Mojimistuumlaityeissa monta minuuttia ja eimyee mitäön.
Sitten lähteekin jo suihkuun .
Naiset barsinkin lepää pitkiäkin aikoja laitteissa
Onko 15 minmtaut,,riittävii
Ainakin 24 7 salilla maataan laitteissa käkkykkä tuijotellenm
Itse laitan sen kappin ja tereenaan kun olen treenamaan tullut
Mitä mieltä olette kännykän käytöstä laitteessa istuskelusta ylin20 min
6
250
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei mitään muuta paikaa istuskella kun salilla miksi eu saamoola ja nukuskella laiteessa
Minulla,on oikeus kinulle kuuluu kuntosaikla olla meluumine ja kaikilaitette on minulle,barattuana iana
Mimulle kuuluu
Minä minä minä - Anonyymi
Miksi ei kirjoittaminen suju?
- Anonyymi
Olen vammainen
Rekka ajoi päälleni
- Anonyymi
Tänään poikkeava kokemus. Yleensä oikealla nostelupuolella on aina tilaa. Varsinkin suunnuntai aamupäivisin.
Menin tekemään mavea tai tangolla hackia.
Yksi ukko röhnötti penkillä selällään nostopaikalla tehden ranskista ja aina sarjojen välillä vedellen kännykkäänsä.
Viereisellä paikalla on jalkajumppatelineet ja tällä röhnöttäjän paikalla matalat telineet joissa on kätevä vaihtaa levyjä.
Ukko, +40v tauoitu tyyppi näki kun katselin paikkaa mutta eväkään ei värähtänyt.
Nosti matalat telineet viereiselle paikalle ja aloitin harkan.
Ukko lopetti ranskiksen ja alotii käsipainoilla hauiskäännöt. Teki seisten joten kannoin matalat telineet oikeille paikoilleen ja kannoin siihen tangon jossa oli vasta lämmittelypainoni.
Nuoria syytetään vetelystä mutta kyllä keski-ikääkin lähestyvä tyyppi saattaa olla vetelyn lumoissa.
Vetelijöitä kyllä näkee mutta paokkeuksetta vetelyt ovat palutusten mittaisia. Tarkoitan suorituspaikoilla. Pitempien rupeamien ollessa kyseesä tapahtuu vetely jossakin sivummalla. - Anonyymi
Mamaut röhnöttäö fitness 23 salilla kaiken aika jopamkahdessa laiteessa ja somout myös
Uusien tulevat jopa pummila sisään toisen perässä. Ilmaiseksi
Myyrmäki ditness 224 seiska
Esim . 22.11 keskiviikkona klo 137 tuli mamauja pummilla sisään1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984