Onko tietoa

Anonyymi-ap

Joko se pikku-Petsamon Puuha-Pete joka pyörittää harrastuksena ” nyrkkipajaa” on saanut yritystoiminnan laitettua pystyyn vai vieläkö hän tekee työntekijänä töitä eräälle paikalliselle yrittäjälle?
Kytkin luistaa ja lupas pari viikkoa sitten laittaa omalla ajalla tuon kuntoon, mutta ei ole Puuha-Peteä näkyny missään.
En kehtaa korjaamolta mennä kyselemään missähän Puuha-Pete luuraa niin sais luistavan kytkimen vaihtaa.

6

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkotat sitä Puuha-Peteä joka ajaa ammatikseen myös paskaa?
      Jos tarkotat niin ei taida ehtiä, mutta mukavahan tuo on täälläkin lukea miten koko kylä ihan kunnan hallitusta myöden suojaa sekä tukee miestä joka repii ” nyrkkipajalta” rahaa ja saa syrjiä mm minua!

Onneksi laki muuttu ja syrjityn ei tarvi hakea erikseen suojaa vaan saa vaatia korvauksia suoraan!
      Pitkään harkitsin profiilin luontia ja oman naaman käyttöä niin EI TARVI NAAMATTOMANA LUKEA TÄÄLLÄ PASKAN JAUHATUSTA!

• Anonyymi

Holomanämmä kirjoitatko ihan omalla kuvalla ?

• Anonyymi kirjoitti:

Holomanämmä kirjoitatko ihan omalla kuvalla ?

En tiiä, mutta sama kai se sille kenen kuvalla täällä!
        Ajattelin vaan, että erotatte minkä mie oon kirjoittanut ja minkä te kaikki Anonyymit ootta kirjoittaneet!

Oot kova lukemaan näköjään niin sattusko sulla olemaan tätä kirjaa?

https://jyu.finna.fi/Record/arto.016704925 En raski ostaa, mutta voisin lainata.
        Kyseessä on tämä kirja ” Rainer Siirtola 70 vuotta: Saariselästä tuli kotikylä Kittilän pojalle ”

• Anonyymi

Jospa se on puuha Kari.

• Anonyymi

Kateelliset jauhaa paskaa ei toimeliaat ihmiset.

• Olin kyllä ennen hyvin toimelias ja viitsinki tehdä aamu 5:stä ilta 9:sään töitä, mutta muutuin ja uskon miestä joka lupas minulle maat ja taivaat.
        Yritin sanoa hänelle, että pärjään lasten kanssa töitä tekemällä paremmin yksin joten tapaillaan vain vapaalla.

Ei sopinut hänelle joten loppu työt ja koti-rouvana/ äitinä ei kyllä avio onnea tuonut vaan tuli riitaa ihan kaikesta.
        Eroon tuo luonnollisesti johti, mutta mieshän vaihtoi minut uuteen ja olin taas onnellinen.

En ole heitä estänyt olemaan yhdessä ja elämästä omaa elämää!

Olen lapset synnyttänyt sekä tehnyt yksinhuoltajana aina töitä ja lasten hoidossa on vanhemmat auttaneet EI LASTEN ISÄT, koska he ei ole halunneet auttaa.

Miks mun pitää kunnioittaa naista joka on niin laiska, ettei edes miehelle omaa lasta ole tehnyt vaikka hän todistettavasti on myös äiti.
        Minun synnyttämälle lapselle hän todistettavasti on parempi äiti mitä minä!

Minä vain olen miettinyt onkohan tuo mies lapsen isä kuitenkaan, koska ei me oltu virallisesti edes yhdessä ja ei kellään ole tietoa siitä kenen kanssa tein öisin töitä tai kuka meillä kävin kun lapset oli nukkumassa.

Ei miehellä ole muita lapsia, kuin minun lapsi joka syntyi avioliiton sisällä ja uusi jonka kanssa on nykyisin naimissa on minua sentään 3vuotta nuorempi ja vaimo joka ennen minua oli on lapseton!

Eli joutessani saan kuluttaa aikaa, koska kyseisen lapsen isyys asia häiritsee minua ja en ole lasta tavannut moneen vuoteen koska äitipuoli tietää paremmin minun asiat mitä minä itse ja minun pitää kunnioittaa häntä.

Joudun myös miettimään samalla kuka minä edes olen, koska minun identtiteetti on myös viety kunnianloukkausten kautta eli teoriassa olen AINUT joka on elossa, koska kunnianloukkaus kohdistuu useimmiten kuolleisiin sekä heidän omaisiin.

Eli luistavia kytkimiä kyllä löytyy, mutta kuka näitä korjaa jos Pikku Petsamon Puuha-Petekin luistaa ” nyrkkipajaltaan” joka on äänetön viesti ” Vittu näitä luistavia kytkimiä on niin paljo, että Paskan ajokin on ihmismäisempää työtä, kuin romujen korjaaminen…”

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4180
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2121
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1058
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe