gallup komein mies inarissa

Anonyymi-ap

Kuka on komein mies inarissa tai ivalossa ?
nimi jos ei tiedä nimeä niin voi kertoa onko esim. vaalea tumma ja pieni perustelu miksi juuri hän?

31

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki kun laittaa pussin päähän/ sammuttaa valot!

      • Anonyymi

        ei minun mielestä


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­­­y­­­m­­f­­­o­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17972813b

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jorgen Costner ja perustelut on hänen ekologinen moottoripyörä jolla pöristelee!
      Hyvin kaunis tapa säästää luontoa, kun käyttää ekologista leipämoottoria josta jää vain pieru vana joka katoaa tuulen mukana.
      On komea näky jota katsoo monet mielellään, kun painaa menemään.

    • Anonyymi

      Kaamasessa on komeita miehiä. He ovat myös urheilumiehiä. Ovat kehittäneet uuden version cooperin testiin. Pitää olla juomatta kaljaa 12 minuuttia. Ennätys tällä hetkellä reilut 10 minuuttia. Ennätystä pitää hallussa edesmennyt ........ka.

    • Anonyymi

      On niitä komeitakin mutta varattuja. Monesti käy niin että kun siinä on mamma ja lapset niin huomaa ettei nainen enää jaksa pitää itsestään huolta.
      Verkkarit ja meikitön ja tukka hapsottaa ja pyöristyy . Ilmankos se mies alkaa vilkuilee muita naisia.

      • Anonyymi

        Olen luullut, että he on niitä hoitajia jotka urheilee sekä käy paistaan kyrsää Rahajärvellä, mutta kiitos tiedosta koska en olis osannut edes yhdistää heitä rouviin!
        Luulin että he istu siellä Real Life Tinder tyrkyllä niin, kuin Manta-koulun väki aikoinaan vanhan työvoimatoimiston ” lihatiskillä ”!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen luullut, että he on niitä hoitajia jotka urheilee sekä käy paistaan kyrsää Rahajärvellä, mutta kiitos tiedosta koska en olis osannut edes yhdistää heitä rouviin!
        Luulin että he istu siellä Real Life Tinder tyrkyllä niin, kuin Manta-koulun väki aikoinaan vanhan työvoimatoimiston ” lihatiskillä ”!

        Hoitajat tyrkyttää aina haisevaa tavaraansa ja vain turisti siihen lankeaa. Antavat kuitenki lääkkeet mukaan tauteja varten. Satiaisia kuulema tuhansittain.


    • Anonyymi

      Olavi-Ilari.

    • Anonyymi

      Inarissa Lauri ja ivalossa Jukka ja Saariselällä Marko

      • Anonyymi

        Unohdit zipsin.


    • Onko täällä MIEHIÄ? Minusta täällä ei ole, kuin juoru-akkoja jotka juoksee ympäri kylää työvaatteet päällä.
      Kai heillä sen verran munaa on, että miehinen EGO ei kärsi ja todisteena on siennyt siittiö jota OMAKSI LAPSEKSEEN kutsuvat!
      Onneksi en ole MIES niin ei tarvi miettiä mitähän tuli tehtyä ja oliko teko niin arvokas, että kannatti jättää ostamatta se automaatin AFTER NINE kondoomi jota 10markalla sai ostaa!

    • Anonyymi

      Täällä ei kumeja käytetä. Syrjitään isolla poromiehen kakulla edestä ja takaa niin että karva lähtee.

    • Anonyymi

      Pekka Tervaniemi, söde nuori urheilijapoju.

    • Anonyymi

      Vitsin nakkasit!! inarin komein mies.. hahaa...

      • Anonyymi

        Ei mikään vitsi. Kyllä Pekkaa kestää katsella, hyväkäytöksinen nuorukainen


    • Anonyymi

      Arvostan suuresti näitä Inarin nuorukaisia jotka pitävät urheilulla terveellisistä elämäntavoista huolta ja lisäksi tuovat Inarille näkyvyyttä ympäri suomea sekä myös ulkomailla. Näistä voitte olla ylpeitä ja opetella arvostamaan heitä. Liian paljon on nykyään luettavana mediasta nuorten tekemistä rikoksista jopa henkirikoksia.
      Täällä vielä on sitä oikeaa ihmisyyttä jäljellä ja tervejärkinen nuoriso kasvamassa yhteiskunnan tukipilariksi. Tsemppiä Pekalle ja muille hienoille nuorille.

    • Anonyymi

      Vajakit kirjoittelee ihmisistä nimillä. Helppohan se on anonyyminä kirjoitella. Olette henkisesti sairasta porukkaa.

      • Anonyymi

        Ehkä, mutta itse olen kirjoittanut vain myönteisiä asioita ihmisistä joiden nimen olen maininnut tekstissä. Arvostan heitä ja siksi olen nimennyt.


      • Vanha sanonta miehistä on myös ” Tukka ja järki ei pysy samassa päässä.”
        Tuohon viitaten niin miksi Inarin kunnassa isät on niin harva hiuksisia, mutta heidän aikuisilla pojilla on sakeaakin sakeampi tukka päässä!?
        Ei ole järki tainnut tasaantua vaan ovat saaneet tukkaa puuttuvan järjen tilalle reilummin…


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Vanha sanonta miehistä on myös ” Tukka ja järki ei pysy samassa päässä.”
        Tuohon viitaten niin miksi Inarin kunnassa isät on niin harva hiuksisia, mutta heidän aikuisilla pojilla on sakeaakin sakeampi tukka päässä!?
        Ei ole järki tainnut tasaantua vaan ovat saaneet tukkaa puuttuvan järjen tilalle reilummin…

        Se on kuule Holomanämmä niin, että järki lisääntyy iänmyötä. Mitä vanhempi mies sen vähempi hiuksia ja enempi järkeä. Miten se on naisilla? Onko viisaus ja järki jääny saamatta? niissä kun tapaa harvemmin vähä hiuksisia, alapäässä useammalla olen tavannu ihan palijasta pintaa ajeltuna, ovat vissiin erehdyksissä luulleet tulevansa miesten tavoin viisaammiksi kun ovat ajelleet paljaaksi huomaamatta kuitenkin, että väärästä päästä😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuule Holomanämmä niin, että järki lisääntyy iänmyötä. Mitä vanhempi mies sen vähempi hiuksia ja enempi järkeä. Miten se on naisilla? Onko viisaus ja järki jääny saamatta? niissä kun tapaa harvemmin vähä hiuksisia, alapäässä useammalla olen tavannu ihan palijasta pintaa ajeltuna, ovat vissiin erehdyksissä luulleet tulevansa miesten tavoin viisaammiksi kun ovat ajelleet paljaaksi huomaamatta kuitenkin, että väärästä päästä😜

        En ole koskaan edes ollut suhteessa yli 50 vuotiaiden miesten kanssa, mutta mitä olen minua ex:iä joutunut pakosta sivusta seuraan niin se vähäinenkin järki on kyllä kadonnut.
        Ei ole minun ongelma vaan hänen.
        En ala parisuhteeseen enää, koska osaan ihan itekki ilman tukkaa sekä tukan kanssa koheltaa!

        Olen eronnut heistä sen takia, että voivat palata ex:nsä luo tai mennä uuteen suhteeseen. Mun luo ei kyllä tarvi tulla takasin.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En ole koskaan edes ollut suhteessa yli 50 vuotiaiden miesten kanssa, mutta mitä olen minua ex:iä joutunut pakosta sivusta seuraan niin se vähäinenkin järki on kyllä kadonnut.
        Ei ole minun ongelma vaan hänen.
        En ala parisuhteeseen enää, koska osaan ihan itekki ilman tukkaa sekä tukan kanssa koheltaa!

        Olen eronnut heistä sen takia, että voivat palata ex:nsä luo tai mennä uuteen suhteeseen. Mun luo ei kyllä tarvi tulla takasin.

        Mun ex:än nykynen ja toisen ex:än mua edeltänyt ex:ä on haastaneet minut kunnianloukkaus käräjille joten kyllä kunnioita heitä ilman käräjiäkin eli kyllä he saa pitää nuo mun ex:ät hyvänä.
        Ei suhteet toimineet silloinkaan joten en näe tarvetta heitä pelastaa mistään.

        Olen mielummin itse ihan mahoton somessa ja Somen ulkopuolella kunnolla, mutta ei sillä ole kuulemma merkitystä vaan sillä mitä kirjoittaa!


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        En ole koskaan edes ollut suhteessa yli 50 vuotiaiden miesten kanssa, mutta mitä olen minua ex:iä joutunut pakosta sivusta seuraan niin se vähäinenkin järki on kyllä kadonnut.
        Ei ole minun ongelma vaan hänen.
        En ala parisuhteeseen enää, koska osaan ihan itekki ilman tukkaa sekä tukan kanssa koheltaa!

        Olen eronnut heistä sen takia, että voivat palata ex:nsä luo tai mennä uuteen suhteeseen. Mun luo ei kyllä tarvi tulla takasin.

        Voisin tulla ensimmäisen kerran.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Mun ex:än nykynen ja toisen ex:än mua edeltänyt ex:ä on haastaneet minut kunnianloukkaus käräjille joten kyllä kunnioita heitä ilman käräjiäkin eli kyllä he saa pitää nuo mun ex:ät hyvänä.
        Ei suhteet toimineet silloinkaan joten en näe tarvetta heitä pelastaa mistään.

        Olen mielummin itse ihan mahoton somessa ja Somen ulkopuolella kunnolla, mutta ei sillä ole kuulemma merkitystä vaan sillä mitä kirjoittaa!

        Oon sentään lapsen elatusmaksuilla maksanu miehen taloa jossa vaimonsa kanssa asuu enemmän kuussa mitä mies ja vaimo itse.
        Enkä ole päivääkään asunut enkä edes pihalla käynyt vaan kadun varresta hain kerran lapsen ja vein Ainu pupun joka oli niin tärkeä lapselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tulla ensimmäisen kerran.

        Kiitos tarjouksesta ja ei ole tarkoitus missään nimessä syrjiä Anonyymia, mutta nyt on taas näitä töitä kertynyt ja rahaa ilmeisesti roikkuu jota kyllä tarvin itseni elättämiseen.
        Ei miehet ole minua tähänkään asti suostuneet edes äitinä/vaimona elättämään joten tapojeni mukaan pitää saada ensin talous kuntoon niin voi miettiä adoptoisko tulevassa miehen joka vois olla ainut perillinen.
        Tähän elämään liittyvät lapsenihan ei halua tunnustaa, että olen heidän äiti vaan he syrjivät mielummin ja ei tuo minua haittaa vaan heitä, koska jos miljonääriksi pääsee niin on vara ottaa adoptio mies jonka ehdin opettamaan tavoille niin varmasti saa perillisenä kaiken.


    • Anonyymi

      Mää oon komein. Ja minulla on poroja. Myös tukkaa ja järkeä olenhan poromies Lexa X.

      • Ole ihan rauhassa ja sullahan on kylät omien sanojen mukaan myös niitä ex:iä ja kyllä noiden muiden miesten ex:iä on kuulemma Rahajärven rannatkin täynnä joten Raha-miehen tie käy sinne siis…



    • Anonyymi

      Na se.vain se .

    • Oli komia herrasmies rivi ja kaikilla sama harmaa muoti.
      Heräs epäily, että onko kyseessä vanhaat valtion Posti-auton kuljettajat vain armeijassa Ivalo rajavartiostossa olleet aikaan, kun Haarikka ja Safari vielä oli olemmassa. Armeijassa olleet makso viinasta, mutta limukat ilmaiseksi iltalomilla.

      Olisko kyllä mielenkiintoista tietää, että moniko jätti viinat ostamatta ja joi vain limua.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe