Kenelle palstalaiselle pitäisi pystyttää patsas palstailuansioistaan?
Kunnianosoitus
58
551
Vastaukset
- Anonyymi
Jasulle tietysti. 20 vuotta keskeytymätöntä palstailua.
- Anonyymi
Samaa mieltä. :)
Iaskin..väärin - Anonyymi
Rölli vs Jasu. Ompa vielä muitakin.
- Anonyymi
Onko suomi24 sivusto edes niin vanha mä ainakin vie 2000 luvun alus käytin kiss:in chättiä jupailuun tyttöjen tai naisten kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko suomi24 sivusto edes niin vanha mä ainakin vie 2000 luvun alus käytin kiss:in chättiä jupailuun tyttöjen tai naisten kanssa
On se.
Ei ole keskeytymätöntä, olen ollu tauollakin ja sairaalassa usean kertaa välillä. Ei silloin ehdi eikä kykene.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Ei ole keskeytymätöntä, olen ollu tauollakin ja sairaalassa usean kertaa välillä. Ei silloin ehdi eikä kykene.
Patsaasi luonteva sijoituspaikka on Heppamattila.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Torille tietystikin. 😌
Urasi palstoilla on niin mittava, että saat patsaat myös Liipolaan ja Sysmään.
Anonyymi kirjoitti:
Urasi palstoilla on niin mittava, että saat patsaat myös Liipolaan ja Sysmään.
Vai niin, kas kun en Keravalle.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Vai niin, kas kun en Keravalle.
Lahden kultahammasrannikko Liipola on arvoinen paikka patsaallesi.
Anonyymi kirjoitti:
Lahden kultahammasrannikko Liipola on arvoinen paikka patsaallesi.
Kiitos vähättelystä.
- Anonyymi
Patsaan alustalla lukisi lempinimensä ja "Trollailua ja provoilua S24:ssä jo vuodesta 1999"
Saavutushan se on jon sekin tietysti.- Anonyymi
ja vuosipäivä viralliseksi liputuspäiväksi.
- Anonyymi
Voitaisiin teettää virallinen kamupoika-patsas joka sitten kiertäisi kamupoikien kesken.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Sinun patsas pystytetään Nizhni-Novgorodiin.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun patsas pystytetään Nizhni-Novgorodiin.
Onko paikkakunnalla jokin erityinen merkitys? Eikös tuo neuvostoaikana tunnettu nimellä Gorki.
Meitä lähempänä oleva Novgorod (veliky) oli aikanaan Ruotsin kiistakumppani.scrg kirjoitti:
Onko paikkakunnalla jokin erityinen merkitys? Eikös tuo neuvostoaikana tunnettu nimellä Gorki.
Meitä lähempänä oleva Novgorod (veliky) oli aikanaan Ruotsin kiistakumppani.Minun sukuni on aikoinaan joutunut muuttamaan lännemmäksi juuri Novgorodin takia.
buddy-love kirjoitti:
Minun sukuni on aikoinaan joutunut muuttamaan lännemmäksi juuri Novgorodin takia.
Missä sodassa tai minä aikana Novgorodia piti paeta länteen?
Minä tiedän että sukua on asunut Suuren Pohjan sodan jälkeen enimmäkseen Ruotsin mutta Hattujen sodan jälkeen sekä Venäjän ja Ruotsin puolella. Mutta näyttää että noiden rajojen piirtely ei vaikuttanut ihmisten liikkeisiin. Rajaakaan tuskin erityisemmin valvottiin, mutta toisaalta ei myöskään avioliittoja solmittu rajan yli.scrg kirjoitti:
Missä sodassa tai minä aikana Novgorodia piti paeta länteen?
Minä tiedän että sukua on asunut Suuren Pohjan sodan jälkeen enimmäkseen Ruotsin mutta Hattujen sodan jälkeen sekä Venäjän ja Ruotsin puolella. Mutta näyttää että noiden rajojen piirtely ei vaikuttanut ihmisten liikkeisiin. Rajaakaan tuskin erityisemmin valvottiin, mutta toisaalta ei myöskään avioliittoja solmittu rajan yli.Ilmeisesti 1295 sodan takia, mutta tarkka vuosi ei ole selvillä.
Vuoden 1312 verokirjat ovat kuitenkin tallella ja siellä on merkintä sukulaisista.buddy-love kirjoitti:
Ilmeisesti 1295 sodan takia, mutta tarkka vuosi ei ole selvillä.
Vuoden 1312 verokirjat ovat kuitenkin tallella ja siellä on merkintä sukulaisista.Olet jotain aatelisia. Minulla loppuu jäljet Suomen odalta jo viimeistään 1600-luvulla, osa on tullut Suomeen ehkä tuossa vaiheessa. Jotkut ovat varmaan istuneet samassa kirkossa Mikael Agricolan kanssa, mutta mun esivanhemmat eivät olleet yhtä fiksuja:D
scrg kirjoitti:
Olet jotain aatelisia. Minulla loppuu jäljet Suomen odalta jo viimeistään 1600-luvulla, osa on tullut Suomeen ehkä tuossa vaiheessa. Jotkut ovat varmaan istuneet samassa kirkossa Mikael Agricolan kanssa, mutta mun esivanhemmat eivät olleet yhtä fiksuja:D
Tai siis eihän aatelisten veroja tarvinnut maksaa.
Veronkannon muodot ovat olleet moninaisia. Selkein tilanne esivanhemmista on ollut rusthollareilla. On pitänyt hoitaa ratsumies ja ratsut armeijaan. Mutta mistähän se rusthollitilan asema on alunperin saatu?scrg kirjoitti:
Olet jotain aatelisia. Minulla loppuu jäljet Suomen odalta jo viimeistään 1600-luvulla, osa on tullut Suomeen ehkä tuossa vaiheessa. Jotkut ovat varmaan istuneet samassa kirkossa Mikael Agricolan kanssa, mutta mun esivanhemmat eivät olleet yhtä fiksuja:D
En ole ja kyse on vain siitä, että arkistot ovat säilyneet.
Äidin puolen suvussa on kyllä aatelisiakin ja pelkästään siitä syystä, että eräs sivuhaaran edustaja oli Tukholmassa melkein oikeaan aikaan paikalla ja aateloitiin silti vaikka myöhästyi kapinan kukistajien joukosta.
Minun suvuistani on jostain syystä löytynyt sukututkimuksesta innostuneita jäseniä, joten ovat kaivaneet kaiken mahdollisen esille.scrg kirjoitti:
Tai siis eihän aatelisten veroja tarvinnut maksaa.
Veronkannon muodot ovat olleet moninaisia. Selkein tilanne esivanhemmista on ollut rusthollareilla. On pitänyt hoitaa ratsumies ja ratsut armeijaan. Mutta mistähän se rusthollitilan asema on alunperin saatu?Me olimme eräässä vaiheessa verovapaita juuri tuosta syystä, eli meillä oli ruotusotilas ja hänen hevosensa, jotka molemmat olivat normaalisti talon töissä ja välillä harjoituksissa tai sotimassa, mutta tuo systeemihän lopetettiin jo kauan sitten. Jostain syystä se ikuisiksi ajoiksi luvattu verovapaus ei pitänyt paikkaansa.
buddy-love kirjoitti:
Me olimme eräässä vaiheessa verovapaita juuri tuosta syystä, eli meillä oli ruotusotilas ja hänen hevosensa, jotka molemmat olivat normaalisti talon töissä ja välillä harjoituksissa tai sotimassa, mutta tuo systeemihän lopetettiin jo kauan sitten. Jostain syystä se ikuisiksi ajoiksi luvattu verovapaus ei pitänyt paikkaansa.
Minulla tuohon rusthollitilan väkeen liittyy geneettinen mysteeri. Dna-testi ryhmittelee perimän tuolta joko brittiläiseksi tai skandinaaviksi mutta ei ainakaan suomalaiseksi. Jonkinlaisena mahdollisena tapahtumainkulkuna epäilen että olisiko sotilas ensin palkattu ulkomailta ja sitten joko tila joutunut "rengille" tai sitten renki tehnyt muiden hommien lisäksi myös tilan perilliset.
scrg kirjoitti:
Minulla tuohon rusthollitilan väkeen liittyy geneettinen mysteeri. Dna-testi ryhmittelee perimän tuolta joko brittiläiseksi tai skandinaaviksi mutta ei ainakaan suomalaiseksi. Jonkinlaisena mahdollisena tapahtumainkulkuna epäilen että olisiko sotilas ensin palkattu ulkomailta ja sitten joko tila joutunut "rengille" tai sitten renki tehnyt muiden hommien lisäksi myös tilan perilliset.
Noista on vaikea tietää mitään varmaa ja pitäisi olla huomattavasti varhaisempien sukulaisten perimää tallessa. Testausfirmoissa on myös eroja ja osa niistä tekee virheitä tai olettaa asioita omituisesti.
buddy-love kirjoitti:
Noista on vaikea tietää mitään varmaa ja pitäisi olla huomattavasti varhaisempien sukulaisten perimää tallessa. Testausfirmoissa on myös eroja ja osa niistä tekee virheitä tai olettaa asioita omituisesti.
Joo. Odotusarvoisesti yksi äiti tai isä tuolla 7. polven esivanhemmissa on n. 0,8% omasta perimästä. Ja vaikka noissa tuon sukupolven naapureina asuvissa esivanhemmissa olisi jonkin sortin hapsburgismia, niin ei tuo dna-osuus kokonaisuudessaan kovin iso voi olla. Mutta samasta syystä yksittäinen käenpoika tuossa vaiheessa ei muuta kokonaiskuvaa.
Testausfirmojen heikko kohta lienee se vertailuaineisto. Mutta on ne toisaalta jossain asioissa toimiviakin: minulle löytyy yksi esivanhempien kotiseutu vaikka ei siellä tänä päivänä asu kummoisia sukulaisia. Eikä tuo ole edes mikään oma etnisyys jonka testi voisi tunnistaa.
Minulle yllättävä havainto oli miten epätasaisesti yhteinen dna on jakautunut. Jokin yksittäinen pätkä saattaa löytyä tuhansilta muilta testin tehneiltä ja on varsin yleinen sekä Ruotsissa/Norjassa että uusimaalaisilla ja suomalaisilla yleensäkin mutta muilla vain jos heillä on skandinaavijuuria ja sitten toisessa ääripäässä on jokin dna-pätkä joka on vain itselläni ja jollain tytöllä Coloradossa.
- Anonyymi
Harmis sais sen ekana. Kamupoikapatsaan siis.
- Anonyymi
Laittaisi sen parhaalle paikalle poterossaan eikä luovuttaisi kiertoon.
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisi sen parhaalle paikalle poterossaan eikä luovuttaisi kiertoon.
Piilottaisi samaan piiloon kuin vessapaperit vierailtaan.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Piilottaisi samaan piiloon kuin vessapaperit vierailtaan.
Joo ei sitä kehtaisi kyllä kenellekään esitellä :D
-harmiseikirj-
- Anonyymi
ei kenellekään, kaikki samoja paskahuttuja...
- Anonyymi
Kaipa se toi rande ois aikahyvin se on ainakin osottanu millanen idiootti se on ja kuinka vähän ymmärtää naisista
Ehdottomasti Anonyymille!
Hän ollut ehtymätön luonnonvara palstan synnystä alkaen eikä loppua näy. Kellon ympäri on kommentoimassa ja tekemässä aloituksia tauotta, ihan mistä tahansa ja vähän sen ulkopuoleltakin. On myös hyvin monipuolinen ja monimielinen keskustelija, eikä jää ikinä sanattomaksi.- Anonyymi
Ilman anonyymejä palsta olisi tylsä. Pelkkää randea joka ketju.
Anonyymi kirjoitti:
Ilman anonyymejä palsta olisi tylsä. Pelkkää randea joka ketju.
Sulla ongelmia hallita negaatioitasi. Mutta muumit tarvitaan, siksihän patsasta tuossa ehdotinkin.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Sulla ongelmia hallita negaatioitasi. Mutta muumit tarvitaan, siksihän patsasta tuossa ehdotinkin.
Katse peiliin. Mars.
Anonyymi kirjoitti:
Katse peiliin. Mars.
Miksi? Ei mulla ole sen suhteen ongelmia. En vain kuuntele vittuilua keneltäkään, se siitä. En myöskään aloita sitä, joten homma on paketissa. Kuten tässäkin keskustelussa, katsopa kuka aloitti vittuilun. Katse peiliin?
randombypasser kirjoitti:
Miksi? Ei mulla ole sen suhteen ongelmia. En vain kuuntele vittuilua keneltäkään, se siitä. En myöskään aloita sitä, joten homma on paketissa. Kuten tässäkin keskustelussa, katsopa kuka aloitti vittuilun. Katse peiliin?
Ja taas Rande itkee. Yhyhyy.
Hähää.
- Anonyymi
Äänestän Jazulii!
Harmikselle tietty. Sen patsaan nimi olis vastarannan kiiski.
Aivan toista mieltä jo ajasta ennen kivi ja kirves. 😁Viinamiehelle ja muille, jotka jaksaa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja jopa vuodesta toiseen jakaa sanomaansa. Oscarin arvoinen suoritus.
- Anonyymi
Jazu on sellainen nimimerkki, että hänet unohdetaan saman tien hänen ollessa hiljaa muutaman viikon.
Genio sen sijaan.
Se on sellainen nimimerkki, joka muistetaan useiden vuosienkin hiljaiselon jälkeen.Tässä tapauksessa, jos noin on olen päässyt tavoitteeseeni loistavasti. 👍
Kiitos analyysista, toivottavasti olet oikeassa.- Anonyymi
Pahin palstakiusaaja muistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahin palstakiusaaja muistetaan.
Totuuden puhuminen koetaan aika usein kiusallisena. Miksihän niin..?
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden puhuminen koetaan aika usein kiusallisena. Miksihän niin..?
Sivusta totean, että täällä kukaan ei totuuksia voi toisista esittää, tuntematta henkilökohtaisesti, jollpin kaikki totuudeksi väitetyt heitot voi hyvin tulkita vittuiluksi ja viisasteluksi mikä tulee tyypeiltä, jotka ei tunne kuin palstapersoonan.
Älykäs tämän pitäisi ymmärtää automaattisesti.Huitale kirjoitti:
Sivusta totean, että täällä kukaan ei totuuksia voi toisista esittää, tuntematta henkilökohtaisesti, jollpin kaikki totuudeksi väitetyt heitot voi hyvin tulkita vittuiluksi ja viisasteluksi mikä tulee tyypeiltä, jotka ei tunne kuin palstapersoonan.
Älykäs tämän pitäisi ymmärtää automaattisesti.Ja nämä palstalaisuudesta viisastelevat tyypit, joiden mielestä täältä ei halua tuntea ketään, täältä tuskin täältä tunteekaan ketään muutoin kuin omalla musta tuntuullaan, ovat niitä pahimpia turpansa aukojia ja "totuuksien" puhujia muista.
Ihan vitun ulaaneja puupäitä vailla todellisuudentajua. Tuntematta ketään ei parane viisastella ikään kuin tuntisi hyvinkin.
Kartanlukijani Uncle B. Royalin Daytona-voiton 2021 kunniaksi ehdotan valtavaa puista lerssipatsasta Varissuolle sekä Laajasaloon 😊 Penislihasvarren tatuoinnit pystynee toteuttamaan maalilla tai nestekaasupolttimella, ja teemaan sopisi myös sisäänrakennettu suihkulähde 🍆💦
- Anonyymi
JOO Anonyymille patsas, hän ehtii aina keskustella paljon, patsas jossa on kastovon hahmo, ja messinkinen nimikyltti: Anonyymi.
- Anonyymi
Muistaako kukaan Elisa Kettua, mä ainakin antaisin palkinnon hänelle! Aina joskus nykyäänkin piipahtaa täällä. Varsinainen valtakunnansovittelija, jota mä kyllä kunnioitan, vaikka en ihan hänen sovintoehtoihinsa suostunutkaan!
trollikkaVoi sinua pikku Hiawatha! :-D
Vai valtakunnansovittelija? Heh...
No en mä tiijä... ehkä joskus vähän kun henkilöt kinaa mielestäni ihan tarpeettomasti, usein ehkä kyse ihan vain väärinymmärtämisestä. Me yritetään tulkata joskus hieman yli toisiamme. Kyllä, sortunut minäkin.
Palkinnolla en tekisi mitään, enkä muutenkaan välitä tulla osoitetuksi. Palstailuansioilla monikin varmaan palkinnon ansaitsisi. Itselläni on vaan niin, että elämäntilanteeni on muuttunut aika paljon, siksi tuo palstailu jäänyt vähemmälle. Annan aikaani nyt sitä tarvitsevalle. Kyllä ajattelen teitä usein, mitä kuuluu, miten menee kenelläkin. Siis ihmisinä, katson läpi palstapersoonan. Siksi haluankin halata teitä nyt kuvitteellisesti ja toivottaa hyvää kesän jatkoa. Eläkää onnen ja ilon hetkissä, nauttikaa siitä mitä teillä on ja kiittäkää jokaisesta hyvästä asiasta. Elämä on nyt.Voi sinua pikku Hiawatha! :-D
Vai valtakunnansovittelija? Heh...
No en mä tiijä... ehkä joskus vähän kun henkilöt kinaa mielestäni ihan tarpeettomasti, usein ehkä kyse ihan vain väärinymmärtämisestä. Me yritetään tulkata joskus hieman yli toisiamme. Kyllä, sortunut minäkin.
Palkinnolla en tekisi mitään, enkä muutenkaan välitä tulla osoitetuksi. Palstailuansioilla monikin varmaan palkinnon ansaitsisi. Itselläni on vaan niin, että elämäntilanteeni on muuttunut aika paljon, siksi tuo palstailu jäänyt vähemmälle. Annan aikaani nyt sitä tarvitsevalle. Kyllä ajattelen teitä usein, mitä kuuluu, miten menee kenelläkin. Siis ihmisinä, katson läpi palstapersoonan. Siksi haluankin halata teitä nyt kuvitteellisesti ja toivottaa hyvää kesän jatkoa. Eläkää onnen ja ilon hetkissä, nauttikaa siitä mitä teillä on ja kiittäkää jokaisesta hyvästä asiasta. Elämä on nyt.
- Anonyymi
Palstaätmille meduusa tyylinen patsas kaikkine sivupersoonineen ja laatta jossa lukee saavutukset naisten ja lasten ahdistelijana. Siihen voi käydä heittää virtsat kuten ätmi itse ilmaisee
- Anonyymi
pelota oikein jotain xena-tyttöä että jos ja kun menee nukkumaan niin ötökäitä peiton alla.
- Anonyymi
jos tulee mieleen joku ikävä ajatus joka jo itseäkin pelottaisi, kuin xenalle varmaan myrkkyhähäkit peiton sisällä.
Mutta niin, itselleni hassuakin vaikkakin kivuliasta hammastytöt ja sellaiset operaatiot sitten.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162018Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1581494Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551357- 551138
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1601110Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811