Pitääkö Riikka Purraa nyt

Anonyymi-ap

Sääliä kun siltä kuoli äiti kun se oli 12 v?

Eihän Mariniakaan säälitty kun se kertoi isättömyydestään ja siitä ettei isäänsä pidä yhteyttä. Marinia vaan haukuttiin.

Musta Purralle sama kohtelu.

10

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olin paljon nuorempi äidin kuollessa ja silti elämästä on hyvin selvitty. Ei ole traumoja jäännyt.

    • Anonyymi

      Nytkö sen vasta kuulit?
      Minä kuulin Luokan edessä -ohjelmassa kun kertoi lapsille äitinsä kuoleman vaikuttaneen ala-asteikäisenä koulunkäyntiin. Tämä oli herkkä hetki, eturivissä istuva suloinen tyttö ei voinut pidätellä itkuaan Riikan kertoessa tästä. Luin jälkeenpäin syyn, mihin äiti oli kuollut ja oli aika hurjaa lukea, että vain nelikymppinen äiti oli kuollut alkoholiin. Uutista lukiessa ajatuksiin tuli se, että aikamoista alkoholin käyttöä oli täytynyt olla jo koko Riikan varhaislapsuudenkin, jos äiti kuolee noin nuorena sen aiheuttamiin haittoihin.
      Silloin sympatiani oli Riikan puolella ja iloitsin vilpittömästi vaikken äänestänyt persuja) tämän vaalimenestyksestä.
      Nyt kun olen kuullut hänen somekirjoituksistaan, olen ollut aidosti järkyttynyt siitä pahasta mitä hänen mielensä on suoltanut. Kun sain linkin adressiin, että hänen pitäisi erottaa, niin en epäröinyt sekuntiakaan, vaan allekirjoitin sen.
      Hurjaa, miten ihmisessä voi olla kaksi aivan toisistaan poikkevaa persoonaa ja se toinen voi olla niin paha kuin "Riikan", joka on kirjoitellut noita pahuuta täytnnä olevia viestejä.

      • Anonyymi

        Lisään vielä tähän kirjoitukseeni, että lähimmäisenrakkaana liikutuin (taas kerran!) itsekin ohjelmaa katsoessa kun kuuntelin Riikan kertomaa.


    • En minä ainakaan ole Purraa säälistä äänestänyt. Tuskin sinunkaan tarvitsee.

      Voisikohan olla, että jotkut pärjäävät ihan ilman säälipisteiden keruutakin. Se, että joltakin on vanhempi kuollut kun oli itse vielä lapsi, on tosiasia omasta henkilöhistoriasta. Ei sitä tuoda ilmi säälin herättämisen toivossa, mutta sillä on kerrottu omaan elämään eniten vaikuttaneista tapahtumista.

      • Anonyymi

        Minä EN äänestänyt persuja. Kannattaisi opetella lukemaan viestit paremmin. Etenkin ne, joihin vastaa...
        Ja muutenkin vastauksesi oli todella epämääräisen sekava, josta ei saanut yhtään mitään tolkkua..


      • rytmimunat
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN äänestänyt persuja. Kannattaisi opetella lukemaan viestit paremmin. Etenkin ne, joihin vastaa...
        Ja muutenkin vastauksesi oli todella epämääräisen sekava, josta ei saanut yhtään mitään tolkkua..

        Mitä merkitystä sinun säälilläsi sitten olisi. Taidan olla jotenkin vajukki.


    • Anonyymi

      Persut loukkaantuu niin helpoi. Hys hys, natsiakkaa pitää yärtää.

    • Anonyymi

      Mullakaan ei oo ollu isää.

      Oon eroperheen laps ja isä ei elämässä oikein mitenkään.

      Tuo on normaalia.

      Äitien oli jaksettava kantaa vastuu

      Kyllä äidin kuolema olisi tuhonnut elämän eri lailla kuin isättömyys. Isille ja miehille on sallittua olla vastuuton.

      Niin joo säälittää purra ei Marin.

    • Anonyymi

      Niin no.. onhan sitä vähän joka toisella lapsuudessa kaikkee. Purraa ei sentään huostaanotettu.

      Ei tommoset paskapuheet ja väkivaltainen katkeruus oo oikeutettua oli miten kurjaa tahansa ollu joskus lapsena.

      En mä säälipisteitä anna ammuskelupuheistaan tän perusteella

    • Anonyymi

      Niin, ehkäpä ongelma onkin siinä kun päättäjiksi pääsee kuka tahansa aina murhamiehistä rikkonaisten perheiden jäseniin. Ei marinilla silti ollut oikeutta ottaa politiikkaa omiin käsiinsä ja harjoittaa vahingollista politiikkaansa uhriutumalla statuksensa vuoksi. Vaikka itse voisi henkiseti huonosti niin eihän sitä nyt sivullisiin saisi purkaa. Purra ei ole niin paha sillä hänellä ei ole niin paljon valtaa. Homma menee niin että vain pääministerillä on tässä maassa valtaa ja pm noudattaa kiltisti EU:n sekä WEF:n määräyksiä. Ei tää mitään rakettitiedettä oo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe