudeltaan vain 172cm, jolloin ap:n ja mahdollisen kumppani ehdokkaan pituus ero olisi vain 19cm.

        Sitä paitsi mitä se sinulle kuuluu minkä pituista ihmistä itsekukanenkin täällä etsii itselleen elämänkumppaniksi? Jos keskittyisit vaikka siihen omaan elämään ja antaisit jokaisen elää omaa elämää haluamallaan tavalla, meille kun on annettu vain yksi elämä elettäväksi niin annetaan ihmisten elää haluamallaan tavalla niin kauan aikaa kuin se elämäntyyli ei vahingoita ketään toista ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaltto pari: 153,5 190 cm.

        "Kuusi 25–30-vuotiasta naista antoi mielipiteensä Helmelle. Pituus ei ole olennaisin asia miehessä, mutta harva toivoo itseään lyhyempää miestä.

        Psykologit Cindy Meston ja David Buston väittävät kirjassaan "Why Women Have Sex", että miehen pituus on selkein fyysinen ominaisuus, johon naiset kiinnittävät huomiota. Heidän mukaansa 80 prosenttia naisista haluaa miehen, joka on yli 180 senttimetriä pitkä. Tuoreiden tutkimusten mukaan suomalaismiehen keskipituus on nykyisin 181 senttimetriä."

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuinka-paljon-miehen-pituudella-on-valia-naisille/3278944

        "Useimmilla eläimillä naaraat suosivat isokokoisia koiraita pariutumiskumppaneinaan. Tämän on ajateltu johtuvan siitä, että koiraan koko on rehellinen merkki koiraan laadusta, sillä loiset ja sairaudet sekä nälkä heikentävät pituuskasvua.

        Dosentin mukaan naaraat suosivat isokokoisia koiraita, koska ne saavat jälkeläisilleen todennäköisemmin geenit, jotka tuottavat vastuskyvyn yksilön kehitysaikana esiintyviin merkittäviin tauteihin, jotka ovat hyvin sopeutuneet ympäristöömme. Isokokoiset koiraat pärjäävät paremmin myös koiraiden välissä.

        - Näin käy myös ihmisillä. Naiset suosivat itseään pidempiä miehiä, mutta eivät liian pitkiä, Markus J. Rantala sanoo."

        https://www.terve.fi/artikkelit/miksi-pitka-mies-vetaa-puoleensa


    • Anonyymi

      No mutta täällä ois ......

      • Anonyymi

        Hielle haiseva pskasissa ryysyissä kulkeva pystytukka sätkä huulessa kaljatölkki kädessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hielle haiseva pskasissa ryysyissä kulkeva pystytukka sätkä huulessa kaljatölkki kädessä.

        Tarkhaan sieki toisia nuuskit ja katot


    • Anonyymi

      Meihlä on porot, vaatimet

    • Täs olis joka pv urheileva just 28v täyttänyt mies.

      • Anonyymi

        Onko sinulla suomi24:sen treffit palvelussa tunnus tällä samalla nimimerkillä?


    • asun kolarissa.

      • Anonyymi

        Laitoin sinulle yksityisviestiä Suomi24 treffit palvelussa.


    • Anonyymi

      Kolarilaiset miehet pukkeutuu sekä töissä (ne ketkä käypii töissä tai kunta ”työllistää”) ja vapaa-ajallansa huomiotakkeihin ja housuihin ja kaiken kruunaa mainospipo ylheensä Kotulta tai Hannukaiselta. Oikein paikallinen virkapuku. Parempana pyhätakkina sitte tuo Hannukaisen ilmaispusakka. Komeaa kateltavvaa :D

      • Anonyymi

        Miehen mukana tulee myös äiti, joka tunkee nokkansa joka asiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen mukana tulee myös äiti, joka tunkee nokkansa joka asiaan

        En halua miestä, jolla on päällepäsmäri äiti.

        Joten jos jollain sulhasehdokkaalla on sellainen äiti, joka tietää omasta mielestään kaiken niin minun seuranhakuilmoituksen voi jättää huomiotta.


    • Anonyymi

      No kuis noin huutelet , vapaat naiset iskevät ukkomiehiä täällä Kolarissa / Länsiraja , mikäli puutetta " seurasta " rohkeesti vain ..... Nim. ruotuun palannut tumma / vaalea

    • Anonyymi

      Hitto oon sentin liian lyhyt puukkarit jalassaki ja lippa pystyssä,kainalot haisee jalkahieronta ja hampaat puuttuu ko ne jäi naspuhriin

    • Anonyymi

      Löydät vielä sopivan tyypin ja tulee ihan odottamatta yllättäen vastaan kohtalon tuomana

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle tästä mukavasta kommentista. Ja kaikkea hyvää sinullekkin sinun elämään. :)


    • Anonyymi

      En ole junan tuoma , enkä ollenkaan " tytteli " ....Lapinmies vaikka lyhyt mutta " työn täyteinen , joka asiassa "..... Vain paikalliset naiset ymmärtävät Lapinmiehen taian......

    • Anonyymi

      Kannattaa miettiä mille osastolle kuulut " näillä palstoilla " et ole Kolarilainen ".....

    • Anonyymi

      Iivarin baarissa on ollu yks joka täyttää mitat .Ikää täytyy arvuutella .En muista koska paikka on ollut suljettuna tovin.

    • Täällä olis urheilullinen ja raitis 28v Mies, olen muuttanut etelästä noin vuosi sitte. Laita kik viestii tixtax95 . ps olen yliseksuaalinen

      • Anonyymi

        Olet siis etelästä kotoisin ja et ole lappilainen? En ole kiinnostunut. Etsin lappilaista miestä.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe