Lopetan laihdutuksen ja siirryn painonhallintaan

Anonyymi-ap

Ei tule viimeisten kilojen laihdutuksesta mitään. Jos kiristän kaloreita, tulen vain väsyneeksi, ja kerään nestettä kroppaan. Paino ei laske vaikka mitä tekisi. Päätinkin siirtyä laihdutuksesta painonhallintaan. Aika paljon saa syödä juustoleipiä lihomatta, kun liikuntaa harrastaa.

8

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta ahmiminen, älä laihduta.

    • Anonyymi

      Minusta järkevämpää! Antaa keholle sen ravinnon kuin se tarvitsee uudistuksen ja lisää hiukan liikuntaa.
      Jättä ne huolestumista sikseen ja alkaa elää elämäänsä. Hyvinvointi kohenee sivussa.

      En ymmärrä, en hyväksy painonvartioiden ja muiden asiakkaita etsivien vaatimuksia vetää ne kcal:t - 500kcal vähemmäksi.
      Minä tarvitsen normaalisti 1300kcal.
      Lähdepä vetämään siitä - 500kcal, niin keho näivettyy ja sitä sairastuu. Syksykin on tulossa.
      Liikunta saa kehon toimimaan, mutta sitäkään ei yule yliampuva.

    • Anonyymi

      Hyvä päätös. Olen samaa mieltä. Itselläni paino on " lievä lihavuus "Se sopii. Jos yritän enemmän, tulee vain hirveitä ruoan himoja. Iltapalaa koetan vähentää. Samoin syön ison salaatin ennen illallista. se pitää kurssin hyvässä. Samoin iltapalalla kuritus.

      • Anonyymi

        Minulla AP:llä painoindeksi on 23, mutta haluaisin sen olevan 21.5. Ei vain onnistu näiden kilojen laihdutus millään. Olen aina ollut hieman pyöreä. Illallisella syön yleensä kylläiseksi ainoan kerran päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla AP:llä painoindeksi on 23, mutta haluaisin sen olevan 21.5. Ei vain onnistu näiden kilojen laihdutus millään. Olen aina ollut hieman pyöreä. Illallisella syön yleensä kylläiseksi ainoan kerran päivässä.

        Kun painoindeksi on 23, niin sopimatonta kutsua itseään PYÖREÄKSI!
        Korkeintaan: on hyvässä lihassa - Asterixin mukaan.
        Mutta täälläkin pyritään tuohon yliammuttuun 21....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla AP:llä painoindeksi on 23, mutta haluaisin sen olevan 21.5. Ei vain onnistu näiden kilojen laihdutus millään. Olen aina ollut hieman pyöreä. Illallisella syön yleensä kylläiseksi ainoan kerran päivässä.

        Itse syön lounaalla, jolloin on nälkä, ja sitten vähän illalla, ja kun lounas on täyttävä, niin laihdutuksen tulos riipuu illallisesta, miten vähän silloin syö. Myös kulutus vaikuttaa siihen.


    • Anonyymi

      Pitää vain olla varovainen, ettei liikaa vapauta syömistään, ja sitten painonhallinta onkin painon hallitsemattomuutta. Laihduttamalla pysyy ruokakuri yllä.

    • Anonyymi

      Joku 15 kg ylipainoa, josta lähti suuremitta ongelmitta 10 kg lähinnä pelkällâ painon hallinnalla. Lopuista en tiedä, enkä ole niitä saanut noin pysyvästi pois ennenkään, mutta arvelisin, että liikunnalla lähtisi. Muuten pitäisi vähentää syömistä lisää, joka ei tässä vaihessa tunnu enää luontevalta, jossa olen ollut toistamiseen yli 10v aikana nyt toistamiseen puoli vuotta ja vähän lisäsyöntiäkin ollut sen sijaan, mutta paino pysynyt kurissa, ja tahtotila ei ole enää kohdillaan vaan haluaa syödä siten, ettei laihdu koko ajan.

      Onko loput edes pysyvästi tiputettavissa, niin en tiedä, kun ottaa huomioon miten vähän sitten syö, jos sen tuloksen saavuttamise jälkeen ei voi syödä edes nykyisen vertaa, josta en ole luopumassa, koska tykkään syödä ja saada energiaa edes sen verran, ja herkutellakin hyvällä painonhallinnalla vähän tai ja toisinaan, ja jos siitä kaikesta luovuttava, niin diili ei näytä hyvältä, ellei sitten ennen jotain kesää tiputa muutaman kilon ja liiku enemmän, ja sitten taas lihoo pari kiloa talvella, jolloin siitä ei ole haittaa liikunnassa jota ei juuri ole, eikä näköisyydessä. Eikä se ole varsinaista jojoiluakaan.

      Kesâä vielä jäljellä mutten ehdi loputulokseen, että ehkä talven jälkeen yritän taas ja katson, jos se sillä kertaa onnistuisi luonnollisesti ja miten selainen elämä sujuu sitä seuraavan talvenkin yli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe