Kanasta tuli kukko

https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000009741770.html

"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.."

Että jos tuota haluais itekki niinku miehistyä nii pitäskö vaan repiä hirvee ressi tähän nyt päälle🤔
Tai ehkä semmone kevyt stressi nyt alkuun ettei muutos jää pysyväksi,

54

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka ainahan mua stressaa🤔

      • Sun tarttee ihastua/rakastua, se nostaa roimasti naisen testosteroni tasoja, kun miehillä taas laskee. 😁


      • Huitale kirjoitti:

        Sun tarttee ihastua/rakastua, se nostaa roimasti naisen testosteroni tasoja, kun miehillä taas laskee. 😁

        Ts. luonto hakee kaikessa tasapainoa, balansea. 😜


      • Huitale kirjoitti:

        Sun tarttee ihastua/rakastua, se nostaa roimasti naisen testosteroni tasoja, kun miehillä taas laskee. 😁

        No ihan vasta oli hyvin lähellä käydä niin että olisin jo kunnolla ihastunut.. mut hän sit halusi viheltää pelin poikki koska häntä vaivasi se et olen häntä 10 vuotta vanhempi😑


      • m.wurst kirjoitti:

        No ihan vasta oli hyvin lähellä käydä niin että olisin jo kunnolla ihastunut.. mut hän sit halusi viheltää pelin poikki koska häntä vaivasi se et olen häntä 10 vuotta vanhempi😑

        Oikeestikko, täh?!


      • Huitale kirjoitti:

        Oikeestikko, täh?!

        Kyllä.
        Olihan siinä välimatkaakin, mut ei se mulle olis ollu este, ehkä hienoinen hidaste🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        Kyllä.
        Olihan siinä välimatkaakin, mut ei se mulle olis ollu este, ehkä hienoinen hidaste🤔

        Etäsuhde, tai orastava sellainen, tutustuminen oli tämä


      • m.wurst kirjoitti:

        Kyllä.
        Olihan siinä välimatkaakin, mut ei se mulle olis ollu este, ehkä hienoinen hidaste🤔

        Okei. No kai hän alkuun jo tiesi ikäeron, muuttuiko se yks kaks esteeksi?

        Eihän nuo etäsuhteet mahdottomia ole, jos molemmat kestää haasteet, ettei olla yhdessä 24/7/365.


      • Huitale kirjoitti:

        Okei. No kai hän alkuun jo tiesi ikäeron, muuttuiko se yks kaks esteeksi?

        Eihän nuo etäsuhteet mahdottomia ole, jos molemmat kestää haasteet, ettei olla yhdessä 24/7/365.

        Ei ihan ensitapaamisella, ku tavattiin eräässä konsertissa. Mut jo ensimmäisten viestien joukossa pistin lyhyen esittelyn missä oli ikäkin.
        Ja oli häntä kuulemma vaivannut se hieman jo alkuun..


      • m.wurst kirjoitti:

        Ei ihan ensitapaamisella, ku tavattiin eräässä konsertissa. Mut jo ensimmäisten viestien joukossa pistin lyhyen esittelyn missä oli ikäkin.
        Ja oli häntä kuulemma vaivannut se hieman jo alkuun..

        Oli siis olettanut mut nuoremmaksi kun ekan kerran kohdattiin (ja pussailtiin)


      • m.wurst kirjoitti:

        Oli siis olettanut mut nuoremmaksi kun ekan kerran kohdattiin (ja pussailtiin)

        Varmaan sama ikäero toisinpäin ei olis haitannu, ei sitte yhtään!

        Mut en minä voi täsä enää parikymppiseksi pirkoksi ryhtyä😤


      • m.wurst kirjoitti:

        Ei ihan ensitapaamisella, ku tavattiin eräässä konsertissa. Mut jo ensimmäisten viestien joukossa pistin lyhyen esittelyn missä oli ikäkin.
        Ja oli häntä kuulemma vaivannut se hieman jo alkuun..

        Kymmenen vuotta ei minusta ole edes iso ikäero, etenkään jos kemiat muuten pelaa yksiin ja tykkää toisistaan. Se unohtuu nopsaan tollanen 10 vuotta silloin. Ainakin itelläni.

        Mut nää on ikäviä juttuja, kun jollekin toi on iso asia jostain syystä. 🤷🏼‍♂️


      • m.wurst kirjoitti:

        Oli siis olettanut mut nuoremmaksi kun ekan kerran kohdattiin (ja pussailtiin)

        No mut tunsi sentäs vetoa, kun pussaili. Jännää et ikäero sitten oli niin iso juttu. Höh.


      • Huitale kirjoitti:

        No mut tunsi sentäs vetoa, kun pussaili. Jännää et ikäero sitten oli niin iso juttu. Höh.

        No olin kuulemma nätti ja mukavaa juttuseuraakin,
        Mut kun hänellä ei kuulemma oo kokemusta näin isosta ikäerosta🧐🤷

        (niinku, kertahan se olis ollu ensimmäinenki😁)


      • m.wurst kirjoitti:

        No olin kuulemma nätti ja mukavaa juttuseuraakin,
        Mut kun hänellä ei kuulemma oo kokemusta näin isosta ikäerosta🧐🤷

        (niinku, kertahan se olis ollu ensimmäinenki😁)

        Olis sitten ottanut kokemuksen kannalta. 😁


      • Huitale kirjoitti:

        Olis sitten ottanut kokemuksen kannalta. 😁

        No tämäpä☝️


      • Huitale kirjoitti:

        Kymmenen vuotta ei minusta ole edes iso ikäero, etenkään jos kemiat muuten pelaa yksiin ja tykkää toisistaan. Se unohtuu nopsaan tollanen 10 vuotta silloin. Ainakin itelläni.

        Mut nää on ikäviä juttuja, kun jollekin toi on iso asia jostain syystä. 🤷🏼‍♂️

        Ei minustakaan🤔
        Ja monilla pareilla on vielä enemmänkin ja ne on ihan fine sen kanssa,
        Vähän olis tehny mieli saivarrella et mikähän olis ollu herralle vielä sopiva ikäero, että oisko vaikka kaheksan tai seittemän vuotta🙄


      • Huitale kirjoitti:

        Oikeestikko, täh?!

        No mää nyt sitte tein sillai (tyhmästi) että pistin hirveen pitkän viestin tälle kaverille missä avauduin omista mielipiteistäni tässä asiassa,
        Laitoin siihen loppuun kyllä myös ettei hänen ole pakko vastata, mun vaan täytyy saada nää ajatukset sillai esille etten sit jää jumittamaan niihin tarpeettoman pitkäksi aikaa,


      • m.wurst kirjoitti:

        No mää nyt sitte tein sillai (tyhmästi) että pistin hirveen pitkän viestin tälle kaverille missä avauduin omista mielipiteistäni tässä asiassa,
        Laitoin siihen loppuun kyllä myös ettei hänen ole pakko vastata, mun vaan täytyy saada nää ajatukset sillai esille etten sit jää jumittamaan niihin tarpeettoman pitkäksi aikaa,

        Miten hän reagoi sitten?


      • Huitale kirjoitti:

        Miten hän reagoi sitten?

        Ei vielä mitenkään, on kuitenki nähny viestin


    • Anonyymi

      Sinusta voisi tulla ukko.

      • Voikohan tää mennä toisinkipäin, että jos kukolla tai ukolla on hirviä sterssi nii se alkais naisistuun🧐


    • Anonyymi

      Tämä uutinen sopii pride väelle ja paljonko sitä väkeä lehdistössä on. Kohta on Cristal snow ja kanakukko ohjelma.

      • Enpä ny tiiä,
        Eiköhän toi Munakas pysyttele kuitenki ihan kotikanalassaan, veikkaisin🤔
        Cristal ja NicoLa vois kyl tehä lissää toosateeveetä,


      • Mutta voiskohan tällä varotella kaikenmaailman "jeesustelijoita" joille tuntuu olevan tärkeintä minkälaista värkkiä kelläkin on pöksyissään ja mitä he tekevät makuuhuoneissaan..
        Ettei kannata hirveetä stressiä repiä tai voi alkaa munat tai tissit kasvamaan,


    • Anonyymi

      Wursti tulitko ulos kaapista sitäkö tämä aloitus tarkoitti

      • Eei, en ole tulossa enkä menossa kaappeihin,
        Luonnon ihmeellisyydestä oli kyse

        Ja lähinnä leikittelin ajatuksella et vois kokeilla olla eri sukupuolen pöksyissä (enkä nyt tarkoita Sillä tavalla..)


    • Anonyymi

      Luin tuosta myös, Munakas on suloinen ❤️ 😁

      xLiner

      • Anonyymi

        Onhan tässä itse kukin aika äijä.. 🙄 kyllä se stressi teettää.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tässä itse kukin aika äijä.. 🙄 kyllä se stressi teettää.

        xLiner

        Joo, äijempiä ku äijät ite💪


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Joo, äijempiä ku äijät ite💪

        Kun nykyään ei ole enää asiallista sanoa miehiä ämmiksi, niin totean ainakin että selkäranka useilta on kadonnut jossain vaiheessa jonnekin. Taas sellainen viikko pian takana että 🤬...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun nykyään ei ole enää asiallista sanoa miehiä ämmiksi, niin totean ainakin että selkäranka useilta on kadonnut jossain vaiheessa jonnekin. Taas sellainen viikko pian takana että 🤬...

        xLiner

        No tota, oisko ne sit niitä nilviäisiä jos ovat selkärangattomia.. vai oisko se loukkaus nilviäisiä kohtaan🤔


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        No tota, oisko ne sit niitä nilviäisiä jos ovat selkärangattomia.. vai oisko se loukkaus nilviäisiä kohtaan🤔

        Se loukkaisi nilviäisiä 😔

        Mun sitku-elämääni kuuluu muutama kana 😊

        xLiner


    • Hän on selvästi transsukupuolinen miehekäs kana, jolle istuu paremmin kukkoilu ja kanojen viihdyttäminen, kuin kanamainen kotkotus ja nokkiminen.

    • Stressi nostaa ihmisnaisenkin androgeenitasoja, siksihän raskaana olevan stressiäidin tyttösikiöt saa maskuliinisia aivojakin, androgeeni hormoonikylpy muokkaa aivoja sikiöllä, aivan kuten PCOS:kin maskulinisoi naista.

      Terkuin PCOS potevan stressiäidin PCOS potenut tyttö.

      • Mun äidin stressi johtui hänen verenvuotosairaudesta, jonka takia raskaus eli minä olin mennä kesken ihan läpi koko raskausajan. Makuutettiin sängyssä kuukausia, sairaalassikin että raskaus kesti edes sen 8 kk, kunnes synnyin keskosena.


    • Siis voihan toi toki stressistäkin johtua, mutta enolla oli yksi lehmistä selkee isäntä. Sillä sarvet oli eteenpäin ja se komenteli muita. Tuli aina jonon keulilla ja jos joku oli kiimassa se hyppi selkään...pukille. 😄

      • Translehmä😃

        Mut oon mää kuullu et ainaki jotkut kalat pystyy vaihtamaan sukupuolta, ihan siis konkreettisesti


      • m.wurst kirjoitti:

        Translehmä😃

        Mut oon mää kuullu et ainaki jotkut kalat pystyy vaihtamaan sukupuolta, ihan siis konkreettisesti

        Kastematohan on kumpaakin sukupuolta. Niillä tuskin samaa marinaa keskenään kuin täällä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Kastematohan on kumpaakin sukupuolta. Niillä tuskin samaa marinaa keskenään kuin täällä. 😁

        No ne, ja etanat.
        Tosin olikohan jotku etanat tai muut nilviäiset jotka paritellessaan taistelee siitä kumpi joutuu jälkikasvun maailmalle saattamaan elikkä munimaan🤔


      • Disseisback
        m.wurst kirjoitti:

        No ne, ja etanat.
        Tosin olikohan jotku etanat tai muut nilviäiset jotka paritellessaan taistelee siitä kumpi joutuu jälkikasvun maailmalle saattamaan elikkä munimaan🤔

        Aika paha...

        "V...ttu minä en saa.ana ala synnyttämään, sinä joudat!"

        "No en varmalla, minä p.rkele panen sut helkatin nilviäinen paksuksi!" 🤣🤣🤣


    • Voi! Tuohan on ihan vanha juttu..
      Perinteinen Coq au vin eli kukkoa viinissä on varmaan aina valmistettu kanasta 😉

      • Eikä kalakukossakaan ole kuulemma yhtään kukkoa🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        Eikä kalakukossakaan ole kuulemma yhtään kukkoa🤔

        Lanttukukkoa viinissä!
        Uus suomalainen gurmeepläjäys🤔🤢


    • Anonyymi

      Se on ressi ja ikääntyminen.
      Kaikista tulee kärttyisiä vanhoja ukkoja, niin naisista, miehistä, kanoista kuin kukoistakin.

      -keinovaginamies-

      • Ai, niinhän se olikin😃

        "Vanhoja rouvia viiksekkäitä" muistan jonkun joskus laulelleen


    • Munakas pitää komentoa kanalassa. Jonkun täytyy olla kukkona tunkiolla. Munakas otti roolin.
      Tuo kanakukko taitaa itse olla vaan hämmentynyt tapaus.

    • Anonyymi

      Munakas on varmaan kuullut jostain, ehkä nähnytkin ->isäntäväen TV:stä;
      "Helsinki bride-kulkueesta, tapahtuma tulee olemaan äänekäs ja näkyvä. Nostamme Riemu ja kapina -teemaa esiin laajasti sisällöissämme ja ohjelmassamme".

      Munakkaalla nyt oma äänekäs ja riemukas tapahtuma!
      Mitä isot edellä... sitä pienet perässä!
      trollikka

      • Olis kyl hauska kuulla tän Munakas-raukan kiekumisyrityksiä😊

        Meilläkin kotona oli kanoja joskus sillon kauan sitten, ja sillon ku ei kukkoa ollut niin kanoista yks (vahvin ja/tai korkea-arvoisin) nousi nokkimisjärjestyksessä ylimmäksi, ku niillä on se oma hierarkiansa.
        Toinen kukko mikä meillä oli otti yhteen kanahaukan kanssa kun puolusti kanoja, äiti sen sitten otti kodinhoitohuoneeseen asumaan ja puhdisti haavat siihen asti että alkoivat paranemaan


    • Anonyymi

      Kumpi oli ensin: kana vai kukko?

      • Muna oli ensin.


    • Anonyymi

      Mutta kun munaa ei voi olla ilman kanaa, eikä kana pysty tekemään munaa ilman kukkoa, mitä sitten?

      • Voi, koska ihan ensin oli yksisoluisia eliöitä,
        Joten muna(-solu) oli ensin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2769
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1586
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe