Miksei sukkiksissa ole enää vahvikkeita?

Anonyymi-ap

Mistä johtuu, että nykyään sukkahousuissa eikä stay up-sukissa ole enää kunnon kanta-, pohja- ja kärkivahvikkeita? Minusta nämä yksityiskohdat ovat - ainakin näin miesnäkökulmasta - todella viehättäviä!

Mitä mieltä te naiset olette?

Onko mitään parempaa kuin katsoa itsevarmaa naista lyhyessä hameessaan, jalat säädyllisesti ristissä, ja vielä kun kärkivahvikkeellisiin sukkahousuihin verhotut, hyvin hoidetut varpaat näkyvät ohuiden sukkisten läpi avonaisista sandaleteista?

Vielä joskus 1990-luvulla kaikissa sukkiksissa oli kunnon vahvikkeet. Missä ne on!? Miksi ne katos!?

6

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vahvikkkeet löytyvät miesten sukkahousuista.

    • Anonyymi

      Norlyn City sukkahousuissa on nuo kaikki vahvikkeet. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Kappaalin stayupeissa on kärkivahvikkeet. Löytyy joistakin norlyneistä ja voguestakin . Tällä hetkellä on norlynit missä on kärki , kanta ja pohjavahvikkeet. Vahvikkeet tuo kestävyyttä , mutta juhlasukkahousuissa ne on huomaamattomat

    • Anonyymi

      Sukkanauhasukissa monesti koristeena saumat ja pohjavahvikkeet. Löytyy sellaisia sukkahousujakin. Omistan mustat ja ihonväriset saumasukkahousut

    • Anonyymi

      Voguella ja norlynilläkin on vahvikkeellisia, on semmoiset jalassa. Norlyn nimilapussa , mutta mallia en muista

    • Anonyymi

      Norlynin joissakin sukkahousumalleissa on kaikki nuo kolme vahviketta. Olen käyttänytkin. Myös Voguelta löytyy. Nämä kaksi mallia ainakin näkyy edelleen valmistajan sivuilla.

      https://aijaa.com/utzIRN

      Tukisukkahousuissa nuo vahvikkeet on yleensä ollut. Muuten olen sitä mieltä, että saisi kaikki vahvikkeet olla sukkahousuissa aina 60 denieriin asti. Käytän sukkahousuja lähes joka päivä ja kehnoimmat mallit ei kestä kuin muutaman käyttökerran. Ja jalkaterän kohdillehan se reikä yleesä tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe