Osui tälläinen pohdinta vastaan.
”Aiemmin ihmiset piti yhteyttä ja nykyään ei”. Tuon ihmisen kanssa oli yli 20v sitten tapana vaihtaa joskus tekstiviestillä kuulumisia. Sitten hän ns vakiintui ja homma hiipui.
Ei ollut ainoa mutta joku toinen on sanonut ettei mikään muutu. Mutta on siitäkin kokemusta, että jos ottaa kaveriin yhteyttä niin siitä ei pidetä. No, en reagoinut tai reagoi tähänkään mitenkään. Hän saa itse valita kelle tweetin heitti. Nykyajan tavat on erilaiset kuin 20v sitten 20v sitten oli asioita joita ei ollut 1980-luvulla.
Yhteydenpito
Anonyymi-ap
1
446
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179674280
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1436728
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495769- 1174920
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434520Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422290
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217