Laihduin keskikaloreilla 3000.Tästä asiasta en keskustele koska näyttää herättävän. vain närää joissakin ihmisissä.
Laihdutuskalorini on 3000 päivässä.
8
221
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen tikkulaiha mutta en varmasti mene töihin, vaan hiihdän, pyöräilen ja hitsaan. Yhdellä kädellä. Viisi tuntia päivässä. Saan sairaseläkettä.
- Anonyymi
Minulla on alapäässä viisi karvaa. Äippä tykkää minusta, vaikka olen melkoinen kiviriippa hänelle. Olen kuntotutustuella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on alapäässä viisi karvaa. Äippä tykkää minusta, vaikka olen melkoinen kiviriippa hänelle. Olen kuntotutustuella.
Sinä olet sen lisäksi tosi lihava! Mikä on tällä kertaa pihtimittasi?
- Anonyymi
Saatan olla myös trolli, jonka sisko on kuitenkin normaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet sen lisäksi tosi lihava! Mikä on tällä kertaa pihtimittasi?
Minä olen ruma ja painan liikaa. Minun syömistä valvotaan, koska en kuulemma syö tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ruma ja painan liikaa. Minun syömistä valvotaan, koska en kuulemma syö tarpeeksi.
Äippä on lihava ja haluaa tehdä minusta samanlaisen. Haluaisin päästä äipästä eroon. Haluaako joku ostaa minulta yhden äipän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äippä on lihava ja haluaa tehdä minusta samanlaisen. Haluaisin päästä äipästä eroon. Haluaako joku ostaa minulta yhden äipän?
Paljonko olet pitänyt hintana?
Viimeisin äippä, joka ostin, maksoi 147 euroa. Se oli huono kauppa, vaikka hinta oli halpa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko olet pitänyt hintana?
Viimeisin äippä, joka ostin, maksoi 147 euroa. Se oli huono kauppa, vaikka hinta oli halpa.No minä ajattelin kyllä että 820 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 464259
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on124119Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist403358Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai863327En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143157Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1642860Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42450- 252449
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h592211Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141888