Kittilän 28-36v sinkkumiehet

Anonyymi-ap

Missä on kaikki Kittilän 28-36 172-190cm sinkku miehet, kun treffit palvelusta teitä ei ainakaan löydä? Tällainen 32v 153,/50 raitis, savuton, liikunnallinen sinkku nainen täällä kyselee. Voin laittaa nimimerkin näkyville, jos näyttää siltä että matchais.

37

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ollaan kaikki alle tuon 172cm.

    • Anonyymi

      saatana kaikki alle 160cm pitkiä jos löydät pitemmän on akka käyny vieraissa ei oo lapin alkuperäinen.

      • Anonyymi

        Tuo väite ei kyllä pidä paikkaansa, että kaikki lappilaiset olisivat alle 172, kun minun molemmat velipojat on yli 172cm vaikka ihan lappilaisia ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo väite ei kyllä pidä paikkaansa, että kaikki lappilaiset olisivat alle 172, kun minun molemmat velipojat on yli 172cm vaikka ihan lappilaisia ollaan.

        Siis yli 160cm pitkiä on molemmat velipojat, vaikka ihan lappilaisia me olemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo väite ei kyllä pidä paikkaansa, että kaikki lappilaiset olisivat alle 172, kun minun molemmat velipojat on yli 172cm vaikka ihan lappilaisia ollaan.

        Suomessa miesten keskipituus on näköjään vain 180cm, joten jossain päin täytyy olla paljon niitä lyhytitä miehiä. Aluelliset erot pituuksissa ovat todella suuria. mutta noin silmämääräisesti arvioituna, ja täällä etelässä asuvana ihmettelen kyllä noin lyhyeksi määritellyn keskipituuden paikkansa pitävyyttä. Nuorisoa, siis +18v. kun katsoo niin kyllä näyttää, että +190cm. on se vallitseva pituus.


      • Anonyymi

        Käykö noin paljon kateeksi toisten pituus, että pitää tulla keskustelua spämmäämään turhilla kommenteilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa miesten keskipituus on näköjään vain 180cm, joten jossain päin täytyy olla paljon niitä lyhytitä miehiä. Aluelliset erot pituuksissa ovat todella suuria. mutta noin silmämääräisesti arvioituna, ja täällä etelässä asuvana ihmettelen kyllä noin lyhyeksi määritellyn keskipituuden paikkansa pitävyyttä. Nuorisoa, siis 18v. kun katsoo niin kyllä näyttää, että 190cm. on se vallitseva pituus.

        Ihmiset kysyvät myös
        Mikä on suomalaisen miehen keskipituus?
        Mikä on suomalaisten keskipituus? Vuodesta 1896 suomalaisten keskipituus on kasvanut noin 12 senttiä. 1900-luvun alussa yli 18-vuotiaiden suomalaismiesten pituus oli keskimäärin 167,74 senttiä. Nyt miesten keskipituus on 179,59 senttiä.25.1.2023

        https://tieku.fi/ihminen/keskipituus-ihminen-on-kasvanut-yli-sadan-vuoden-ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis yli 160cm pitkiä on molemmat velipojat, vaikka ihan lappilaisia me olemme.

        Käsipystyssä mitattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsipystyssä mitattu

        Saatko jotain mielihyvää siitä, kun spämmäät toisten ihmisten keskusteluja? Onko se sinulta jollain tavalla pois, jos joku toinen etsii itselleen elämänkumppania? Olisiko mukavaa, jos joku spämmäisi sinun aloittamaa keskustelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko jotain mielihyvää siitä, kun spämmäät toisten ihmisten keskusteluja? Onko se sinulta jollain tavalla pois, jos joku toinen etsii itselleen elämänkumppania? Olisiko mukavaa, jos joku spämmäisi sinun aloittamaa keskustelua?

        Olisi kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä.

        Laita linkkiä sitten kehiin niin kyllä sinne joku tulee sinunkin keskustelua vielä spämmäämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko jotain mielihyvää siitä, kun spämmäät toisten ihmisten keskusteluja? Onko se sinulta jollain tavalla pois, jos joku toinen etsii itselleen elämänkumppania? Olisiko mukavaa, jos joku spämmäisi sinun aloittamaa keskustelua?

        Faktaahan tämä vaan on.


      • Anonyymi

        Miksi katsot tuollaisia sivuja?


      • Anonyymi

        Lapin miesten keskipituus on 1m.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapin miesten keskipituus on 1m.

        Minä vähän oletan, että missään päin suomea ei ole noin lyhyitä miehiä. Niin, että jospa lopetettaisiin tuollainen höpöttäminen ja puhuttaisiin faktoja? Jos suomessa miesten keskipituus on tätä nykyään 180cm niin tässä keskiarvon laskennassa on varmaan lappikin mukana ja lappilaiset miehet, jolloin tämä miesten arvioitu keskipituus on varmasti lapissakin aivan sama kuin kaikkialla muuallakin suomessa ja lapissa kauhean moni mies ei ole alle tuon 172cm mikä on alle tuon keskiarvon minkä pituisia miehet on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vähän oletan, että missään päin suomea ei ole noin lyhyitä miehiä. Niin, että jospa lopetettaisiin tuollainen höpöttäminen ja puhuttaisiin faktoja? Jos suomessa miesten keskipituus on tätä nykyään 180cm niin tässä keskiarvon laskennassa on varmaan lappikin mukana ja lappilaiset miehet, jolloin tämä miesten arvioitu keskipituus on varmasti lapissakin aivan sama kuin kaikkialla muuallakin suomessa ja lapissa kauhean moni mies ei ole alle tuon 172cm mikä on alle tuon keskiarvon minkä pituisia miehet on.

        Mitä enemmän lappilaisia olisi niin sitä pienempi olisi tuo keskipituus. Lapin väestömäärä on kovin pieni joten vaikutus tuohon keskipituus laskelmaan on varsin maltillinen.
        Alueelliset erot ovat tutkimusten mukaan todella suuria niin ihmisten pituuksien, elinajan ennusteen, terveyden ja elämän laadun suhteen, yms. suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vähän oletan, että missään päin suomea ei ole noin lyhyitä miehiä. Niin, että jospa lopetettaisiin tuollainen höpöttäminen ja puhuttaisiin faktoja? Jos suomessa miesten keskipituus on tätä nykyään 180cm niin tässä keskiarvon laskennassa on varmaan lappikin mukana ja lappilaiset miehet, jolloin tämä miesten arvioitu keskipituus on varmasti lapissakin aivan sama kuin kaikkialla muuallakin suomessa ja lapissa kauhean moni mies ei ole alle tuon 172cm mikä on alle tuon keskiarvon minkä pituisia miehet on.

        Lapissa asuu lyhyimmät ihmiset ja etelä Suomessa mukaan lukien Turun seutu taasen pisimmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapissa asuu lyhyimmät ihmiset ja etelä Suomessa mukaan lukien Turun seutu taasen pisimmät.

        Linkkiä kehiin siihen tutkimukseen, joka todistaa sinun väitteen todenperäisyyden. Muuten en usko. Jos sinun väite on totta niin sinulla ei pitäisi olla mitään vaikeuksia todistaa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vähän oletan, että missään päin suomea ei ole noin lyhyitä miehiä. Niin, että jospa lopetettaisiin tuollainen höpöttäminen ja puhuttaisiin faktoja? Jos suomessa miesten keskipituus on tätä nykyään 180cm niin tässä keskiarvon laskennassa on varmaan lappikin mukana ja lappilaiset miehet, jolloin tämä miesten arvioitu keskipituus on varmasti lapissakin aivan sama kuin kaikkialla muuallakin suomessa ja lapissa kauhean moni mies ei ole alle tuon 172cm mikä on alle tuon keskiarvon minkä pituisia miehet on.

        Tässä helppo keskiarvo laskenta tuoksesi.
        Muualla asuu 1,7milj. 180cm. pitkää henkilöä, ja pohjoisessa 40t. 170 pitkää henkilöä niin paljonko on silloin näiden yhteenlaskettu keskiarvo ja miten muuttuu muualla ja pohjoisessa asuvien pituudet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä helppo keskiarvo laskenta tuoksesi.
        Muualla asuu 1,7milj. 180cm. pitkää henkilöä, ja pohjoisessa 40t. 170 pitkää henkilöä niin paljonko on silloin näiden yhteenlaskettu keskiarvo ja miten muuttuu muualla ja pohjoisessa asuvien pituudet?

        Edelleen odottelen linkkiä, joka todistaa sinun väitteen todeksi. Mitkään "mututuntumalla" esitetyt väitteet vailla minkäänlaista faktatietoa eivät minua kiinnosta piirun vertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen odottelen linkkiä, joka todistaa sinun väitteen todeksi. Mitkään "mututuntumalla" esitetyt väitteet vailla minkäänlaista faktatietoa eivät minua kiinnosta piirun vertaa.

        Tässä on minun linkki. Faktaa ei mututuntumalla esitettyä valheellista tietoa.

        "Ihmiset kysyvät myös
        Mikä on suomalaisen miehen keskipituus?
        Mikä on suomalaisten keskipituus? Vuodesta 1896 suomalaisten keskipituus on kasvanut noin 12 senttiä. 1900-luvun alussa yli 18-vuotiaiden suomalaismiesten pituus oli keskimäärin 167,74 senttiä. Nyt miesten keskipituus on 179,59 senttiä.25.1.2023"

        https://tieku.fi/ihminen/keskipituus-ihminen-on-kasvanut-yli-sadan-vuoden-ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen odottelen linkkiä, joka todistaa sinun väitteen todeksi. Mitkään "mututuntumalla" esitetyt väitteet vailla minkäänlaista faktatietoa eivät minua kiinnosta piirun vertaa.

        Jos käyt lapissa ja katsot ympärillesi niin kyllä jokainen huomaa, että ei siellä mitään normi pituisisa juurikaan näy, vaan melkein kaikki äijät lyhyitä pätkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkkiä kehiin siihen tutkimukseen, joka todistaa sinun väitteen todenperäisyyden. Muuten en usko. Jos sinun väite on totta niin sinulla ei pitäisi olla mitään vaikeuksia todistaa sitä.

        Lapissa vielä kuukletetaan asiat ja siksi ovat niin pihalla kaikesta.


      • Anonyymi

        Eli et siis toisinsanoen pysty todistamaan sinun väitteen todenperäisyyttä mitenkään, mutta silti sitkeästi vain vänkäät kun et osaa lopettaa ajoissa.

        Mene ystävällisesti trollaamaan jonkun toisen aloittamaa keskustelua ja jätä minun keskustelun avaus rauhaan, kiitos.


    • Anonyymi

      täällä olis 2m pitkä ison vehkeen omaava eunukki. ei seiso enään.

      • Anonyymi

        O.o Suosittelen googlettamaan tuon kyseisen sanan merkityksen, kun kommenttisi perusteella et tiedä mitä se tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Pistä yläikärajaan 10v lisää niin löytyy =)

      • Anonyymi

        Juu, ei. Maksimissaan neljän vuoden ikäero on minulle ok, en ole kiinnostunut itseäni 10 vuotta vanhemmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei. Maksimissaan neljän vuoden ikäero on minulle ok, en ole kiinnostunut itseäni 10 vuotta vanhemmista.

        No höh :( Ei vaineskaan, onnea etsintään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh :( Ei vaineskaan, onnea etsintään

        Kiitos. :)


    • Anonyymi

      Jos 140 - 155cm. kelpaa niin sitten alkaa löytyy.

      • Anonyymi

        Ihmiset kysyvät myös
        Mikä on suomalaisen miehen keskipituus?
        Mikä on suomalaisten keskipituus? Vuodesta 1896 suomalaisten keskipituus on kasvanut noin 12 senttiä. 1900-luvun alussa yli 18-vuotiaiden suomalaismiesten pituus oli keskimäärin 167,74 senttiä. Nyt miesten keskipituus on 179,59 senttiä.25.1.2023

        https://tieku.fi/ihminen/keskipituus-ihminen-on-kasvanut-yli-sadan-vuoden-ajan


    • Anonyymi

      Mulla on erectiossa 29 cm ja TÄMÄ on totta!

      • Anonyymi

        Ai erectiossa...😂


      • Anonyymi

        En ole kiinnostunut. Jätä minun keskustelu nyt rauhaan, kiitos.


    • Anonyymi

      Ei tuon ikäsiä kittilässä olekaan. Kaikki lähteneet etelähän aisureiksi.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe