Tere! Mitähän tuommosesta vähän käytetystä Ponista voisi hyvillä mielin pyytää? Takarengas uusi ainakin ja pyörä muutenkin hyvässä kunnossa. Pitäisi myydä mutta en tiedä mitä pyytäisi.
Tunturi Poni 24" hinta?
7
371
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan taivas on rajana mitä voi pyytää. Pyydä ihan niin paljon kun kehtaat
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17965612k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pyörän hintaan vaikuttaa alkuperäiset paperit, eli tositteet, joilla voit todistaa omistavasi pyörän.
Jos niitä ei ole, niin pyörä kannattaa käyttää ensin poliisilla, joka selvittää mahdollisen varkauden.
Jos mitään papereita ei ole, niin hinta on varastetun tavaran hinta. - Anonyymi
Saako kysyä missä kaupungissa tai seudulla. Tollasta olen ajatellut, uutta vaihteetonta mallia ei löydy kuin Kärkkäiseltä hintaan 500e. Tuota on ainakin kolmenlaista versiota; vaihteeton, 2-vaihteinen ja Cargo jossa tukevat tarakat edessä ja takana.
2-vaihteista saisi ainakin Minimanista (360e) mutta parasta taitaa olla kun mahdollisimman vähän tekniikkaa.- Anonyymi
Vastaus sinulle joka kysyit missä olen myymässä. Etelä-Pohjanmaalla. Ja pyörä ei todellakaan ole varastettu. Ei ole tullut pyöräiltyä, joten hyvässä kunnossa. Ostin sen mutta en ole tarvinnut mutta rahasta olisi pulaa, joten pakko myydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus sinulle joka kysyit missä olen myymässä. Etelä-Pohjanmaalla. Ja pyörä ei todellakaan ole varastettu. Ei ole tullut pyöräiltyä, joten hyvässä kunnossa. Ostin sen mutta en ole tarvinnut mutta rahasta olisi pulaa, joten pakko myydä.
Harmi, aivan liian kaukana.
- Anonyymi
Vilkaise netin käytettyjen tavaroiden myyntipalstoja mitä pyytävät siellä. Fillaritori piste com, tori piste fi yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014