Hyvät suojat

Anonyymi-ap

Mitä on tapahtunut nykyaikaisille rullaluistinten suojille?
Minulla on yli 20 vuotta vanhat Salomon suojat, ja on suorastaan huippuhyvät ainakin jos niitä vertaa näihin nykypäivän suojiin.

Salomonin suojissa on hegittävä monikerroksinen verkkorakenne, kangas on todella laadukasta, ompeleet on laadukasta saumaa, itse iskun vastaanottava kova kerros on ergonomisesti muotoiltu ja siro, mutta kuitenkin peittää hyvin suojattavan kohdan.

Harmi vain että ovat menneet jo pieneksi, ja Salomon ei enää valmista sen koommin luistimia kuin suojiakaan.
Nyt sitten olen käynyt kaikki kivijalka- ja verkkokaupat läpi etsimässä vastaavia mutta turhaan!
Kaikki ovat olleet ihan kamalan epäkäytännöllisiä kolpuroita!
Umpeen topattuja eivätkä hengitä yhtään, kiinnitys nauhat menee miten sattuu sikin sokin, ompeleet ovat täyttä sekundaa kuten myös kangas, iskun vastaanottava kova kerros on ihan hirveä muotoilematon kuin kieli poskella siihen vaan lätkästy!

Luulin että ajan saatossa kehitys kehittyy, mutta nyt täytyy kyllä sanoa että näissä suojissa on kehitys pahasti taantunut jonnekin muinaisuuteen saakka!

No, ei auta muuta kuin viedä nuo Salomon suojat ompelijalle jos niihin saisi pitempää kiinnitystä, näihin nykyajan epäkurantteihin suojiin en koske.

0

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
        Ikävä
        54
        4261
      2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
        Ikävä
        63
        3700
      3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        199
        3035
      4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
        Sinkut
        107
        2884
      5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
        Ikävä
        45
        2689
      6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
        Ikävä
        21
        2570
      7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
        Ikävä
        23
        2528
      8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
        Ikävä
        40
        2431
      9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
        Ikävä
        19
        2156
      10. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
        Ikävä
        28
        2021
      Aihe