Hymyilkää tytöt!

Tuli mieleen tosta ulkonäön kommentoinnista (työpaikalla) ja sen hyväntahtoisuudesta tää;

Ku joku aika sitte viimeksi jostain luin jutun tästä ilmiöstä että joillain, varsinkin miesoletetuilla, on taipumus kehottaa muita, varsinkin naisoletettuja, hymyilemään. Tai hymyilemään enemmän.
Niin tän jutun kommenttikenttään tuli aika paljon miesoletetuilta varsinkin, sitä et ihan hyvää tarkoittaenhan sitä.. että sille toiselle tulis ehkä niinku parempi mieli siitä ja kaikkee..

Että mitenkä, voiko tällaisesta tulla parempi, iloisempi mieli? Täytyisikö aina ja jokapaikassa, varsinkin naisoletettuna, muistaa olla hymyileväinen?
Sinä joka teet tätä, eli kehotat toisia hymyilemään, niin miksi teet niin?
Sinä jota on kehotettu hymyilemään, mitä koit? Hymyilitkö😃?

Itsehän, jos olisin sanavalmiimpi olento, olisin aikoinani näihin kuitannut jotain et olen täällä tekemässä työni, en hymyilemässä nätisti☝️
(semminkin ku ne hommat ei paljo pistäny hymyilyttään..)

124

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toki tiedostan oman perusilmeeni olevan ns. "resting bitch face", eli suomeksi naama norsunvi🤔😳lla,

      Mut niinku, oisko suunnilleen tää sit yhtään sen parempi..
      https://aijaa.com/TgXM2G

      • Ei oliskaan☝️
        (Sille joka tähän oli kommentoinut)


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17968403D

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Juu, tuo on ihan hiton ärsyttävää. Enpä ole vielä tavannut miestä, joka tykkäisi tuosta itsekään, jos kohteena olisivat. Siis päinvastoin. Oman kokemukseni mukaan miehiä v.tuttaa ihan yhtälailla, jos heiltä kyselee, että "onko kaikki hyvin" ja toteaa sarkastisesti, että "sähän oletkin itse auringonpaiste tänään".

      • Kyllä!
        Mää oon saanut mm. niin nokkelaa kuittia et "älä jaksa aina olla nuin iloinen."

        No en vitt😳 jaksakkaan! Hyvä ku huomasit saatana!


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Kyllä!
        Mää oon saanut mm. niin nokkelaa kuittia et "älä jaksa aina olla nuin iloinen."

        No en vitt😳 jaksakkaan! Hyvä ku huomasit saatana!

        Voi ihan kokemuksesta kertoa, että jos aloitat saman kommentoinnin itse, niin porukka on kuin lauma persiille ammuttuja karhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ihan kokemuksesta kertoa, että jos aloitat saman kommentoinnin itse, niin porukka on kuin lauma persiille ammuttuja karhuja.

        "No niin pojat, vähän hymyä naamaan tänään kiitos!", "Ei mökötetä täällä niin myrtseinä, nyt vähän aurinkoa elämään!", "Säkän olisin niin komea, kun joskus vähän hymyilisit."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "No niin pojat, vähän hymyä naamaan tänään kiitos!", "Ei mökötetä täällä niin myrtseinä, nyt vähän aurinkoa elämään!", "Säkän olisin niin komea, kun joskus vähän hymyilisit."

        "Hymyt pyllyyn pojat tsihihihihi🤭"
        "Nami nami."


    • Anonyymi

      Luin otsikon ja jos rehellisiä ollaan, niin alkoi ärsyttämään samantien. Mieheltä.

    • Anonyymi

      Ei yksi hymy ohimennen ketään tapa.

      Siitä näkee muuten hyvin kuin onnettomia ihmiset lopulta pohjimmiltaan tänäpäivänä on. Hymyileviä ihmisiä näkee koko ajan vähemmän ja vähemmän.

      • Anonyymi

        Miten hymyily ja onnellisuus liittyvät yhteen? En mä ainakaan hymyile, kun olen onnellinen. Mä hymyilen, kun olen huvittunut jostain. Ainakaan itselläni hymyily ei kerro suoraan edes iloisuudesta, Voin olla iloisella ja erinomaisella tuulella, vaikka en olisikaan jatkuvasti kuin naantalin aurinko.


      • Anonyymi

        Ei pakotettu tekohymy myöskään oloa paranna.


      • Aina ei vaan hymyilytä.
        Eikä se siitä käskemällä kummene.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Aina ei vaan hymyilytä.
        Eikä se siitä käskemällä kummene.

        Te olette varmaan aika onnelisia ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Te olette varmaan aika onnelisia ihmisiä.

        Me?

        No elämässä valitettavasti tulee vastaan niitäkin tilanteita ettei ole onnellinen,
        Eikä siinä mitkään "hymyile läpi kyynelten" -lorutkaan auta. Itte asiassa tosi paska elämänohje tai sananlasku taimikähyvänsä.

        Negatiivisetkin tunteet kuuluu elämään☝️


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Me?

        No elämässä valitettavasti tulee vastaan niitäkin tilanteita ettei ole onnellinen,
        Eikä siinä mitkään "hymyile läpi kyynelten" -lorutkaan auta. Itte asiassa tosi paska elämänohje tai sananlasku taimikähyvänsä.

        Negatiivisetkin tunteet kuuluu elämään☝️

        Kaikki tunteet kuuluvat elämään. Kyse ei ollutkaan siitä. Kokeille joskus hymyillä spontaanisti tuntemattomalle ohikulkijalle. Se voi joskus olla jollekin päivän pelastus ja tuntuu itsestäkin hyvältä kun se tuntematon ohikulkija hymyilee takaisin.

        Hymy on vähän niin kuin hyvät käytöstavat. Ei maksa antajalle mitään, mutta vastaanottaja voi olla siitä ikuisesti kiitollinen.


    • Anonyymi

      Se on tavallaan tietynlaista joidenkin miesten sisäänrakennettua epävarmuutta jota paikkaillaan tytöttelyllä ja kehoituksilla. Eivät siis tositilanteessa uskalla puhahtaa sanaakaan jos korottaa ääntä ja näyttää metaforisen kaapin paikan

    • Mä hymyilen muutenkin, koska oon yleensä hyväntuulinen, enimmäkseen perusolotila on hyväntuulinen, niin en oo kuullut koskaan tuollasta kehoitusta.

      Mutta jos kuulisin olis se varsin outo kehoitus.

      • Anonyymi

        Mä kuulen sitä yleensä sillon, kun ole omissa ajatuksissani tai keskittyneenä johonkin tai silleen vaan ihan rennosti muuten vaan. Sitten tulee joku, että voisit vähän hymyilläkin. Ai niin joo, unohdin tässä keskittyä hymyilemään, kun tein tässä näitä töitä. Maksaiskohan ne mulle, jos vaan istun ja hymyilen päivät pitkät, enkä tee mitään muuta. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kuulen sitä yleensä sillon, kun ole omissa ajatuksissani tai keskittyneenä johonkin tai silleen vaan ihan rennosti muuten vaan. Sitten tulee joku, että voisit vähän hymyilläkin. Ai niin joo, unohdin tässä keskittyä hymyilemään, kun tein tässä näitä töitä. Maksaiskohan ne mulle, jos vaan istun ja hymyilen päivät pitkät, enkä tee mitään muuta. 😁

        No eiköhän useimmat keskittyessään ole aika totisia. Minäkin naama peruslukemilla. Sulle huomauttelijat taitaa olla vähän outoja. Ainakin mun mielestä tuo on outoa huomauttelua, oudossa tilanteessa


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No eiköhän useimmat keskittyessään ole aika totisia. Minäkin naama peruslukemilla. Sulle huomauttelijat taitaa olla vähän outoja. Ainakin mun mielestä tuo on outoa huomauttelua, oudossa tilanteessa

        Outoa se munkin mielestä on. Mä ymmärrän hymyilemään kehottamisen valokuvia ottaessa, en muulloin.


    • Anonyymi

      Kaikkihan nämä jutut on aina niin kauhean hyväntahtoisia. Ei mitään tietenkään ikinä pahalla sanota. 🙄

      • Tie Helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla, kuulemma🤔


    • Anonyymi

      Joo 👹.

      "Hymyile ite stana."

      xLiner

    • Anonyymi

      Toi on se kommentti, jolla lähinnä viimeistään saa pilattua toisen päivän.

    • Anonyymi

      Ei varmaan tarvitse kehoittaa. Joskus minua on syytetty siitä, että saan hymyilemällä kaiken. Sitten on sanottu, että näytän onnelliselta ja iloiselta. Mutta on minulta kysytty, et mitä mietin, kun otsa tiukassa rypyssä. Ilmeisesti en osaa hymyillä, jos olen itsekseni. Joskus kouluaikana muista ilkeästi sanotun, et miksi hymyilen aina. No ni, laitetaan nyt sitten tähän :)

      • Että se hymyilykään ei sit oo hyvä🤔

        Tai sit nää huomauttelijat vois vaan keskittyä omiin asioihinsa.


    • Laitetaan tää vastaus nyt tähänkin ketjuun.

      Yleensä jos haluan olla ystävällinen ja että toinenkin ehkä hymyilisi niin katson silmiin ja hymyilen itse hänelle ja sitten hän fiiliksestään riippuen joko hymyilee takaisin tai ei. Oon ihan tietoisestikin pyrkinyt esimerkiksi katsomaan vastaantulijaa silmiin ja hymyilemään ystävällisesti ihan vaan levittääkseni hyvää mieltä ja ollakseni ystävällinen.🙂.

      • Ai sori, unohtu vastata siihen sun ketjuun..

        Mut siis tuohan on ihan eri asia kui toisen kehoittaminen hymyilemään, enkä minä kyllä näkis tuossa mitään pahaa.

        Noin niinku täysin vieraista ihmisistä, itse hymyilen spontaanisti lähes aina lapsille, jos siis vaikka huomaan et joku lapsi katsoo mua


      • m.wurst kirjoitti:

        Ai sori, unohtu vastata siihen sun ketjuun..

        Mut siis tuohan on ihan eri asia kui toisen kehoittaminen hymyilemään, enkä minä kyllä näkis tuossa mitään pahaa.

        Noin niinku täysin vieraista ihmisistä, itse hymyilen spontaanisti lähes aina lapsille, jos siis vaikka huomaan et joku lapsi katsoo mua

        Ootkos koskaan miettinyt, että se lapsi meissä ei katoa ikinä...aluksi sen vanhempina toimii synnyttäjä ja hedelmöittäjä, mutta jossainvaiheessa hänen aikuinen oma itsensä...

        Se tosin voi olla tosi ankara vanhempi...🙄


      • Disseisback kirjoitti:

        Ootkos koskaan miettinyt, että se lapsi meissä ei katoa ikinä...aluksi sen vanhempina toimii synnyttäjä ja hedelmöittäjä, mutta jossainvaiheessa hänen aikuinen oma itsensä...

        Se tosin voi olla tosi ankara vanhempi...🙄

        Oon kyllä tietoinen omasta lapsellisesta puolesta tai sisäisestä lapsesta. Ja muistan minkälaista oli olla lapsi. Ja ehkä siksikin pyrin olemaan ystävällinen ja kiltti lapsille.

        Mää olen nimennyt sen sisäisen kriitikon ja nalkuttajan Yliminäksi. Ja kyllä! Se osaa olla hyvin raskas ja vittumainen tyyppi🙄


      • m.wurst kirjoitti:

        Oon kyllä tietoinen omasta lapsellisesta puolesta tai sisäisestä lapsesta. Ja muistan minkälaista oli olla lapsi. Ja ehkä siksikin pyrin olemaan ystävällinen ja kiltti lapsille.

        Mää olen nimennyt sen sisäisen kriitikon ja nalkuttajan Yliminäksi. Ja kyllä! Se osaa olla hyvin raskas ja vittumainen tyyppi🙄

        Se yliminä on kyllä joskus ihan vitukseen mulkku. Se litistää sen pikkuhönön, joka haluis olla utelias ja eloisa.

        Varmaan minunkin silmistä näkee, miten mun yliminä latistaa sitä mun lapsiminää.

        Mä nään sen monien muidenkin silmistä...sieltä näkee hyvon, miten se "yliminä" jyrää...

        Silmistä näkee sellaisen "anteeksi että olen olemassa"-ilmeen. Se on kurjaa se..😪


      • Disseisback kirjoitti:

        Se yliminä on kyllä joskus ihan vitukseen mulkku. Se litistää sen pikkuhönön, joka haluis olla utelias ja eloisa.

        Varmaan minunkin silmistä näkee, miten mun yliminä latistaa sitä mun lapsiminää.

        Mä nään sen monien muidenkin silmistä...sieltä näkee hyvon, miten se "yliminä" jyrää...

        Silmistä näkee sellaisen "anteeksi että olen olemassa"-ilmeen. Se on kurjaa se..😪

        No kyllä.
        Siks pyrin olemaan lapsille ystävällinen tai vähintäänkin ymmärtäväinen jos ne vaikka just hönöilee jotain omiaan. Mulle on vieraatkin ihmiset karehtuneet ku penikkana jotaki haahuilin ja saatoin päätyä välillä johonki mihin ei ois saanu mennä.


      • m.wurst kirjoitti:

        No kyllä.
        Siks pyrin olemaan lapsille ystävällinen tai vähintäänkin ymmärtäväinen jos ne vaikka just hönöilee jotain omiaan. Mulle on vieraatkin ihmiset karehtuneet ku penikkana jotaki haahuilin ja saatoin päätyä välillä johonki mihin ei ois saanu mennä.

        Oikeasti lapsena koetut torut, varsinkin vierailta aikuisilta jää syvälle pahaksi fiilikseksi...

        Usein kun niitä ei edes selitellä rakkauden kautta, vaan mieleen jää vain äkäinen katse ja kirfä ääni.

        Ne muuten olis sen aikuisen "yliminän" homma selittää sille omalle lapselleen. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Oikeasti lapsena koetut torut, varsinkin vierailta aikuisilta jää syvälle pahaksi fiilikseksi...

        Usein kun niitä ei edes selitellä rakkauden kautta, vaan mieleen jää vain äkäinen katse ja kirfä ääni.

        Ne muuten olis sen aikuisen "yliminän" homma selittää sille omalle lapselleen. 😊

        Niihän ne olis, eikä nuo ny enää sillee kaiherra,
        Ku ny ei ite paskimpinakaan päivänä ärjyis kellekkään mukulalle vaikka ne kuinka jäis eteen hyöriin tien tukkeeksi tai mitä tahansa


      • m.wurst kirjoitti:

        Niihän ne olis, eikä nuo ny enää sillee kaiherra,
        Ku ny ei ite paskimpinakaan päivänä ärjyis kellekkään mukulalle vaikka ne kuinka jäis eteen hyöriin tien tukkeeksi tai mitä tahansa

        Paitsi... onhzn muksujenkin tiedettävä, mikä on oikein ja mikä ei. 😊

        Voi kaiken sanoa nätistikin ja ottaa huomioon, että siinä on pirni ihminen, joka tarttee opastusta. 😊
        Ei se pelkkä hymy ja väistely auta häntä. 😊

        Ja sama se on näitten sisäisten öastenkin kanssa. Mopo karkaa, jos ei puutu. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Paitsi... onhzn muksujenkin tiedettävä, mikä on oikein ja mikä ei. 😊

        Voi kaiken sanoa nätistikin ja ottaa huomioon, että siinä on pirni ihminen, joka tarttee opastusta. 😊
        Ei se pelkkä hymy ja väistely auta häntä. 😊

        Ja sama se on näitten sisäisten öastenkin kanssa. Mopo karkaa, jos ei puutu. 😁

        No joo, mut näissä tapauksissa mitä mun kohalle on sattunu on ollu kuitenki vielä varsin harmittomasta haahuilusta kyse


      • m.wurst kirjoitti:

        No joo, mut näissä tapauksissa mitä mun kohalle on sattunu on ollu kuitenki vielä varsin harmittomasta haahuilusta kyse

        Juu... onks sulla omia lapsia? 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Juu... onks sulla omia lapsia? 😊

        Ei oo omia, sisarusten lapsia on sitäki enemmän ja varsinki isosiskon lapset on mulle tosi tärkeitä ja läheisiä


      • m.wurst kirjoitti:

        Ai sori, unohtu vastata siihen sun ketjuun..

        Mut siis tuohan on ihan eri asia kui toisen kehoittaminen hymyilemään, enkä minä kyllä näkis tuossa mitään pahaa.

        Noin niinku täysin vieraista ihmisistä, itse hymyilen spontaanisti lähes aina lapsille, jos siis vaikka huomaan et joku lapsi katsoo mua

        Juu ei oo syytä pyytää anteeks halusin vaan laittaa tän vastauksen myös tännekin.

        Joo en mä ajatellutkaan että siinä ehkä mitään pahaa olisi halusin vaan kertoa että miten mä ite toimin jos toivoisin että ehkä saisin jonkun hymyileen. Ja tosiaan oon ihan tietoisestikin välillä yrittänyt harjoitella sitä että katson toisia silmiin ja hymyilen kun se hymykin voi merkitä ehkä mahdollisesti jollekin paljonkin ei tietenkään kaikille ja suurimmalle osalle se varmaan on yhden tekevää mutta olisi mukavaa jos sillä pystyisi edes jotakuta ilahduttamaan.

        Lapsille tulee joo kanssa hymyiltyä vähän kuin automaattisesti jos huomaan että ne katsoo ihan senkin takia ettei halua vaikuttaa lapsesta vihaiselta ja pelottavalta.🙂.


      • m.wurst kirjoitti:

        Ei oo omia, sisarusten lapsia on sitäki enemmän ja varsinki isosiskon lapset on mulle tosi tärkeitä ja läheisiä

        Mun siskollakaan ei oo omia, mutta mun mukerot on sille tärkeitä. Soittelee paljon heifän asioistaan.

        Mutta sittenhän olet tärkrä tyyppi muksuille. Tätykkä. Sinua kuunnellaan paljon ja olet paljon valtias heille. Jotain muuta kuin se vanhempi. 😊

        Sä voit kertoa paljon kaikenlaista, mitä lapsilta ja heidän vanhemmiltaan jää välistä. Ymmärrät molempia. 😊

        Tiedätkö sen, että olet heille (lapsille) tärkeä? 😊


    • No ei minusta aina tartte hymyillä. Voi sitä olla vakavakin ja vaikka mörtsi.

      Mutta esimerkiksi kaupan kassalla on mukavampi olla, kun sieltä hymyillään vastaan. Mutta teennäinen mukahymy tai iloisuus on kyllä vielä enemmän hanurista, kuin mörtsi ilme.

      Aitous kaikenkaikkiaan parasta. 😊

      • Asiasta eteenpäin...

        Mä joskus olin ihastunut erääseen naiseen, joka oli aina hiton vakava. Se oli parturi...

        Sit kerran löysin hänet Tinderistä ja tavattiin sitten. Juteltiin niitä ja näitä ja hän sitten kysyä tärskäytti, että mitä mieltä olen hänestä. No mähän sit tuumasin, että oon jo pitempään ollut ihastunut ja hän vaikuttaa kivalta, mutta saan hänestä kuvan, että on aina vähän äkänen. 😁

        Hän nauroi ja sanoi, että aika moni niin luulee.

        Mutta ihan muksa nainen oli, eikä ollut äkänen yhtään. Elämät muuten ei oikein sopineet yhteen enempiä miettien, mutta jäi mieleen, että ihmiset tulkitsee (itse silloin mukaanlukien) olemuksestakin vaikka mitä väärää. 😁


      • Joo no, asiakaspalvelutilanteissa tietty vähä eri juttu🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo no, asiakaspalvelutilanteissa tietty vähä eri juttu🤔

        Tosin en tykkäis et kassahenkilöäkään edes asiakas kehottais hymyilemään, aina ei vaan irtoa se hymy🤷


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo no, asiakaspalvelutilanteissa tietty vähä eri juttu🤔

        Miks pitäis olla eri juttu?


      • m.wurst kirjoitti:

        Tosin en tykkäis et kassahenkilöäkään edes asiakas kehottais hymyilemään, aina ei vaan irtoa se hymy🤷

        Niinpä...

        Itsekin olen asiakaspalvelutöissä, mutta mä palvelen puheen avulla. Aivan taatusti joskus vitutus tulee siinäkin läpi.

        Itsekin saan joskus tylyn kuuloista palvelua...ja näköistä...mutta eiköhän siihen ole joku syy, eikä se tarkoita, että se olisin just minä.

        Pitkä päivä? Kusihätä? Lounas jäi väliin? Lapsi oksensi yön?

        😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Miks pitäis olla eri juttu?

        No koska asiakas on aina oikeessa.. tai no🤔😂


      • m.wurst kirjoitti:

        No koska asiakas on aina oikeessa.. tai no🤔😂

        Joksinen asiakashan on oma tarina. Ei vaikean asiakkaan jälkeen välttämättä tule samanlainen...😁

        Mutta ihminen on ihminen...

        Mä koetan itse asiakkaana miettiä, että en voi tietää kaikkea, enkä tartu lillukanvarsiin. 😊


    • Anonyymi

      Kyllä aloittaja hymyilee ja palvelee mielellään ja jopa ehdottelee tapaamista ja seksiä kun rikkaita miehiä on tai arabi miehiä tai korkeastikoulutettuja jännämiehiä on mut sit ei aloittajaa naurata ei hymyilytä kun köyhä duunarimies näkösällä niin aloittajaa ei tosiaankaan naurata eikä halua palvella

      • Että semmoset psykoosit siellä sitte👍

        Ei, aloittaja ei ole kohdannut hymyilyyn kehoittamista asiakaspalvelutilanteissa, eikä asiakkailta vaan työtovereilta eli lajikumppaneilta niinsanotusti.

        Ihan yhtälailla mulla on naama norsunvärkillä tai tonninsetelillä, oli vastapuoli kuinka rikas ja jännä korkeakoulutettu arabi hyvänsä,

        Ja vast'ikään tapasin oikein herkullisen duunarismiehen


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Että semmoset psykoosit siellä sitte👍

        Ei, aloittaja ei ole kohdannut hymyilyyn kehoittamista asiakaspalvelutilanteissa, eikä asiakkailta vaan työtovereilta eli lajikumppaneilta niinsanotusti.

        Ihan yhtälailla mulla on naama norsunvärkillä tai tonninsetelillä, oli vastapuoli kuinka rikas ja jännä korkeakoulutettu arabi hyvänsä,

        Ja vast'ikään tapasin oikein herkullisen duunarismiehen

        Kehtaatkin nyt tulee tuubaa täydeltä laidalta eli osaat valehdella mut raha rakkaus on aito rakkaus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaatkin nyt tulee tuubaa täydeltä laidalta eli osaat valehdella mut raha rakkaus on aito rakkaus

        Whatever🤦


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Whatever🤦

        Nyt uskon sinua mutta en ole hyvä ulkomaan kielissä eli pysytään suomen kielessä ja toivotaan että löydät viereesi rikkaan ja varakkaan miehen ja asiakkaina vain rikkaita miehiä ja köyhät menis muihin liikkeisiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt uskon sinua mutta en ole hyvä ulkomaan kielissä eli pysytään suomen kielessä ja toivotaan että löydät viereesi rikkaan ja varakkaan miehen ja asiakkaina vain rikkaita miehiä ja köyhät menis muihin liikkeisiin

        No, ihanmitenvaan sitte🤷🤦


    • Anonyymi

      Hymyilyyn kehottaminen on TODELLA ärsyttävää, enkä moisten otusten kanssa halua olla missään tekemisissä 😄🥱.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa miesoletettuja ja naisoleteeuja, vain miehiä ja naisia.

      Ja suomalaisia naisia on turha pyytää hymyilemään, koska niillä on sina naama norsunvitulla.

      Olen unohtanut heidät ajat sitten...

      • No se on hyvä se😘


      • Anonyymi

        Kyl naiset rikkaille miehille mukavia ja kivoi on ja palvelee heitä mielellään mut köyhille miehille ilkeitä häijyjä ja kamalia haistattelevat päin naamaa ei oo köyhäl kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl naiset rikkaille miehille mukavia ja kivoi on ja palvelee heitä mielellään mut köyhille miehille ilkeitä häijyjä ja kamalia haistattelevat päin naamaa ei oo köyhäl kivaa

        Tolla asenteella en yhtään ihmettele. Tuohon ei kannata tuhlata edes v.ttuntunutta naamaa, vaan ihan pelkästään poistua paikalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl naiset rikkaille miehille mukavia ja kivoi on ja palvelee heitä mielellään mut köyhille miehille ilkeitä häijyjä ja kamalia haistattelevat päin naamaa ei oo köyhäl kivaa

        Tässä "langassa" alkaa taas näkymään se sellainen miesoletettujen asenne et naisoletetut olis heille jotain velkaa..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Tässä "langassa" alkaa taas näkymään se sellainen miesoletettujen asenne et naisoletetut olis heille jotain velkaa..

        Ei ole velkaa vaan onko raha rakkaus aitoa rakkautta miehet ei ymmärrä miten rakkauden voi ostaa kun mies rakastuu sydämmellään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole velkaa vaan onko raha rakkaus aitoa rakkautta miehet ei ymmärrä miten rakkauden voi ostaa kun mies rakastuu sydämmellään

        Sehän taas ei liene sinun ongelmasi, jos jollakulla noin on.


    • Itseäni on useampikin nainen kehoittanut hymyilemään. Osa ihan suoraan mutta suurin osa on kommentoinut tyyliin "taidat olla melko vakava/totinen tapaus" Pitää kyllä paikkaansa mutta usein jos naiset tulee jutuille ollaan miesporukalla liikkeellä. Meidän sakissa on pari iloisempaa ja hymyilevämpää tapausta niin siellä erotun sitten selkeämmin.

      En ole noista kommenteista piitannut kuin yhden kerran, Valokuvaaja kehoitti passikuvaan ja silloin sain loihdittua jonkunlaisen irvistyksen ja tuskan välimallin joka etäisesti vaikutti hymyltä. Ehkä joku hymyilyn piilotuki olisi ratkaisu.

      • Anonyymi

        Mulle taas on aina sanottu, että passikuvassa ei saisi varsinaisesti olla mitään ilmettä, ei siis myöskään mitään isompaa hymyä.


      • On tätä näköjään sit toisinkinpäin.
        Tosin tarkoituksella jätin nuista kysymyksistä pois sukupuolitukset. Vaikka otsikko sitä onkin, mut ku kato klikkiotsikko niinku😃

        Mut saako/täytyykö passikuvassa hymyillä🤔 en minä vaan koskaan oo, eikä sitä olla pyydetty. Mut mun kokemukset passikuvista on et jotenki niissä päätyy aina näyttään joltain vain etäisesti ihmisenkaltaiselta mölliltä, että ihan hävettää näyttää sitä missään. Mut on se ny kuitenki viralliselta taholta hyväksytty henkilöllisyystodistus et kai se minä oon se mölli siinä kuvassa..

        Jollain matkatoimistolla tmv. oli joskus hyvä mainoslause et "Jos olet passikuvasi näköinen olet loman tarpeessa." Se oli hyvin sanottu😃


      • m.wurst kirjoitti:

        On tätä näköjään sit toisinkinpäin.
        Tosin tarkoituksella jätin nuista kysymyksistä pois sukupuolitukset. Vaikka otsikko sitä onkin, mut ku kato klikkiotsikko niinku😃

        Mut saako/täytyykö passikuvassa hymyillä🤔 en minä vaan koskaan oo, eikä sitä olla pyydetty. Mut mun kokemukset passikuvista on et jotenki niissä päätyy aina näyttään joltain vain etäisesti ihmisenkaltaiselta mölliltä, että ihan hävettää näyttää sitä missään. Mut on se ny kuitenki viralliselta taholta hyväksytty henkilöllisyystodistus et kai se minä oon se mölli siinä kuvassa..

        Jollain matkatoimistolla tmv. oli joskus hyvä mainoslause et "Jos olet passikuvasi näköinen olet loman tarpeessa." Se oli hyvin sanottu😃

        Ei itselläkään ollut tietoa mutta niin valokuvaaja totesi.
        Jos olisi joku mainos hymyilystä niin siinä kuvaparissa minä olisin se ennen-kuva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle taas on aina sanottu, että passikuvassa ei saisi varsinaisesti olla mitään ilmettä, ei siis myöskään mitään isompaa hymyä.

        Kuulemma ilme pitää olla neutraali mutta se ei estä pientä hymyilyä kun ei ihan överiksi vedä.


    • No eipä sitä hymyä väkisin naamalle saa, ei pyydettäessä eikä pyytämättä. Ite yritän aloittaa kontaktit "valloittavalla" 🙄 hymylläni, niin se on tiukin vaatimus mitä toisellekaan esitän, vastaa miten tykkää sillä hetkellä. Yleensä toimii, molemmin puolin, kun ei tuota itekään aina hymy naamalla muita tule kohdattua, vitutus on vaan sellainen kaiken kattava tunne ettei se yleensä ihan ekalla hymyllä väisty.

      • No sillä kyllä varmemmin saa sen hymyn aikaan vastapuolessakin et hymyilee ite,
        Ehdottomasti suositeltavampaa kui joku tympeä kuittailu hymyttömyydestä👍


    • Mun yksi bestis on kasvonpiirteiltään kuin Garbagen Shirley Manson . Perusilme oli/on kuin hänen, vähän myrtsi. Hän oli aikoinaan nuorena kaupassa, jossain juusto-tiskillä töissä. Sai aina kuulla tota: hymyilisit vähän. Ja hänellä oli tunne, että hän oli just tosi iloinen ja hymyileväinen...

      Mulla sama juttu tässä 50+ iässä. Koen olevani ihan positiivisella, iloisella mielellä, kunnes vilkaisen vahingossa peiliin: oho, olen kuin sitruunan niellyt. Eli ilme ei yhtään vastaa omaa mieltä, joko iloista tai neutraalia. Onneksi viini auttaa.:) Jos juon jotain alkoholipitoista, oma sisäinen olotila näkyy ulospäin:) Näin sitä alkoholisoidutaan vauhdilla, mutta hei, iloisena kumminkin.. :)

      • Oisko vinkkuhetki se hetki kun sallit jotain itsellesi?


      • Disseisback kirjoitti:

        Oisko vinkkuhetki se hetki kun sallit jotain itsellesi?

        Niin, on kyllä muitakin hetkiä. Mutta niistä on täällä hankala puhua. Jos haluaa pysytellä anonyyminä:) Ehkä herkistyin äsken, kun katsoin Kikka!- elokuvaa. Ja tunnistin hänessä yllättäen jotain itsestäni:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Niin, on kyllä muitakin hetkiä. Mutta niistä on täällä hankala puhua. Jos haluaa pysytellä anonyyminä:) Ehkä herkistyin äsken, kun katsoin Kikka!- elokuvaa. Ja tunnistin hänessä yllättäen jotain itsestäni:)

        Mä en oo katsonut rainaa, mutta jotenkin muistan, että aika surullinen tarina oli hällä...😪

        Mutta osaatko kytkrä vinkkuhetken ja muut hetket siis siihen, että sallit jotain itsellesi? Siitäkö hymy tulee peilikuvaasi? Se mulla oli kysymyksen idea, ei niinkään mitä se olisi. 😊


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Niin, on kyllä muitakin hetkiä. Mutta niistä on täällä hankala puhua. Jos haluaa pysytellä anonyyminä:) Ehkä herkistyin äsken, kun katsoin Kikka!- elokuvaa. Ja tunnistin hänessä yllättäen jotain itsestäni:)

        Ja on tuossa varmaan sikäli todenperää, että olen kuullut n. 20+ ikäisestä asti sitä, että "sytyt eloon ja kaikki rakastuu suhun, kun juot pari lasia viiniä" Oikeasti aika pimeetä, kun tarkemmin ajattelee...Mitä hittoa? No onneksi olen ihan selvinkin päin pärjännyt elämässä 😅


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ja on tuossa varmaan sikäli todenperää, että olen kuullut n. 20 ikäisestä asti sitä, että "sytyt eloon ja kaikki rakastuu suhun, kun juot pari lasia viiniä" Oikeasti aika pimeetä, kun tarkemmin ajattelee...Mitä hittoa? No onneksi olen ihan selvinkin päin pärjännyt elämässä 😅

        Sivusta. Vähän sama täällä, ainakin olin se porukan hapannaama kontrolleri, mutta ainakin naama saatiin näyttämään paremmalta muutamalkla juomalla. Kontrolli ei kadonnut, mutta hymyilevää hanhiemoa kattelee mieluummin 😂🥳


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä en oo katsonut rainaa, mutta jotenkin muistan, että aika surullinen tarina oli hällä...😪

        Mutta osaatko kytkrä vinkkuhetken ja muut hetket siis siihen, että sallit jotain itsellesi? Siitäkö hymy tulee peilikuvaasi? Se mulla oli kysymyksen idea, ei niinkään mitä se olisi. 😊

        Rehellisesti, ei tuu vinkkuhetkenä katseltua juuri peiliin. Mutta silloin tulee aina sitä palautetta, että olet kaunis ja ihmeellinen, kotona ja maailmalla. :) Se vähän oudoksuttaa. Miksi se viini tekee aina sen, niin kuin olen usein kuullut: säteilevät silmät ja puoleensa vetävän olemuksen? Olenko silloin aidompi vai feikimpi oma itseni?


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Rehellisesti, ei tuu vinkkuhetkenä katseltua juuri peiliin. Mutta silloin tulee aina sitä palautetta, että olet kaunis ja ihmeellinen, kotona ja maailmalla. :) Se vähän oudoksuttaa. Miksi se viini tekee aina sen, niin kuin olen usein kuullut: säteilevät silmät ja puoleensa vetävän olemuksen? Olenko silloin aidompi vai feikimpi oma itseni?

        Alkoholihan korostaa tunnetiloja...vähentää kynnyksiä näyttää tunteet...

        Varmaan paljon muutakin...

        Jotkut ihmiset "ryyppää itsensä mukaviks"
        😁

        Mut sanotaan kuitenkin loppusilauksena, että alkoholi korostaa jotain aina....

        Hyvässä ja pahassa...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Alkoholihan korostaa tunnetiloja...vähentää kynnyksiä näyttää tunteet...

        Varmaan paljon muutakin...

        Jotkut ihmiset "ryyppää itsensä mukaviks"
        😁

        Mut sanotaan kuitenkin loppusilauksena, että alkoholi korostaa jotain aina....

        Hyvässä ja pahassa...

        Tuli mieleen juomarien vanha perustelu, "ilo ilman viinaa on teeskentelyä". Kerran eräs tuttava tokaisi yhtäkkisen tuohtuneesti, että sanoi juovansa minun takiani. Tunsin tyypin luonteen, joten ohitin piittaamattomasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen juomarien vanha perustelu, "ilo ilman viinaa on teeskentelyä". Kerran eräs tuttava tokaisi yhtäkkisen tuohtuneesti, että sanoi juovansa minun takiani. Tunsin tyypin luonteen, joten ohitin piittaamattomasti.

        Petri Nygård laulaa, että "ilman hauskaakin voi olla viinaa".

        https://youtu.be/OqoKizBhmyA


        Sitten kun oikeesti alkoholi vie, ei sitä tartte selitellä...


      • Oi, Shirley on tosi kaunis

        Itelläkin ilmeisesti vähän sitä "vikaa" et naama peruslukemilla on niinku se "resting bitch face" vaikken edes olis mitenkään myrtsinä. No jos oon keskittyny johonki tai mielessäni ratkon jotain ongelmaa, saattaa kulmat mennä kurttuun.
        Muistan teininä jossain kotibileissä kun toisen henkilön kautta kuulin kuinka pari mulle ja sille muullekin porukalle vieraampaa tyttöä eivät uskaltaneet tulla mulle juttelemaan kun olin vaikuttanut vihaiselta/pahantuuliselta, mut menin sit itte jutteleen heille😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Oi, Shirley on tosi kaunis

        Itelläkin ilmeisesti vähän sitä "vikaa" et naama peruslukemilla on niinku se "resting bitch face" vaikken edes olis mitenkään myrtsinä. No jos oon keskittyny johonki tai mielessäni ratkon jotain ongelmaa, saattaa kulmat mennä kurttuun.
        Muistan teininä jossain kotibileissä kun toisen henkilön kautta kuulin kuinka pari mulle ja sille muullekin porukalle vieraampaa tyttöä eivät uskaltaneet tulla mulle juttelemaan kun olin vaikuttanut vihaiselta/pahantuuliselta, mut menin sit itte jutteleen heille😃

        Joo, Shirley on cool :)
        Muakin on pidetty ylpeänä, etenkin just jos olen selvinpäin humalassa olevien keskellä. Vaikka oikeasti kyseessä on vain varautuneisuus ja sellainen olo, että en halua tuppautua, ei toikaan mua varmaan muista. Mutta sit just parin juoman jälkeen tulee itse mentyä höpöttelemään, koska elämä on lyhyt ja viimeinen bussikin meille maalle menee jo klo 22.30 :D


    • Juups, nyt hyvää yötä, toverit👋Mukavana nugguu😴

    • Kyllä se lämmittää, kun saa hymyn nätiltä nuorelta naiselta. 😊

      • Mutta ei siihen tarvitse kehoittaa/käskeä?🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        Mutta ei siihen tarvitse kehoittaa/käskeä?🤔

        Ei tietenkään. Eihän se silloin tuntuisi yhtään hyvältä. Spontaani hymy on se oikea ja kiva.


      • Anonyymi

        Ja kauhistuttaa jos joku omasi-ikänen kurppamatami irvistää (=hymyilee) sulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kauhistuttaa jos joku omasi-ikänen kurppamatami irvistää (=hymyilee) sulle

        Kyllä, jos se on yhtään vihjailevaa. 😅


    • Anonyymi

      Tuli tästä mieleen eräs keissi kun työpaikalla pyydettiin sanomaan muutaman sanasen eräälle porukalle eräässä kokouksessa ja eräs (jota siihen mennessä olin pitänyt älykkäänä ja arvostanut) tokaisi että porukka tykkää kun nuori ja nätti sanoo sanasen. Hymyilin mutta sisälläni kiehui. Olen töissä tekemässä työtäni, en miellyttämässä ketään ja hymyilemässä nättinä. Haluan tehdä työni hyvin ja myös edetä urallani. Tämä asia jäi kaihertamaan hampaankoloon. Olen siitä asti miettinyt miten voin muuttaa itseäni niin että minua arvostetaan työni tekemisen, tietämykseni ja viisauteni kautta mitä elämän aikana oppinut, eikä ulkonäköön vihjaillen kuin tärkein meriitti olisi hymyillä nätisti.

      • Ei, se pitäis niiden muiden, viimeisten "fossiilien", muuttua ja opetella ajattelemaan ja kohtelemaan kaikkia (työtovereita) ihmisinä. Eikä jonain silmän miellyttäjänä tai muutenkaan miellyttäjänä, objektina..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Ei, se pitäis niiden muiden, viimeisten "fossiilien", muuttua ja opetella ajattelemaan ja kohtelemaan kaikkia (työtovereita) ihmisinä. Eikä jonain silmän miellyttäjänä tai muutenkaan miellyttäjänä, objektina..

        Totta turiset. Mutta itse ajatellut, kun muiden ihmisten käyttäytymistä ei kovin helposti itse pääse muuttamaan (varsinkaan niiden "fossiilien"), voi se muutos lähteä itsestään. Ja ehkäpä sitä kautta myös näkyisikin pientä muutosta myös muissa. Tämän asian olen ottanut haasteekseni ja toivottavasti saisinkin jotain pientä muutosta aikaan. Näin se elämä jännästi pistää pohtimaan asioita. T. Armoton pohdiskelija ja sivustaseuraaja


    • Eeei, ei piirakkahymyjä kiitos, valmiiksi kasvoille liimattuja...ei tosin ihan myrtsikään ilme ketään pue.

    • Mua, niin korpee jos joku sanoisi hymyile enemmän. Siinä vaiheessa mua hymyilyttää vielä vähemmän😬

      Perusilmeeni taitaa olla aika vakava.🤔

      Jokaisen pitäisi saada olla naama vaikka norsunv***a🤪

      • No nimenomaan, ei se hymy ainakaan käskemällä tule.
        Eikä sekään vaikka ilme olis vakava tai jopa sillä norsunvärkillä välttämättä tarkoita et mieli olis vakava,

        Mitähän sitte jos virnuilis koko ajan, hullunakai moni jo pitäis🤔😳


      • m.wurst kirjoitti:

        No nimenomaan, ei se hymy ainakaan käskemällä tule.
        Eikä sekään vaikka ilme olis vakava tai jopa sillä norsunvärkillä välttämättä tarkoita et mieli olis vakava,

        Mitähän sitte jos virnuilis koko ajan, hullunakai moni jo pitäis🤔😳

        Kyllä minä perus positiivinen noin muuten olen. Aina ei vaan jaksa hymyillä.🙃

        Joo ja siis jos olisin aina yhtä aurinkoa, niin varmasti moni katselisi mikä tuota oikein vaivaa. Varsinkin siis töissä ollessa.😄


    • Anonyymi

      Hymy tehoaa mieheen, koska mies alitajuisesti aina luulee tehneensä naisen onnelliseksi. Eli hymyilevä nainen on joko jo onnellinen tai edes hypoteettisesti mahdollista tehdä onnelliseksi/tyytyväiseksi. Tylsä juttu, mutta näin se menee.

      • No en kyllä osaa kuvitella miks joku "random pena" haluis ajatella tehneensä just minut onnelliseksi,
        Tai miks se kuvittelis tekevänsä mut onnelliseksi sanomalla et "hymyilisit ny sääki joskus!'


    • Anonyymi

      Kyllä suomalaiset taas vaikuttaa masentuneelta porukalta. Väännetään kättä siitä, tulisiko hymyillä. Menkääs tonne muualle katsomaan, niin tosiaan siellä muualla hymy on kyllä kaivettava vaikka suonsilmästä, ellei halua vaikuttaa idiootilta... eli tulkaamme vihdoin ihmisiksi.

      • No. Kun. Ei. Se. Hymy. Käskemällä. Tule.

        Ei sillä ole mitään tekemistä masentuneisuuden kanssa,
        Sitäpaitsi hyvin monet masentuneet vaikuttaa päällepäin aivan normaaleilta, tavallisilta ihmisiltä☝️
        (Vaikka sisältäpäin voi olla ihan et "tulis salama ja tappais")


    • Olen luonnostani hymyilevää sorttia eikä kauheasti ole kehotettu hymyilemään. Tuli kuitenkin mieleen kokemus juuri tältä kesältä, kun olin baaritiskillä odottamassa vuoroani ja viereeni tuli selvästi humaltunut mies juttelemaan. Hän aloitti keskustelun kyselemällä mites ilta sujuu, mutta seuraavassa hetkessä hän tarkisti parisuhdestatustani tarttumalla käteeni ja katsomalla oliko minulla sormusta. Arvioin miehen tämän eleen jälkeen juntiksi eikä minua huvittanut jutella enempää. Niinpä olin aika tympeä sen ajan, mitä hän siinä yritti pölistä ja sitten tämä mies tokaisi minulle että "hymyile nyt vähän!". Totesin arvioni miehestä oikeaksi ja poistuin paikalta.

      En todellakaan hymyile käskystä.

      • No aika hyi kyllä tuommone, kaiken kaikkiaan.
        Monenlaisiin sitä (valitettavasti) joutuuki törmäämään😑


      • m.wurst kirjoitti:

        No aika hyi kyllä tuommone, kaiken kaikkiaan.
        Monenlaisiin sitä (valitettavasti) joutuuki törmäämään😑

        Kaikenlaisia tyyppejä sitä tosiaan onkin. Tuo ilta oli muutenkin täynnä mitä eeikoisempia tapauksia. Kun pääsin tuosta tyypistä eroon ja menin tanssimaan, niin viereen liimaantui mitä oudoin tyyppi, joka ensin suuteli minua kädelle ja sen jälkeen tuijotti tuijottamistaan ja teki jotain ihmeellisiä käsiliikkeitä, kuin olisi pirskottanut jotain taikapölyä päälleni 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Kaikenlaisia tyyppejä sitä tosiaan onkin. Tuo ilta oli muutenkin täynnä mitä eeikoisempia tapauksia. Kun pääsin tuosta tyypistä eroon ja menin tanssimaan, niin viereen liimaantui mitä oudoin tyyppi, joka ensin suuteli minua kädelle ja sen jälkeen tuijotti tuijottamistaan ja teki jotain ihmeellisiä käsiliikkeitä, kuin olisi pirskottanut jotain taikapölyä päälleni 😄

        Sissos! Mää oon sit sentään päässy vähällä,

        Niinno, oli se yks jonka nimesin "mikkihiireksi" ku piti jotain ihme ininää ja liimaantu seuraan vaikka monta kertaa sanoin etten ole kiinnostunu enkä toivo seuraansa, lopulta varsin kovaan ääneen, jolloin portsari onneks puuttui tilanteeseen.


      • m.wurst kirjoitti:

        Sissos! Mää oon sit sentään päässy vähällä,

        Niinno, oli se yks jonka nimesin "mikkihiireksi" ku piti jotain ihme ininää ja liimaantu seuraan vaikka monta kertaa sanoin etten ole kiinnostunu enkä toivo seuraansa, lopulta varsin kovaan ääneen, jolloin portsari onneks puuttui tilanteeseen.

        Mikkihiiri 😁 Kuulostaa rasittavalta tapaukselta. Hyvä, kun portsari puuttui tilanteeseen eikä mitään pahempaa päässyt tapahtumaan. Itse joskus muinoin samaan tapaan kovaan ääneen yritin päästä minua ja ystävääni jahtaavasta hyypiöstä eroon sillä seurauksella, että tämä tyyppi tönäisi vihaistuksissaan minut kumoon. Onneksi ihmisiä oli vieressä auttamassa ja hyypiö sai lähtöpassit baarista, mutta on hyvin vaikea ymmärtää, mitä liikkuu tällaisen ihmisen päässä, jonka mielestä hyvä taktiikka on vainota jotakuta tuolla tavalla. Meitä mahtuu tänne niin monenlaista.. Onneksi valtaosa silti on tolkun ihmisiä 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Mikkihiiri 😁 Kuulostaa rasittavalta tapaukselta. Hyvä, kun portsari puuttui tilanteeseen eikä mitään pahempaa päässyt tapahtumaan. Itse joskus muinoin samaan tapaan kovaan ääneen yritin päästä minua ja ystävääni jahtaavasta hyypiöstä eroon sillä seurauksella, että tämä tyyppi tönäisi vihaistuksissaan minut kumoon. Onneksi ihmisiä oli vieressä auttamassa ja hyypiö sai lähtöpassit baarista, mutta on hyvin vaikea ymmärtää, mitä liikkuu tällaisen ihmisen päässä, jonka mielestä hyvä taktiikka on vainota jotakuta tuolla tavalla. Meitä mahtuu tänne niin monenlaista.. Onneksi valtaosa silti on tolkun ihmisiä 😊

        Noh, en nyt saanut Siiri Angerkoskea lainata..

        https://aijaa.com/h4Awyx


      • m.wurst kirjoitti:

        Noh, en nyt saanut Siiri Angerkoskea lainata..

        https://aijaa.com/h4Awyx

        😂 Onhan tuo jo selkeästi sensuurin vaativaa tekstiä. Täytyypä ottaa käyttöön seuraavan hyypiön kohdalla 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        😂 Onhan tuo jo selkeästi sensuurin vaativaa tekstiä. Täytyypä ottaa käyttöön seuraavan hyypiön kohdalla 😁

        Kyllä! Ehdottomasti😂


      • m.wurst kirjoitti:

        Kyllä! Ehdottomasti😂

        Siks mää tuon oon alunperin kuvakaappauksena talteen ottanutkin😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Siks mää tuon oon alunperin kuvakaappauksena talteen ottanutkin😃

        Kaikki konstit on sallittuja hyypiöiden karkottamisessa 😅


      • m.wurst kirjoitti:

        Kyllä! Ehdottomasti😂

        Siinä taiskin tulla seuraavan t-paitatekstin aihe kerralla valituksi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Siinä taiskin tulla seuraavan t-paitatekstin aihe kerralla valituksi 😂

        Eissaatana🤣🤣🤣
        Olis kyl aika paha/hyvä


      • m.wurst kirjoitti:

        Eissaatana🤣🤣🤣
        Olis kyl aika paha/hyvä

        Joulua ootellessa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Joulua ootellessa 😂

        Aijaa, pistikkö joulupukille kirjeen?😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Aijaa, pistikkö joulupukille kirjeen?😃

        No ei nyt ihan vielä, panin mieleen 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei nyt ihan vielä, panin mieleen 😂

        Mieleen🤔😂


    • Hymyileminen vähentää tutkimuksen mukaan stressiä. Olen ollut koulutuksessa, missä minuakin on kehotettu hymyilemään.
      Toisaalta, eräskin pitkäaikainen työkaverini totesi joskus, "ettei hän tunne toista ihmistä, joka hymyilisi koko ajan". - No, ehkä se oli kuitenkin liiottelua. 🙂

      Tytöttely on kylläkin naisia alustavaa ja sitä en ota vastaan.

      • Joo siis, en määkään ihan täysin hymyvastainen mörkö ole😃

        Tuollai "käskeminen" vaan saa ennemmin päinvastaista aikaan, ainaki mulla. Ja kun en missään asiakaspalveluhommissa varsinaisesti oo ollu, ainakaan sillon ku mua on hymyttömyydestäni muistutettu


      • Tässä asiayhteydessä tuo pieni harmiton kirjoitusvirhe on... Niin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tässä asiayhteydessä tuo pieni harmiton kirjoitusvirhe on... Niin 😂

        Arvasin, että sinä ainakin sen huomaat. Vanha pilkkusilmä ja vilkas mielikuvitus yhdessä..😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Arvasin, että sinä ainakin sen huomaat. Vanha pilkkusilmä ja vilkas mielikuvitus yhdessä..😉

        Juu, kun mieli on hiukan viallinen, niin juuri tuollaiset osuu silmiin 😁


    • Anonyymi

      But they think it’s scary you know 😢

    • Anonyymi

      Täti sanoi joskus, että minun tulisi hymyillä enemmän.
      Ja entinen naisjohtaja pojitteli.

      Molemmat ovat edesmenneitä, mutta jätkä senku porskuttaa.

      Rauha heidän muistolleen.

      -keinovaginamies-

      • Tädin sanomana tuo on toki voinut tarkoittaa myös sitä, että hymy sopii sinulle, eikä varsinaisesti pelkkä kehoitus olla näyttämättä aina niin totiselta. 🤔
        No, hymy nyt sopii kenelle tahansa 🙂


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe