Mikä ulkona syömisessä on parisuhteessa ideana?

Anonyymi-ap

Kertokaa, mikä siinä ulkona (=ravintolassa) syömisessä on niin ihmeellistä ja hienoa, että sitä pitäisi olla jatkuvasti tekemässä?

7

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä. Ei minua ainakaan huvita maksaa monena päivänä viikossa ravintolaruokaa siksi, kun mies haluaa syödä ulkona, ja vieläpä vain mieleisissään paikoissa, jotka eivät ole minun makuuni. Pitäisi maksaa useampi kymppi ruuasta, mistä ei edes pidä ja jos ei lähde mukaan syömään, näkee naamasta että ei miellytä. Hän siis itse ns. kutsuu syömään ja kyselee, mitä otat, otatko alkuruokaa, entä jälkiruokaa , mutta laskut maksetaan kuitenkin kumpikin omansa, joka sekin on outoa - miksi esiintyy ikäänkuin tarjoaisi ja kyselee, otatko sitä vai tätä, no ota nyt tuota; kai minä saan ottaa mitä haluan tai olla ottamatta, kun itse maksankin, joten mitä sitä tivaamaan ja tyrkyttämään. Sanoo, että "vien sut ulos syömään", joka tarkoittaa että mennään hänen haluamaansa paikkaan, jossa kumpikin maksaa omansa. No, viehän se tavallaan :D

      • Anonyymi

        Menkää mieluummin vaikka hiihtämään.


    • Anonyymi

      Olen ymmärtänyt että kyseessä on joillekin imagojuttu tai yksinkertaisesti "jotain tekemistä" ja menemistä.

    • Anonyymi

      Ihmeellistä ja hienoa?! Noinko sinä käsität ravintolassa syömisen?

      Minä en. Olen parisuhteessa ja tosiaan käymme jatkuvasti ravintolassa syömässä. Se on vaihtelua ja mukavaa. Pääsee valmiille ruualle ja rentoutumaan, parhaassa mahdollisessa seurassa, ainakin minulle, eli puolison kanssa.

      Joskus on mukavaa myös laittautua vähän paremmin ja mennä syömään pidemmän kaavan mukaan.

      Ravintolassa syöminen on yksi tapa viettää aikaa. Ihmettelen suuresti, miksi sinä pidät sitä jotenkin ihmeellisena ja hienona?!

    • Anonyymi

      No enpä tiedä. Ravintolasyöminen ei todellakaan ole mun juttuni, eli ei kiinnosta. Kuljetuksen tai noudon kotiin tajuan kyllä. Mukavampaahan se on, kun ei tarvitse aina kokkailla.

    • Anonyymi

      Onhan se kivaa, kun ei tarvi itse kokkailla ja saa syödä ammattilaisten tekemää laadukasta ruokaa. Arvokas tunnelma, kun saa olla yhtenä aistimassa ilmaa hyvin elämässä menestyvien seurassa hetken. (Rikkaat ja rahattomat).

    • Anonyymi

      En minäkään ymmärrä sitä. Minua ei kiinnosta ravintolassa syöminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      415
      2849
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2070
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      327
      1671
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1632
    Aihe