Pobula Group kokemuksia

Anonyymi-ap

Heillä on yksi paikka mikä kiinnostaa mutta yritys on tuntematon itselle? Uskaltaako vuokratyövoimayritysten kautta mennä töihin.

15

1652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syön paljon mieluummin paskaa kuin menen henkilöstövuokrafirman kautta tekemään yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Paljonkohan ihmiset syö paskaa Suomessa. Varmasti tota tapahtuu mutta kuinkahan yleistä se on.


    • Anonyymi

      Varmasti ihan legitiimi talo. Joskus kun olin vuokrafirman kautta hommissa, pyysin pari työntekijäreferenssiä jotta saatoin kysyä palkoista ja halusin tietää onko yrittäjillä entisiä konkursseja.

      Nämä ovat itselleni todella tärkeät asian kun mietin kenelle myyn kallisarvoisen vapaa-aikani. Helppo selvittää ja jos eivät vastaa näihin kysymyksiin, next ->

    • Anonyymi

      Vuokrafirman työkohteet on mielikuvia ja vaatii sopimuksen tekoa mielikuvista!
      Olet silloin sopimussuhteessa heidän kanssa eli jopa pahimmillaan 0-sopimuksessa ilman valitusoikeutta.
      Vuokratyössä et ole oikeuttettu neuvottelmaan työnantajan kanssa käytännössä mistään.

      TE toimistolla ei vaadita vuokratyön vastaan ottamista eikä sen hakemista!!!

      • Anonyymi

        Tuo on tosiaan syytä ymmärtää kun toimii vuokratyöfirmojen kanssa. Silloin luovut omasta oikeudesta neuvotella työnantajien kanssa suoraan. Koska kun olet nimesi laittanut vuokratyöfirman sopimukseen olet heidän omaisuutta. Kunnes sopimus raukeaa.

        Ja tietysti myös niin, että jos jossain asiayhteydessä törmäät jonkun firman tahoihin. Jotka sinusta voisi olla kiinnostuneita. Niin heidänkin kädet voi olla tiukasti sidotut, jos he muuten hankkivat työvoimaa vain jonkun vuokratyöfirman kautta.

        Toisaalta voi olla myös, että et voi sanoa sopimustasi irti nykyisen vuokratyöfirman kanssa jos se on sovittu vaikka X kuukaudeksi jona aikana vuokratyöfirma työllistää sinua sopimuksen mukaan mitä se sitten onkaan? Joten et voi todennäköisesti sitten liittyä tämän toisen vuokratyöfirman listoille, jonka kautta voisit päästä tähän firmaan töihin, jonka edustajia olet tavannut ja ovat kiinnostuneita sinusta.

        Eli kehottaisin miettimään tarkkaan ja kahdesti noita vuokratyöfirmoja niiden kaikkien toiminta ei varmasti kestä tarkempaa tarkastelua. Ja niiden listoille päätyminen saattaa itse asiassa tuhota työllistymismahdollisuuksiasi.


    • Anonyymi

      Ala pitäisi certifioida. Nyt on niin epämääräisiä tekijöitä muutenkin alalla, että myös ne oikeat, ihmisiin panostavat talot jäävät varjoon.

    • Anonyymi

      Eezy on paras firma

    • Anonyymi

      = Rekrydiili

    • Anonyymi

      mahtava virma

    • Anonyymi

      No, eihän noissa rekryfirmoissa ole mitään pahaa. Pitää ymmärtää, että vetävät välistä palkkion ja ehdottomasti tarkistaa, että ovat tilittäneet perimänsä eläkevakuutusmaksut.

    • Anonyymi

      Täytyy käydä viikolla kahvilla ja leivoksella.

    • Anonyymi

      Mä en ainakaan suosittele kenellekkään vuokrafirmaa. Tämä pobula on ilmeisen uusi toimija eikä ainakaan minun kohdalla ollut mikään positiivinen kokemus. Minulla oli yhteyshenkilönä Niko ja hän oli täysi Uuno. Ilkeä, valehteli minkä ehti ja ei pitänyt sovituista asioista kiinni. Välttäkää kyseistä firmaa ja etenkin tuota kyseistä työntekijää siinä yrityksessä.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe