Koulut alkavat. Lapset, nuoret vanhemmat ja opettajat, mummot ja papat sekä muutkin lapsien ja nuorten kanssa tekemisissä olevat ihmiset. Kaikki hyväksytään ja erinlaisia saa olla. Oli sitten erinäköinen tai kummallisen näköinen tai todella hyvän näköinen tai hyvin laittaunut tai puhuu erilailla tai on hiljainen tai ei halua puhua. On erinlaisia harrastuksia ja kiintymyksiä sen takia että ollaan erinlaisia. STOP RASISM
Koulukiusaaminen
17
1153
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin se pitäisi olla
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Just näin. Jokainen on yhtä arvokas.
- Anonyymi
Taulapääpennut ny ei mitään opi eikä tajua ja sekin lähtee kotoa...
- Anonyymi
Näimpä juuri, on tämä tullut pitkän elämän aikana nähtyä, kiusaajien lapsista tulee kiusaajia. Opettajat eivät uskalla kertoa sääntöjä ja rehtorit lukkiintuvat huoneeseensa. Voi raukkoja. Ihmiselämä pilataan jo peruskoulussa.
- Anonyymi
Olen sitä mieltä että ihminen joka on syyllistynyt kouluaikoinaan kiusaamiseen tai muuten ylimieliseen käytökseen toista kohtaan saa kerran tuntea asian omassa elämässään. Paras rangaistus on seurata kuinka omaa lastaan kiusataan. Se on oikein näille entisille kiusaajille ja syrjijöille.
- Anonyymi
Ei se lapsen vika jos vanhempi ollut kiusaaja. Kyllä se rangaistuksen kiusaaja itse saisi tuta omissa nahoissaan mutta ei niin että lapsi kärsii.
- Anonyymi
Miksi lapsen pitäisi kärsiä äidin tai isän ääliömäisestä käytöksestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lapsen pitäisi kärsiä äidin tai isän ääliömäisestä käytöksestä?
Samanlaisia niistä tulee yleensä kun vanhempansa.
- Anonyymi
Oletpa sydämetön kun toivot lasten joutuvan kiusatuksi. Ei kukaan lapsi ole voinut valita vanhempiaan eikä ole vastuussa vanhempien teoista.
- Anonyymi
Olen tätä käyttänyt, yhden aikuiskiusaajan sain sillä poistettua. Lapsi oli suloinen mutta hänen isästään täytyi päästä eroon. Lapsi itse ei tilannetta tajunnut tai siitä kärsinyt. Isä säikähti.
- Anonyymi
Kylmästi vain parituntia jälkkäriä nurkassa seisten niinkuin ennenvanhaan, kyllä siinä kiusaaminen vähenis aikalailla, muttei opettajilla ole halua jättää istuntoon koska ittellä on kiire omiin toimiin.
- Anonyymi
Entäpä ku aikuiset kiusaa ja satuttaa, mitä heille pitäisi tehdä,?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä ku aikuiset kiusaa ja satuttaa, mitä heille pitäisi tehdä,?????
Itse kokeilin käyttää samaa taktiikkaa; en puhunut mitään, en katsonut kohti, en kertonut tietoja työtehtävistä jne, kiusaaja syytti sitten minua kiusaamisesta 😁 Kumpikin lähdettiin siitä paikasta pois, pomo ei osannut käsitellä tilannetta.
- Anonyymi
Selkään ja kunnolla kiusaajille.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979