Pomo vaatii seksiä

Blondi

olen kesätöissä pienessä teollisessa perheyrityksessä.Auttelen toimiston puolella
pomon vaimoa joka hoitaa firman laskutuksia jne.
vaimonsa ollessa poissa paljon, koska hoitaa perheeseen jokin aika sitten syntynyttä lasta.On
Pomo lähennellyt ja kosketellut minua ja sanoi että maksaisi aina silloin tällöin "tuntuvan" korvauksen seksistä hänen kansaan.Mitä teen? Olenko huora jos suostun? rahalle kyllä olisi käyttöä.

25

13120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hou

      Jos otat rahaa seksistä, olet huora.

      • Paljon kokenut

        Älä nyt pomon ehdotteluihin suostu. Keksi vaikka, että sinulla on vakituinen poikaystävä, jolle haluat olla uskollinen. Työpaikkasi ja työtodistuksesi on vaarassa, jos alat osalliseksi pomosi aviorikokseen. Vaadi palkankorostusta esim. hyvien työnäyttöjen perusteella.


      • työsuoritus?
        Paljon kokenut kirjoitti:

        Älä nyt pomon ehdotteluihin suostu. Keksi vaikka, että sinulla on vakituinen poikaystävä, jolle haluat olla uskollinen. Työpaikkasi ja työtodistuksesi on vaarassa, jos alat osalliseksi pomosi aviorikokseen. Vaadi palkankorostusta esim. hyvien työnäyttöjen perusteella.

        Vai että palkankorotus hyvien työsuoritusten perusteella???? haloo, äijä haluu seksiä, ei se työsuorituksista perusta. Paitsi pöydän päällä huosut nilkoissa. Kerta rahalle löytyy käyttöä, niin vaadi sitten kunnon hinta. Onhan se toki sitä huoraamista, ja olet sitten oikea rahahuora.
        Jos se ei mieltä haittaa niin.........


      • totuus3

        Rikot käskyä ja silleen olet.


      • Anonyymi

        Eli periaatteessa kaikki jotka on parisuhteessa on sellaisia, minkä takia muuten toisen kanssa asua? RAHAN takia!


    • Ota vaan rahat ensin...

      ... ja anna vasta sitten. Mutta vaadi pomolta myös kuiiti rahoista ja pyydä kunnolla. Sitä paitsi ei sillä kuitenkaan seiso.....

    • Ykä

      Moni sihteeri yms. lupaa pomolleen sellaista palvelua, jotta pääsee suureen konserniin töihin. Ei se ole juurikaan kunniallisempaa.

    • ...

      Olet huora joko maksusta tai ilman jos suostut.
      Kukaan ei voi tehda sinulle mitaan ellet sina itse anna heidan sinua vetaa nenasta ja hoynayttaa. Maineesi tulee pilaantumaan pahimman kerran jos et pida moraalitasoasi korkealla. Maine, naes, on kovaa valuuttaa!

      Jos pomosi viela lahestelee, on ymmarrettavaa etta pelko tyopaikkasi puolesta estaa sinua tekemaan julkisen valituksen.

      Tee aivan selvaksi pomollesi miksi sina olet yhtiolla toissa. Varmista etta tuo tollo ymmartaa ettet suvaitse hanen typeraa kaytostaan.

    • Toinen blondi

      Kaikkihan ne on huoria, jotka myyvät itseään, eikö vaan. Kun myyt työnantajallesi taidon tehdä ruokaa tai myydä tuotteita olet ihan samanlainen huora kuin jos sekstailisit pomosi kanssa.

      Seksistä vaan saa jostain kumman syystä hyvät rahat. Siitä vaan, sano toinen blondi. Itse olet vapaa, niin anna mennä!

    • isspomo

      no ei siinä ole mitään pahaa olet varmaan kivan näköinen nami peppu kyllä minäkin maksan tuntuvan korvauksen jos tunnet olevasi kaunis

    • Heppi-Hessu

      Katsos kun huora eli huorintekijä on sellainen henkilö, joka harrastaa seksiä avioliiton ulkopuolella, ollessaan naimisissa. Eli jos makaat pomosi kanssa, pomosi on huora, ja sinä maksullinen nainen, prostituoitu.

      Milloin te opitte nämä yksinkertaiset käsitteet?

    • lumpun tielle

      jos siltä tuntuu. Älyä sinulla ei ole joko ollenkaan tai se on pahasti karkuteillä...

    • lallati

      Sano sille, että pieraset sen nokkaan, jos se meinaa ehdotella sulle sellaista tai jopa lähentelee. Mie tekisin kaikkeni, etten ole liiankaan haluttava:)

      • Blondi

        Hän maksaisi 100 egeä myös siitä toimituksesta; olenko poikkeava jos suostun?


      • Tyttönen
        Blondi kirjoitti:

        Hän maksaisi 100 egeä myös siitä toimituksesta; olenko poikkeava jos suostun?

        Voi hyvät hyssykät!

        Multa repeis kyllä kunnon naurut, jos joku mulle tulisi tuollaisia ehdottelemaan. Vai että siitäkin maksetaan että saa pieraista pomonsa nokkaan!!!

        Meiksi kyllä tekis sen ihan ilmaiseksi, ai voisin jopa jonkun kympin maksaakin jos sen saisin tehdä. Olis siinä duunarille yksi unelma totta tässä sorron tehtaassa.

        Mutta kyllä tuota seksijuttua miettisin, mulla ainakin tulis henkisesti niin käytetty ja likainen olo, ettei sitä kyllä mikään rahamäärä korvaisi. Yöks!


      • panomies
        Blondi kirjoitti:

        Hän maksaisi 100 egeä myös siitä toimituksesta; olenko poikkeava jos suostun?

        100€, Standardihinta kadulla... Voithan toki ottaa muitakin "asiakkaita"...


      • Blondi
        Tyttönen kirjoitti:

        Voi hyvät hyssykät!

        Multa repeis kyllä kunnon naurut, jos joku mulle tulisi tuollaisia ehdottelemaan. Vai että siitäkin maksetaan että saa pieraista pomonsa nokkaan!!!

        Meiksi kyllä tekis sen ihan ilmaiseksi, ai voisin jopa jonkun kympin maksaakin jos sen saisin tehdä. Olis siinä duunarille yksi unelma totta tässä sorron tehtaassa.

        Mutta kyllä tuota seksijuttua miettisin, mulla ainakin tulis henkisesti niin käytetty ja likainen olo, ettei sitä kyllä mikään rahamäärä korvaisi. Yöks!

        Sinua tyttökulta kuule lähinnä itkettäisi, jos tietäisit mistä kaikesta ihmiset on valmiita maksamaan...


    • jossu

      suostuisin, jos maksaisi kunnolla ja on siisti ukko.

      • Kaisa

        Entäpä jos hankkisit rikkaan rakastajan muualta kuin työpaikaltas? Jos susta siltä tuntuu, että ois luonteva tulolähde tuo huoraaminen, niin hommaa ne tulot joltain muulta irstailijalta kuin pomoltas niin et ainakaan joudu vaikeuksiin työpaikallas, vaikka taidat olla jo.


      • xxxxxxx

        Paljo sulle pitää maksaa?


    • kun vaimo saa tietää!

      Älä ihmeessä rupea pomosi leikkikaluksi jos työpaikkasi on sinulle tärkeä. Jos vaimo saa tietää saat sanoa työpaikallesi näkemiin!

      • Anni vastaa

        Jos vaimo saa tietää niin se saa tietää viimeisenä, koska kaikki muut työpaikalla tietää ennen vaimoa.


    • Peterpankaikmikliik

      Pyydä pitkän ajan esim puolen vuoden tai jopa vuoden palkka kertasuorituksena, iske pomolle silmää että esi"makuna" saa sopimuksen Suullisena...Jos kiimainen ukko uskoo, panit sitä vakuudeksi tai et, voit mennä huoletta kertomaan vaimolle rahat taskussa nainees sen miestä ja rakastunees siihen, saat moraalisesti hyvän olon. Huomaa että sanot antaneesi vapaaehtoisesti...rikas äijä tuskin sanoo "eikun jouduin mä maksaan" kun asia tulee koko työpaikan tietoisuuteen, varsinkaan kun todisteita ei ole.

    • Peterpankaikmikliikk

      Pyydä pitkän mutta uskottavan ajan esim puolen vuoden palkka kertasuorituksena että näet miehen olevan tosissaan eikä vain kerran kokeilees, iske pomolle silmää että esi"makuna" saa sopimuksen Suullisena ja olevas sen jälkeen käytettävis milloin vain...Jos kiimainen ukko uskoo, panit sitä vakuudeksi tai et, voit mennä huoletta kertomaan vaimolle rahat taskussa nainees sen miestä ja rakastunees siihen, saat moraalisesti hyvän olon. Huomaa että sanot antaneesi vapaaehtoisesti...rikas äijä tuskin sanoo "eikun jouduin mä maksaan" kun asia tulee koko työpaikan tietoisuuteen, varsinkaan kun todisteita ei ole.

    • Anonyymi

      Olin elektroniikka firmassa töissä olin pisimpään töissä oleva nainen, pomo pyysi pyheilleen sanoi on yksi tapaaminen, enkä halua että kukaan saa tietää haluatko osallistua mutta siitä ei saa kertoa koskaan. Onko se vaarallinen tehtävä Marko nauroi ei ei vaarallinen mutta se pitää pysyä salassa, sanoi ok mitä pitää tehdä.
      Menemme aika kausa täältä, tapaamme kaksi henkilöä ovat meidän kilpailijan henkilöitä, osaathan englantia ? Osaan tarpeeksi. Marko sanoi saat kerta korvauksen, jos emme onnistu saat 3000 ja jos onnistumme saat 10 000.
      Sain viestin alkuviikosta jossa tieto mitä tarvitsen, kevyt mökkiasu ja kaikkea mitä mökillä voi tarvia.
      Ajoimme kolmella eri taksilla perille jotta kukaan ei osaa jäljestää. Mökillä oli kaikki vaölmiina juomat ja ruuat, Marko kaatoi lasit täyteen kopsautettiin ja kierreltiin paikka, mun huone oli alhaalla vein tavarani sinne.
      Sauna osasto oli siisti isot peilit molemmin puolin sai näyttämään isolta.
      Marko sanoi ehkä saan , no se on teollisuus vakoilua muista et ole ollut täällä.
      Taksi toi kaksi miestä toinen oli tosi tumma nuori mies Mikael noin 30v toinen vanha noin 55v Alex. Miehet meni heti erääseen huoneeseen, vein sinne kahvia ja konjakkia, Marko esitteli miehille minut kertoi että toteutan heidän toiveet, vanhempi mies hymyili. Palasin keittiöön vähän jännittyneenä huomasin että Alex katsoi tarkasti huomasin voi luoja nännit näkyy kurkotin ylä hyllyltä laseja kaapin nuppi painoi pillua sävähdin ja painoi nuppia vasten. Mietin pitääköhän kysyä Markolta että en tee väärin. Yhdessä välissä Marko kävi keittiössä, sanoin Alex katselee aika avoimesti , Marko sanoi sinä saat päättää ja katsoi kuiskasi olet kyllä aika seksikäs, nauroin sinäkin katselet. Kävin saunaosastolla kaikki oli ok.

      Miehet alkoi humaltua puhuivat saunassa käynnistä istuivat jo alushousuillaan, väkisin katsahdin varusteita ja olihan ne Marko tuli keittiöön sillä aikaa kun käyvät saunassa käyn toisessa neuvottelussa hotellilla tulen takaisin kertoi miehille on poissa vähän aikaa molemmat sanoi kyllä pärjätään.
      Ei mennyt aikaakaan kun tulivat pyyhe päällä ja houkuttelivat pesemään suomessa on kuulema pesijöitä saunassa, nauroin ei taida täällä olla ja olette alasti siellä molemmat laski pyyhkeen näinkö? Katsoin mustaa kalua oli vähän vinossa mutta kaunis Alex tuli ja sanoi pesethän, mietin jos saan olla vähän vaatteita. Menin tosi jännittyneenä saunaan pesin Alexin ensin kaluhan seisoi aika reilusti pesuaikana Alex lähti sanoi otan juomaa. Mikael tuli löylystä ja jäi seisomaan oli jo aika jännittynyt olotila kun Mikael kääntyi kalu oli oikeasti pystyssä ja suora pesin ylhäältä alaspäin Mikael seurasi koskin kaluun sienellä kun aloin viruttelemaan olin jo aika kihottunut katsoin ovelle ja otin suuhun ajattelin että koko rahan edestä sitten terska sopi juuri ja juuri suuhun Mikael nosti ylös riisui märät liivit ja suuteli rintoja annoin oikein kunnolla imeä veti itseensä kiinni kalu liukui haaroihin samalla kun imi laski housujani kuiskas ei ole pakko levitin haaroja työntyi sisään ihanan kiihkeä pano siirryin pöydälle nyt sain kunnolla sisään mielessä kävi lapset ja mies, mutta tunne voitti iso musta kalu märkänä työntyi tasaisesti sisään halusin oikein kunnolla saada sisään olin tulossa kun tunsin kovat riuskaukset otin kalusta kiinni tunsin miten se ruiski sisään Mikael irtaantu katsoin peilistä olin haarat levällään ja spermaa valui, ovi kävi Alex käveli kalu kovana ja työntyi sisään kuiskasin naikaa minua Alexin kyhmyinen kalu tuntui ihanalta Alex ei kestänyt pitkään ja peseydyttiin, kerkisin pukea ja keittiöön keittämään kahvia kun Marko tuli, kuiskas hyvin meni miten täällä kerroin käytiin saunassa. Ilta meni yön puolelle kun alettiin nukkumaan Marko meni yläkertaan miesten kanssa, yöllö kuulin joku käveli ovi aukeni, Mikael tuli huoneeseen nostin peittoa, Mikael tuli suoraan nuolemaan heilutin lantiota kuin hädässä halusin lisää Mikael nousi levitin jalkoja ja sain ihanasti sisään nyt nautittiin molemmat sain välillä hurjia tuntoja kuiskasin tule Mikael työnsi ja laukesi taas ihanasti. Antoi paperia pöydältä kuiskas hyvää yötä.
      Nukuin jo oikeasti kun Alex oli vieressä käännin taas peiton pois ja annoin ottaa ja kesti aika pitkään kunnes tuli.
      Aamulla Mikael ja Alex lähti lentokentälle, siivoilin huoneistoa Marko keskeytti ja sanoi anna olla tänne tulee siivooja. Marko kertoi sain tiedot kiitos sinulle ja halasi kuiskasin oli kivaa Marko halasi pitkään vastasin halaukseen Marko katsoi ja hiveli sievästi avasin Markon housut ja ne jäi olkkariin mentiin sänkyyn Marko kuiskas kuulin yöllä jotain ja työntyi sisään kuiskas tätäkään ei puhuta.

      Sain 10 000 käteisenä, Marko sanoi jos yksi suunnitelma toteutuu käydään ranskassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8474
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      123
      2301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1956
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1694
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe