siis mä olin mun yhen kaverin kaa ulkona kun mun paraskaveri pyys mua ulos kans, no sit vaan sanoin sille mun kaverille kenenkaa olin ulkona et "mun pitää lähtee" ja sit oikeesti menin mun parhaan kaverin kaa ja se näki meijät. Ymmärrän että oon tehny tosi paskasti ja väärin mutta miten mä saan sen antamaan mulle anteeksi? laitoin monta viestiä missä pyysin anteeks ja selitin asiaa (kerroin totuuden) mutta esti vaan ja sano ettei olla kavereita. no seuraavana päivänä ostin suklaalevyn mihin kirjotin anteeksi pyyntö lapun ja annoin sen sille. no se vaan heitti suklaan takaisin ja pyöräytti silmiään. Mitä mä teen? mulla on niin ikävä sitä enkä ymmärrä miks tein sille niin väärin. Kai tää on hinta mikä pitää maksaa siitä että tein sille väärin ja loukkasin sen tunteita
Kuinka saada vihainen kaveri antamaan anteeksi?
Anonyymi-ap
2
465
Vastaukset
- Anonyymi
Et tule saamaan takaisin .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124233
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042101Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.161961Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341782- 1811564
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261451Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111273Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2171216- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331150