Ei ole ollut mitään suhdetta.
Tayskuu ei ole ollut meidän välillämme ikinä mitään parisuhdetta. Kaikki muu puhe on paskaa.
Silti se on sun syytä, että TULIN tai TULEN HULLUKSI! Ja kuolen kadulle, koska edes vuokrakämppää en saa, koska kaikki on aina VARATTUJA!
Tiedän sen, koska aivoni ilmoittavat sen minulle ajatuksissani ja silmissä välkkyy punaisena lausepari:
OLEN HULLU!
MÄ KUOLEN!
Tajuatko nyt? En haluaisi kuolla tietenkään, mutta koska kaikkialla tulee aseellisesti turpaan se on ihan sama.
Sun ja kusipääystäväsi valheet saat pitää. Se on valeympäristö ja mulla heittää tasapaino sen takia.
Enää en etsi kotia, mene piiloon ja kuolen talvella. Kusipää olet itsekin, koska jatkat taas pommitteluasi. Tunnistan kyllä sun tyylisi kirjoittaa.
Viimeinen reilu veto, kun uskallan ja voin kertoa:
ÄLÄ MENE P-HAAGAAN, SE ON TUNTEMATTOMILLEKIN JA ASIASTA RIIPPUMATTOMILLE: HENGENVAARALLINEN!
Olen kuullut siellä paukahduksia ja huhu kertoo, että metsässä nuoret ampuvat ihan oikeilla aseilla. Muistat sen mölinäjengin? Huutelivat meillekin metrinpäästä näin:
VITTU NÄTSIPASKAA!
Lähettiin menee ja lujaa.
No niin. Nyt mulla pettää pää ja on pakko lopettaa. En ota talveksi edes ruokaa mukaan, olit oikeassa, en osaa edes syödä oikein.
Mä en nimittäin välillä tiedä, mitä tarkoittaa syödä ja olen syönyt viimeksi kolme päivää sitten. Kyllä mä nytten syön, mutta tämä on hullun selvä hetki.
Ei musta välitä kukaan, enkä mä enää ikinä kestään. Mulla ei ole tunteita.
Yhä edelleen olen etsimänne John Daniel Raven.
t,
Willikortti.
(TGDM!)
Tiedoksi vielä kahvilasta.
Anonyymi-ap
1
242
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013318Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841332- 1081321
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26975- 33857