Hei n. 50-65 daami, mitä ajattelet kaltaisestani miehestä?

Heippa! Kysymykseni asettelu lienee ehkä moniulotteisempi, mihin olen täällä törmännyt, mutta kokeilenpa, millaisia vastauksia se tuottaa.

Olen likellä kolmannen vuosikymmenen puoliväliä. Olen taiteellinen, tummatukkainen pörröpää, puolipitkillä hiuksilla. Mielestäni olen melko älykäs ja keskustelutaitoinen. Ruumiinrakenteeltani olen enemmän siro kuin pullea tai roteva. Minua on kuvailtu monesti söpöksi. Minulla on hieman ailahteleva seksuaalivietti - välillä se on voimakkaampi ja välillä taas rauhallisempi. Olen tunteellinen, hauska ja luova. Toisinaan olen alakuloinen, sillä olen nähnyt ja ymmärtänyt elämästä paljon. Kuitenkin pääsääntöisesti suhtautumiseni elämään on valoisan kepeä ja leikkisä. En siis tuo metsästä selässäni karhua, haise bensalle vaan olen monin osin perinteisen mieskuvan vastainen, vaikka yhtymäkohtiakin löytyy. Viihdyn luonnossa ja mökeillä.

Vaikka minun on läpi elämän ollut helppo löytää ujoudesta huolimatta ikäistäni seuraa, minun mieltymyksissäni on hiljalleen vahvistua yhä enenevissä määrin viettää laadukasta aikaa, ehkä jopa seurustella, itseäni selvästi vanhempien naisten kanssa. Käyn etenkin tosi kuumana rehevän rintaviin vanhempiin naisiin, joista välittyy lempeys, elämänilo ja -kokemus. En tiedä, onko kyseessä vain seksuaalinen fantasia, vai voisiko jopa olla, että syvemmän yhteyden kehityttyä olisin valmis menemään vielä pidemmälle. Säännöllinen tapailu suuremmitta odotuksitta voisi olla tosi mukavaa.

Mutta minua kiinnostaa tietää, tuleeko sen oman kullan, tai satunnaisemman seuralaisen, olla mielestänne raavas ikäisenne nallekarhu, tai supervirii lilihaskimppu, vai voisiko nuori sutjakka syliin sulautuva rakastaja olla myös vaihtoehto? Pituutta minulla on karvan alle 180cm.

Tämä ei ollut seuranhakuilmoitus, vaan enemmänkin tiedustelu.

0

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
        Ikävä
        187
        11458
      2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
        Ikävä
        58
        5459
      3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
        NATO
        46
        2737
      4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
        Ikävä
        40
        2385
      5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
        Kemijärvi
        13
        1861
      6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
        Nurmes
        44
        1815
      7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
        Mikkeli
        29
        1624
      8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
        Ikävä
        41
        1460
      9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
        Ikävä
        6
        1436
      10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
        Nurmes
        38
        1387
      Aihe