Lihavuuden ongelmat

Anonyymi-ap

Yksi ongelma on ainakin se että laihduttamisesta ei haluta kuulla mitään,halutaan vain syödä.

10

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikilla on aikaa vaikka kuinka paljon,mutta laihtumisen halu puuttuu.

    • Anonyymi

      Sitä laihduttamisesta paasaamista on riittänyt. Toisten laihdutusjuttuja ei vain kiinnosta kuunnella, niillä osataan pilata juhlatkin.

      Terveellinen ruokavalio sopii kaikille, joskus voi silti herkutella täysillä myös makeaa, rasvaista ja paistettua. Voissa paistetut lettuset ja mansikkahilloa päälle, maiskis!

    • Anonyymi

      Minä ainakin kuulen mielelläni sankaritarinoita laihduttamisesta. Itseäni en silti saa niskasta kiinni. Ruoka on hyvvee.

    • Anonyymi

      Olen huomannut itsessäni, että lihominen on seurausta jostain ongelmasta, joka on ratkaistava, ennen kuin voi päästä normaaliin viihtyvyys painoon.
      Se voi olla koululaisilla stressaava tentti tai aine. Unen puute.
      Vanhemmilla stressaava työ, rasittavat matkat, asunto huolet,
      vastuu ikääntyvistä vanhemmista tai sairaat lapset.
      Ei sitä silloin kykene tasapainoiseen elämäntapaan, missä
      ehtisi huomioimaan omat tarpeensa.

    • Anonyymi

      Miksi kannat huolta toisten ihmisten painosta? Ihmisen oma asia mitä syö ja lapaa suhunsa tai juo.Kaiki on ihmisen omien korvien välissä ja usein paranee terapiassa käydessä.Tosin on sairauksia joissa läkitys ja läkket sotkee hormoni toiminnan paino nousee. Tosin pahimat on MT-läket painon nousussa. Kuin Alkoholi.

      • Anonyymi

        Olen ihan samaa mieltä, ettei kenenkään toisen painon pitäisi kuulua muille, huolehtikoon jokainen omista asioistaan.
        Sama tosin on kaikkien muidenkin asioiden kanssa, liikaa puututaan siihen millainen joku toinen on, tai mitä toinen tekee, miltä toinen näyttää.
        Parasta olisi hyväksyä muut sellaisina kuin he ovat, tai sitten voisi miettiä, mikä on pielessä omalla kohdalla, jos on tarve arvostella toisia erinäisissä asioissa.


      • Anonyymi

        Jos minua tarkoitat, niin 07:47:12 puhuin itsestäni, omista kokemuksistani,
        mikäli ette huomioineet. Täällä ei saa nähtävästi puhua edes itsestään.

        Mitä te sitten täällä kyttäätte, jos toisten paino ei saa kiinnostaa?
        Eikö ne läskit, peili ja vaaka ole kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minua tarkoitat, niin 07:47:12 puhuin itsestäni, omista kokemuksistani,
        mikäli ette huomioineet. Täällä ei saa nähtävästi puhua edes itsestään.

        Mitä te sitten täällä kyttäätte, jos toisten paino ei saa kiinnostaa?
        Eikö ne läskit, peili ja vaaka ole kotona?

        Ei tuolla sinua tarkoitettu, voit olla rauhallisin mielin.
        Omalta kohdaltani kerron, että en kyttää täällä mitään, etenkään toisten painoa.
        Kiinnostaa yleisesti keskustelu, jota ihmiset käyvät koskien painoa, ylipainoa.
        Kirjoituksista näkee ihmisten mielipiteitä, joita riittääkin runsaasti erilaisia, aiheesta kuin aiheesta, palstasta riippuen.
        Myös ihmisten käytös laidasta laitaan näkyy palstoilla aika selkeästi, osataanko käydä asiallista keskustelua, vai meneekö täysin metsään. Sekin on mielenkiintoista, selviää kuinka me ihmiset olemme erilaisia, omanlaisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuolla sinua tarkoitettu, voit olla rauhallisin mielin.
        Omalta kohdaltani kerron, että en kyttää täällä mitään, etenkään toisten painoa.
        Kiinnostaa yleisesti keskustelu, jota ihmiset käyvät koskien painoa, ylipainoa.
        Kirjoituksista näkee ihmisten mielipiteitä, joita riittääkin runsaasti erilaisia, aiheesta kuin aiheesta, palstasta riippuen.
        Myös ihmisten käytös laidasta laitaan näkyy palstoilla aika selkeästi, osataanko käydä asiallista keskustelua, vai meneekö täysin metsään. Sekin on mielenkiintoista, selviää kuinka me ihmiset olemme erilaisia, omanlaisiamme.

        Olet oikeassa, että keskustelu avartaa.
        Itse olen saanut paljon uusia näkemyksiä, joista kokemuksia.
        Painonhallinta on se veitsenterällä keikkuminen,
        kunnes löytää itselleen sopivan rytmin ja ruokavalion.
        Nyt kaiken kallistuessa, joutuu luopumaan paljosta ja
        etsimään halvempia korvikkeita tilalle.
        Kaikilla ei ole mahdollisuutta hakea marjaa ja sientä metsästä.
        Ei ole kalavesiä pihan takana, kuten kerran...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe