Miehet, onko teillä joskus ollut sisäsyntyinen halu isäksi?

Anonyymi-ap

Syvältä sielun syöveristä kumpuava puhdas halu, niin että se ei liity yhtään mihinkään muuhun kuin lapsen isäksi tulemiseen.

11

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä epäilen, että ei sellaisia miehiä luultavasti täältä hirveästi löydy. Jotenkin täällä tuo asennemaailma on sellainen, että mahtaako kukaan edes myöntää, vaikka olisi. Mielenkiintoista nähdä, olenko väärässä.

      IRL sellasia miehiä tulee kyllä tämän tästä vastaan, joilla on lapsenkaipuu (tai suoraan vauvakuume) ja olisi tarve saada jälkikasvua.

      • Anonyymi

        Vauvakuume ja hoivavietti ovat mahdollisia vain naissukupuolen edustajilla (sekä heillä joilla on endokrinologinen kehitysvamma).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakuume ja hoivavietti ovat mahdollisia vain naissukupuolen edustajilla (sekä heillä joilla on endokrinologinen kehitysvamma).

        Vähänpä tiedät miehistä. Nykyään ne tuppaavat olemaan miehet, jotka vauvakuumeilevat enemmän.


    • Anonyymi

      Se on likipitäen yleisin valitus, jonka oman ikäisiltä sinkkumiehiltä nykyään kuulee, että lapset jäi nyt sitten tekemättä, kun ei naista löytynyt. Ja mä en siis ole heille potentiaalinen tarjokas, joten siitä syystä mulle ei avauduta. Se on tosi monelle aito kipupiste. Että ei siinä parisuhteettomuudessa mikään muu niin vatuta, kuin se, että lapset jäi nyt sit tekemättä.

      • Kysymys on osoitettu miehille, ei mummeleille. Miehen syvältä sielun syöveristä kumpuavaa puhdasta halua, niin että se ei liity yhtään mihinkään muuhun kuin lapsen isäksi tulemiseen, ei kukaan mummeli voi tietää, tulkita tai arvata oikein.

        Minulla ei ole ymmärtääkseni koskaan ollut vaistomaista isäksi tulemisen tarvetta. Siis, kun tarkastelen rakasteluhistoriaani niin en ikinä ole ohjannut yhtäkään tyttöä punkkaani sillä ajatuksella että nyt haluan siittää lapsen, ja ikinä ei ole ollut valintaperusteenani että tuossapa geneettisesti erinomainen tyttö lapseni äidiksi.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Kysymys on osoitettu miehille, ei mummeleille. Miehen syvältä sielun syöveristä kumpuavaa puhdasta halua, niin että se ei liity yhtään mihinkään muuhun kuin lapsen isäksi tulemiseen, ei kukaan mummeli voi tietää, tulkita tai arvata oikein.

        Minulla ei ole ymmärtääkseni koskaan ollut vaistomaista isäksi tulemisen tarvetta. Siis, kun tarkastelen rakasteluhistoriaani niin en ikinä ole ohjannut yhtäkään tyttöä punkkaani sillä ajatuksella että nyt haluan siittää lapsen, ja ikinä ei ole ollut valintaperusteenani että tuossapa geneettisesti erinomainen tyttö lapseni äidiksi.

        Myöskään en ole ikinä valinnut yhtäkään tyttöä sillä perusteella että tuossapa on minun vuosisadan rakkauteni, ja sen jälkeen ohjannut hänet punkkaani. Kaikissa kolmessa vuosisadan rakkaustarinassa joissa olen ollut osapuolena on ollut niinpäin, että ensin on menty punkkaan jossa sitten sitä rakkautta on valmistettu.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Kysymys on osoitettu miehille, ei mummeleille. Miehen syvältä sielun syöveristä kumpuavaa puhdasta halua, niin että se ei liity yhtään mihinkään muuhun kuin lapsen isäksi tulemiseen, ei kukaan mummeli voi tietää, tulkita tai arvata oikein.

        Minulla ei ole ymmärtääkseni koskaan ollut vaistomaista isäksi tulemisen tarvetta. Siis, kun tarkastelen rakasteluhistoriaani niin en ikinä ole ohjannut yhtäkään tyttöä punkkaani sillä ajatuksella että nyt haluan siittää lapsen, ja ikinä ei ole ollut valintaperusteenani että tuossapa geneettisesti erinomainen tyttö lapseni äidiksi.

        Tuskinpa kysymystä oli myöskään esitetty "miehelle" joka on tykästynyt siipikarjaan. Sehän se outoa olisi, jos hinkuisit jälkikasvua, joka kuoriutuu munista.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Kysymys on osoitettu miehille, ei mummeleille. Miehen syvältä sielun syöveristä kumpuavaa puhdasta halua, niin että se ei liity yhtään mihinkään muuhun kuin lapsen isäksi tulemiseen, ei kukaan mummeli voi tietää, tulkita tai arvata oikein.

        Minulla ei ole ymmärtääkseni koskaan ollut vaistomaista isäksi tulemisen tarvetta. Siis, kun tarkastelen rakasteluhistoriaani niin en ikinä ole ohjannut yhtäkään tyttöä punkkaani sillä ajatuksella että nyt haluan siittää lapsen, ja ikinä ei ole ollut valintaperusteenani että tuossapa geneettisesti erinomainen tyttö lapseni äidiksi.

        No minä satun olemaan vieläpä sellaisen isän lapsi, joka oli ehdottomasti halunnut lapsia. Huomaan siis, että sinä et tiedä miehistä yhtään mitään. Tosin et kyllä naisistakaan, että sinällään tasapuolista.


    • Anonyymi

      Seksuaalivietti johtaa isyyteen, ei sitä muuten olisi olemassa.

    • Anonyymi

      Olen aina halunnut tulla isäksi, mutta ei löydy kumppania. Enkä jaksa etsiäkään, olen jo aikalailla hyväksynyt sen että en kelpaa kenellekään muuta kuin hetkelliseen seksiseuraan ja sekin hyvällä säkällä kerran vuodessa. Olen varmaan liian mukava luonteeltani.. Ihan vaan kaveriksi kelpaisin varmaan monelle naiselle, mutta en oikein osaa, kaikki kaverit ovat olleet aina miehiä ja tulevat olemaan, minusta semmonen on ihan puhdasta ajanhaaskausta josta tulee paha mieli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1660
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1319
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1248
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      180
      1079
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      153
      1019
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      57
      1010
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      866
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Uutta tietoa sodistamme - muuttuuko käsityksesi?

      Kirja, joka voi muuttaa käsityksiä aivan oleellisesti Talvi- ja jatkosodan aatoista! Olisiko sittenkin tuo Talvisota v
      Maailman menoa
      252
      787
    Aihe