Oletteko käyneet "Kräns rillenillä" Haparandalla. Vieläkö sieltä saa skruumoolin muusilla? Käynyt viimeksi silloin kun taisi olla "Puu-Kalle". Oli pojat herkkua. Tyttöjä jallitettiin Haparandassa vaan nehän vain meille suomen urhoille nakkeli niskojaan. Olis pitäny olla jenkki auto mutta hyvä kun Mosseen riitti rahat! En ole sen jälkeen käynyt, mutta nyt olisi nälkä.
Kräns Krilleni
6
354
Vastaukset
- Anonyymi
Krillellä hyvät evhäät, mutta en ole itsekään käynyt Haparadassa, kun kerran olin krillellä syömässä ja pihaan tuli joku liimatukka Staffan "Jenkareella" ja vei minun 20 vuotta avioituna olleen puolison mennessään!
- Anonyymi
Hyvä kun vältyit haaparantalaisilta nirppanokilta, et menettänyt mitään.
Ovat siis törniöläisiä jotka muuttaneet Ruotsin puolelle ja se sitten noussut päähän. Eivät ole oikeastaan ruotsalaisia siis he. - Anonyymi
Mie käyny viimeks (-72) ku sen hotellin vieres oli Sibylla-grilli.
Ai että oli loistavat hod-dogit ja muusi.- Anonyymi
Oliko juuriki nykyisen stadshotellin takana kulmassa oleva pieni grilli? Sen mieki muistan. Ei siis torilla vaan hotellin takana. Taisi olla huoltoasemaki siinä grillin kohalla kaun toisella puolen, Texaco ehkä. Stadshotelli laajentunu ja huoltsikan tonttia ole enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko juuriki nykyisen stadshotellin takana kulmassa oleva pieni grilli? Sen mieki muistan. Ei siis torilla vaan hotellin takana. Taisi olla huoltoasemaki siinä grillin kohalla kaun toisella puolen, Texaco ehkä. Stadshotelli laajentunu ja huoltsikan tonttia ole enää.
Tolla kohtaan se Sibylla oli. Jala kyltti näyttäs vielä katolla olevan?
https://goo.gl/maps/aZf94ChqbqZgZQou5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984