Syvältä sielun syöveristä kumpuava puhdas halu, niin että se ei liity yhtään mihinkään muuhun kuin lapsen isäksi tulemiseen.
Miehet, onko teillä joskus ollut sisäsyntyinen halu isäksi?
11
308
Vastaukset
- Anonyymi
Mä epäilen, että ei sellaisia miehiä luultavasti täältä hirveästi löydy. Jotenkin täällä tuo asennemaailma on sellainen, että mahtaako kukaan edes myöntää, vaikka olisi. Mielenkiintoista nähdä, olenko väärässä.
IRL sellasia miehiä tulee kyllä tämän tästä vastaan, joilla on lapsenkaipuu (tai suoraan vauvakuume) ja olisi tarve saada jälkikasvua.- Anonyymi
Vauvakuume ja hoivavietti ovat mahdollisia vain naissukupuolen edustajilla (sekä heillä joilla on endokrinologinen kehitysvamma).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvakuume ja hoivavietti ovat mahdollisia vain naissukupuolen edustajilla (sekä heillä joilla on endokrinologinen kehitysvamma).
Vähänpä tiedät miehistä. Nykyään ne tuppaavat olemaan miehet, jotka vauvakuumeilevat enemmän.
- Anonyymi
Se on likipitäen yleisin valitus, jonka oman ikäisiltä sinkkumiehiltä nykyään kuulee, että lapset jäi nyt sitten tekemättä, kun ei naista löytynyt. Ja mä en siis ole heille potentiaalinen tarjokas, joten siitä syystä mulle ei avauduta. Se on tosi monelle aito kipupiste. Että ei siinä parisuhteettomuudessa mikään muu niin vatuta, kuin se, että lapset jäi nyt sit tekemättä.
Kysymys on osoitettu miehille, ei mummeleille. Miehen syvältä sielun syöveristä kumpuavaa puhdasta halua, niin että se ei liity yhtään mihinkään muuhun kuin lapsen isäksi tulemiseen, ei kukaan mummeli voi tietää, tulkita tai arvata oikein.
Minulla ei ole ymmärtääkseni koskaan ollut vaistomaista isäksi tulemisen tarvetta. Siis, kun tarkastelen rakasteluhistoriaani niin en ikinä ole ohjannut yhtäkään tyttöä punkkaani sillä ajatuksella että nyt haluan siittää lapsen, ja ikinä ei ole ollut valintaperusteenani että tuossapa geneettisesti erinomainen tyttö lapseni äidiksi.- Anonyymi
Koipireisimies kirjoitti:
Kysymys on osoitettu miehille, ei mummeleille. Miehen syvältä sielun syöveristä kumpuavaa puhdasta halua, niin että se ei liity yhtään mihinkään muuhun kuin lapsen isäksi tulemiseen, ei kukaan mummeli voi tietää, tulkita tai arvata oikein.
Minulla ei ole ymmärtääkseni koskaan ollut vaistomaista isäksi tulemisen tarvetta. Siis, kun tarkastelen rakasteluhistoriaani niin en ikinä ole ohjannut yhtäkään tyttöä punkkaani sillä ajatuksella että nyt haluan siittää lapsen, ja ikinä ei ole ollut valintaperusteenani että tuossapa geneettisesti erinomainen tyttö lapseni äidiksi.Myöskään en ole ikinä valinnut yhtäkään tyttöä sillä perusteella että tuossapa on minun vuosisadan rakkauteni, ja sen jälkeen ohjannut hänet punkkaani. Kaikissa kolmessa vuosisadan rakkaustarinassa joissa olen ollut osapuolena on ollut niinpäin, että ensin on menty punkkaan jossa sitten sitä rakkautta on valmistettu.
- Anonyymi
Minulla ei ole ymmärtääkseni koskaan ollut vaistomaista isäksi tulemisen tarvetta. Siis, kun tarkastelen rakasteluhistoriaani niin en ikinä ole ohjannut yhtäkään tyttöä punkkaani sillä ajatuksella että nyt haluan siittää lapsen, ja ikinä ei ole ollut valintaperusteenani että tuossapa geneettisesti erinomainen tyttö lapseni äidiksi.Tuskinpa kysymystä oli myöskään esitetty "miehelle" joka on tykästynyt siipikarjaan. Sehän se outoa olisi, jos hinkuisit jälkikasvua, joka kuoriutuu munista.
- Anonyymi
Minulla ei ole ymmärtääkseni koskaan ollut vaistomaista isäksi tulemisen tarvetta. Siis, kun tarkastelen rakasteluhistoriaani niin en ikinä ole ohjannut yhtäkään tyttöä punkkaani sillä ajatuksella että nyt haluan siittää lapsen, ja ikinä ei ole ollut valintaperusteenani että tuossapa geneettisesti erinomainen tyttö lapseni äidiksi.No minä satun olemaan vieläpä sellaisen isän lapsi, joka oli ehdottomasti halunnut lapsia. Huomaan siis, että sinä et tiedä miehistä yhtään mitään. Tosin et kyllä naisistakaan, että sinällään tasapuolista.
- Anonyymi
Seksuaalivietti johtaa isyyteen, ei sitä muuten olisi olemassa.
- Anonyymi
Olen aina halunnut tulla isäksi, mutta ei löydy kumppania. Enkä jaksa etsiäkään, olen jo aikalailla hyväksynyt sen että en kelpaa kenellekään muuta kuin hetkelliseen seksiseuraan ja sekin hyvällä säkällä kerran vuodessa. Olen varmaan liian mukava luonteeltani.. Ihan vaan kaveriksi kelpaisin varmaan monelle naiselle, mutta en oikein osaa, kaikki kaverit ovat olleet aina miehiä ja tulevat olemaan, minusta semmonen on ihan puhdasta ajanhaaskausta josta tulee paha mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559