Yksi ongelma on ainakin se että laihduttamisesta ei haluta kuulla mitään,halutaan vain syödä.
Lihavuuden ongelmat
10
203
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilla on aikaa vaikka kuinka paljon,mutta laihtumisen halu puuttuu.
- Anonyymi
Sitä laihduttamisesta paasaamista on riittänyt. Toisten laihdutusjuttuja ei vain kiinnosta kuunnella, niillä osataan pilata juhlatkin.
Terveellinen ruokavalio sopii kaikille, joskus voi silti herkutella täysillä myös makeaa, rasvaista ja paistettua. Voissa paistetut lettuset ja mansikkahilloa päälle, maiskis! - Anonyymi
Minä ainakin kuulen mielelläni sankaritarinoita laihduttamisesta. Itseäni en silti saa niskasta kiinni. Ruoka on hyvvee.
- Anonyymi
Olen huomannut itsessäni, että lihominen on seurausta jostain ongelmasta, joka on ratkaistava, ennen kuin voi päästä normaaliin viihtyvyys painoon.
Se voi olla koululaisilla stressaava tentti tai aine. Unen puute.
Vanhemmilla stressaava työ, rasittavat matkat, asunto huolet,
vastuu ikääntyvistä vanhemmista tai sairaat lapset.
Ei sitä silloin kykene tasapainoiseen elämäntapaan, missä
ehtisi huomioimaan omat tarpeensa. - Anonyymi
Miksi kannat huolta toisten ihmisten painosta? Ihmisen oma asia mitä syö ja lapaa suhunsa tai juo.Kaiki on ihmisen omien korvien välissä ja usein paranee terapiassa käydessä.Tosin on sairauksia joissa läkitys ja läkket sotkee hormoni toiminnan paino nousee. Tosin pahimat on MT-läket painon nousussa. Kuin Alkoholi.
- Anonyymi
Olen ihan samaa mieltä, ettei kenenkään toisen painon pitäisi kuulua muille, huolehtikoon jokainen omista asioistaan.
Sama tosin on kaikkien muidenkin asioiden kanssa, liikaa puututaan siihen millainen joku toinen on, tai mitä toinen tekee, miltä toinen näyttää.
Parasta olisi hyväksyä muut sellaisina kuin he ovat, tai sitten voisi miettiä, mikä on pielessä omalla kohdalla, jos on tarve arvostella toisia erinäisissä asioissa. - Anonyymi
Jos minua tarkoitat, niin 07:47:12 puhuin itsestäni, omista kokemuksistani,
mikäli ette huomioineet. Täällä ei saa nähtävästi puhua edes itsestään.
Mitä te sitten täällä kyttäätte, jos toisten paino ei saa kiinnostaa?
Eikö ne läskit, peili ja vaaka ole kotona? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minua tarkoitat, niin 07:47:12 puhuin itsestäni, omista kokemuksistani,
mikäli ette huomioineet. Täällä ei saa nähtävästi puhua edes itsestään.
Mitä te sitten täällä kyttäätte, jos toisten paino ei saa kiinnostaa?
Eikö ne läskit, peili ja vaaka ole kotona?Ei tuolla sinua tarkoitettu, voit olla rauhallisin mielin.
Omalta kohdaltani kerron, että en kyttää täällä mitään, etenkään toisten painoa.
Kiinnostaa yleisesti keskustelu, jota ihmiset käyvät koskien painoa, ylipainoa.
Kirjoituksista näkee ihmisten mielipiteitä, joita riittääkin runsaasti erilaisia, aiheesta kuin aiheesta, palstasta riippuen.
Myös ihmisten käytös laidasta laitaan näkyy palstoilla aika selkeästi, osataanko käydä asiallista keskustelua, vai meneekö täysin metsään. Sekin on mielenkiintoista, selviää kuinka me ihmiset olemme erilaisia, omanlaisiamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuolla sinua tarkoitettu, voit olla rauhallisin mielin.
Omalta kohdaltani kerron, että en kyttää täällä mitään, etenkään toisten painoa.
Kiinnostaa yleisesti keskustelu, jota ihmiset käyvät koskien painoa, ylipainoa.
Kirjoituksista näkee ihmisten mielipiteitä, joita riittääkin runsaasti erilaisia, aiheesta kuin aiheesta, palstasta riippuen.
Myös ihmisten käytös laidasta laitaan näkyy palstoilla aika selkeästi, osataanko käydä asiallista keskustelua, vai meneekö täysin metsään. Sekin on mielenkiintoista, selviää kuinka me ihmiset olemme erilaisia, omanlaisiamme.Olet oikeassa, että keskustelu avartaa.
Itse olen saanut paljon uusia näkemyksiä, joista kokemuksia.
Painonhallinta on se veitsenterällä keikkuminen,
kunnes löytää itselleen sopivan rytmin ja ruokavalion.
Nyt kaiken kallistuessa, joutuu luopumaan paljosta ja
etsimään halvempia korvikkeita tilalle.
Kaikilla ei ole mahdollisuutta hakea marjaa ja sientä metsästä.
Ei ole kalavesiä pihan takana, kuten kerran...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768882Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 422698
- 272231
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181639