Laihduin keskikaloreilla 3000.Tästä asiasta en keskustele koska näyttää herättävän. vain närää joissakin ihmisissä.
Laihdutuskalorini on 3000 päivässä.
8
191
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen tikkulaiha mutta en varmasti mene töihin, vaan hiihdän, pyöräilen ja hitsaan. Yhdellä kädellä. Viisi tuntia päivässä. Saan sairaseläkettä.
- Anonyymi
Minulla on alapäässä viisi karvaa. Äippä tykkää minusta, vaikka olen melkoinen kiviriippa hänelle. Olen kuntotutustuella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on alapäässä viisi karvaa. Äippä tykkää minusta, vaikka olen melkoinen kiviriippa hänelle. Olen kuntotutustuella.
Sinä olet sen lisäksi tosi lihava! Mikä on tällä kertaa pihtimittasi?
- Anonyymi
Saatan olla myös trolli, jonka sisko on kuitenkin normaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet sen lisäksi tosi lihava! Mikä on tällä kertaa pihtimittasi?
Minä olen ruma ja painan liikaa. Minun syömistä valvotaan, koska en kuulemma syö tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ruma ja painan liikaa. Minun syömistä valvotaan, koska en kuulemma syö tarpeeksi.
Äippä on lihava ja haluaa tehdä minusta samanlaisen. Haluaisin päästä äipästä eroon. Haluaako joku ostaa minulta yhden äipän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äippä on lihava ja haluaa tehdä minusta samanlaisen. Haluaisin päästä äipästä eroon. Haluaako joku ostaa minulta yhden äipän?
Paljonko olet pitänyt hintana?
Viimeisin äippä, joka ostin, maksoi 147 euroa. Se oli huono kauppa, vaikka hinta oli halpa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko olet pitänyt hintana?
Viimeisin äippä, joka ostin, maksoi 147 euroa. Se oli huono kauppa, vaikka hinta oli halpa.No minä ajattelin kyllä että 820 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239529Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3871960Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3711950- 4351645
- 941638
- 61365
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331150Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241096Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521052- 361008