14-vuotias tyttäreni seurustelee afrikkalaisen kanssa

Kalervo-isä

Eilen meinasi ostoskeskuksessa usko omiin silmiin loppua, kun näin 14-vuotiaan tyttäreni kävelevän käsi kädessä afrikkalaismiehen kanssa.

Tämä n. 2-metrinen, isokokoinen miesystävä huolestutti minua ja niinpä otin tyttäreni illalla puhutteluun. Murrosikäisen uhmalla hän kuitenkin kieltäytyi kertomasta miesystävänsä ikää ja muita tietoja. Ei kuulemma "mulle kuulu ketä hän rakastaa". Tietysti tilanne on hänelle uusi, koska hän ei ole koskaan ennen seurustellut.

Voiko 2-metrinen (itse olen n. 185), isokokoinen afrikkalainen olla tyttäreni ikäinen eli 14 vuotta?

Onko parempi antaa tyttäreni seurustella rauhassa, sillä he vaikuttivat onnellisilta?

Vinkkejä/neuvoja?

58

9376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosaaressa

      Tämä savannien kasvatti voi olla muslimi. Silloin hänenllä on muitakin ala-ikäisiä patjanaan.

      • nainen792

        oli asiaton kommentti. Ei muslimi tarkoita ala ikäisiin sekaantujaa. sitäpaitsi ne isot mustat, ei siis laihat somalit, harvemmin edes on muslimeja. muuten muslimit eivät mitenkään jahtaa ala ikäisiä, eiköhän suomessa sitä harrasteta ihan tarpeeks ja liikaakin.


      • HSkirjoittaa
        nainen792 kirjoitti:

        oli asiaton kommentti. Ei muslimi tarkoita ala ikäisiin sekaantujaa. sitäpaitsi ne isot mustat, ei siis laihat somalit, harvemmin edes on muslimeja. muuten muslimit eivät mitenkään jahtaa ala ikäisiä, eiköhän suomessa sitä harrasteta ihan tarpeeks ja liikaakin.

        http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101979507591

        Helsingin Sanomat kertoo toista, mutta ehkä sulla on parempaa tietoa. Muslimeistahan tuossa ei puhuta, mutta käytännössä nuo metroasemien notkujat ovat nimenomaan somaleita ja lähi-idästä kotoisin olevia muslimeja.


      • nainen792
        HSkirjoittaa kirjoitti:

        http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101979507591

        Helsingin Sanomat kertoo toista, mutta ehkä sulla on parempaa tietoa. Muslimeistahan tuossa ei puhuta, mutta käytännössä nuo metroasemien notkujat ovat nimenomaan somaleita ja lähi-idästä kotoisin olevia muslimeja.

        voihan olla, muta ne oikeen isot aivan mustat siis, sellaiset korismustat harvemmin on muslimeita... ne hyväksikäyttäjät on niintä lommoposkisia somaleja varmaan yleisemmin. Ne kun ei tytön iästä piittaa.

        Huom. olen itse muslimi joten älkää ottako rasismina mun teksetlä.


      • HSkirjoittaa
        nainen792 kirjoitti:

        voihan olla, muta ne oikeen isot aivan mustat siis, sellaiset korismustat harvemmin on muslimeita... ne hyväksikäyttäjät on niintä lommoposkisia somaleja varmaan yleisemmin. Ne kun ei tytön iästä piittaa.

        Huom. olen itse muslimi joten älkää ottako rasismina mun teksetlä.

        Kuka helvetti tässä on mistään korismustista puhunutkaan? Mitä aineita sinä käytät?

        Minäkin olen Tapolan Mervi, joten älkää ottako mun tekstiä rasismina. Vai pitäisikö sanoa "teksetlä"?


      • Anonyymi
        nainen792 kirjoitti:

        oli asiaton kommentti. Ei muslimi tarkoita ala ikäisiin sekaantujaa. sitäpaitsi ne isot mustat, ei siis laihat somalit, harvemmin edes on muslimeja. muuten muslimit eivät mitenkään jahtaa ala ikäisiä, eiköhän suomessa sitä harrasteta ihan tarpeeks ja liikaakin.

        No tarkoittaahan. Se ikä ei merkkaa noille taatelin tallaajille mitään! Vitun suvakki!


    • nainen792

      Hei kuule!
      Jos tuo juttu oli totta, niin älä missään nimessä anna tyttösi seurustella! Pidä häntä silmällä ja mahd paljon kototna. Hänhän on avsta lapsi!! Ei noin pieni saa vielä seurustella vanhempien miesten kanssa vaikka kuinka onnelliselta näyttäisikin. Ne miehet vain vahingoittavat lopuksi nuorta tyttöä, sillä seksiä ne ainakin haluavát, ja noin nuori on aivan liian nuori sellaiseen. Nuorena naisen annan erittäin hyvän neuvon, pidä tyttö kaukana miehestä, oli se musta, valkoinen tai keltainen. Eihän lapset tiedä seurustelusta ja rakastamisesta mitään,tyttö raukka vain saa haavoja kehittyvään sieluunsa, lapset pysyköön lapsina mahd. kauan!

    • Fakta

      Afrikkalaisille 14-vuotias on jo täysin sopiva vaimoksi, joten älä ole huolissasi. Maahanmuuttajat tietysti toimivat oman kulttuurinsa mukaisesti.

      Ajattele asiaa positiivisesti: pian saatat saada lapsenlapsen, joka ei taatusti kärsi suomalaisen geeniperimän sisäsiittoisuudesta !

      • Sir Mickey

        Ei sitä geeniperimää sotkemaan tarvita mitään Afrikkalaisia. Lähempää on saatavissa paremmin koulutettuja maahanmuuttajia. Esim. Venäjä on iso maa: Kun otat naisen vaikka Moskovasta, geenit sotkeutuu ihan tarpeeksi. Tyhmää propagandaa väittää, että siihen tarvittaisiin tummaa ihonväriä. Mustilla ei ole mitään sellaista mitä ei saisi lähempääkin paitsi omat hankalat kulttuurinsa.


      • maassa maan tavalla

        maassa maan tavalla. SUOMESSA NIINKU SUOMESSA , AFRIIKASSA NIINKU AFRIIKASSA!!!!!


    • todella pahoillani.

      Toi on niitä pahimpia isyyden painajaisia.Toivottavasti se on vaan näitä teini-iän tuulahteluja jos ei niin toivon kohdallesi kaikkea lämmintä ja hyvää.

    • toinen isä

      Voisikohan poliisi tai lastensuojeluviranomaiset auttaa asiassa jos et saa itse tytärtä kuriin. Suosittelisin tytölle kotiarestia niin pitkäksi aikaa kunnes mustamies on unohtunut. Itse olisin tosi huolestunut tytön terveydestä - etenkin mahdollisista tartuntataudeista. Näillä mustilla miehillä saattaa olla kaikenlaisia tauteja mitä Suomessa ei normaalisti tavata. Lisäksi huumeet ym. aineet voivat olla mukana.

      • not miii

        ryhdy kaikkiin mahdollisiin ja tarpeellisiin toimenpiteisiin tuon jutun loppuunsaattamiseksi, siis kaikkiin ja kerro asianomaisille, että sen täytyy loppua ja sitten jos seksuaalista suhdetta on ollut, niin heti virkavallan juttusille. Suomessa on laki tarttuvien tautien levittämisestä ja alaikäisen kanssa makaamisesta.....


      • suomalaiset
        not miii kirjoitti:

        ryhdy kaikkiin mahdollisiin ja tarpeellisiin toimenpiteisiin tuon jutun loppuunsaattamiseksi, siis kaikkiin ja kerro asianomaisille, että sen täytyy loppua ja sitten jos seksuaalista suhdetta on ollut, niin heti virkavallan juttusille. Suomessa on laki tarttuvien tautien levittämisestä ja alaikäisen kanssa makaamisesta.....

        oikeesti ainoo asia mistä täällä ollaan kiinnostuneit on että onko muslimi vaan ei...Kristitty saa panna ketä haluu, minkä ikästä haluu. Se on tässä kulttuurissa sallittua, sanokaa mitä haluutte. Kohta aletaan pitää lähisukurutsaakin jokaisen ihmisen omana asiana ja oikeutena.

        Vasta kerroin tällä palstalla yhdestä Vietnamilaisesta joka seurustelee 14-vuotiaan kanssa (mies ei ole siis muslimi) Tämä tyttö on yksi muitten alaikäisten tyttöystävien joukossa. Se mies kiertää tuolla pintapaikoissa, on hyvin mukava ja kohtelias. Hänestä pidetään, sillä hän ei ole muslimi eikä musta. Monet tietää hänen kiinnostuksen alaikäisiä kohtaan, mutta siihenkin suhtaudutaan naureskellen ja hiljaa
        hyväksyen. Tällä miehellä on useita alaikäisiä tyttökavereita. Vanhemmat tietää että hän on tyttöjä vanhempi, mutta eivät välitä asiasta.Ainakin tämän kyseisen 14 v. vanhemmat tietää tasan tarkkaan asian. Mutta heille on tärkeintä kait että tyttö pysyy poissa jaloista että saavat ryypätä rauhassa.

        Kun tän kerroin aiemmi täällä, siihen ei tullut kuin yksi kommentti, miksi?!?

        Tämä on vielä TOTTA, toi ketjun aloittajan juttu on provo. Ei kukaan tänne kirjoittele että mitä teen, jos oma lapsi hengaa aikuisten miesten kanssa. Paitti joku luuseri uusavuton.


      • suomalaiset urpot
        suomalaiset kirjoitti:

        oikeesti ainoo asia mistä täällä ollaan kiinnostuneit on että onko muslimi vaan ei...Kristitty saa panna ketä haluu, minkä ikästä haluu. Se on tässä kulttuurissa sallittua, sanokaa mitä haluutte. Kohta aletaan pitää lähisukurutsaakin jokaisen ihmisen omana asiana ja oikeutena.

        Vasta kerroin tällä palstalla yhdestä Vietnamilaisesta joka seurustelee 14-vuotiaan kanssa (mies ei ole siis muslimi) Tämä tyttö on yksi muitten alaikäisten tyttöystävien joukossa. Se mies kiertää tuolla pintapaikoissa, on hyvin mukava ja kohtelias. Hänestä pidetään, sillä hän ei ole muslimi eikä musta. Monet tietää hänen kiinnostuksen alaikäisiä kohtaan, mutta siihenkin suhtaudutaan naureskellen ja hiljaa
        hyväksyen. Tällä miehellä on useita alaikäisiä tyttökavereita. Vanhemmat tietää että hän on tyttöjä vanhempi, mutta eivät välitä asiasta.Ainakin tämän kyseisen 14 v. vanhemmat tietää tasan tarkkaan asian. Mutta heille on tärkeintä kait että tyttö pysyy poissa jaloista että saavat ryypätä rauhassa.

        Kun tän kerroin aiemmi täällä, siihen ei tullut kuin yksi kommentti, miksi?!?

        Tämä on vielä TOTTA, toi ketjun aloittajan juttu on provo. Ei kukaan tänne kirjoittele että mitä teen, jos oma lapsi hengaa aikuisten miesten kanssa. Paitti joku luuseri uusavuton.

        Totta..suomalaiset on huoria kaikki, miehet ja naiset samalaisia. Panevat vaikka äitiään jos ei muualta saa. yök..


      • joo...
        suomalaiset urpot kirjoitti:

        Totta..suomalaiset on huoria kaikki, miehet ja naiset samalaisia. Panevat vaikka äitiään jos ei muualta saa. yök..

        Parempi ettet kerro enenmpää omista kokemuksistasi.


      • ginger

        Miksi olet huolissasi etta mies on musta? olisit enemman huolisssasi jos mies on tyttoasi paljon vanhempi. Mita eroa silla on onko se musta vai valkoinen kenen kanssasi tyttaresi seurustelee? En minakaan kuule kertoisi vanhemmilleni (olen yli 20v, etta ei tarttekaan kertoa) mitaan, jos tolla asenteella liikenteessa.


      • Tatzka
        suomalaiset kirjoitti:

        oikeesti ainoo asia mistä täällä ollaan kiinnostuneit on että onko muslimi vaan ei...Kristitty saa panna ketä haluu, minkä ikästä haluu. Se on tässä kulttuurissa sallittua, sanokaa mitä haluutte. Kohta aletaan pitää lähisukurutsaakin jokaisen ihmisen omana asiana ja oikeutena.

        Vasta kerroin tällä palstalla yhdestä Vietnamilaisesta joka seurustelee 14-vuotiaan kanssa (mies ei ole siis muslimi) Tämä tyttö on yksi muitten alaikäisten tyttöystävien joukossa. Se mies kiertää tuolla pintapaikoissa, on hyvin mukava ja kohtelias. Hänestä pidetään, sillä hän ei ole muslimi eikä musta. Monet tietää hänen kiinnostuksen alaikäisiä kohtaan, mutta siihenkin suhtaudutaan naureskellen ja hiljaa
        hyväksyen. Tällä miehellä on useita alaikäisiä tyttökavereita. Vanhemmat tietää että hän on tyttöjä vanhempi, mutta eivät välitä asiasta.Ainakin tämän kyseisen 14 v. vanhemmat tietää tasan tarkkaan asian. Mutta heille on tärkeintä kait että tyttö pysyy poissa jaloista että saavat ryypätä rauhassa.

        Kun tän kerroin aiemmi täällä, siihen ei tullut kuin yksi kommentti, miksi?!?

        Tämä on vielä TOTTA, toi ketjun aloittajan juttu on provo. Ei kukaan tänne kirjoittele että mitä teen, jos oma lapsi hengaa aikuisten miesten kanssa. Paitti joku luuseri uusavuton.

        itse olen sitä mieltä, että jos suomessa on säädetty lait toimivat suomalaiset, vietnamilaiset, somalit.....yms niiden mukaan, mutta kulttuureista johtuvien erojen mukaan en usko näin käyvän.

        Eli muslimin sika vihaava sitten olen, oliko muutakin herjaa? nItse tunnen nimittäin muslimeja, jotka ovat sopeutuneet meidän kulttuuriin, maassa eläneet kymmeniävuosia.


    • memmu

      joo se voi kuule käytellä hyväkseen sun tyttöäs ja ne osaa kuule luritella vaikka mitä lemmen loruja että saisivat sänkyyn kansaan. ja sanoa vaikka että älä kuuntele vanhempias tai jotain en usko että kotiaresti auttaa asiaa mutta kannattaa jutella rauhallisesti ja sano tyttärellesi että jos mies on kunnollinen ja haluaa olla rehellinen niin käske tuoda mies näytille jos mies piileksii nurkkapielissä niin silloin ei ole puhtaat jauhot kyllä pussissa.sitä paitsi suomessa alaikäisiin sekaantuminen on kielletty ja siitä voi tehdä rikosilmoituksen ja oikea mies haluaa tulla tytön perheen luokse näytille mutta varmaan haluaa pitää tyttärtäsi panona ota miehen yhteys tiodot itsellesi jostain vaikka tytön kännystä soita miehelle jajuttele hänen kanssaan

    • Mina vain..

      Jos tama on tosi, eika mikaan provo, niin tassapa neuvoa.
      Eli siis ela tuomitse tyttaresi miesta heti alkuun, vaan kutsu hanet kylaan. Juttelet hanen kanssaan ja koetat saada hanesta selville mahdollisimman paljon. Siina keskustellessa naet kylla varmasti, etta mita han on miehiaan. Varsinkin, jos mies on vain seksin perassa, niin se nakyy kylla selvasti.
      Ensimmaiset ihastukset ovat tuossa iassa aivan normaaleja, varsinkin se etta ne kohdistuvat itseaan vanhempiin. Silla usein tuon ikaiset pojat eivat ole samalla tasolla henkisesti tyttojen kanssa, vaan reilusti jaljessa. Anna tyttaresi kasvaa myos oma-aloitteisesti. Han varmasti pian huomaa, etta sopiiko mies hanen ensirakkaudekseen vai ei. Ei se aina riipu iasta.
      Eli suosittelisin enemminkin antamaan neuvoja tytolle ja tukemaan hanta valinnoissaan.
      Tytolle huutaminen tai kieltaminen tarkoittaa vain, etta han uhmaamalla tekee juuri painvastoin. Ja huonossa lykyssa saat pilattua omat valisi tyttareesi.
      Rakasta tytartasi ja tue hanta. Osoita, etta ymmarrat hanta ja etta han voi kertoa sinulle asioistaan ja mietteistaan. Etta han voi luottaa sinuun.

      Valitan sekaista tekstia.

      Itse olen nuori nainen ja tiedan kokemuksesta, milta tyttarestasi talla hetkella tuntuu.

      Aurinkoista kesaa! =)

    • _nykynuori_

      ei nykyään 14-vuotias oo enää mikään lapsi!!! jos sekaannut niitten juttuun leimaudut tiukkikseks.

      • sanoa jotain

        Hah, kuule kun susta joskus tulee isä tai äiti, niin taatusti mieli muuttuu !! Sen voin kokemuksesta kertoa. Itsekin olin nuorena melko suvaitsevainen mutta vanhemman PITÄÄ ajatella oman lapsensa parasta, ja on täysin luonnollista tällaisessa tilanteessa että isä huolestuu tyttärensä "poikaystävästä".

        Muutenkin olen sitä mieltä että nykykasvatus on aivan liian vapaamielistä, vanhemmilla pitää olla oikeus ja myös velvollisuus tarvittaessa käyttää myös "keppiä", eikä aina vaan jees-metodia lapsiaan kohtaan. Sillä tavalla moni ikävä asia pystyttäisiin ehkäisemään, ja varmasti lapsetkin ymmärtäisivät tämän vanhemmalla iällä.


    • Joo..

      Mikset äitinä kutsu tyttäresi poikaystävää iltapalalle ja kahville. Juttelet, tutustut. Kyllä sä sitten tiedät kannattaako kutsua toista kerttaa. Sun kuitenkin on oltava vilpittömästi kinnostunut 14-vuotiaan LAPSESI elämästä.

      SIllon sä voit jutella pojan kanssa. Ihminen hänkin on,oli sitten kaksi metriä ja tummaihoinen, ja vaikka olisikin muslimi. Afrikassakin on tänäpäivänä niinpaljon kristittyjä, että miksei hänkin olisi...

    • Muista

      Afrikkalaisillamiehillä on pirun useasti hivi,eikä se näytä välillä menoa haittaavan,joten sinuna tekisin asialle jotain..

      • sko

        jos kyseessä olisi valkoinen poika niin tämä isi ei olisi edes kirjoittanu tänne. kyllä se on vaan hyvä että rasistisia ihmisä avarretaan sillä että heidän tytär valitsee mustan ihmisen siinä on pakko pohtia elämän arvoja uusiksi ja oppia suvaitsevuutta.

        mustissa ei ole mitään vikaa, sillä väri ei ihmistä pahenna. itsekin olen onnellinen mustan miehen kanssa ja jos jonain päivänä lapseni seurustelisi minkä värisen ihmisen kanssa vaan se ei ikinä olisi edes keskustelun aihe vaikka olis pilkullinen!!!!


      • mulatti
        sko kirjoitti:

        jos kyseessä olisi valkoinen poika niin tämä isi ei olisi edes kirjoittanu tänne. kyllä se on vaan hyvä että rasistisia ihmisä avarretaan sillä että heidän tytär valitsee mustan ihmisen siinä on pakko pohtia elämän arvoja uusiksi ja oppia suvaitsevuutta.

        mustissa ei ole mitään vikaa, sillä väri ei ihmistä pahenna. itsekin olen onnellinen mustan miehen kanssa ja jos jonain päivänä lapseni seurustelisi minkä värisen ihmisen kanssa vaan se ei ikinä olisi edes keskustelun aihe vaikka olis pilkullinen!!!!

        Teillähän on mulatti. Harmi että nekin lisääntyy eikä ole kuin hevosen ja aasin risteytys eli muuli mikä ei lisäänny.


      • sko
        mulatti kirjoitti:

        Teillähän on mulatti. Harmi että nekin lisääntyy eikä ole kuin hevosen ja aasin risteytys eli muuli mikä ei lisäänny.

        joo ja olen kuule kutsunut miehen suvun vielä tänne ihan vaan opettaan juntteja suomalaisia!


      • kökkö
        sko kirjoitti:

        jos kyseessä olisi valkoinen poika niin tämä isi ei olisi edes kirjoittanu tänne. kyllä se on vaan hyvä että rasistisia ihmisä avarretaan sillä että heidän tytär valitsee mustan ihmisen siinä on pakko pohtia elämän arvoja uusiksi ja oppia suvaitsevuutta.

        mustissa ei ole mitään vikaa, sillä väri ei ihmistä pahenna. itsekin olen onnellinen mustan miehen kanssa ja jos jonain päivänä lapseni seurustelisi minkä värisen ihmisen kanssa vaan se ei ikinä olisi edes keskustelun aihe vaikka olis pilkullinen!!!!

        Onko musta miehesi kieltänyt sinua opettelemasta kirjoittamaan hieman selkeämmin ja jäsennellymmin? Et ilmeisesti ole käynyt edes amista?

        "...pakko pohtia elämän arvoja uusiksi ja oppia suvaitsevuutta"

        Hienoa tekstiä, varsinkin kun toisella palstalla vauhkoat, että kuinka ihmisiä pitäisi pistää vankilaan ja pahoinpidellä, kun he ajattelevat asioista erilailla kuin sinä! Olet tämän maan alinta kerrosta.


      • oksu
        sko kirjoitti:

        joo ja olen kuule kutsunut miehen suvun vielä tänne ihan vaan opettaan juntteja suomalaisia!

        Senkun kutsut vaan! Onneksi kuitenkin Suomessa on UVI, mikä pitää ne poissa.


      • sko
        kökkö kirjoitti:

        Onko musta miehesi kieltänyt sinua opettelemasta kirjoittamaan hieman selkeämmin ja jäsennellymmin? Et ilmeisesti ole käynyt edes amista?

        "...pakko pohtia elämän arvoja uusiksi ja oppia suvaitsevuutta"

        Hienoa tekstiä, varsinkin kun toisella palstalla vauhkoat, että kuinka ihmisiä pitäisi pistää vankilaan ja pahoinpidellä, kun he ajattelevat asioista erilailla kuin sinä! Olet tämän maan alinta kerrosta.

        taidatpa puhua itsestäsi että olet alintakastia!!! kun et ole paljoa tajunnu elämästä!!

        minä toivotan kyllä kaikki mustat ja muut ulkomaalaiset suomeen tervetulleiksi että tollaiset rasisti porsaat oppisivat jotain!!


      • liikaa rasisteja
        sko kirjoitti:

        taidatpa puhua itsestäsi että olet alintakastia!!! kun et ole paljoa tajunnu elämästä!!

        minä toivotan kyllä kaikki mustat ja muut ulkomaalaiset suomeen tervetulleiksi että tollaiset rasisti porsaat oppisivat jotain!!

        olen huomannu saman että suomi on täynnä rasisteja jotka ei hyväksy ulkomaalaisia ihmisiä.
        mutta onneksi niitä tulee koko ajan lisää.


      • tutustu nuoreen
        liikaa rasisteja kirjoitti:

        olen huomannu saman että suomi on täynnä rasisteja jotka ei hyväksy ulkomaalaisia ihmisiä.
        mutta onneksi niitä tulee koko ajan lisää.

        eli parasta olisi todellakin tutustua tyttäresi uuteen poikaystävään siinähän sen tietäisi millainen ihminen on kyseessä. koska turha tätä poikaa on leimata pahaksi ennen ku edes tuntee sitä.


      • juuri niin....
        sko kirjoitti:

        taidatpa puhua itsestäsi että olet alintakastia!!! kun et ole paljoa tajunnu elämästä!!

        minä toivotan kyllä kaikki mustat ja muut ulkomaalaiset suomeen tervetulleiksi että tollaiset rasisti porsaat oppisivat jotain!!

        "et ole paljoa tajunnu elämästä"

        En ole, en. Nimittäin sinun kurjasta elämästäsi! Taas on ensi viikolla kuunvaihde ja sinun pitäisi maksaa vuokra yms. muut laskut. Tuntuuko sinusta siltä, että sinun pankkitililläsi olisi tarpeeksi rahaa laskujen maksuun, ruokaan koko ensi kuuksi mustalle miehellesi ja pilkulliselle lapsellesi, sekä vähän extrarahaa kesävaatteisiin ja kesälomamatkaa varten jne.?


      • sko
        juuri niin.... kirjoitti:

        "et ole paljoa tajunnu elämästä"

        En ole, en. Nimittäin sinun kurjasta elämästäsi! Taas on ensi viikolla kuunvaihde ja sinun pitäisi maksaa vuokra yms. muut laskut. Tuntuuko sinusta siltä, että sinun pankkitililläsi olisi tarpeeksi rahaa laskujen maksuun, ruokaan koko ensi kuuksi mustalle miehellesi ja pilkulliselle lapsellesi, sekä vähän extrarahaa kesävaatteisiin ja kesälomamatkaa varten jne.?

        eipä raha ole kuule ole ongelma! ehkä se sinulle on!! voi parkaa jos sulla menee sen takia kesä pilalle..mutta eihän kaikki tietysti pärjää tässä oravan pyörässä osa tipahtaa pois niinku sinä


      • kantsis relata...
        sko kirjoitti:

        eipä raha ole kuule ole ongelma! ehkä se sinulle on!! voi parkaa jos sulla menee sen takia kesä pilalle..mutta eihän kaikki tietysti pärjää tässä oravan pyörässä osa tipahtaa pois niinku sinä

        Niin, rahaahan saat kun somalimiehesi myy aineita teineille steissillä. Tuntuuko sinusta, että olet joutunut jonkunlaiseen oravanpyörään? Jos ei pyöritys ala helpottamaan, kannattaa käyttää vähemmän aineita ja tarvittaessa käydä lekurissa.


      • tyyppi
        kantsis relata... kirjoitti:

        Niin, rahaahan saat kun somalimiehesi myy aineita teineille steissillä. Tuntuuko sinusta, että olet joutunut jonkunlaiseen oravanpyörään? Jos ei pyöritys ala helpottamaan, kannattaa käyttää vähemmän aineita ja tarvittaessa käydä lekurissa.

        eikö ole aika ennakkoluuloista heti olettaa että musta mies käyttää huumeita?


      • perustelut löytyy...
        tyyppi kirjoitti:

        eikö ole aika ennakkoluuloista heti olettaa että musta mies käyttää huumeita?

        Ei ole ennakkoluulosta kyse! Tässä tapauksessa on selkeää analogiaa, että perheessä käydään kauppaa huumeilla, jos rahaa on yltäkylläisesti, kun taustalla on perhe, jonka suomalainen äiti ei osaa kirjoittaa edes sen vertaa, että pääsisi kunnialla peruskoulun läpi, isä on somali, ja lapsi on pilkullinen.


      • sko:ta
        tyyppi kirjoitti:

        eikö ole aika ennakkoluuloista heti olettaa että musta mies käyttää huumeita?

        olen samaa mieltä kanssasi että suomi on todella rasistinen. minulla on ollut musta poikaystävä ja
        minusta ne on paljon rennompia kun suomalaiset.

        etsin kylläkin nyt uutta mustaa miestä kun mielummin seukkaan niiden kans kun kenenkään muiden ja haluisin kanssa mustia vauvoja joku päivä!

        toivon kaikkea hyvää teille! ja älä vaan välitä näistä rasisteista tällä palstalla!


      • lisää vaan...
        sko:ta kirjoitti:

        olen samaa mieltä kanssasi että suomi on todella rasistinen. minulla on ollut musta poikaystävä ja
        minusta ne on paljon rennompia kun suomalaiset.

        etsin kylläkin nyt uutta mustaa miestä kun mielummin seukkaan niiden kans kun kenenkään muiden ja haluisin kanssa mustia vauvoja joku päivä!

        toivon kaikkea hyvää teille! ja älä vaan välitä näistä rasisteista tällä palstalla!

        "minulla on ollut musta poikaystävä ja
        minusta ne on paljon rennompia kun suomalaiset"

        Ne? Monenko kanssa seukkaat samanaikaisesti?

        "etsin kylläkin nyt uutta mustaa miestä kun mielummin seukkaan niiden kans kun kenenkään muiden"

        Jos minä sanon, että seukkaan mieluiten valkoihoisten kanssa kuin muiden, olen mielestäsi ahdasmielinen rasisti, mutta kun sinä sanot, että seukkaat mieluiten mustien kanssa, koet olevasi avarakatseinen? Olet samaa alakerran väkeä skon kanssa...


      • ja pahasti
        perustelut löytyy... kirjoitti:

        Ei ole ennakkoluulosta kyse! Tässä tapauksessa on selkeää analogiaa, että perheessä käydään kauppaa huumeilla, jos rahaa on yltäkylläisesti, kun taustalla on perhe, jonka suomalainen äiti ei osaa kirjoittaa edes sen vertaa, että pääsisi kunnialla peruskoulun läpi, isä on somali, ja lapsi on pilkullinen.

        toi on kuule tosi ahdasmielinen asenne! nokialla on kuule aikapaljon ulkomaalaisia töissä myös mustia! ja kaikki mustat ei ole somaleja ja afrikkalaisia...

        on esim mustia ihmisä jotka on brittejä, saksalaisia, ranskalaisia, suomalaisia!!! siis ihan syntyneet suomessa ja heidän vanhemmat tai toinen vanhempi on muualta!! ja he ovat samalla tavalla suomalaisia niinkuin sinäkin!


      • ahdasmielisyyttä
        ja pahasti kirjoitti:

        toi on kuule tosi ahdasmielinen asenne! nokialla on kuule aikapaljon ulkomaalaisia töissä myös mustia! ja kaikki mustat ei ole somaleja ja afrikkalaisia...

        on esim mustia ihmisä jotka on brittejä, saksalaisia, ranskalaisia, suomalaisia!!! siis ihan syntyneet suomessa ja heidän vanhemmat tai toinen vanhempi on muualta!! ja he ovat samalla tavalla suomalaisia niinkuin sinäkin!

        Olet oikeassa, että Suomessa on useita älykkäitä ja menestyneitä mustia henkilöitä, jotka ovat Nokialla tai jossain muussa yrityksessä töissä. Mutta luuletko, että ko. älykkäät henkilöt eläisivät samassa asunnossa sko-nimimerkkiä käyttävän lehmän kanssa? Sko monen muun typeryyden ohella ilmoitti mm., että hänen mielestään kaikki sellaiset, jotka ovat eri mieltä hänen kanssaan tulisi laittaa vankilaan ja hakata.


      • nokialla
        ahdasmielisyyttä kirjoitti:

        Olet oikeassa, että Suomessa on useita älykkäitä ja menestyneitä mustia henkilöitä, jotka ovat Nokialla tai jossain muussa yrityksessä töissä. Mutta luuletko, että ko. älykkäät henkilöt eläisivät samassa asunnossa sko-nimimerkkiä käyttävän lehmän kanssa? Sko monen muun typeryyden ohella ilmoitti mm., että hänen mielestään kaikki sellaiset, jotka ovat eri mieltä hänen kanssaan tulisi laittaa vankilaan ja hakata.

        Kaikkihan tietävät että nokialla on mustia töissä. Niistä otetaan pigmentti auton renkaisiin ja kumi saapaisiin.


      • ettei käy niin ku mulle
        lisää vaan... kirjoitti:

        "minulla on ollut musta poikaystävä ja
        minusta ne on paljon rennompia kun suomalaiset"

        Ne? Monenko kanssa seukkaat samanaikaisesti?

        "etsin kylläkin nyt uutta mustaa miestä kun mielummin seukkaan niiden kans kun kenenkään muiden"

        Jos minä sanon, että seukkaan mieluiten valkoihoisten kanssa kuin muiden, olen mielestäsi ahdasmielinen rasisti, mutta kun sinä sanot, että seukkaat mieluiten mustien kanssa, koet olevasi avarakatseinen? Olet samaa alakerran väkeä skon kanssa...

        minun vaimo lähti mustan miehen matkaan ja otti lapset mukaan. nyt se pyöräytti vielä lisää sen kanssa. se haukku minut rasisti siaksi ja lähti sen matkaan. mikä siinä mustassa on niin paljon parempi kun valkoisessa voisiko joku kertoa esim sko???? minua vaivaa tämä hirveästi


      • äölkjh
        ettei käy niin ku mulle kirjoitti:

        minun vaimo lähti mustan miehen matkaan ja otti lapset mukaan. nyt se pyöräytti vielä lisää sen kanssa. se haukku minut rasisti siaksi ja lähti sen matkaan. mikä siinä mustassa on niin paljon parempi kun valkoisessa voisiko joku kertoa esim sko???? minua vaivaa tämä hirveästi

        siinä oli parempaa, mutta se on varmasti ollut jokin muu miehen ominaisuus kuin ihonväri. Jos taas olen väärässä ja ekkos lähti miehen matkaan värin takia, eukkos on rasisti ja te miehet ootte kenties ihan ok molemmat.

        On se kumma, että niin monet antaa niin suuren merkityksen ihmisen ihonvärille. Onhan meissä kaikissa niin monia muita tärkeämpiä ominaisuuksia, joita pitäisi huomioida kun ihmistä arvioi. Jos asia vaivaa, mieti miten se teidän elämä eukon kanssa sujui. Oisko siinä ollut joitain ratkaisemattomia ongelmia, joista sen mitta ois voinu täyttyä? Mitä oisitte/olis pitäny tehdä toisin? Jaksamista sulle.


    • isspomo

      kyllä on maailma mallillaan kaikki hatti vatit lypsää suomi naisia lapsia eikö jo nyt ois aika antaa somali sulkapallo naisille suomi munaa tana erkele kyllä ois kiva 135 kg lihasmassalla pyöritellä sulkapalloa.ei kiitos suomalaista parempaa naista ei saa en usko miksi jotkut menee lankaan lähtee hakattavaksi olen joutunut hakkaamaan monta maahan muuttaja miestä sen takia kun naiset tytöt on pyytänyt ottakaa opiksi ei aina oo apu paikalla kun teistä on hakattu ihmisyys ja itsenäisyys pihalle

      • Mosaka

        Monet ovat vain kateellisia koska eivät ole itse seurustelleen 14-vuotiaana eikä heidän ole enää mahdollista sitä kokea.


    • senna

      Kun olin 12.v niin meidän luokallamme oli poika, joka oli n. 195 cm. Siis 12-vuotiaana! Eli ei se pituus ikää kerro. Tulipahan vaan mieleen, kun painotit tuota kokoa.

      • Penax

        Miksiköhän tyttö ei suostu kertomaan poikaystävänsä ikää? Taitaa tietää, että sen ikäinen ei saa painautua 14-vuotiaan sisään...


    • suomalainen

      Menisin sanomaan suoraan sille jätkälle, että jättää mun tyttären rauhaan tai saa niin turpaansa, ettei ole aikaisemmin saanut. Voi olla, että vetäsin moralla eksks pari kertaa näytiks sille ens alkuun. Lapsiin sekaantujat ja muu paskasakki pitäis todella kirjaimellisesti potkia ulos Suomesta.

      • sko

        Ammattikoulun levyseppäkeittäjän linjalta valmistuneena nigerialais mieheni kengän numeron älykkyyden saaneena täys sosiaaliturvan avulla menestykkäästi asuvana voin sanoa että tällä miehellä on oikeus suomessa tavata sitä tyttöä


      • ei naista saa
        sko kirjoitti:

        Ammattikoulun levyseppäkeittäjän linjalta valmistuneena nigerialais mieheni kengän numeron älykkyyden saaneena täys sosiaaliturvan avulla menestykkäästi asuvana voin sanoa että tällä miehellä on oikeus suomessa tavata sitä tyttöä

        aika säälittävä tapaus yöllä kännissä kirjoittelee!! ei ole tainnut nainen lähtä taaskaan ravintolasta matkaan niinkuin ei koskaa muulloinkaan kun yöllä tänne kirjoittelee! muilla ihmisillä sentään on elämä!!!! mutta kyllähän sen ymmärtää että tollainen kännikala jolla ei ole elämää eikä saa naista märisee tällä palstalla ja on kateellinen kun suomalaisilla naisilla on ulkomaalaisia miehiä ja ihan kunnon elämä!


      • wqe

        Miten nämä useat suomalaiset pedofiilit ja lapsen kidnappaajat? Heille soisin myös saman kohtalon.


    • Milly

      Hyvinkin voi olla sen ikäinen. Tunnen yhden suomalais-afrikkalaisen 16-vuotiaan pojan,joka on ainakin 2 metriä pitkä. Joten ei se ikää katso, vaan sitä millaiset geenit on.

    • Anonyymi

      Minun naapurin tyttönoin 15v seurusteli mustan miehen noin 25v kanssa. Kun YH-äiti lähti töihin, kuului monesti kunnon kiimasta huutoa kun mies pani tyttöä.
      Naapurin rouva sanoi ulkona että ei oikein hyväksy että noin nuori seurustelee noin vakavasti. Sanoin minkäs teet nuoret muka päättää itse.
      Istuin päivällä parvekkeella ja naapurista taas kuului puhetta kuulin kun mies houkutteli tyttöä olin ällikällä lyöty, halusi että tyttö antaa myös hänen kaverilleen.
      Alkoi kuulumaan hyväilyyn viittaavia ääniä, kuulin kun sanoi saisit kahta kerralla kuului vaan imemisen ääniä tyttö imi kalua, kohta nai varmaan takaa kun tyttö vikisi ja huokaili, kuulin kun kysyi uudestaan antaisitko tyttö vaan kiljahteli aikansa houkuteltua naidessa tyttö lupasi annan annan ja sai kunnon orgasmin.

      Tyttö pääsi kesätöihin naapurin mukaan, poika makoili kotona, eräänä aamuna kuulin kun YH-äiti puhui pojalle, miten sinä sait tytön ihastumaan noin kovasti, kuulin kun vähän naureskeli tällä. Naapuri sanoi ei kai noin iso sovi mihinkään, kokeile kädessä, en minä voi.
      Kokeile kokeile, huh huh ompa tämä iso mies yllytti maistamaan kohta kuului vaan muminaa ja ääni muuttui mies nuoli naista kuului selvästi kun nainen halusi sitä.
      Kohta kuului älä paljaalla voiiih laita kumi paljaalla on parempi naapuri huudahteli kunnolla se päättyi pitkään ulinaan.
      Naapuri jäi koukkuun, kun tyttö viikonloppuna meni töihin hänen äitinsä naitatti itseään säännöllisesti.

    • Anonyymi

      Tyttäresi saattaa näinä päivinä jo olla täysi-ikäinen, mutta aikoinaan olisin neuvonut olemaan huoleton, koska kyseessä ei ole voinut olla mikään afrikkalaismies, vaan joku ihonväriltään tummempi teini, koska afrikkalaismies ei tuhlaa aikaansa seksin takia vaan ainoastaan rahan.

    • Anonyymi

      VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ nyt paistaa haisevan kaljamaha-Kaisan rasismi läpi ja kovaa. Entä sitten jos hän seurustelee tummaihoisen kanssa??? Ihminen hänkin on. Enempi keskittyisit sun omaan terveyteen ja miten pääsisit pois sun pahasta olostasi mikä nähtävästi sulla on. Maailmassa on paljon muita ongelmia kun toisen etninen tausta. Mee ulos ja kerää roskat maasta tai tee muuta merkittävää sen sijaan et täällä huutelet. Toivottavasti tyttäresi saa lapsia kys. miehen kanssa. Mites silloin reagoisit? Hyppäisit sillasta alas varmaan :D sitä odotellessa

      • Anonyymi

        Kyseessä todennäköisesti aikuinen mies ja pedofiili lain mukaan. Tyttö 14.. Taas ei suvakki ja suvakkihoro osannut sisäistää lukemaansa!


    • Anonyymi

      Jos tyttö on 14 v ja noin tyhmä , niin anna mennä sillä onhan sillä vehkeet. Kun sitten myöhemmin hän on raskaana tai/ja hänellä on hivi tai joku muu seksitauti, niin voit onnitella häntä. Näitä tyttöjä ja aikuisiakin naisia on Suomessa pilvin pimein, jotka ovat tehneet lapsen jonkun arabin, neekerin tai jonkun muun ilmestyksen kanssa ja näin turvanneet hänelle 18 vuotta turvallisen toimeentulon kun hänellä on "perhesiteet" Suomeen.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe