Laihdutuskalorini on 3000 päivässä.

Anonyymi-ap

Laihduin keskikaloreilla 3000.Tästä asiasta en keskustele koska näyttää herättävän. vain närää joissakin ihmisissä.

8

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen tikkulaiha mutta en varmasti mene töihin, vaan hiihdän, pyöräilen ja hitsaan. Yhdellä kädellä. Viisi tuntia päivässä. Saan sairaseläkettä.

• Anonyymi

Minulla on alapäässä viisi karvaa. Äippä tykkää minusta, vaikka olen melkoinen kiviriippa hänelle. Olen kuntotutustuella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on alapäässä viisi karvaa. Äippä tykkää minusta, vaikka olen melkoinen kiviriippa hänelle. Olen kuntotutustuella.

Sinä olet sen lisäksi tosi lihava! Mikä on tällä kertaa pihtimittasi?

• Anonyymi

Saatan olla myös trolli, jonka sisko on kuitenkin normaali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet sen lisäksi tosi lihava! Mikä on tällä kertaa pihtimittasi?

Minä olen ruma ja painan liikaa. Minun syömistä valvotaan, koska en kuulemma syö tarpeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ruma ja painan liikaa. Minun syömistä valvotaan, koska en kuulemma syö tarpeeksi.

Äippä on lihava ja haluaa tehdä minusta samanlaisen. Haluaisin päästä äipästä eroon. Haluaako joku ostaa minulta yhden äipän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äippä on lihava ja haluaa tehdä minusta samanlaisen. Haluaisin päästä äipästä eroon. Haluaako joku ostaa minulta yhden äipän?

Paljonko olet pitänyt hintana?

Viimeisin äippä, joka ostin, maksoi 147 euroa. Se oli huono kauppa, vaikka hinta oli halpa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko olet pitänyt hintana?

Viimeisin äippä, joka ostin, maksoi 147 euroa. Se oli huono kauppa, vaikka hinta oli halpa.

No minä ajattelin kyllä että 820 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe