Ihmissuhteet ovat taitolaji, sukupuolesta riippumatta, tai siitä johtuen.
Silvia Modig ja Meri Valkama: Avioero!
Vasemmistoliiton europarlamentaarikko Silvia Modig ja toimittaja Meri Valkama eroavat.
AV
Ei se tyttörakkauskaan aina kestä
41
550
Vastaukset
Modig erosi myös Rakel Liekin kanssa. Ihmiset toisinaan eroavat.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17954427K
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
No ohhoh...
Onko yllätys, että ihmiset eivät sovellu aina yhteen?
Mitä se sukupuoli siihen merkitsee?- Anonyymi
Olisiko niin, kun on epäonnistunut naisena ja miehenä olisi jo "huono ihminen"?
AV Anonyymi kirjoitti:
AVMiten niin olisi epäonnistunut naisena tai miehenä?
Miten se liittyy mitenkään tähän asiaan?- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Miten niin olisi epäonnistunut naisena tai miehenä?
Miten se liittyy mitenkään tähän asiaan?Sitä voi kukin itsekseen miettiä.
AV Anonyymi kirjoitti:
Sitä voi kukin itsekseen miettiä.
AVJoo. Minusta se ei liity aloituksen aiheeseen mitenkään. Ei ero miehestä tai naisesta määrittele huonoutta miehenä tai naisena. Ei edes ihmisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVSilvia on nainen ei mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silvia on nainen ei mies
Oikeasti? Näyttää ja käyttäytyy kuin mies, mitäs naisellista hänessä olisi?
Hän ainakin yrittää olla mies, jopa parisuhteessa?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVNiih ja mitä siitä?
Jokainen saa olla sellainen kuin on. Anonyymi kirjoitti:
AVHän on maskuliini. Tykkää pukeutua miesten vaatteisiin ja persoona taasen on päällepäin melko hillitty. Eihän se hänestä miestä tee, eihän?
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Hän on maskuliini. Tykkää pukeutua miesten vaatteisiin ja persoona taasen on päällepäin melko hillitty. Eihän se hänestä miestä tee, eihän?
AV:n fakkiutunut setämiesmaailmankuva järkkyy nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AV:n fakkiutunut setämiesmaailmankuva järkkyy nyt.
Höh, linnanjuhlien pukeutumisetiketissä jo kerrotaan koodit sukupuoliselle pukeutumiselle.
Kumman koodin mukaan hän pukeutui? Hän oli suhteessa se "mies osapuoli".
Minulla on silmät, teillä ei ole.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/silvia-modigin-puoliso-on-menestyskirjailija-meri-valkama-kiittaa-vaimoaan-ymmarryksesta
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, linnanjuhlien pukeutumisetiketissä jo kerrotaan koodit sukupuoliselle pukeutumiselle.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/silvia-modigin-puoliso-on-menestyskirjailija-meri-valkama-kiittaa-vaimoaan-ymmarryksesta
AVKerrohan missä ko. tieto kerrotaan? Virallisesta ohjeistuksesta: "Vastaanoton pukukoodina on juhlapuku eli pitkä iltapuku, kansallispuku, frakki, tumma puku tai juhlapukua vastaava virkapuku. Smokkia ei käytetä itsenäisyyspäivänä." Sukupuoli tulee esiin vain kunniamerkkien kokovaatimuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVSamaan tapaan mitä Dissekin joskus yrittää naisten kanssa olla?
Ei kai tuossa paljon eroa ole?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan missä ko. tieto kerrotaan? Virallisesta ohjeistuksesta: "Vastaanoton pukukoodina on juhlapuku eli pitkä iltapuku, kansallispuku, frakki, tumma puku tai juhlapukua vastaava virkapuku. Smokkia ei käytetä itsenäisyyspäivänä." Sukupuoli tulee esiin vain kunniamerkkien kokovaatimuksessa.
Smokki ei ole ilmeisesti puku?
Kyllä miehet ovat smokkia käyttäneet aikaisemminkin.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005924340.html
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Smokki ei ole ilmeisesti puku?
Kyllä miehet ovat smokkia käyttäneet aikaisemminkin.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005924340.html
AVYleisesti, silloin kun etiketti edellyttää juhlapukua, ei smokki sovellu käytettäväksi, ja edelleen sen käyttö on erikseen ohjeissa kielletty. Pitäisi sinun ikäisesi tämä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti, silloin kun etiketti edellyttää juhlapukua, ei smokki sovellu käytettäväksi, ja edelleen sen käyttö on erikseen ohjeissa kielletty. Pitäisi sinun ikäisesi tämä tietää.
Ei tuollaisia etikettejä enää ole olemassa, nyt saa mieskin laittaa ruudullisen skottihameen ja sitä pidettäisiin vain hyvänä rohkeana tekona.
Seuraa aikaasi.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollaisia etikettejä enää ole olemassa, nyt saa mieskin laittaa ruudullisen skottihameen ja sitä pidettäisiin vain hyvänä rohkeana tekona.
Seuraa aikaasi.
AVTottakai saa käyttää kilttiä, se on kansallispuvun osa. On ollut jo 1500-luvulta asti. Tule sinä sieltä ajalta ennen ajanlaskumme alkua 2020-luvulle.
Havaintojeni mukaan, tuon tyyppisissä parisuhteissa riidellään todella paljon.
Riippuu varmaan luonteenpiirteistä ja temperamenteista. Jotkut riitelee kaikkien kanssa, koska he on tietävinään ja osaavinaan kaiken. Toiset taas ei riitelyä harrastele, keskusteluja sen sijaan.
- Anonyymi
Minkätyyppisissä ? Poliitikkojen pariduhteissa?
Huitale kirjoitti:
Riippuu varmaan luonteenpiirteistä ja temperamenteista. Jotkut riitelee kaikkien kanssa, koska he on tietävinään ja osaavinaan kaiken. Toiset taas ei riitelyä harrastele, keskusteluja sen sijaan.
Tuokin on totta, mutta jostain syystä naisparit näyttävät riitelevän usein ja raivokkaasti.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Tuokin on totta, mutta jostain syystä naisparit näyttävät riitelevän usein ja raivokkaasti.
Tuo johtuu omistushalusta.
buddy-love kirjoitti:
Okei. En tunne henkilökohtaisesti naispareja, joten olen jäävi sanomaan mitään.
Ehkä siinä on kaksi liian samanlaista yhdessä?Huitale kirjoitti:
Okei. En tunne henkilökohtaisesti naispareja, joten olen jäävi sanomaan mitään.
Ehkä siinä on kaksi liian samanlaista yhdessä?Kommunikaatio-ongelmista niissä usein näyttää olevan kyse, kun kumpikin kuvittelee toisen tarkoittavan ihan muuta kuin oikeasti tarkoitaa ja tilanne eskaloituu joka kierroksella.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Naisparien
Kas kas. Kiitos tästä mielipiteestäsi.
buddy-love kirjoitti:
Kommunikaatio-ongelmista niissä usein näyttää olevan kyse, kun kumpikin kuvittelee toisen tarkoittavan ihan muuta kuin oikeasti tarkoitaa ja tilanne eskaloituu joka kierroksella.
Aa, siinä on sitten opeteltava toisen kommunikaatio, jos mielii yhdessä elää. Minäkin oon joutunut opettelee mieheni kommunikaatiota ja sanojen merkityksiä, kun hälle jotkut sanat tarkoittaa ihan muuta kuin minulle ja tulkitaan toisemme väärin.
Eipä siinä muu sitten auta, kun opiskella kuin vierasta kieltä ymmärtääkseen toisen oikein.Anonyymi kirjoitti:
Kas kas. Kiitos tästä mielipiteestäsi.
Se on vain havainto, ei mielipide.
Huitale kirjoitti:
Aa, siinä on sitten opeteltava toisen kommunikaatio, jos mielii yhdessä elää. Minäkin oon joutunut opettelee mieheni kommunikaatiota ja sanojen merkityksiä, kun hälle jotkut sanat tarkoittaa ihan muuta kuin minulle ja tulkitaan toisemme väärin.
Eipä siinä muu sitten auta, kun opiskella kuin vierasta kieltä ymmärtääkseen toisen oikein."Viestinnän ensimmäinen laki: ”Viestintä yleensä epäonnistuu, paitsi sattumalta.”"
Osmo A. Wiio
- Anonyymi
T. A. T. U.
- Anonyymi
Sinä se kiinnostut aina lehtien erojuoruista 😄
xLiner- Anonyymi
Kuten suurin osa normaaleista ihmisistä, ei kai muuten lehdistö niitä palstoilleen aseta?
Tekoäly kun laskee klikkauksia, lähes jokaisella palstalla. Kiitos yhdestä sellaisesta.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten suurin osa normaaleista ihmisistä, ei kai muuten lehdistö niitä palstoilleen aseta?
Tekoäly kun laskee klikkauksia, lähes jokaisella palstalla. Kiitos yhdestä sellaisesta.
AVYleensä klikkaan auki nähdäkseni minkä näköinen kuuluisuus kyseessä, mutta muuten ne ei juuri kiinnosta.
Koivujen eroa olen hieman seurannut omaisuuden jaon ja lakipäätösten takia. Mika Häkkisen eroa seurasin ja onnea Marketan kanssa, joka on muuttunut vielä rumemmaksi kuin elämä Erjan kanssa, mutta ilman eroa. Samoin seurasin Sami Kapasen eroa, joka erosi samaan aikaan kuin minä itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä klikkaan auki nähdäkseni minkä näköinen kuuluisuus kyseessä, mutta muuten ne ei juuri kiinnosta.
Koivujen eroa olen hieman seurannut omaisuuden jaon ja lakipäätösten takia. Mika Häkkisen eroa seurasin ja onnea Marketan kanssa, joka on muuttunut vielä rumemmaksi kuin elämä Erjan kanssa, mutta ilman eroa. Samoin seurasin Sami Kapasen eroa, joka erosi samaan aikaan kuin minä itse.Niin, huomaa kohtalotovereitakin olevan.
Elämä on.
AV
- Anonyymi
vesipissaroitas voi ahmia jos janotta, eivät ole kovin myhrkyllisiä.
- Anonyymi
hassu juttu sitten voi olla tytöille että miten sitten syöt jotain vesipisaroitakin.
- Anonyymi
Onko termi waterboarding tuttu
- Anonyymi
Nyt täytyy sanoa kuten eräs palstalainen. Tämä on ilonpäivä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122