Mielensäpahoitusta, miksi?

Tämä on sitten trolli, ilmoitan ihan siltä varalta ettei alleviivattu kolmeen kertaan korostettu kätketty vihje siihen riitä...tai suora viittaus.
Mikä saa teidät loukkaantumaan, kehu?, kehujen puute? Arvostelu, arvostelun puute? No jos niin käy että joku osuu hermoon niin missä vaiheessa ärtymys käy niin voimakkaaksi ettet voi olla kommentoimatta, miksi ylipäänsä hyväkin juttu väärällä aiheella tai erinomaisen osuvalla sellaiselle saa aikaan sen että hyvilläkin hoksottimilla varustettu henkilö saa päähänsä ruveta esittämään vääristeltyjä kommentteja käsitellystä aiheesta ja tekee sen tahallisesti? Logiikka, logiikan puute?
Asenteellisuus, turhautuneisuus...tai ihan päläpälä. Esittäkääpä arvaus miksi auon päätäni tähän tyyliin, mikä sai minut tekemään tällaisen aloituksen. Kusipäisyys, tyhmyys, älypään leikkiminen?

26

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minua ärsyttää kaikki turhasta huomauttelu ja pikkumainen viisastelu vihjailu, jatkuva puolustusasemissa oleva tapa kommunikoida. Vittuunnun aika äkkiäkin jatkuvasta hyökkimisestä ilman mitään syytä. Ja mutu analyysit toisesta ihmisestä, mitkä on vieläpä päin vittua vedetty.

      • Niin ja arvaus, näpäyttelet tai virnuilet nillittäjille?


      • Huitale kirjoitti:

        Niin ja arvaus, näpäyttelet tai virnuilet nillittäjille?

        Kyllä, myönnetään


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­y­m­­f­­o­­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17970711o

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vaikea kysymys, kun tuo riippuu niin tilanteesta. Jos mä pääsen poistumaan kokonaan tilanteesta, niin ei mikään saa minua avaamaan suutani. Jos taas en pääse ja ko. ihmisen kanssa on ihan pakko vaan tulla jotenkin toimeen, niin yletön tyhmyys ja varsinkin sellainen esitetty tyhmyys.

      • Anonyymi

        Muutenkin tuntemattomien ja vieraampien on tosi vaikea saada mua edes ärtymään. Mä enemmän huvitun sellaisten suorista ärsytysyrityksistäkin.


      • Anonyymi

        Ai niin ja se syy miksi teit aloituksen. Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen palstan eräiden ketjujen tämänhetkinen ilmapiiri, mutta se nyt kertoo enemmän mun ajatuksistani kuin välttämättä sinun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja se syy miksi teit aloituksen. Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen palstan eräiden ketjujen tämänhetkinen ilmapiiri, mutta se nyt kertoo enemmän mun ajatuksistani kuin välttämättä sinun.

        Aivan, ilmapiiri


    • Anonyymi

      En tiiä. Kerro!

      • Enkä, arvaa


    • Anonyymi

      Kiva ätmi kun luot näitä spämmiosoitteita, minne kuka tahansa puupää voi jaaritella ummet ja lammet ja kuvitella diskuteeraavansa henkeviä ihan toiselle henkilölle. Viittaan profiilin esittelytekstiin ja siinä esiintyvään sähköpostiosoitteeseen. Mulle vois passata itsekusetus, että Kääriäisen sepi- mitä sinä nytten täällä sekoilet ym

      • Aha 😁


    • Anonyymi

      Arvaukseni : olet suhteellisen fiksu mutta erittäin sairas manipuloiva psykopaatti. Ja nautit tästä pelistä mitä pelaat ihmisillä. Menikö oikein?

    • Anonyymi

      Pahoitan mieleni erittäin harvoin ja siihen tarvitaan suhteellisen läheinen ihminen. Palstalla kinataan usein ja puhutaan potaskaa, sellaiseen en suhtaudu vakavasti.

      - Sheena

    • Mua ei sinänsä loukkaa mikään mikä tulee tuntemattomilta ihmisiltä. Miksi loukkaisi? Eivät he minua tunne, mun puolesta saa nillittää minkä jaksavat. Mutta kaksinaamaisuus, valehtelu, Karenimaisuus, riehuminen. Yleinen kusipäisyys. Semmoisia ihmisiä en jaksa katsella. Helpommalla pääsee, kun sivuttaa ne suosiolla. Siellähän sitten riehuu itsekseen.

      Läheiset ihmiset ovatkin eri juttu. Koska he tietävät vahvuuteni ja heikkouteni. Jos heikkouksiin iskee tarkoituksena satuttaa niin... niin. Eivät ole läheisiä kovinkaan kauaa sen jälkeen, jos asiaa ei sovita, tai jatkaa iskuja vyön alle. Hyväntahtoinen naljailu sitten onkin eri asia.

      Myöskin: Jos pystyy antamaan kuittailua, niin pitää kestää sen vastaanottokin. 😉

    • Mikä saa teidät loukkaantumaan?
      * Minun mieleni pystyy pahoittamaan epäreiluudella joko lapsiani, muita kanssaihmisiä tai itseäni kohtaan, mutta viimeisessä näistä tapauksista näytän loukkaantumiseni erittäin harvoin, jos koskaan. Ärähdän lähinnä vain siitä, jos minun sanojani yritetään jälkikäteen vääristellä.

      Missä vaiheessa ärtymys käy niin voimakkaaksi ettet voi olla kommentoimatta?
      * Jos epäreilu kohtelu on selvää ja näkyvän tarkoituksellista.

      Miksi henkilö saa päähänsä ruveta esittämään vääristeltyjä kommentteja käsitellystä aiheesta ja tekee sen tahallisesti?
      * Hän kokee olevansa alakynnessä, jolloin reilu sanan säilän heiluttelu ei enää auta välttymään tappiolta. Silloin hän menettää malttinsa, ottaa epäreilut aseet käyttöön ja haluaa tarkoituksellisesti satuttaa toista.

      Esittäkääpä arvaus miksi auon päätäni tähän tyyliin, mikä sai minut tekemään tällaisen aloituksen?
      * Selailin kyllä näitä edellisten päivien lukematta jääneitä aloituksia, mutta ei tuohon tilanteeseen näin jälkikäteen oikein pääse enää mukaan. - Jos minä olisin ollut kyseessä, niin varmaankin palstalla on ilmennyt jotakin epäreiluutta. Arvaan siis sen syyksi. 🙂

    • Anonyymi

      Olen vain ihminen. Minut saa loukkaantumaan kärkäs kritiikki ja mielipide-ero. En välttämättä ota kantaa asiaa vastaan, vasta kuin silloin, jos huomaan että joku muu on yhtä tulilinjalla.

      Joskus tulee trollattuna ja vastoin parempaa tietoani, mutta joskus on tarve ärsyttää. Silloin älykäs ja maltillinen ihminen voi nähdä sen läpi ja päästä kiillottamaan kannuksiaan.

      • taisipa mukaan lipsahtaa vähän ärsyttämisen haluakin, myönnetään


    • Anonyymi

      Sivuuttaminen ja väheksyminen loukkaa minua. Kaupoissa narratuksi tuleminen, se että myyntimies saa myytyä huonoa vakuuttavan tuntuisilla puheilla. Ja suhteessa petetyksi tuleminen.
      Aloittaja kysyy miksi aloitti juuri tällä aiheella. No siksi että media on pitkään ollut täynnä kirjoituksia, joissa on tahallaan ymmärretty puheita ja toimia väärin ja tuomittu sanojaa ja tekijää. Otettu sivusta kokonaan väärä asia jota alkuperäinen sanoja ei ole tarkoittanut ollenkaan.

      • Niin ja taidetaan täällä palstallakin "faktoja" uudelleenmuotoilla toisinaan, eli palsta se alunperin triggeröi, ei niinkään ulkoinen media


    • Taitaa olla aika taas hiukan muistuttaa kaukaisen menneisyyden tapahtumista, miltä tuntuu? Onko opittu jotain 😁

      • Anonyymi

        Mä näkisin, että kyse on edelleen samojen tapahtumien jatkumosta. Eihän tämä tuossa välissä missään kohtaa kokonaan loppunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä näkisin, että kyse on edelleen samojen tapahtumien jatkumosta. Eihän tämä tuossa välissä missään kohtaa kokonaan loppunut.

        Ajankohtaista ainakin, syystä tai toisesta, varmaankin siitä toisesta 🤔


    • Minua ärsyttää sellainen, ettei oteta toisia huomioon. Esim. että väentungoksessa pusketaan heikompia päin (esim. naisia ja lapsia). Joskus kävelen tahallaan tällaisia tyyppejä päin ja vähän kyynärpäällä ohi mennessä kolhaisen :D

      • Reilua 👍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe