Kun puoliso jäi kiinni pettämisestä niin sain näin jälkikäteen ajatellen jonkinlaisen hermoromahduksen. Toiset kestää toiset ei, jäin lasten takia ja nyt tuntuu että kannattiko? Käsiteltiin asiat kyllä silloin mutta huomaan että taisi tunteet minulla kuolla toista kohtaan. Jos tästä lähdetyksi saan niin on varmaan viisasta olla sen aikaa yksin että saa käsiteltyä itsensä kuntoon. Aloittaa sitten parisuhteen jos joskus sille tuntuu. Kun lähipiiriäkin katsoo näin 4 kymppisenä niin aika lailla kaikki on nämä kuviot käynyt läpi. Tätäkö se on olla pitkässä suhteessa? No onhan niitä hyviäkin tarinoita tiedän mutta vituttaa kun itsellä se ei sitä ollut. Elämä jatkuu.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742395Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371967- 1011233
- 491012
- 92910
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26847Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,147713- 29710
- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598