Onko parisuhteessa ok sanoa menevänsä vaikka veljensä luo ryyppäämään ja lopulta onkin menty pienille festareille. Puoliso kun on ehdottanut festareita niin vastaus on ollut ettei ihmispaljous kiinnosta. Ja tosiaan tuo muualla kun veljellään olo paljastui myöhemmin
Sijainnin kertominen
2
296
Vastaukset
- Anonyymi
No, ainakin omalla kohdallani se vähän riippuu ja roikkuu. Tuossa tilanteessa kuulostaa oudolta, jos on ensiksi kieltäytynyt ja sitten yhtäkkiä meneekin. Toisaalta kun on saanut juomaa koneeseen, niin ehkä se ihmispaljous ei aidosti niin vitutakaan.
Sinällään itselleni on ihan sama, että meneekö vaikka baarin sen veljen kanssa sen veljen luota, jos se on vähän oletuskin ja mahdollisuus on tiedossa. Sama festareiden kanssa, että jos se on sellanen ehkä mennään, niin ei siitä ilmotella tarvitse. Vaan jos kyseessä on jotain oikeasti odottamatonta, niin kyllä mä odotan ilmoitusta asiasta. Ei multa lupaa tarvitse kysellä, vaan ihan ilmoitus riittää. Ettei tosiaan siihen tyyliin kuin eksäni teki, kavereiden kanssa laivalle ja satamaan palatessa ostavat uuden reissun, ilman edes ilmoitusta kotiin. Tyyppi tulee reilun vuorokauden myöhässä kotiin. Juu en ehtinyt olla yhtään huolissani ja miettiä, että pitääkö jo soittaa poliisille. On niiltä laivoilta ennenkin ihmisiä kadonnut.
Vaan aloituksen tilanne. En mä siitä festareille menosta v.ttuuntuisi, mutta siitä kyllä, ettei kysytty mukaan. Jos siis tosiaan olin ilmaissut, että tahtoisin mennä yhdessä ja se ei ole kelvannut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013318Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841332- 1081321
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26975- 33857