Hei n. 50-65 daami, mitä ajattelet kaltaisestani miehestä?

Heippa! Kysymykseni asettelu lienee ehkä moniulotteisempi, mihin olen täällä törmännyt, mutta kokeilenpa, millaisia vastauksia se tuottaa.

Olen likellä kolmannen vuosikymmenen puoliväliä. Olen taiteellinen, tummatukkainen pörröpää, puolipitkillä hiuksilla. Mielestäni olen melko älykäs ja keskustelutaitoinen. Ruumiinrakenteeltani olen enemmän siro kuin pullea tai roteva. Minua on kuvailtu monesti söpöksi. Minulla on hieman ailahteleva seksuaalivietti - välillä se on voimakkaampi ja välillä taas rauhallisempi. Olen tunteellinen, hauska ja luova. Toisinaan olen alakuloinen, sillä olen nähnyt ja ymmärtänyt elämästä paljon. Kuitenkin pääsääntöisesti suhtautumiseni elämään on valoisan kepeä ja leikkisä. En siis tuo metsästä selässäni karhua, haise bensalle vaan olen monin osin perinteisen mieskuvan vastainen, vaikka yhtymäkohtiakin löytyy. Viihdyn luonnossa ja mökeillä.

Vaikka minun on läpi elämän ollut helppo löytää ujoudesta huolimatta ikäistäni seuraa, minun mieltymyksissäni on hiljalleen vahvistua yhä enenevissä määrin viettää laadukasta aikaa, ehkä jopa seurustella, itseäni selvästi vanhempien naisten kanssa. Käyn etenkin tosi kuumana rehevän rintaviin vanhempiin naisiin, joista välittyy lempeys, elämänilo ja -kokemus. En tiedä, onko kyseessä vain seksuaalinen fantasia, vai voisiko jopa olla, että syvemmän yhteyden kehityttyä olisin valmis menemään vielä pidemmälle. Säännöllinen tapailu suuremmitta odotuksitta voisi olla tosi mukavaa.

Mutta minua kiinnostaa tietää, tuleeko sen oman kullan, tai satunnaisemman seuralaisen, olla mielestänne raavas ikäisenne nallekarhu, tai supervirii lilihaskimppu, vai voisiko nuori sutjakka syliin sulautuva rakastaja olla myös vaihtoehto? Pituutta minulla on karvan alle 180cm.

Tämä ei ollut seuranhakuilmoitus, vaan enemmänkin tiedustelu.

0

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
        Ateismi
        25
        2608
      2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
        Ikävä
        58
        1943
      3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
        Ähtäri
        23
        1906
      4. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
        Ikävä
        116
        1720
      5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
        Tuusniemi
        22
        1335
      6. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
        Maailman menoa
        303
        1215
      7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
        Ikävä
        60
        1033
      8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
        Ikävä
        258