Tässä nyt ei ole ollenkaan kyse siitä mitä heti ajattelitte eli lemmekkäimmästä lempiputkesta eli reiästä, vaan oikeista YouTube -sankareista.
Eli saako täällä fanittaa eli mainostaa? Ketä te fanitatte?
Tämän hetken ykkönen listalla on ehdottomasti farmariasdfg. Siinäpä mies minun makuuni. Leppoisa maalaishuumori ja ääni jossa korva lepää. Lisäksi älytön äly eli taianomaisia taikatemppuja eli konetöitä. Ruoste muuttuu kullaksi harmailla älynystyröillä.
Jos olisin enemmän mieserotiikan perään, niin henkilökohtaisempi faniposti olisi jo lähtenyt :)
Onko palstan naiset havainneet tätä mystistä konetyömiestä? No varattuhahan tuollaiset eli tällaiset tietysti on, mutta jos sitä ei lasketa :)
-keinovaginamies-
LempiTube?
15
205
Vastaukset
- Anonyymi
Mystistä metsäkonemiestä en ole bongannut, enkä ketään seuraa, vaan kaikenlaiset temput ja niksit kiinnostaa. Monet niistä löytyvät nettilehtien kautta.
Viimeksi tänään katsoin miten roskapussi viritetään roskasankon ympärille nyhräämättä reunojen kanssa. Nuo videot on pitkälti sukua Niksipirkalle.
Sen lisäksi katson fysiikkaan perustuvia temppuja ja askarteluun liittyviä aiheita ja tietysti meikkaamiseen ja kauneudenhoitoon liittyviä videoita, joita on lukematon määrä.- Anonyymi
Tämä kaveri mm. lisäaineisti itse tavallisen E6013 -hitsipuikon jotta pystyi hitsaamaan valurautaa kotikonstein, ja tietysti halvalla.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kaveri mm. lisäaineisti itse tavallisen E6013 -hitsipuikon jotta pystyi hitsaamaan valurautaa kotikonstein, ja tietysti halvalla.
-keinovaginamies-No näinpä. Kukapa ei nauttisi näiden katselusta, miten tieto, kädentaito ja kekseliäisyys soljuu silmien läpi kuin sulaa voita. Toista se on kun itse ryhtyy, saa nyhrä, etsiä, hävittää ja kangistua vaikeissa työasennoissa ja tarvittavat työkalit ja tavarat kadoksissa.
Tykkään myös katsoa hepun videoita. 😚👌
- Anonyymi
Arvasin että olet maamies-seuraajia.
Pujis olis varmaan kanssa, jos ehtisi.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Arvasin että olet maamies-seuraajia.
Pujis olis varmaan kanssa, jos ehtisi.
-keinovaginamies-No farmari ei noidu ja mesoa, mutta vetää omintakeista pellepeloton-juttuaan ja nauttii kun saa touhuta. Ja sen oluenjuonti on kyllä siisteitä...se aaah, huikan perään kertoo, että niin menee ikeniin. 😄
Enpä ollut havainnut henkilöä aiemmin, mutta kävinpä kurkkaamassa 🙂
https://youtu.be/_grQy96zc-E
Äidillä oli tapana katsella tv:stä tanskalaista maajussia ja katselin sitä joskus hänen kanssaan. Hauska ohjelma!
Omat fanitukseni ovat olleet enemmän musiikissa, kuten Topi Sorsakoski ja Christina Aguilera. 🎶- Anonyymi
Äidilläsi on ollut hyvä maku.
Hyvä. Ensimmäinen mainoksen uhri bongattu :)
-keinovaginamies-
Ei nyt mikään yksittäinen sankari mutta tuota pv:n tubetekemistä tulee seurattua. On meinaan tiedottaminen ja mielikuvien luonti muuttunut siitä ajoista kun itse intin kävin.
Sitten kaksi retkeilykanavaa; Eetun völjyssä ja Katariina Perkonoja. Hyviä matkavinkkejä sekä varusteiden testausta.- Anonyymi
Aika erikoinen makuyhdistelmä pv + retkeily.
Minun mielestä hieno metsäänmeno meni melkolailla piloille kun sitä joutui harrastamaan pv:n päivärahoilla.
Olen enemmänkin tällai vapaa taiteilija.
Eetun völjyssä on tuttu ja ihan hyvä mutta tilauslistalle asti ei ole päässyt.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen makuyhdistelmä pv retkeily.
Minun mielestä hieno metsäänmeno meni melkolailla piloille kun sitä joutui harrastamaan pv:n päivärahoilla.
Olen enemmänkin tällai vapaa taiteilija.
Eetun völjyssä on tuttu ja ihan hyvä mutta tilauslistalle asti ei ole päässyt.
-keinovaginamies-Itse käyn myös vapaaehtoisissa kertausharjoituksissa joten välillä luonnossa liikutaan telamiinojen ja välillä retkikeittimien kanssa.
- Anonyymi
Lisään yhden retkeilykanavan. Ali Leiniö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään yhden retkeilykanavan. Ali Leiniö.
Ali taitaa muuten olla poikamiehiä nykyään, että vink vink palstan retkeilevät neitoset :)
-keinovaginamies-
Sabine Hossenfelder
https://www.youtube.com/@SabineHossenfelder
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363