Kyllästyttääkö miesten antamat neuvot

Anonyymi-ap

48

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minä kysyn asioista paremmin tietäviltä, olipa se sitten nainen tai mies. Mun mielestäni sukupuoli ei automaattisesti ole se, joka tietää, vaan se, joka on saanut itse pienestä pitäen opastusta ja on opetellut muiden opastamina ta itsekseen sähläten lisää.

Minulla ei tuota mahdollisuutta ollut. Lapsuudessa ei opetettu moisia taitoja, nuoruudesta puhumattakaan. Sitten vähäteltiin tarvettani opetella mitään remonttihommiin kuuluvaakaan, eikä ollut opettajiakaan. Ja kyllähän se mielenkiinnon lopulta tappoi, jos mitä itseoppismiseenkin meni.

Mutta tuo artikkelin naljailu ja veetuilu on aika käsittämätöntä. Jos asiallisessa ryhmässä jotain kysytään, niin luulisi asiallisia vastauksiakin sieltä tulevan. Mallia joillekin-ei-pitäisi-myydä-mitään, ei paljon palkitse eikä opeta, eikä tee ketään fiksummaksi. Sellaisiako olivat kommenttein laittajienkin saamat opit?

• Hahhah. Akka sai mitä tilasi ja ansaitsi. Kannattaako haista siipeilijältä noin läpinäkyvästi.

• scrg kirjoitti:

Hahhah. Akka sai mitä tilasi ja ansaitsi. Kannattaako haista siipeilijältä noin läpinäkyvästi.

Tajuan sarkasmisi. Mutta mistä tuo viha tulee? Onko se sukupuolivihaa ja/tai mistä se juontaa?

• Anonyymi

Varmasti moni sinkkumies tulis auttamaan kahvi palkalla puhumattakaan pussaus tai seksi palkalla no äkkiä siitä tulis isäntä taloon kun emännästä pitää ja rakastuu emäntään eli se vaara siinä on

• Anonyymi kirjoitti:

Varmasti moni sinkkumies tulis auttamaan kahvi palkalla puhumattakaan pussaus tai seksi palkalla no äkkiä siitä tulis isäntä taloon kun emännästä pitää ja rakastuu emäntään eli se vaara siinä on

Mutta kun kyse ei ole avun pyytämisestä, vaan neuvoista, miten tehdä kun ei osaa ja miten se vielä tehdään hyvin.

Ei kaikessa kyse ole muista tarkoitusperistä. Itse ainakin olen liemessä vähän väliä. Jos niitä neuvoja ei tulisi, olisin enempi kusessa toimimattomien ja kalliden systeemien keskellä, jotka tulevat vielä kalliimmiksi, jos ne tehdään väärin.

Hyvä esimerkki nyt Oras Bidettasuihku. Saamarin pidikkeen patterin hätäisen irroittamisella tulin hajottaneeksi seinäpidikkeen, eikä tuota mallia edes valmisteta enää. Uusi kokonaisuus olisi maksanut jotain 400 euroa. Tai siis silloin maksoi.

Joka tapauksessa, ulkopuolista apua en huoli, koska mun mielestä pitää maksaa kunnon palkka, eikä mulla niitä rahoja ole. Miksi neuvojen pyyntö olisi hyväksikäyttöä, koska koko netti on täynnä neuvojen antaja ja pyytäjiä, eikä niitä muitakaan ole hinnoiteltu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että minulle pussaus ja seksi ovat paljon rahaa arvokkaampia valuuttoja. Eli en mä nyt noin kalliilla ala maksaa, kun rahallakin voi.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Mutta kun kyse ei ole avun pyytämisestä, vaan neuvoista, miten tehdä kun ei osaa ja miten se vielä tehdään hyvin.

Ei kaikessa kyse ole muista tarkoitusperistä. Itse ainakin olen liemessä vähän väliä. Jos niitä neuvoja ei tulisi, olisin enempi kusessa toimimattomien ja kalliden systeemien keskellä, jotka tulevat vielä kalliimmiksi, jos ne tehdään väärin.

Hyvä esimerkki nyt Oras Bidettasuihku. Saamarin pidikkeen patterin hätäisen irroittamisella tulin hajottaneeksi seinäpidikkeen, eikä tuota mallia edes valmisteta enää. Uusi kokonaisuus olisi maksanut jotain 400 euroa. Tai siis silloin maksoi.

Joka tapauksessa, ulkopuolista apua en huoli, koska mun mielestä pitää maksaa kunnon palkka, eikä mulla niitä rahoja ole. Miksi neuvojen pyyntö olisi hyväksikäyttöä, koska koko netti on täynnä neuvojen antaja ja pyytäjiä, eikä niitä muitakaan ole hinnoiteltu?

Etkö pysty maksamaan eli keittään kahvia sinkkumiehelle tai 1000 suukkoa palkaksi niin äkkiä teistä tuliskin team eli 2 remontti kaverusta ja päälle rakkaus niin onko paha ja jos jäät velkaa vaikka 103 pussausta no korkoa se kasvaa 500 suukkoa päivässä mut osamaksulla makselet esim 100 suukkoa joka päivä koko loppu elämäsi ajan mut onko se velka sit niin paha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että minulle pussaus ja seksi ovat paljon rahaa arvokkaampia valuuttoja. Eli en mä nyt noin kalliilla ala maksaa, kun rahallakin voi.

Sillä saat isännän itsellesi ja taloon eli rakkauden ja naimisiin joudut

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö pysty maksamaan eli keittään kahvia sinkkumiehelle tai 1000 suukkoa palkaksi niin äkkiä teistä tuliskin team eli 2 remontti kaverusta ja päälle rakkaus niin onko paha ja jos jäät velkaa vaikka 103 pussausta no korkoa se kasvaa 500 suukkoa päivässä mut osamaksulla makselet esim 100 suukkoa joka päivä koko loppu elämäsi ajan mut onko se velka sit niin paha

En halua suukotella tuntemattomia, enkä halua parisuhdettakaan. Se on mun kohdaltani ohi. Ei koskaan enää, eikä mitään pikajuttujakaan.

Kuten sivusta totejakin sanoi, se on mullekin kovempaa valuttaa, jota minulla ei yksinkertaisesti ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä saat isännän itsellesi ja taloon eli rakkauden ja naimisiin joudut

En kaipaa mitään noista, jos ne kerta ovat maksullisia palveluita. En käytä miesh.orien palveluksia.

• elisakettu kirjoitti:

Tajuan sarkasmisi. Mutta mistä tuo viha tulee? Onko se sukupuolivihaa ja/tai mistä se juontaa?

Jos lasket että kaikenlainen siipeily ja lokkeilu on sukupuolesta väistämättä seuraava ominaisuus, niin olkoon sitten naisvihaa. Tai saa sitä nimittää vaikka demarivihaksi.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Jos lasket että kaikenlainen siipeily ja lokkeilu on sukupuolesta väistämättä seuraava ominaisuus, niin olkoon sitten naisvihaa. Tai saa sitä nimittää vaikka demarivihaksi.

Sergei, eikö ilmaisia neuvoja siis ole? Miksi omaa asiantuntemusta ei voisi käyttää muiden auttamiseksi? En minäkään pyydä vastapalveluksia jos neuvon mihin tahoihin ihmisen tulee ottaa yhteyttä hädän hetkellä, tietyissä toimenpiteissä, miten valmistaa vaikkapa juhlat resepteineen tai vaikkapa miten teet osituksen, myyt mehtää tms.

Onko siis niin että neuvot ovat eriarvoisia toisiinsa nähden? Remppaneuvot vaikkapa kalliimpia?

Ek ei kirj

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sergei, eikö ilmaisia neuvoja siis ole? Miksi omaa asiantuntemusta ei voisi käyttää muiden auttamiseksi? En minäkään pyydä vastapalveluksia jos neuvon mihin tahoihin ihmisen tulee ottaa yhteyttä hädän hetkellä, tietyissä toimenpiteissä, miten valmistaa vaikkapa juhlat resepteineen tai vaikkapa miten teet osituksen, myyt mehtää tms.

Onko siis niin että neuvot ovat eriarvoisia toisiinsa nähden? Remppaneuvot vaikkapa kalliimpia?

Ek ei kirj

Johan hän totesi tuolla alempana, että "Hyvä yleisohje on, että älä ikinä neuvo ketään jos ei siitä erikseen makseta." Minusta tuo on aika selvä, että ilmaisa neuvoja ei ole. Minullekin täysin vieras ajatus ja mä neuvon ihan mielelläni, jos jossain neuvomaan pystyn ja autankin ihan mielellän, kunhan eivät pyynnöt mene ihan ylettömyyksiin. Ja juu en odota vastapalveluksia, vaan neuvon ihan tuntematontakin, jota en tule luultavasti koskaan uudelleen tapaamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ek ei kirj

Kysymys esitettiin remppapalstalla mutta sehän ei ollut remppakysymys vaan juridinen. "Aioin kyllä maksaa mutta huvikseni tässä vaan kysyn voinko olla kusipäämulkkuiilimato talon entistä omistajaa kohtaan." Joten suksikoon ämmä vittuun ja kuolkoon mahdollisimman nopeasti pois toisten ilmaa pilaamasta.

Ilmaiset neuvot luultavasti on kannaltani huono diili, koska osaan aika paljon erilaisia asioita ihan vaan siksi että olen tietoisesti erilaisia asioita tehnyt ja aika harva sitten taas osaa mitään sellaista mistä minulle olisi mitään hyötyä. Koskee varsinkin naisia.

Ei kai ne remppaneuvot juuri erityisen kalliita. Kallista tai arvokasta on osata sellaista mitä a) hyvin harva osaa ja b) minkä osaamiselle on tarvetta.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Kysymys esitettiin remppapalstalla mutta sehän ei ollut remppakysymys vaan juridinen. "Aioin kyllä maksaa mutta huvikseni tässä vaan kysyn voinko olla kusipäämulkkuiilimato talon entistä omistajaa kohtaan." Joten suksikoon ämmä vittuun ja kuolkoon mahdollisimman nopeasti pois toisten ilmaa pilaamasta.

Ilmaiset neuvot luultavasti on kannaltani huono diili, koska osaan aika paljon erilaisia asioita ihan vaan siksi että olen tietoisesti erilaisia asioita tehnyt ja aika harva sitten taas osaa mitään sellaista mistä minulle olisi mitään hyötyä. Koskee varsinkin naisia.

Ei kai ne remppaneuvot juuri erityisen kalliita. Kallista tai arvokasta on osata sellaista mitä a) hyvin harva osaa ja b) minkä osaamiselle on tarvetta.

Että sinusta myyjän kuuluis päästä kuin koira veräjästä, JOS jokin vika hänen vastuulleen kuuluisi? Itse oletan, että vaikkapa jollain remppapaplstalla varmaan pyörii aika paljonkin ihmisiä, joille ovat myös nuo jutut ehkä kantapäänkin kautta vastaan tulleet.

• Anonyymi kirjoitti:

Että sinusta myyjän kuuluis päästä kuin koira veräjästä, JOS jokin vika hänen vastuulleen kuuluisi? Itse oletan, että vaikkapa jollain remppapaplstalla varmaan pyörii aika paljonkin ihmisiä, joille ovat myös nuo jutut ehkä kantapäänkin kautta vastaan tulleet.

Vakuutusyhtiökin laskee suunnilleen kaikille rakenteille teknisen käyttöiän, jonka jälkeen kyseisellä rakenteella ei laskennallista arvoa enää ole. Jos talon on ostanut, niin on ollut tilaisuus nähdä mitä on ostamassa. Onko siinä vaiheessa kysynyt ja annettu väärää informaatiota?

Kaikki vanhat rakennukset ovat täynnä ratkaisuja ja rakenteita, jotka eivät täytä tämän päivän normeja. Kai nyt tolkun ihminen voisi kauppahinnassa ottaa huomioon, että kaikki ei enää 20+ vuotta vanhassa rakennuksessa ole ihan uutta vastaavaa.

Em. syistä johtuu että paikkakunnasta riippuen yhä suurempi osuus alle 50-150 k€ rakennuksista myydään purkukuntoisina.

• elisakettu kirjoitti:

Suihkupääthän on ihan hyllytavaraa marketeissa. Nettikaupoissa osaan myydään pidikkeitäkin. Se sekoittaja ja putkityöthän se kallis osa on. Tai sitten en ymmärtänyt ongelmaa.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Vakuutusyhtiökin laskee suunnilleen kaikille rakenteille teknisen käyttöiän, jonka jälkeen kyseisellä rakenteella ei laskennallista arvoa enää ole. Jos talon on ostanut, niin on ollut tilaisuus nähdä mitä on ostamassa. Onko siinä vaiheessa kysynyt ja annettu väärää informaatiota?

Kaikki vanhat rakennukset ovat täynnä ratkaisuja ja rakenteita, jotka eivät täytä tämän päivän normeja. Kai nyt tolkun ihminen voisi kauppahinnassa ottaa huomioon, että kaikki ei enää 20 vuotta vanhassa rakennuksessa ole ihan uutta vastaavaa.

Em. syistä johtuu että paikkakunnasta riippuen yhä suurempi osuus alle 50-150 k€ rakennuksista myydään purkukuntoisina.

Vaan silti meillä on olemassa laissa se myyjän vastuu. Eli siis JOS jokin asia kuuluu myyjän vastuulle ihan lain mukaan, niin pitäisikö myyjän sinusta päästä kuin koira veräjästä? Et vastannut kysymykseen. Purkukuntoisena myyminenhän ei myöskään täysin vapauta vastuista, vaan ainoastaan rajoittaa vastuuta.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Kaikki vanhat rakennukset ovat täynnä ratkaisuja ja rakenteita, jotka eivät täytä tämän päivän normeja. Kai nyt tolkun ihminen voisi kauppahinnassa ottaa huomioon, että kaikki ei enää 20 vuotta vanhassa rakennuksessa ole ihan uutta vastaavaa.

Harvoin pelkää tontti on vaikkapa nyt tuon 150k€ arvoinen. Jos lasket rakennuksille myynnissä mitään hintaa, niin purkukuntoisena myyminen ei tosiaan vapauta kaikista vastuista, kuten tuossa alla tosiaan jo todettiin. Jos pelkällä tontin hinnalla myyt, et laske rakennukselle mitään arvoa, niin sitten olet hyvinkin vapaa vastuista. Paitsi tietenkin jos siinä tontissa sitten ilmenee jotain oleellista vikaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaan silti meillä on olemassa laissa se myyjän vastuu. Eli siis JOS jokin asia kuuluu myyjän vastuulle ihan lain mukaan, niin pitäisikö myyjän sinusta päästä kuin koira veräjästä? Et vastannut kysymykseen. Purkukuntoisena myyminenhän ei myöskään täysin vapauta vastuista, vaan ainoastaan rajoittaa vastuuta.

Toivon vaan että se ostaja mahdollisesti joskus taloa myydessään osaa ennen myyntiä korjata joka ikisen asian etukäteen seuraavaa ostajaa varten ettei sitten pääse kuin koira veräjästä. Joillekin tosiaan sopisi teltassa tai savimajassa asuminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin onkin, kun Suomi on demarimaa, jonka lainsäädäntö on tehty uusavuttominta ja tyhmintä demaria varten :D

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Toivon vaan että se ostaja mahdollisesti joskus taloa myydessään osaa ennen myyntiä korjata joka ikisen asian etukäteen seuraavaa ostajaa varten ettei sitten pääse kuin koira veräjästä. Joillekin tosiaan sopisi teltassa tai savimajassa asuminen.

Sellaista se on, mutta onneksi kyse on vain oleellisista vioista.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Niin onkin, kun Suomi on demarimaa, jonka lainsäädäntö on tehty uusavuttominta ja tyhmintä demaria varten :D

Juu, olisihan se parempi, että kusettaakin saisi ihan rauhassa ja mitään toivoa oikeudenmukaisuudesta ei olisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, olisihan se parempi, että kusettaakin saisi ihan rauhassa ja mitään toivoa oikeudenmukaisuudesta ei olisi.

Mun mielestä olisi parempi että osa ihmisistä ei edes kuvittelisi asuvansa kuin betonikuution vuokra-asunnossa. Siellä kun ei ole muita oleellisia vikoja kuin naapurit.

Oikeudenmukaista on kusettaa tyhmältä rahat pois, koska sehän muuten haaskaisi ne johonkin turhuuteen :D On varmaan nollakorkoaikana ostettu vanhoja taloja juuri siihen hintaan, kuin pankki on niitä vastaan antanut lainaa. Toisaalta, ei se ilmaista ole uuden rakemtaminenkaan. Mutta ei se haittaa, ollaan kuulemma niin rikas kansa.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Mun mielestä olisi parempi että osa ihmisistä ei edes kuvittelisi asuvansa kuin betonikuution vuokra-asunnossa. Siellä kun ei ole muita oleellisia vikoja kuin naapurit.

Oikeudenmukaista on kusettaa tyhmältä rahat pois, koska sehän muuten haaskaisi ne johonkin turhuuteen :D On varmaan nollakorkoaikana ostettu vanhoja taloja juuri siihen hintaan, kuin pankki on niitä vastaan antanut lainaa. Toisaalta, ei se ilmaista ole uuden rakemtaminenkaan. Mutta ei se haittaa, ollaan kuulemma niin rikas kansa.

Kyllähän vuokrasunnoissakin on vierheitä ja niistäkin on käräjöity. Että eipä se nyt mitään auttaisi.

• Anonyymi

Ei mitenkään, vaikka enpä ole sellaisia vuosiin enää tarvinut. Aikanaan tullut rempattua ja myytyä useampi asunto ja yksi talo, mutta se touhu on mun osaltani nyt takana. No tän nykyisen jossain kohtaa remppaan, mutta tuskin nyt enää tulee eteen mitään mitä en jo tietäisi. Jos tulee, niin tiedän keneltä kysyä ja se ei ole sosiaalinen media.

• Anonyymi

Vaan tohon sosiaaliseen mediaan totean, että tuossa ilmiössä on toinenkin paha puoli. Itse en tollasiin ryhmiin kuulu, mutta vaikka kuuluisin, niin en ikinä lähtisi niissä myöskään ketään neuvomaan. En oikeastaan lähde enää nykyään neuvomaan missään asiassa julkisesti, tollaisen yleisen kyselyn perusteella. Jos kysytään suoraan ja yksityisesti ja henkilökohtaisesti, niin neuvon mielelläni asioissa, jotka tiedän, mutta tolleen jossain ryhmässä en viitsi vaivautua ottaamaan sitä paskamyrskyä vastaan.

Paras esimerkki näistä "tietäjistä" oli, kun menin neuvomaan eräässä työhöni liittyvässä asiassa ja joku tietäjä tuli selittämään miten olen väärässä. Ongelmana vaan, että mä oli suunnitellut ja luonut sen ko. ohjelmiston mekaniikan, että luultavasti tiesin miten se toimii. En jaksanut alkaa vääntää idiootin kanssa, vaan selitin lopun yksityisviestein. 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Vaan tohon sosiaaliseen mediaan totean, että tuossa ilmiössä on toinenkin paha puoli. Itse en tollasiin ryhmiin kuulu, mutta vaikka kuuluisin, niin en ikinä lähtisi niissä myöskään ketään neuvomaan. En oikeastaan lähde enää nykyään neuvomaan missään asiassa julkisesti, tollaisen yleisen kyselyn perusteella. Jos kysytään suoraan ja yksityisesti ja henkilökohtaisesti, niin neuvon mielelläni asioissa, jotka tiedän, mutta tolleen jossain ryhmässä en viitsi vaivautua ottaamaan sitä paskamyrskyä vastaan.

Paras esimerkki näistä "tietäjistä" oli, kun menin neuvomaan eräässä työhöni liittyvässä asiassa ja joku tietäjä tuli selittämään miten olen väärässä. Ongelmana vaan, että mä oli suunnitellut ja luonut sen ko. ohjelmiston mekaniikan, että luultavasti tiesin miten se toimii. En jaksanut alkaa vääntää idiootin kanssa, vaan selitin lopun yksityisviestein. 🙄

Hyvä yleisohje on, että älä ikinä neuvo ketään jos ei siitä erikseen makseta.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

En ole ihminen, joka tuota kannattaisi, mutta varmasti toimii monille. 🙂

• buddy-love
        scrg kirjoitti:

Minä neuvon, vaikka maksaisivat siitä etten neuvo, sillä minua ärsyttää se miten ihmiset tekevät kalliita ja täysin tarpeettomia virheitä.

Seuraavaksi aion neuvoa miten eräs projekti, johon on suunniteltu käytettävän yli 100 000 euroa voidaan tehdä alle kolmanneksella tuosta.

• Kysyn kyllä jatkossakin neuvoa, jos ja kun itse en ole jostain aivan varma tai tiedä mikä olisi järkevämpää. Olipa se keltä kysyn mies tai nainen tai hottentotti.

Aina löytyy minua fiksumpia ja kokeneempia tutuissakin asioissa. Ei kysyminen hävetä, kysymättä jättäminen ja siksi mokaaminen kylläkin.

• Anonyymi

Mies tietenkin tietää kaiken ja nainen kysyy ja saa tylyä kohtelua.

• Anonyymi

Miettipä sinä sitä

• Ei.

Vähän kyllästyttää uusavuttomat, jotka kyselee asioita, joita voi itse selvittää googlesta. 🤣

• Anonyymi

No siis tuo on kyllä ihan totta, että kaikenlaiset kyselypalstat ovat ihan aikansa eläneitä. Selvitä googlesta tai kysy tekoälyltä. Ne harvemmin vittuilee, jos et sitä erikseen pyydä. Tietysti pitää kyetä vähän suodattamaan, että onko ohjeet oikein, mutta eipä siitä voi olla varma kyselypalstallakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No siis tuo on kyllä ihan totta, että kaikenlaiset kyselypalstat ovat ihan aikansa eläneitä. Selvitä googlesta tai kysy tekoälyltä. Ne harvemmin vittuilee, jos et sitä erikseen pyydä. Tietysti pitää kyetä vähän suodattamaan, että onko ohjeet oikein, mutta eipä siitä voi olla varma kyselypalstallakaan.

No linkin tapauksessakin olis tarvinnut löytää vain kuluttajasuoja-asiamiehen numero. 🙄

Eikä tarviis pahoittaa mieltään ilkeiden setämiesten kiukuttelusta. 🤣

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No linkin tapauksessakin olis tarvinnut löytää vain kuluttajasuoja-asiamiehen numero. 🙄

Eikä tarviis pahoittaa mieltään ilkeiden setämiesten kiukuttelusta. 🤣

Niinpä. Mutta oppia ikä kaikki ja linkin henkilökin varmaan oppi tuosta kokemuksestan jotain. Ilkeisiin sanoihin ei onneksi kuole.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Mutta oppia ikä kaikki ja linkin henkilökin varmaan oppi tuosta kokemuksestan jotain. Ilkeisiin sanoihin ei onneksi kuole.

Joo. Ei netistä kannata aina odotella pelkkää kivaa kukkahattutätijutustelua. 😁

• Nainen sai tasa-arvoisesti samaa kohtelua kuin miehet.
      Tässä eräälle miehelle kuorma-autoon liittyvään kysymykseen esitetty vastaus:
      "jos et tota tiedä oikeesti ni ehkä parempi jos et 5m lähemmäs sitä menis."

Eräillä on vain outo tarve yrittää vaikuttaa asiantuntevilta, olemalla suostumatta vastaamaan esitettyyn kysymykseen (ne eivä tajua, ettei se edes toimi).

• Ikivanha taktiikka jolla vastaavilta palstoilta voi saada tolkullisen vastauksen:
        1. Esitä kysymys (nimimerkillä A)
        2. Vastaa toisella nimimerkillä B oma paras arvauksesi vastauksesta
        3. Odota että nimimerkit C, D ja E jne. käyvät väittelemään mikä kaikki B:n vastauksessa on väärin ja muista nyansseista, joilla pääsee pätemään

• scrg kirjoitti:

Ikivanha taktiikka jolla vastaavilta palstoilta voi saada tolkullisen vastauksen:
        1. Esitä kysymys (nimimerkillä A)
        2. Vastaa toisella nimimerkillä B oma paras arvauksesi vastauksesta
        3. Odota että nimimerkit C, D ja E jne. käyvät väittelemään mikä kaikki B:n vastauksessa on väärin ja muista nyansseista, joilla pääsee pätemään

Tuo on hyvä ja toimiva systeemi.

• Anonyymi

Kyllä aina täytyy tehdä itse ja itse vaan tietää miten se tehdään oikein ja kunnolla

• Ei minua yhtään kenenkään neuvot kyllästytä, paitsi silloin, jos joku tulee neuvomaan ylemmyydentunnossaan. Kysyn neuvoa silloin, kun en tiedä. Tai etsin vastausta jotain muuta kautta, mutta noin muutoin ei tuota ongelmaa kysyä neuvoa minua fiksummilta.

• Anonyymi

Siellä toki varmasti pyörii rempsamiehiä, joille on tullut valitusta työn laadusta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Et tiedä mitään rakentamisesta

• Anonyymi

Eipä tuossa ollut kyse siitä, etteikö nainen saisi pitää talostaan huolta. Hyvä vaan, että pitää, mutta tyhmiä kysymyksiä ja naurettava kun yritti vierittää 23v kattoikkunat jonkun muun kontolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      26
      6871
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4697
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      62
      3859
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      229
      2968
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      2833
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2556
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2485
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      40
      1823
    9. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      25
      1795
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1777
    Aihe