Hei! Mistähän mahtaisi löytyä ns. bikinisukkahousuja. Ja miltä valmistajalta. Olen etsiskellyt mutta vielä ei ole löytynyt. Anttilasta näitä aikoinaan löysin. Merkkiä en muista, muutakun että oli vähän oudompi. Bikinisukkahousujen alle ei välttämättä tarvitse pikkareita. Sen takia niihin aikoinaan tykästyinkin. Tietääköhän kukaan mistä bikinisukkahousuja saisi?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kaupasta saapi
- Anonyymi
Voguella oli keväällä sellaiset pitsikoristellut, nimeä on muista
- Anonyymi
Joo, näkyy Nanson sivulla nuo sukkahousut (Sensual Shape 15). Voguen ainoa bikinisukkahousu. On vaan niin pahuksen ohuet (15 den). Ja kun käytän pääasiassa 40 denierin sukkahousuja paremman kestävyyden vuoksi. Voisihan noita silti kokeilla. Värejähän ei Voguen sukkahousuista juuri löydy. Takavuosina löytyi (mm. Vogue Colore 40 den). Niitä tuli hamstrattua kasapäin, punaisesta lähtien. Kuten myös kuviosukkahousuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931008- 102895
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293876- 77748
- 82726
- 75720
- 50655
- 37646
- 45631
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609