Bumble, tinder, kuinka nopeasti löytyi se oikea

Anonyymi-ap

Tykkään käyttää pääasiassa bumblea, koska koen siellä olevan enemmän tositarkoituksella porukkaa liikenteessä. Tinderissä taas päinvastoin. Olen vyön verran käyttänyt kumpaakin, mutta en niin aktiivisesti enää viime kuukausina, kuin mitä alussa. Silloin tällöin. Harmittaa treffit, kun huomaa, ettei toinen kiinnostakaan siinä mielessä, eikä oikein kaverinakaan. Harmillista vain, että bumlessa on vähän käyttäjiä, kuin mitä Tinderissä. Ehkä niin parempi, niin välttyy turhilta profiileilta. Takana on 5 treffit vuoden sisällä, 6. tulossa. Jos olisin aktiivisempi, olisi useammat, mutta kun ei jaksa sitä jatkuvaa tutustumisleikkiäkään koko aikaa.

Jos joku on löytänyt parisuhteen jommasta kummasta, niin kuinka monet treffit se vaati? Ja missä ajassa? Olen yrittänyt myös applikaatioiden ulkopuolella pitää silmät auki, mutta ei ole löytynyt ketään. Ei harrastuksistakaan.

19

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löysin miesystävän Tinderistä. Kävin ehkä 15 treffeillä, en muista tarkkaan koska en laskenut. Meni melkein neljä vuotta. Olen 62-vuotias nainen.

      Tunnen kolme miestä (omat aikuiset poikani) jotka kaikki löysivät naisystävän Tinderistä.

      Nuorimmalla kesti puolitoista vuotta. Aloitti 21-vuotiaana. Kävi monilla treffeillä, en tiedä tarkkaan kuinka minulla, mutta kuulemma naisseuraa löysi erittäin helposti (en epäile, hän on kiva ja komea). Käsittääkseni hän kävi seksitreffeilläkin (en ole varma kun eihän näistä äidille puhuta) ja vietti hurjaa vapaan nuoren miehen elämää, mutta etsi kuitenkin koko ajan vakituista suhdetta. Lopulta sellainen löytyi. Nyt hän ja tyttöystävä ovat olleet yhdessä kohta kuusi vuotta ja luullakseni heillä menee hyvin.

      Keskimmäinen meni avioeronsa jälkeen Tinderiin ja löysi tyttöystävän kolmessa kuukaudessa. Hän oli silloin 34v.
      Suhde kesti vuoden ja loppui siihen että poikani muutti työn perässä toiselle paikkakunnalle. En tiedä hänen nykyisistä naisjutuistaan, onko Tinderissä ja etsiikö ketään, mutta ainakaan ei tällä hetkellä seurustele.

      Vanhin löysi 38-vuotiaana eli kaksi vuotta sitten Tinderistä avovaimon. Asuvat edelleen yhdessä.

      En tiedä ovatko poikani olleet muissa deittisovelluksissa kuten Bumblessa ja ovatko etsineet myös baareista tms. Kaikkeahan ei äidille kerrota.

      Siskontyttö 22v. etsii Tinderistä. Ei ole löytänyt ketään ainakaan vielä. En tiedä hänen elämäntavoistaan, enkä kysele, se asia ei kuulu tädille.

      • Anonyymi

        kiitos viestistä. Onkohan heillä ollut useat treffit kuukaudessa, ja halunneet tavata melko nopeasti viestittelyn jälkeen? Ja ihan mielenkiinnosta, ovatko he töissä tai millä alalla suunnilleen? Itse haen taiteellista ihmistä, ja tuntuu, että helpompi olisi löytää vaikka joku, jolla on vain urheiluharrastuksia.


      • Anonyymi

        jos kävit 15 treffeillä, niin millaiset olivat treffikumppanit? Minulla on ollut sellaisia, jotka eivät puhu mitään, valehtelee ikänsä, ja haluaa edetä nopeasti. Muut olleet pääasiassa fiksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos viestistä. Onkohan heillä ollut useat treffit kuukaudessa, ja halunneet tavata melko nopeasti viestittelyn jälkeen? Ja ihan mielenkiinnosta, ovatko he töissä tai millä alalla suunnilleen? Itse haen taiteellista ihmistä, ja tuntuu, että helpompi olisi löytää vaikka joku, jolla on vain urheiluharrastuksia.

        Ymmärsin että kaikki tapasivat mätsejään aika nopeasti viestittelyn jälkeen. Kenelläkään ei ollut mitään vaikeuksia päästä treffeille (siis ihan päinvastainen kokemus kuin tämän palstan mieskurjoittajille, jotka valittavat että naisseuraa ei löydy). Ovat kylläkin kaikki supliikkimiehiä ja hyvännäköisiä, varsinkin vanhin joka on todella komea (tulleet äitiinsä 😏). Ja kilttejä ja luotettaviakin ovat (tällä palstallahan väitetään etttei komea mies muka voi olla kiltti eikä uskollinen). Kaksi vanhinta on töissä (toinen on poliisialalla ja toinen on ammattinäyttelijä), nuorin opiskelee. Kaikki ovat myös taiteellisesti lahjakkaita ja kiinnostuneita ennen kaikkea musiikista, lisäksi he kaikki harrastavat urheilua. Nuorin on hurahtanut luonnossa liikkumiseen, rakastaa metsiä.

        Minullakaan ei ollut vaikeuksia päästä treffeille. Ikä ei ole ollut este. Kumppanin löytäminen kesti koska olen paljon nirsompi kuin nuorena.. Kannattaa olla. Hyvää kannattaa odottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin että kaikki tapasivat mätsejään aika nopeasti viestittelyn jälkeen. Kenelläkään ei ollut mitään vaikeuksia päästä treffeille (siis ihan päinvastainen kokemus kuin tämän palstan mieskurjoittajille, jotka valittavat että naisseuraa ei löydy). Ovat kylläkin kaikki supliikkimiehiä ja hyvännäköisiä, varsinkin vanhin joka on todella komea (tulleet äitiinsä 😏). Ja kilttejä ja luotettaviakin ovat (tällä palstallahan väitetään etttei komea mies muka voi olla kiltti eikä uskollinen). Kaksi vanhinta on töissä (toinen on poliisialalla ja toinen on ammattinäyttelijä), nuorin opiskelee. Kaikki ovat myös taiteellisesti lahjakkaita ja kiinnostuneita ennen kaikkea musiikista, lisäksi he kaikki harrastavat urheilua. Nuorin on hurahtanut luonnossa liikkumiseen, rakastaa metsiä.

        Minullakaan ei ollut vaikeuksia päästä treffeille. Ikä ei ole ollut este. Kumppanin löytäminen kesti koska olen paljon nirsompi kuin nuorena.. Kannattaa olla. Hyvää kannattaa odottaa..

        Mielenkiintoista. Haluaisin kysyä, että kun tapasit 15 eri tyyppiä, niin tapasitko ketään yhtä kertaa pidempään? Ja jos kyllä, niin harmittiko, jos toinen antoi pakit, kun itse olit ihastunut?


    • Anonyymi

      Victoria Milan on selvästi paras miehille.

    • Ei löydy noilla yhtään mitään. Ei toimi tällaisella vanhuksella.

      • Anonyymi

        Mikä on vanhus? Yksi kertoi löytäneen 62-vuotiaana kommenteissa, tiedän yhden, joka on löytänyt 40-vuotiaana ja toisenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on vanhus? Yksi kertoi löytäneen 62-vuotiaana kommenteissa, tiedän yhden, joka on löytänyt 40-vuotiaana ja toisenkin.

        Niin se on toki suhteellinen käsitys. Mutta jossain vaiheessa olet oikeasti vanhus, ja kaipa se tuossa 60 kieppeillä viimeistään näkyy.
        Omakin elämä alkaa olla loppusuoralla, etenkin mitä naisen saamiseen tulee.
        Ei vaan onnaa, niin ei onnaa. Opittava nauttimaan elämästä kokonaan ilman.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin se on toki suhteellinen käsitys. Mutta jossain vaiheessa olet oikeasti vanhus, ja kaipa se tuossa 60 kieppeillä viimeistään näkyy.
        Omakin elämä alkaa olla loppusuoralla, etenkin mitä naisen saamiseen tulee.
        Ei vaan onnaa, niin ei onnaa. Opittava nauttimaan elämästä kokonaan ilman.

        No ei kyllä näy aina! Mua sanotaan nelikymppisen näköiseksi vaikka olen kohta 60 v. nainen. Miehet sanoo että olen sexy and hot. Ei ole ylipainoa ja olen sopusuhtainen. Tietenkään en enää ole kuin parikymppiset mutta en totisesti myöskään mikään vanhus. Ilkeää leimata kuusikymppiset.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin se on toki suhteellinen käsitys. Mutta jossain vaiheessa olet oikeasti vanhus, ja kaipa se tuossa 60 kieppeillä viimeistään näkyy.
        Omakin elämä alkaa olla loppusuoralla, etenkin mitä naisen saamiseen tulee.
        Ei vaan onnaa, niin ei onnaa. Opittava nauttimaan elämästä kokonaan ilman.

        Kyllä onnaa senkin jälkeen kun olet yli 60. Paitsi jos etsit tyttäresi ikäisiä. Silloin ei onnaa. Tyttäresi ikäiset kiinnostuvat poikasi ikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä näy aina! Mua sanotaan nelikymppisen näköiseksi vaikka olen kohta 60 v. nainen. Miehet sanoo että olen sexy and hot. Ei ole ylipainoa ja olen sopusuhtainen. Tietenkään en enää ole kuin parikymppiset mutta en totisesti myöskään mikään vanhus. Ilkeää leimata kuusikymppiset.

        Minä olen samaa mieltä. Monet 70-vuotiaat ovat virkeitä ja juoksevat kulttuuririennoissa, ja en miellä heitä vanhuksiksi. Ja mitä pahaa on vanhuksissa? Ei mitään! Joku 20v voi olla tosi naiivi, ja raskasta seuraa. Ja saa iän tuomat vanhenemiset näkyä. Mitä se haittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä. Monet 70-vuotiaat ovat virkeitä ja juoksevat kulttuuririennoissa, ja en miellä heitä vanhuksiksi. Ja mitä pahaa on vanhuksissa? Ei mitään! Joku 20v voi olla tosi naiivi, ja raskasta seuraa. Ja saa iän tuomat vanhenemiset näkyä. Mitä se haittaa?

        Kuusikymppisellä, täyspäiseltä, terveellä ja kauniilla naisella ei ole kerrassaan mitään vaikeuksia löytää ikäisiään kivoja fiksuja miehiä jotka olisivat valmiita parisuhteeseen. Yhtä vastenmielistä ahdistelijan lukuunottamatta kaikki treffikumppanini olivat fiksuja ja hyvin käyttäytyviä. Tosin kirjoittelin jokaisen kanssa aika pitkään ennen kuin lähdin treffeille koska halusin varmistua siitä että vastassa on jotain muuta kuin vonkaamista tai ryyppäämistä tms.

        Mustasusi etsii itseään 20 vuotta nuorempia. Sen vuoksi hän ei löydä ketään kun samanikäiset eivät kelpaa. .

        Eräs ystäväni (65v .) löysi vastikään miesystävän e-kontakteista. Ikä ei ole este rakkauden löytämiselle.


    • Anonyymi

      Makunsa kullakin, mutta en ollenkaan käsitä miksi joku haluaisi seurustella yli 20 vuotta nuoremman kanssa. Voihan siinä käydä niin ettei etsi itseään nuorempaa mutta sattuu kohtaamaan sellaisen ja sitten vain ihastuu. Se on eri asia. Mutta että varta vasten etsii kovin paljon nuorempia, ettei huoli itsensä ikäisiä, sitä en tajua. Ikäero tuo mukanaan jo kulttuurieron. Miten löytyy yhteistä tekemistä kun eletään ihan eri maailmoissa? Puhumattakaan siitä että tietäisi olevansa sen toisen silmissä rupsahtanut papparainen tai mummeli. Siinähän alkaa pikkuhiljaa itsekin nähdä itsensä sen toisen silmin ja kokea olevansa vanha papparainen tai vanha mummeli. Sen sijaan että kokisi olevansa mies tai nainen. Mustasusi jankuttaa sitä miten. VANHA hän on. Varmaan siinä jo tunteekin olevansa ikäloppu kun unelmoi nuorista tytöistä, eikä sitten voi olla miettimättä miltä itse näyttää näiden silmissä. Kun olin 20 v.. pidin kolmikymppisiäkin liian vanhoina. Nelikymppiset olivat horiskoja ja viiskymppiset haudan partaalla tutisevin käppänöitä . Ei käynyt mielessäkään että joku sellainen muumio kiinnostuisi minusta, olisin oksentanut jos joku äijänkäppänä olisi ilmaissut kiinnostuksensa.

      Nyt olen 62 v. Seurustelen samanikäisen kanssa enkä koskaan mieti ikääni. Tai hänen ikäänsä. Ei ole mitään syytä pohtia sitä asiaa. Me olemme vain hän ja minä. Jos miesystävä olisi minua paljon nuorempi, kokisin olevani ryppyinen rusina enkä nainen.

      • Anonyymi

        Jatkoa edelliseen.

        Ymmärrän kyllä Mustaasutta siinä mielessä että olen tavallaan kokenut saman: yhdessä elämäni vaiheessa kun olin noin nelikymppinen, ihastuin itseäni 15 vuotta nuorempaan mieheen ja hän minuun. Tapailimme jonkun aikaa ja ensin se sujui hyvin. Sitten hän alkoi huomautella iästäni, ensin muka vitsikkäästi ja huumorilla mutta pikkuhiljaa yhä sarkastisemmin ja lopulta oikein ilkeästi. Ei tuntunut hyvältä. Olin siihen aikaan kaunis ja erittäin hyvin säilynyt ja tiesin sen kyllä, mutta pikkuhiljaa itsetunto alkoi murentua noiden ”mitäs rusina?”-kommenttien vuoksi. Aloin todella tuntea itseni rusinaksi. Onneksi hän löysi toisen (ikäisensä) ja jätti minut. Kun olin toipunut särkyneestä sydämestä, tajusin että hän teki minulle palveluksen heittäessään minut menemään. Tajusin olevani viehättävä ja tavoittelemisen arvoinen nainen. Sen
        jälkeen olen pitänyt miehille alaikärajaa: huolin enintään viisi vuotta nuorempia, ei yhtään sen alle! Ja olen taas tuntenut itseni naiseksi.

        Olen 62v. ka terve ja hyvin säilynyt. Olen hoikka mutta naamassa on jonkun verran nauru- yms. -ryppyjä, ja miesystävä on kalju ja vatsakas. Minun silmissäni hän on komea ja miehinen ja haluttava, maailman upein ja ihanin mies, ja näen hänen katseestaan etten näytä hänen mielestään ollenkaan mummelilta vaan hurmaavalta NAISELTA. Tunnen olevani paljon enemmän nainen kuin 40-vuotiaana sen 25-vuotiaan kakaran kanssa.


    • Anonyymi

      Bumblessa tulee vähemmän mätsejä ja bumblessa vaikuttaa olevan enemmän pintaliito porukkaa.

      Tinder on edelleen paras. Sitten tulee fb dating. Bumble, badoo ja s24 jakavat kolmannen sijan.

      Mitään maksullisia deittisovelluksia en käytä.

      • Anonyymi

        Mulla taas bumblessa tulee matcheja, tinderissä ei. Tinderissä liikaa tyhjiä profiileja, ja ei-tositarkoituksella. Bumblessa on vähemmän porukkaa kyllä, mutta laadukkaampaa


    • Anonyymi

      Aloittajan tavoin itsekin kallistun Bumblen suuntaan. Bumblella voi hakea myös puhtaasti kaveriseuraakin, eikä halutessaan tarvii nähdä seuranhakijoita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      743
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe