Pomo vaatii seksiä

Blondi

olen kesätöissä pienessä teollisessa perheyrityksessä.Auttelen toimiston puolella
pomon vaimoa joka hoitaa firman laskutuksia jne.
vaimonsa ollessa poissa paljon, koska hoitaa perheeseen jokin aika sitten syntynyttä lasta.On
Pomo lähennellyt ja kosketellut minua ja sanoi että maksaisi aina silloin tällöin "tuntuvan" korvauksen seksistä hänen kansaan.Mitä teen? Olenko huora jos suostun? rahalle kyllä olisi käyttöä.

28

14103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hou

Jos otat rahaa seksistä, olet huora.

• Paljon kokenut

Älä nyt pomon ehdotteluihin suostu. Keksi vaikka, että sinulla on vakituinen poikaystävä, jolle haluat olla uskollinen. Työpaikkasi ja työtodistuksesi on vaarassa, jos alat osalliseksi pomosi aviorikokseen. Vaadi palkankorostusta esim. hyvien työnäyttöjen perusteella.

• työsuoritus?
        Paljon kokenut kirjoitti:

Älä nyt pomon ehdotteluihin suostu. Keksi vaikka, että sinulla on vakituinen poikaystävä, jolle haluat olla uskollinen. Työpaikkasi ja työtodistuksesi on vaarassa, jos alat osalliseksi pomosi aviorikokseen. Vaadi palkankorostusta esim. hyvien työnäyttöjen perusteella.

Vai että palkankorotus hyvien työsuoritusten perusteella???? haloo, äijä haluu seksiä, ei se työsuorituksista perusta. Paitsi pöydän päällä huosut nilkoissa. Kerta rahalle löytyy käyttöä, niin vaadi sitten kunnon hinta. Onhan se toki sitä huoraamista, ja olet sitten oikea rahahuora.
        Jos se ei mieltä haittaa niin.........

• totuus3

Rikot käskyä ja silleen olet.

• Anonyymi

Eli periaatteessa kaikki jotka on parisuhteessa on sellaisia, minkä takia muuten toisen kanssa asua? RAHAN takia!

• Ota vaan rahat ensin...

... ja anna vasta sitten. Mutta vaadi pomolta myös kuiiti rahoista ja pyydä kunnolla. Sitä paitsi ei sillä kuitenkaan seiso.....

• Ykä

Moni sihteeri yms. lupaa pomolleen sellaista palvelua, jotta pääsee suureen konserniin töihin. Ei se ole juurikaan kunniallisempaa.

• ...

Olet huora joko maksusta tai ilman jos suostut.
      Kukaan ei voi tehda sinulle mitaan ellet sina itse anna heidan sinua vetaa nenasta ja hoynayttaa. Maineesi tulee pilaantumaan pahimman kerran jos et pida moraalitasoasi korkealla. Maine, naes, on kovaa valuuttaa!

Jos pomosi viela lahestelee, on ymmarrettavaa etta pelko tyopaikkasi puolesta estaa sinua tekemaan julkisen valituksen.

Tee aivan selvaksi pomollesi miksi sina olet yhtiolla toissa. Varmista etta tuo tollo ymmartaa ettet suvaitse hanen typeraa kaytostaan.

• Toinen blondi

Kaikkihan ne on huoria, jotka myyvät itseään, eikö vaan. Kun myyt työnantajallesi taidon tehdä ruokaa tai myydä tuotteita olet ihan samanlainen huora kuin jos sekstailisit pomosi kanssa.

Seksistä vaan saa jostain kumman syystä hyvät rahat. Siitä vaan, sano toinen blondi. Itse olet vapaa, niin anna mennä!

• isspomo

no ei siinä ole mitään pahaa olet varmaan kivan näköinen nami peppu kyllä minäkin maksan tuntuvan korvauksen jos tunnet olevasi kaunis

• Heppi-Hessu

Katsos kun huora eli huorintekijä on sellainen henkilö, joka harrastaa seksiä avioliiton ulkopuolella, ollessaan naimisissa. Eli jos makaat pomosi kanssa, pomosi on huora, ja sinä maksullinen nainen, prostituoitu.

Milloin te opitte nämä yksinkertaiset käsitteet?

• lumpun tielle

jos siltä tuntuu. Älyä sinulla ei ole joko ollenkaan tai se on pahasti karkuteillä...

• lallati

Sano sille, että pieraset sen nokkaan, jos se meinaa ehdotella sulle sellaista tai jopa lähentelee. Mie tekisin kaikkeni, etten ole liiankaan haluttava:)

• Blondi

Hän maksaisi 100 egeä myös siitä toimituksesta; olenko poikkeava jos suostun?

• Tyttönen
        Blondi kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät!

Multa repeis kyllä kunnon naurut, jos joku mulle tulisi tuollaisia ehdottelemaan. Vai että siitäkin maksetaan että saa pieraista pomonsa nokkaan!!!

Meiksi kyllä tekis sen ihan ilmaiseksi, ai voisin jopa jonkun kympin maksaakin jos sen saisin tehdä. Olis siinä duunarille yksi unelma totta tässä sorron tehtaassa.

Mutta kyllä tuota seksijuttua miettisin, mulla ainakin tulis henkisesti niin käytetty ja likainen olo, ettei sitä kyllä mikään rahamäärä korvaisi. Yöks!

• panomies
        Blondi kirjoitti:

100€, Standardihinta kadulla... Voithan toki ottaa muitakin "asiakkaita"...

• Blondi
        Tyttönen kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät!

Multa repeis kyllä kunnon naurut, jos joku mulle tulisi tuollaisia ehdottelemaan. Vai että siitäkin maksetaan että saa pieraista pomonsa nokkaan!!!

Meiksi kyllä tekis sen ihan ilmaiseksi, ai voisin jopa jonkun kympin maksaakin jos sen saisin tehdä. Olis siinä duunarille yksi unelma totta tässä sorron tehtaassa.

Mutta kyllä tuota seksijuttua miettisin, mulla ainakin tulis henkisesti niin käytetty ja likainen olo, ettei sitä kyllä mikään rahamäärä korvaisi. Yöks!

Sinua tyttökulta kuule lähinnä itkettäisi, jos tietäisit mistä kaikesta ihmiset on valmiita maksamaan...

• jossu

suostuisin, jos maksaisi kunnolla ja on siisti ukko.

• Kaisa

Entäpä jos hankkisit rikkaan rakastajan muualta kuin työpaikaltas? Jos susta siltä tuntuu, että ois luonteva tulolähde tuo huoraaminen, niin hommaa ne tulot joltain muulta irstailijalta kuin pomoltas niin et ainakaan joudu vaikeuksiin työpaikallas, vaikka taidat olla jo.

• xxxxxxx

Paljo sulle pitää maksaa?

• kun vaimo saa tietää!

Älä ihmeessä rupea pomosi leikkikaluksi jos työpaikkasi on sinulle tärkeä. Jos vaimo saa tietää saat sanoa työpaikallesi näkemiin!

• Anni vastaa

Jos vaimo saa tietää niin se saa tietää viimeisenä, koska kaikki muut työpaikalla tietää ennen vaimoa.

• Peterpankaikmikliik

Pyydä pitkän ajan esim puolen vuoden tai jopa vuoden palkka kertasuorituksena, iske pomolle silmää että esi"makuna" saa sopimuksen Suullisena...Jos kiimainen ukko uskoo, panit sitä vakuudeksi tai et, voit mennä huoletta kertomaan vaimolle rahat taskussa nainees sen miestä ja rakastunees siihen, saat moraalisesti hyvän olon. Huomaa että sanot antaneesi vapaaehtoisesti...rikas äijä tuskin sanoo "eikun jouduin mä maksaan" kun asia tulee koko työpaikan tietoisuuteen, varsinkaan kun todisteita ei ole.

• Peterpankaikmikliikk

Pyydä pitkän mutta uskottavan ajan esim puolen vuoden palkka kertasuorituksena että näet miehen olevan tosissaan eikä vain kerran kokeilees, iske pomolle silmää että esi"makuna" saa sopimuksen Suullisena ja olevas sen jälkeen käytettävis milloin vain...Jos kiimainen ukko uskoo, panit sitä vakuudeksi tai et, voit mennä huoletta kertomaan vaimolle rahat taskussa nainees sen miestä ja rakastunees siihen, saat moraalisesti hyvän olon. Huomaa että sanot antaneesi vapaaehtoisesti...rikas äijä tuskin sanoo "eikun jouduin mä maksaan" kun asia tulee koko työpaikan tietoisuuteen, varsinkaan kun todisteita ei ole.

• Anonyymi

Anna vaan palkankorotuksista.
      Mun emäntä antoi ilmaiseksi pomolleen.

• Anonyymi

Riippuu varmaan, mitkä arvosi ovat. Kertoo ihmisestä aika negatiivista, jos on valmis pettämään vaimoaan. Ei tiedä hyvää tulevaisuuden kannalta. Oletko valmis olemaan osa petosta. Aviorikos ei kummaltakaan puolelta enää rikos ole, mutta kyllä kai moraalisesti kannattaa myös ajatella asiaa.

On aika huolestuttavaa, jos esimies lähentelee työntekijäänsä. Voit joko hyväksyä sen tai sanoa suorat sanat. Monet olisivat lähteneet tuollaisesta työpaikasta. Aika selvät perusteet. Ei kannata kuitenkaan loata työnantajan mainetta, mutta suoraan kannattaa sanoa, että käytös on täysin väärin ja epäasiallista. Voi toki myös vaimolle kertoa, jos saa siihen tilaisuuden. Näin tietenkin, jos ei ole mitään rikosta tapahtunut. Rikosasiat ovat taas ihan oma juttunsa. Niihin täytyy aina reagoida päättäväisesti.

Toivottavasti teet oikean ratkaisun. Kaikkea hyvää ja voimia!

• Anonyymi

Lukeeko työsopimuksessa et kuuluu asiaan. Muuten ei voi vaatia. Ilmoita liittoon, että teettää ylimääräsiä :)

• Anonyymi

Lähde pois siitä työpaikasta. Vaadi tilille hyvä summa ennen panoa, johon et suostu ja sitten ota hatkat firmasta. Kerro hälle kiristäväsi häntä kertomalla vaimolleen, jos vähänkään hankaloittaa elämääsi. Lisäksi vaadi järjestämään uusi työoaikka. Saa kunnon opin sikamaisuudestaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 150
      3835
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      87
      3249
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      86
      2655
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2436
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      249
      2398
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2236
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      86
      1855
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      989
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      978
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      869
    Aihe