Ensi viikolla mennään.
Kukaan teistä katsomossa paikan päällä?
Yllätyksiä ootellessa.
1500 SE olisi mukava boonus.
MM Budapest 2023
36
430
Vastaukset
- Anonyymi
Sörösöö, kösönöm !
- Anonyymi
aivan, Budassa yhden Hellsinkiläisoluen hinnalla juo tuolla tukevan humalan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan, Budassa yhden Hellsinkiläisoluen hinnalla juo tuolla tukevan humalan.
Litti Litti Litmanen, pukkasi pallon sen, vastustajan verkkoon, oli Litti iloinen!
- Anonyymi
Budan puolella oluttuoppi on noin 600 forinttia eli 1,5 eur ja Pestin puolella hieman vähemmän. Maaseudulla hinnat vielä edullisemmat paitsi Balatonjärven jetset-alueilla. Balatonilla kuitenkin murto-osa verrattuna Helsingin keskustaan tai laskettelukeskuksiin sekä kiekkohalleihin.
- Anonyymi
erkinpikavirtsa jäi mieleen unkarilaisviineistä
- Anonyymi
Oluttahan sinne mennäänkin kuittaamaan, eikä urheilua katsomaan/urheilemaan 😅
- Anonyymi
Saarijärven Pullistuksesta maailman tasolle ponnistaneet urheilijat
Eija Hyytiäinen
Joonas Rinne
Uskotteko kotona? - Anonyymi
HARMI, että kenukit ovat joutuneet doping-valvontaan, jää parhaat naurut nauramatta.
- Anonyymi
Mitäs bordelloa suositatte Budan puolella ?
- Anonyymi
Torille!
- Anonyymi
Keskieurooppalaisessa kaupungissa on voimassa keltainen myrskyvaroitus torstaina ja perjantaina. Keltainen varoitus kuvaa, että alueella saattaa esiintyä ukkosmyrskyn ja salamoinnin lisäksi myrskyisiä tuulenpuuskia ja raesadekuuroja. Ihmisiä kehotetaan olemaan varovaisia etenkin avoimilla alueilla.
Lauantaille ja sunnuntaille on annettu keltainen varoitus rankkasateesta. Se tarkoittaa, että sademäärä voi nousta nopeasti yli 25–30 millimetriin. Suomalaisista muiden muassa estejuoksija Topi Raitanen, moniottelija Saga Vanninen ja kestävyysjuoksija Nathalie Blomqvist kisaavat lauantaina.
Budapestissa vallitseva lämpötila kipuaa äärimmäisen korkealle MM-kisojen aikana. Esimerkiksi sunnuntaille, jolloin muiden muassa Vanninen kisaa seitsenottelussa, on ennustettu 34 asteen lämpötilaa.
Ilmanlaatu Budapestissa on luokiteltu huonoksi. Asiantuntijat kehottavat ihmisiä välttämään ulkoilua, jos kokee oireita, kuten hengitysvaikeuksia tai kurkun ärsytystä. - Anonyymi
Budabest ei ole mikään Hampuri tai Amsterdam, mutta Budan hutsut päivystävät kadulla ja ovat partiolaisia (ole valmis)
- Anonyymi
Vieläkö Budassa Mika Häkkisen kannattajia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö Budassa Mika Häkkisen kannattajia?
Häkkisen Marketa vaimo on tsekki, mutta varmaan "tanssinut" myös Budassa
- Anonyymi
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/unkari/budapest?forecast=daily
ainakaan tuon mukaan ennusteissa vain pieni ukkonen - Anonyymi
Pudasjärvi best.
- Anonyymi
Taitaa olla suomit aika vähemmistö veljeskansan kisoissa, enemmän ruaattiottelussa Stokholmissa.
- Anonyymi
ruotsalaisia emme ole, venäläisiksi emme halua, olkaamme siis avoimen raasisisistejaa suomaalaasia.
- Anonyymi
OHO, ajavat jopa katsojat pois katsomoaukioista, suosittavat metrotunneleihin menoa. Kuulostaa ihan Kiovan pommituksilta ?
- Anonyymi
Nyt koetellaan suomalaisia penkkiurheilijoita.
Liikaa jännitystä ootella.
- Anonyymi
Vannisen aidat, ei edes <kalevan tasolle ??
Mitä tarkooittanee ?- Anonyymi
Taisi aitoa Kalevan Kisoissa Lahessa 0,22 nopeammin
- Anonyymi
Aku ohitti Ikedan !!
- Anonyymi
Aku ankka 🦆?
- Anonyymi
No Niin,
Suomalaisnimi satasen matkalla
ITSEKIRI
ja ngr pääsi jatkoon - Anonyymi
Veljeskansa ruottin juoksija jatkoon
- Anonyymi
Crouser laittoi muille kakit housuun kertapökkäsyllä
- Anonyymi
Oho, suomalainen kärjessä ja etiooppialaiset hännillä, hyvä Camilla
- Anonyymi
VALITETTAVASTI Camillalla ei ole loppukirii.
- Anonyymi
Hitto kun nukahdin miesten kymppitonnin aikaan. Kuka voitti?
- Anonyymi
Se tumma kaveri pesi kaikki loppukirissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tumma kaveri pesi kaikki loppukirissä.
tumma kaveri pesi tummat kaverit
- Anonyymi
Ranskan Yann Schrubb taisi olla nopein valkoihoinen, 16 sek voittajan takana.
- Anonyymi
Ståhl ei pettänyt, latasi sisulla viimeisen rykäisyn
- Anonyymi
Vielä illasta 30 C lämmintä, tarkenee katsomossa ja kalja on halapaa, kunhan ei krääsään sotkeennu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391