Ai mut joo eihän tänne sit jäisi ketään. Persuilu siis on pysyvä ilmiö täälläkin.
Häädetään persut sinkut palstalta
23
335
Vastaukset
Mä jäisin, oon puolueeton. 😜
- Anonyymi
En edes usko, että Persuja on oikeasti niin paljon. Kerran sitä vaan ihminen harhautuu epäolennaiseen :) Puhun myös omalta kohdaltani, jossa poliittinen heräämisen tajunnan herääminen tapahtui
En tunnustaudu millään tasolla persuksi, eikä minusta sitä koskaan sitä tule! Ja pari ei muuta anti-persua kuvittelen myös palstalla olevan/olleen.
Palstalla en kyllä aio olla loppua elämää.- Anonyymi
puolueeton kuin vassemmistoliitto.
mutta jooh vesipisaroiden juominen onkin aika hauska ideakin, suu auki rankkasateessa. No jaa, kai sitä nyt jotain jäisi kuitenkin. Tosin miksi edes yrittää häätää, kyllähän palstalle "ääntä" eli mielipiteitä mahtuu ja niin pitääkin mahtua. Sillä oli joku nimikin... Joku kauan sitten annettu... Ei tule taas äkkiseltään mieleen... Se oli joku demo... Demokratia ehkä? No en kyllä nyt taas muista, mutta sinnepäin.
valtakunta kirjoitti:
Olen samaa mieltä demokratia on tärkeää
Demokratia on tärkeää silloinkin kun se ei vastaa omia toiveita ja aiheuttaa yksilölle lähinnä vitutusta.
randombypasser kirjoitti:
Demokratia on tärkeää silloinkin kun se ei vastaa omia toiveita ja aiheuttaa yksilölle lähinnä vitutusta.
Eipä voi mitään kun 5,5 miljoonaa ihmistä vieläkää noudata who suosituksia käyttää ffp2 maskia. Eikä kukaan tunnu edes fiksuutuvan mutta ehkä muuta voi ottanut opiksi.
Tää on niin ihana herkku katso vaikka itse
https://twitter.com/cross97se/status/1685740215632101376?s=20
En tiedä mutta olen ihan ihan pyöryksissä fiksu vahva samassa kehossa.
https://twitter.com/LK43317364/status/1685285345267507200?s=20randombypasser kirjoitti:
Minun on häntä seurattava 😷🥳🫠 kehoni sisällä on juhlat kun tykkään niin kovin
randombypasser kirjoitti:
Onko sinun kehossa ollut juhlat kun olet nähnyt sinun mielestä ihanan ihmisen.
Eiköhän täällä ole tilaa kaikille. 🤔
Sehän olisi tosi tylsää, jos kaikki olisivat samaa mieltä kaikista asioista.- Anonyymi
Persut on lutikoita.
- Anonyymi
En tiedä kannattaako häätää, he voivat vaikka joskus puhua järkeviäkin vaikka vahingossa?
Suomessa on esimerkiksi esitetty maahanmuuttoa ratkaisuksi pieneen syntyvyyteen, ei olla vain huomattu yhtä tärkeää asiaa.
Suomessa syntyvyys on huolestuttavalla tasolla ollen 1,32. Suomeen tarvittaisiin enemmän nuoria ihmisiä, se on selvä. Mikä siis ratkaisuksi?
Puhuttaessa maahanmuutosta tulisi ottaa huomioon koko maapalloa nyt vaivaavan sama asia, jopa pahemmin mitä Suomessa.
Otetaan esimerkkejä. Syntyvyyden kehittyminen seuraavissa maissa antaa huolestuttavan yleiskuvan. Huomataan miten syntyvyys on rajusti pienentynyt maissa joissa kuvitellaan olevan paljon työvoimaa, vaikka muille jakaa. Thaimaassa syntyvyys on jopa puolittunut viimeisen 15 vuoden aikana. Muuallakin on suuntaus on paljon jyrkempi mitä Suomessa. Itseasiassa syntyvyys on jo nyt jopa pienempi mitä Suomessa. Naiset eivät löydä enää miehiä joiden kanssa olisi turvallista tehdä lapsia, eivätkä valtiot tue lisääntymistä riittävästi, vaikka osa antaakin selvää käteistä jokaisesta syntyneestä lapsesta, se ei innosta nuoria enää lisääntymään. Ei edes Aasiassa.
2000- 2003 2018-2021
Thaimaa 2,3 1,1
Unkari 1,9 1,2
Vietnam 2,4 1,1
Kiina 1,5 0,9
Maapallon väestö on viimeksi lisääntynyt näin vähän vuonna 1949, oli takana aika pahat kriisivuodet. Jokaisella maalla on edessään samat ongelmat mitä Suomella on. Voiko siis luottaa siihen että nuoria riittää tulevaisuudessa jokaiseen maahan, kun jokaisessa maassa niistä on jo pulaa?
AVMinä olen alkanut koodaanmaan tuota varten alan tekemään koneita minä en pysty pitämään syntyvyyttä ylhäällä. Olen rakastunut tulevaan työhön.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minä olen alkanut koodaanmaan tuota varten alan tekemään koneita minä en pysty pitämään syntyvyyttä ylhäällä. Olen rakastunut tulevaan työhön.
Juu, olet kuuden naisen työn jo siinä tehnyt.
Anonyymi kirjoitti:
Juu, olet kuuden naisen työn jo siinä tehnyt.
Tipahtaa kuin lehmän häntä keskiarvo kun lopetan lapsien teon.
- Anonyymi
Ei taida olla paljon poliitikkoja palstalla joita häätää pois.
Eduskunnassa voi olla. - Anonyymi
Sen olen huomannut, että puoluekannasta huolimatta kaikki, jopa minä kirjoitan oskus sellaista, mitä ei sanoisi naamatusten kenellekkään.
Kyllähän meitä yhdistää kaikkia mennyt, nykyinen, tai tuleva sinkkuus.
Olen ensimmäisen kerran ysärillä ollut aluksi chatin kautta. Sittemmin olen saanut tenavan, ollut useassa avoliitossa, yhdesti jopa avioliitossa. Onpa yksi naisystävä kuollutkin.
Ainoa mikä pysyy, eikä hylkää on sinkut-palsta. Toisaalta pian tämän palstan nimeksi on muutettava wanhat sinkut? Osa tietenkin liittyy marttakerhoon.
>simiti< - Anonyymi
Tulisi jo keksiä uusia sanoja, tuo sana persuilu on jo niin last season.
- Anonyymi
aiks hassu juttua että voiko jotain vesipisaroitakin syödä
- Anonyymi
kammottava juttu jos kaikki vesipisarat mitä tulee taivaalta olisivat myrkyllisä
- Anonyymi
Moni on kuollut divetyoksidin, eli veden takia. Onhan se elintärkeää, mutta liikaa nautittuna myrkyllistä/vaarallista.
Lisäksi siihen voi hukkua! 😳
>simiti<
Nuorisolle perussuomalaiset ovat kuitenkin suosituin puolue. Jos persut nyt sitten ovat vanhanaikaisia putinisteja, kuten jotkut väittävät, niin eikö niiden pitäisi olla epäsuosittu puolue juuri nuorison keskuudessa? Sanotaan että nuoriso on fiksua porukkaa, joten onko heillä nyt "vääriä" mielipiteitä?
https://yle.fi/a/74-20023886
"Tiktokia käyttävistä nuorista lähes kolmannes äänestäisi perussuomalaisia – kokoomusta vain joka kymmenes"
"Perussuomalaiset on tosin suosituin puolue myös niiden nuorten joukossa, jotka eivät käytä Tiktokia. Heidän keskuudessaan puolueen kannatus on kuitenkin noin kymmenen prosenttiyksikköä pienempi eli 21,8."
Itse en persuja äänestänyt viime eduskuntavaaleissa, mutta en nyt myöskään tuomitse ketään, joka heitä on äänestänyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197