Sähköpyörän runko, onko käyttöä?

Anonyymi-ap

Minulla on sähköpyörä vuodelta 2019, XXL:stä ostettu e-Vilma. Kesäkuussa siitä varastettiin akku ja minulla on jäljellä pelkkä runko. Onko se pelkkä romu vai onko käyttöä, kun uutta akkua ei saa kaupasta pyörän vanhan mallin takia? Voiko siitä tehdä taas sähklöpyörän jollain asennussarjalla? Itse olen täysi tumpelo, joten kiinnostaisi lähinnä myyminen. Olen valmistautunut laittamaan sen kaatikselle.... Ilman akkua sillä polkeminen on mahdotonta, liian raskas.

7

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyll santtu ostaa, taas yksi romu nurkkaa koristamaan.

• Sori, ei ole minulla kyseiselle pyörälle käyttöä (ja ei, itselläni pyörät hyväkuntoisia, ei romuja).

Koitin hieman etsiskellä tietoa pyörästä mutta heikosti tuntuu löytyvän. Ei löydy tietoa akkutyypistä yms. (kyseisenlaisten pyörien kohdalla saattaa usemamman merkin akut todellisuudessa käydä keskenään).

• Anonyymi

Akku kähmittiin, mutta moottori on vielä kai tallessa ja controllerkin.Luulisin netistä löytyvän akku pyörään. Akkutelakka on talessa?

• Anonyymi

Akkutelakka on, kyseessä on tarkkana alle sujautettava malli. Sellaiset "piikit", joihin akussa on sopivat kolot.

• Anonyymi

Akkuja voi katsella netistä. Esimerkiksi Amazon.de. Idealo.de:stä tai myös Billiger.de voi katsella putiikkeja, esim. hakusanalla e-bike akku. Mutta kaikki Idealosta löytyvät kaupat eivät lähetä Suomeen. Sitten on ebay.com tai de. Yleinen googlattava hakusana: e-bike battery. Kiinassakin voi käydä katselemassa, aliexpress. Saksan kaupat ovat luotettava ja samoin Amazon. Amazon.de akut voivat tulla Kiinasta tai muutenkin akut sieltä tulevat enemmän tai vähemmän.

• Anonyymi

Tarakan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe