Paljonko veloitatte TE palvelijoiden kanssa puhumisesta

Anonyymi-ap

Itse veloitan 60€/h. Minimiveloitus on yksi tunti. Kannattaa ilmoittaa hinta, ennen kuin esim. otat puhelun vastaan. Puhelun vastaanottaminen hinta minulla on 60€.

Tapaamisiin tulee hinta lähtöajasta paluuaikaan ja matkakulut veroviraston matkakulukorvausten mukaan. Se on noin 1600€.

Ei aikani ole ilmaista, koska haluan työstä AINA palkan.

16

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikea asenne

    • Anonyymi

      Ei kenelläkään ole velvoitetta tehdä mitään ilman palkkaa. Kannattaa veloittaa myös vastauksista kyselyihin. Ei aika ole ilmaista missään.

      • Anonyymi

        Ai jaa, no sitten varmaan ei tarvitse maksaa päivärahaakaan - on väärin että se maksetaan vaikkei tee mitään!! Ihan niin kuin palkankin kanssa!


    • Anonyymi

      apina

    • Anonyymi

      Ihana mielikuvitustarina.

      • Anonyymi

        Se voi olla mielikuvitusta, jos on tyhmä orja.


    • Anonyymi

      Noo, asiasta tulee yritys merkintä jolloin työttömyyskorvaukset loppuvat ja verottajalle annetattava ilmoitus toiminnasta!
      Arvioverotus asuu kuvaan eli olet ilmaisemmin sitä tehnyt vuosia ja siitä jälkiverot maksuun kun ilmoitusta ja suoritusta ei näy verohallinnolla.

      • Anonyymi

        Yksityishenkilö voi veloittaa ilman yritystä. Kerääthän sinäkin pulloja, eikä sinulla ole Y-tunnusta.


    • Anonyymi

      Ei avaaja ainakaan tyhmä ole, eihän?
      Ihme ettei tuollainen nero ole töissä jossain helpossa ja huippupalkkaisessa työssä tai tee muuten isoa rahaa.

    • Anonyymi

      En puhu typeryksien kanssa.

    • Anonyymi

      Entäs jo karahtaakin karenssi?! Noilla hinnoilla ihan varmasti!

      • Anonyymi

        Päässäsi on karenssi.


    • Anonyymi

      Juuri näin👍

    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu paskaa, keksii vaa satuja

      • Anonyymi

        Samaa tekee myös Kokoomus koko ajan!


    • Anonyymi

      Veloita vaikka munaas. Ai niin, eihän se munattomalta vässykältä onnistu sekään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe