En enää ikinä flirttaile töissä

Anonyymi-ap

Parempi näin 😊 olen vähän paha tapainen ja nyt kävi niin, että itse ihastuin vaikkei ollut tarkoitus.
Tästä oppineena olen jatkossa asiallisempi.
Kiva nähdä "naista"

26

1367

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nimimerkillä pikkujouluissa nähdään

    • Anonyymi

      Olen myös ihastunut työkaveriin. Palaisin halusta kertoa hänelle sen! Haluaisin hänet. 🙈😍 mitä tässä sitten tekisin? En tiedä, en halua että hän tykkää huonoa ja kokee sen ahdistavaksi. Miehelle tämä

      • Anonyymi

        Ihastuin mäkin aikoinaan naispuoliseen työkaveriini mu en hänelle asiasta mitään maininnu vaikka itse en ollu kui jollain tavalla toimivassa parisuhteessa ja ainakaan mun tapoihin ei kuulu pettäminen tietääkseni hän oli naimisissa ja siksi si taas en olisi hänelle asiasta mitään maininnu vaikka itse olisin ollu poikamies mu tykkäsin silti häntä katsella kun toimistolla piti käydä toisinaan taas harmitti ettei ollu useamminkin asiaa toimistolle


    • Anonyymi

      Ei työkavereihin mutta joskus käy joitakin muita kivan näköisiä töissä.

    • Anonyymi

      Se on hyvä päätös, se voi olla aika vaikea tilanne töissä. Ja väärä paikka leikkiä.

    • Anonyymi

      Mistä päin ap olet? ☺️

    • Anonyymi

      Minusta voi hyvin osoittaa kiinnostusta töissä, jos tosiaan on kiinnostunut, mutta turha flirttailu muuten ei ole tarpeen. Flirttailussa ei ole vikaa jos oikeasti on toisesta kiinnostunut. 🙂

      • Anonyymi

        Ei siinä mitään jos sen osaa ottaa oikein, pienenä piristyksenä. Mutta jos tosissaan ihastut niin ei oo helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään jos sen osaa ottaa oikein, pienenä piristyksenä. Mutta jos tosissaan ihastut niin ei oo helppoa.

        Mutta sitten ihastut ja voit löytää kumppanin ☺️ Mutta en flirttailu jos toinen ei ole sellainen johon olen jo ihastunut. Muuten se on vain ystävällisyyttä.

        Nytkin olen niin ihastunut mieheen töissä, että haluaisin vain hänet. 🙂


    • Anonyymi

      Eikun maanantaina uutta matoo.

    • Anonyymi

      Nähdään niinkuin viime pikkujouluissakin?

    • Anonyymi

      Nähdään huomenna ihana mies! 😍❤️ Tule vain huomennakin luokseni ja saat kertoa enemmänkin.

    • Anonyymi

      Onko sinulla Ap edelleen sama tilanne? ☺️ Miksi et saisi ihastus työkaveriin, ei kai se haittaa?

      • Anonyymi

        Parempi kun on kunnolla 😊 ei aiheuta harmia itselle eikä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun on kunnolla 😊 ei aiheuta harmia itselle eikä muille.

        Jos pelleilee se on eri asia, mutta jos toisesta oikeasti on kiinnostunut ja tykkää, ei se muille mielestäni kuulu. 🙂 itse olen varattu ja rakastunut työkaveriin. En voi sille, mitään, mutta niin se vain on ja toivoisin että hän näyttäisi tunteeko samoin.

        Jos ei…. Niin ehkä se omakin tunne sitten väkisinkin hiipuu, mutta täällä hetkellä tunnen hänet oikeaksi itselleni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pelleilee se on eri asia, mutta jos toisesta oikeasti on kiinnostunut ja tykkää, ei se muille mielestäni kuulu. 🙂 itse olen varattu ja rakastunut työkaveriin. En voi sille, mitään, mutta niin se vain on ja toivoisin että hän näyttäisi tunteeko samoin.

        Jos ei…. Niin ehkä se omakin tunne sitten väkisinkin hiipuu, mutta täällä hetkellä tunnen hänet oikeaksi itselleni!

        Ei se pelleilyä ole, mutta varattuna kannattaa ottaa riskit huomioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pelleilyä ole, mutta varattuna kannattaa ottaa riskit huomioon.

        Oletko Ap?
        Niin, mutta olen ainakin niin rakastunut työkaveriini, että en koe siinä mitään väärää, koska en tunteille voi itse mitään ja jos olen häneen rakastunut niin olen.

        Toivon että saan hänet ja asiat järjestyy. Ja jos hän ei minusta välitä, sitten ainakin rauhan, että en elättele turhia toiveita. ☺️🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Ap?
        Niin, mutta olen ainakin niin rakastunut työkaveriini, että en koe siinä mitään väärää, koska en tunteille voi itse mitään ja jos olen häneen rakastunut niin olen.

        Toivon että saan hänet ja asiat järjestyy. Ja jos hän ei minusta välitä, sitten ainakin rauhan, että en elättele turhia toiveita. ☺️🙂

        Asianhan voi kysyä asiallisesti. Töissä vaan pitää nähdä lähes päivittäin. Voi olla haastavaa jos toisella ei samoja tunteita. Sitä kannattaa pohtia jos ei sitten ole jotain muuta keinoa tehdä tuttavuutta toiseen enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Ap?
        Niin, mutta olen ainakin niin rakastunut työkaveriini, että en koe siinä mitään väärää, koska en tunteille voi itse mitään ja jos olen häneen rakastunut niin olen.

        Toivon että saan hänet ja asiat järjestyy. Ja jos hän ei minusta välitä, sitten ainakin rauhan, että en elättele turhia toiveita. ☺️🙂

        Oletko nainen vai mies? Ja koska ootte töissä tavanneet eka kerran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nainen vai mies? Ja koska ootte töissä tavanneet eka kerran?

        Nainen


    • Anonyymi

      Ihan sukupuolesta riippumatta kaikki perseilijät voisivat kyllä opetella käyttäytymään.

    • Anonyymi

      Jaa, töissä taidetaan pääasiassa olla sen takia että tehdään sitä työnantajan määrittelemää työtä. Toki voi sekoittaa pakkaa luomalla intiimisuhteita työpaikalla ja siitähän ei aina seuraa mitään hyvää.
      Toisaalta taitaa olla niin että niitä kumppaneita löydetään nykyään työyhteisöstä eikä siinä varmaan mitään kunhan ei se vaikuta heikentävästi työn tekemiseen tai työyhteisöön, huoh!

      • Anonyymi

        Ihmisillä, työntekijöilläkin on tunteet. Ihminen on kokonaisuus, eikä hän voi sammuttaa sitä osaa itsestään töihin saapuessaan. 🙂 tieten tahtoen ei kannata yrittää iskeä työkavereita, mutta voimakkaalle ihastukselle ei voi mitään. Näen jopa haitallisempana sen jos niitä tunteita ei voi käsitellä ja työyhteisö on sellainen että sitä ei katsota suopeasti. Usein asian saa päiväkärjestyksestä ja mielestä, kun sen voi kohdata.

        Kun kyse on aikuisista ihmisistä, niin mikäli toisella ei ole samoja tunteita, niin ei ole. Sitten jatketaan eteenpäin, kuten ennen, eikä sen pitäisi mitenkään erityisen kiusallista olla. Ainakin itselle selvyys asiaan tuo mielenrauhaa. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä, työntekijöilläkin on tunteet. Ihminen on kokonaisuus, eikä hän voi sammuttaa sitä osaa itsestään töihin saapuessaan. 🙂 tieten tahtoen ei kannata yrittää iskeä työkavereita, mutta voimakkaalle ihastukselle ei voi mitään. Näen jopa haitallisempana sen jos niitä tunteita ei voi käsitellä ja työyhteisö on sellainen että sitä ei katsota suopeasti. Usein asian saa päiväkärjestyksestä ja mielestä, kun sen voi kohdata.

        Kun kyse on aikuisista ihmisistä, niin mikäli toisella ei ole samoja tunteita, niin ei ole. Sitten jatketaan eteenpäin, kuten ennen, eikä sen pitäisi mitenkään erityisen kiusallista olla. Ainakin itselle selvyys asiaan tuo mielenrauhaa. 🙂

        Jaa, just näin, ainoana ongelmana näen ehkä esimies-alainen suhteet, näkemäni mukaan aiheuttaa kyllä porinaa ja on jopa irtisanouduttu jos suhde on ollut vakava ja sitä on haluttu jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, just näin, ainoana ongelmana näen ehkä esimies-alainen suhteet, näkemäni mukaan aiheuttaa kyllä porinaa ja on jopa irtisanouduttu jos suhde on ollut vakava ja sitä on haluttu jatkaa.

        Juu, se on toki eri asia. 🙂


    • Anonyymi

      Miksi nainen on lainausmerkeissä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe