Sinkkunainen löytyykö

Anonyymi-ap

Varatut naiset varautuneet mutta entä sinä jos olisit suhteessa ja miehesi haluais nyt karamellejä eli onko kaapissasi jemmassa karkkeja vai joutuisitko käymään abc llä tai huoltikalla hakemaan karkkeja teille eli mites on ja ehditkö hakeen ennen bondin loppua

37

452

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tuolla joku karkkipussin pohja ja pari suklaapalaa.

      • Anonyymi

        Ja hakemaan en tähän aikaan lähde yhtään mitään. Mies hakee ihan itse, jos ei ilman pärjää.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­­y­­m­f­­o­­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17947135T

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En kerro😇😘

    • Sipsiä löytyy, karkkia jouduttaisiin hakemaan...

    • Anonyymi

      Mies hakee itse karkkinsa. Tai pyytää äitinsä hakemaan jos on niin avuton ettei itse pysty.

    • Anonyymi

      😂 tampiomies voi ihan itse hakea karkkinsa eikä takaisin tarvitse tulla.

    • Anonyymi

      Kysymys on teoreettinen, koska en ikinä katsoisi leffaa tuollaisen lapsimiehen kanssa. N35

    • Anonyymi

      Sinkkuna oon tottunut olemaan itsekäs enkä varmaan osaisi varata herkkuja toiselle. Ei munkaan suu ole tuohesta tehty mut ei multa melkein ikinä karkkia löydy. Tumma suklaa it is.

    • Anonyymi

      Väliksen idiotismi taas elementissään 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Välis on älyllisesti vajaa. Tavallaan syyntakeeton.


    • Ei saatana! Oikea kysynys on, että kuka mies katsoon bondia namia janoten? Oletko homoseksuaali? 🙄

      • Niin kävi tunteisiin, että läks anomyyminä...🤑


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin kävi tunteisiin, että läks anomyyminä...🤑

        Jaa... hyvät kommentit lähti välistä... näköjään joku saa anonyymien pidemmätkin kommentit poistettua, kun ne ei ole kivoja. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Jaa... hyvät kommentit lähti välistä... näköjään joku saa anonyymien pidemmätkin kommentit poistettua, kun ne ei ole kivoja. 😄

        Okein sama uusiksi... noin jotenkuten.

        Siis ei kukaan hetero voi katsoa ässämixillä bondia, pitää olla homoseksuaali...

        Eikä siinä mitään, homous on jees.

        Mutta rupee jo ajatuksestakin närästää ja turskaa sappinestettä hampaiden välistä...eeeww.ttu? Namia ja Bondia...🤢


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Okein sama uusiksi... noin jotenkuten.

        Siis ei kukaan hetero voi katsoa ässämixillä bondia, pitää olla homoseksuaali...

        Eikä siinä mitään, homous on jees.

        Mutta rupee jo ajatuksestakin närästää ja turskaa sappinestettä hampaiden välistä...eeeww.ttu? Namia ja Bondia...🤢

        Ei kai tuo nyt niiin paha ole? 😂 Vai riippuuko se iästä? Pitäisikö vanhempien herrasmiesten pitää esim. viskilasia siinä käden ulottuvilla, tai sitten vodkamartinia, koska Bond.?
        N


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tuo nyt niiin paha ole? 😂 Vai riippuuko se iästä? Pitäisikö vanhempien herrasmiesten pitää esim. viskilasia siinä käden ulottuvilla, tai sitten vodkamartinia, koska Bond.?
        N

        On se. 😁


    • Karkeista on apua migreenin poistossa, joten on hieno juttu jos niitä on pikaisesti saattavilla.

      • Anonyymi

        Laihduta 70 kg niin migreenit vähenevät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laihduta 70 kg niin migreenit vähenevät.

        Olin jossain vaiheessa selvästi laihempi, mutta ei sillä migreeneihin vaikutusta ollut.
        Liskon poistumisen jälkeen oli ensimmäinen vuosi melkein pelkkää migreeniä ja vaikka se on vähentynyt, niin samaa kantaa nämä nykyisetkin ovat.


      • Anonyymi

        Tuo on jotakuinkin ehkä sama kuin jos koittaisi lääkitä masennusta alkoholilla. Hetken tuntuu paremmalta, mutta seurauksena on noidankehä joka johtaa tilanteen pahenemiseen. Liiallisella lisätyn sokerin käytöllä on useita haitallisia terveysvaikutuksia, kuten mainittu ylipainon kertyminen joka on esimerkiksi tyypin 2 diabeteksen ja uniapnean merkittävä riskitekijä, joilla puolestaan molemmilla on havaittu yhteys migreenin esiintyvyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihduta 70 kg niin migreenit vähenevät.

        Migreenillä ei ole mitään tekoa ylipainon kanssa. Pahiten migreeneistä kärsivät tuntemani ihmiset ovat hyvin hoikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Migreenillä ei ole mitään tekoa ylipainon kanssa. Pahiten migreeneistä kärsivät tuntemani ihmiset ovat hyvin hoikkia.

        Tieteellisen tutkimusnäytön perusteella kuitenkin näyttää siltä, että ylipainon ja migreenin välillä saattaa olla suora yhteys. Lihavuus joko lisää päänsärkykohtausten määrää ja pahentaa päänsärkyä nykyisillä migreenipotilailla tai mahdollisesti lisää migreenin riskiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieteellisen tutkimusnäytön perusteella kuitenkin näyttää siltä, että ylipainon ja migreenin välillä saattaa olla suora yhteys. Lihavuus joko lisää päänsärkykohtausten määrää ja pahentaa päänsärkyä nykyisillä migreenipotilailla tai mahdollisesti lisää migreenin riskiä.

        Eipä näy tuolla IRL moiset tulokset. Totaalisia nälkäkurkia ovat nuo migreenistä kärsivät yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näy tuolla IRL moiset tulokset. Totaalisia nälkäkurkia ovat nuo migreenistä kärsivät yleensä.

        Jos et tiedä niin tutkimukset, joita aiheesta on useita, tehdään IRL ja niiden yksittäinen otoskoko liikkuu kymmenissä, sadoissa, jopa tuhansissa yksilöissä, versus sinun muutaman yksilösi kattava otos. Samalla koska esimerkiksi otoksesi on valikoitunut ja tutkimusmenetelmäsi pinnallisesti havainnoiva, ovat tuloksesi pahasti vääristyneitä ja mahdollisesti virheellisiä eivätkä ole yleistettävissä. Huomaa myös, että buddy saattaa olla ihan oikea IRL pahasta migreenistä kärsivä yksilö joka on kertomansa mukaan ylipainoinen, saattaa toki olla olemattakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tiedä niin tutkimukset, joita aiheesta on useita, tehdään IRL ja niiden yksittäinen otoskoko liikkuu kymmenissä, sadoissa, jopa tuhansissa yksilöissä, versus sinun muutaman yksilösi kattava otos. Samalla koska esimerkiksi otoksesi on valikoitunut ja tutkimusmenetelmäsi pinnallisesti havainnoiva, ovat tuloksesi pahasti vääristyneitä ja mahdollisesti virheellisiä eivätkä ole yleistettävissä. Huomaa myös, että buddy saattaa olla ihan oikea IRL pahasta migreenistä kärsivä yksilö joka on kertomansa mukaan ylipainoinen, saattaa toki olla olemattakin.

        Eipä se tosiaanbtuolla näy, että missä lienee tehty. Jos jenkkitutkimus, niin kaikkihan siellä ovat lihavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se tosiaanbtuolla näy, että missä lienee tehty. Jos jenkkitutkimus, niin kaikkihan siellä ovat lihavia.

        Useita tutkimuksia. Esimerkiksi Norjalaisessa tutkimuksessa, johon osallistui yli 33 tuhatta ihmistä, havaittiin että sekä kokonaislihavuus että vyötärölihavuus olivat yhteydessä migreenin korkeampaan esiintyvyyteen ja lihavuuden vakavuuden kasvaessa kasvoi migreenipotilaiden päänsärkyjen esiintymistiheys. Yhdysvaltalaisista aikuisista esim. vuonna 2016 oli ylipainoisia tai lihavia 67,9 % ja suomalaisista 57,9 %. Onhan siinä ero, mutta ei nyt niin kamalan suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näy tuolla IRL moiset tulokset. Totaalisia nälkäkurkia ovat nuo migreenistä kärsivät yleensä.

        Mulla ei ole pätevyyttä arvioida kyseistä kinaa, mutt muutaman vuoden hoitotöitä tehneenä; oma arvioni on ett suurin osa migreenistä kärsiviä olisi suhteellisen hoikkia.
        Pari ylipainoista diabeetikkoa olen tavannut, jotka aika ajoin sairastivat migreeniä.
        Niin ei se ylipainokaan mitenkään suojaa kyseiseltä vaivalta. Mulla itselläni oli joskus nuorempana noita migreeni kohtauksia, joihin hain lääkitystäkin kipuklinikalta.
        Lapsen syntymän jälkeen en ole enää varsinaista migreeniä sairastanut, sehän on täysin erityyppinen mitä tavallinen päänsärky on. Päänsärkyä kyllä on ollut muutaman kerran, se menee ohi ihan buranan kanssa ja lepäämällä, jos on mahdollista.

        Migreeni säryssä olin lähes kuollut, maaten paikallani pimeässä viileässä huoneessa. Ilman musiikkia, ei ollut nälkä ei jano. Lopulta kun jano tuli ja join hieman... hetken kuluttua tuli myös oksennus ja tuntui ett koko pää hajoaa. Usein itkin hiljaa lopulta sängyssäni, kunnes nukahdin väsymyksestä ja herättyäni migreenikin oli kadonnut. Pahin kohtaus taisi kestää alun kolmatta päivää... ja vei fyysisesti voimat!
        trollikka


    • Anonyymi

      Karkkeja syödään silloin kun katsotaan Emmentaalia ja Huvila&Huussia.

    • Juuri nyt kaapissa on kyllä muutama suklaalevy sekä pari megapussia Marianneja, toinen tavallinen, toinen sekoitus.
      Tosin niille on jo tuliaiskohteet mietittynä, mutta kun nyt satuit kysymään 😊

      • Anonyymi

        Hyvä kyllä te ne syötte yhdessä eli tuliaisvieraat on ilman karkkeja ja mariannet on hyviä


    • Anonyymi

      Ei satu nyt kaupan karkkeja olemaan, mun tietääkseni, jollei systerillä satu olemaan.
      Mulla on kaapissa kyllä itsetehtyä pehmeätä toffea, pehmeämpää kuin enlantilainen toffee. Parin sokerinpalasen kokoisia, kappaleiksi leikattuna, joskus tekee mieli makeeta, enkä mä tykkää kaupan suklaasta.
      Systeri ja Mimmikin tykkäävät itsetehdyistä makeisista; pehmeästä toffeesta.

      Toisinaan teen kovaa kinuskia, paistinpannulla ns. poltan/sulatan sokeria ja loraus kermaa joukkoon, kiehautetaan kokoon ja massa kaadetaan leivinpaperin päälle. Kivikovaa! Annetaan jäähtyä hyvin ja taitetaan kappaleita makusteltaviksi.

      Ei todellakaan pienten lasten karamelliksi tarkoitettua. Sen voi tehdä myös pehmeämpänä, kun käyttää enemmän kermaa... ja vähän voita!

    • Sukulakuja ja sipsejä. Pakkasessa tuutteja (maut vaihtelee). Aina!
      Miehellä on oma jemma. Minun ei tarvitse sen herkuista huolehtia. Hän huolehtii itse varaston täydennyksestä.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Miehellä on ihan omat karkkinsa ja omat jemmansa, joiden täydennyksestä hän huolehtii itse. Ei meillä ole edes sama karkkimaku. Sipsit on se mikä jaetaan yhdessä ja jätskit, silloin kun noita löytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Miehellä on ihan omat karkkinsa ja omat jemmansa, joiden täydennyksestä hän huolehtii itse. Ei meillä ole edes sama karkkimaku. Sipsit on se mikä jaetaan yhdessä ja jätskit, silloin kun noita löytyy.

        Itse pidän enemmän ruissipseistä (sour cream). Mies tykkää grillimaustetuista perunalastuista. Eipä tule kinaa sipseistä.
        Jäätelöä syön vain kesäisin, enkä kovin usein.
        Tämän kesän suosikki on Aino jäätelön Wanhan ajan vanilja ja mansikka. 😊🍨🍧


    • Ei ole karkkia kaapissa nyt. Kyllä mies saisi itse hakea karkkinsa😃

    • Sepä vaan saattaa olla niin, että sille miehelle se sinkkunainen on se karkki, miksei samoin suhteessa olevillekin...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2167
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      249
      1799
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1077
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1014
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      961
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      915
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      844
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      821
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      794
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    Aihe