vaikkapaskaa,deitti sun muuta roskaa sivut

Anonyymi-ap

Pelkkää huijausta kaikki! Joissa pitää maksaa että voit lähettää viestin jollekkin, keskustella, viestejä tulee sata päivässä kun olet niin kiinnostava vaikka ei ole edes profiilikuvaakaan, kuka uskoo moisiin paskoihin, älä maksa näihin mitään koska ne on 100% huijausta.

Suomi24 on aito rehellinen deitti, huomaat mikä ero tällä ja näillä huijaussivuilla on.

27

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä että oot kuitenkin mennyt maksamaan.

      • Anonyymi

        Onpa se vaan erikoista että kukaan ei laita sähköpostia, maksaa pitää vaan että saa viestitellä :) Joo en mene huijauksiin, jos koskaan mennykään mutta onpahan nuo huijauspalvelut katottu.


    • Anonyymi

      Maksan tyhjästä. Luokattoman huonoa mieskansaa tarjolla.

      • Anonyymi

        Samaa sanon naisista! Ongelmissa paini is keski-ikäisiä naisia riittää.

        Ei kiinnosta netyideittailu eikä tinder.


    • Anonyymi

      Eivät lähde palvelimelta mihinkään tapaamisiin. Vain viestittelevät. Naapurista ovat sanojensa mukaan.

    • Suomi24 deitti on niin rehellinen, ettei sielläkään saa kaveriksi kuin jonkun satunnaisen mummon.

      • Anonyymi

        Liian reheölinen. Et saa kaveriksi ketään🤣🤣


      • Anonyymi

        Sinä itse olet ukki-ikäinen, niin miksi valitat. Olisit iloinen, että joku huomaa sinut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse olet ukki-ikäinen, niin miksi valitat. Olisit iloinen, että joku huomaa sinut.

        En mä siellä enää ole. Enkä hae mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse olet ukki-ikäinen, niin miksi valitat. Olisit iloinen, että joku huomaa sinut.

        Jos sanot jotain ukki-isäiseksi niin mikä itse olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sanot jotain ukki-isäiseksi niin mikä itse olet?

        Jokainen on juuri sen ikäinen kuin on. Ikä riippuu syntymävuodesta, ei siitä mitä sanoo. Mustasusi on itse 50v. mutta puhuu viisikymppisistä naisista vähättelevään sävyyn, nimittelee mummoikäisiksi. Vastaus oli ihan aiheellinen: älä valita, itsekin olet ukki-ikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian reheölinen. Et saa kaveriksi ketään🤣🤣

        Tuoko tuo ole edes rehellistä nähnykkään eikä jos naisen ikä on kahdeksantoista edes ni on tuolle jo liian vanha mitä sen kirjoituksia seurannu mu saadakseen pillua tyytys varmast siihen mummoonkin jos sais vielä edes seisomaan siksi ei kai uskalla niitä mummojakaan edes yrittää kun ne viimeistään hänen kaltaiset impotentit puottas maan pinnalle


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä siellä enää ole. Enkä hae mitään.

        Älä ny viitti taas valehdella tinderissäkin sulla on varmaan ittestäs kuva jossa olet viistoistavuotias


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä siellä enää ole. Enkä hae mitään.

        Mutta jaksat edelleen sääliä itseäsi.

        Sinä viisikymppinen mies olet ihan yhtä vanha kuin viisikymppiset naiset. Jos he ovat mummoja niin sinä olet ukki.

        Ärsyttää kun tuon ikäinen mies säälii itseään kun ei saa 25-vuotiasta naista. Saahan sitä unelmoida vaikka kuninkaanlinnasta, mutta silloin pitää ymmärtää ettei se täysin mahdoton unelma ikinä toteudu eikä pidä minuuttiakaan uskoa että se voisi. Jos alkaa sääliä itseään ja itkeä kun se utopistinen unelma ikiomasta kuninkaanlinnasta ei olekaan totta, niin se on jo ihan käsittämätöntä. Kakaratouhua. Todellisuudentajun puutetta. .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jaksat edelleen sääliä itseäsi.

        Sinä viisikymppinen mies olet ihan yhtä vanha kuin viisikymppiset naiset. Jos he ovat mummoja niin sinä olet ukki.

        Ärsyttää kun tuon ikäinen mies säälii itseään kun ei saa 25-vuotiasta naista. Saahan sitä unelmoida vaikka kuninkaanlinnasta, mutta silloin pitää ymmärtää ettei se täysin mahdoton unelma ikinä toteudu eikä pidä minuuttiakaan uskoa että se voisi. Jos alkaa sääliä itseään ja itkeä kun se utopistinen unelma ikiomasta kuninkaanlinnasta ei olekaan totta, niin se on jo ihan käsittämätöntä. Kakaratouhua. Todellisuudentajun puutetta. .

        Minä tarkoitin niillä treffissä lähestyneillä naisilla niitä, jotka olivat selvästi minua vanhempia, ja minua ärsyttää puolestaan tuo sinun väite, että on turha katsella itseään nuorempaa naista. Kyllä tuolla ulkona kuitenkin pariutuu monen ikäiset keskenään. Väität sinä mitä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jaksat edelleen sääliä itseäsi.

        Sinä viisikymppinen mies olet ihan yhtä vanha kuin viisikymppiset naiset. Jos he ovat mummoja niin sinä olet ukki.

        Ärsyttää kun tuon ikäinen mies säälii itseään kun ei saa 25-vuotiasta naista. Saahan sitä unelmoida vaikka kuninkaanlinnasta, mutta silloin pitää ymmärtää ettei se täysin mahdoton unelma ikinä toteudu eikä pidä minuuttiakaan uskoa että se voisi. Jos alkaa sääliä itseään ja itkeä kun se utopistinen unelma ikiomasta kuninkaanlinnasta ei olekaan totta, niin se on jo ihan käsittämätöntä. Kakaratouhua. Todellisuudentajun puutetta. .

        Mustansuden parkuna muistuttaa sellaisen ihmisen käytöstä, joka vierailee Kansalllismuseossa ja vierailun päätteeksi parkuu että miksen minä omista tätä suurta upeaa rakennusta. Kenelläkään muulla vierailijalla ei ole käynyt mielessäkään että hänen pitäisi saada se rakennus ulkomalaisuuteen, mutta tämä yksi lähti sinne nimenomaan etsimään itselleen lukaalia. Ja kun hänelle selvisi ettei hänellä ole siihen mahdollisuuksia, hän järkyttyy kauheasti, säälii itseään vuosikausien ajan pääsemättä asia yli ja kirjoittaa asiasta yhä uusia purkauksia nettiin. Itsesäälille ei ole loppua, ei aikomustakaan ryhdistäytyä ja reipastua.

        Vanha mies ei saa nuorta naista ellei ole Danny. Ja Dannyllekin nauretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ny viitti taas valehdella tinderissäkin sulla on varmaan ittestäs kuva jossa olet viistoistavuotias

        Oisko tämä sama kuva kuin profiilissa. Tekoälyn luoma todellisuutta ehkä 30 vuotta nuorempi, yli 30 kiloa kevyempi manga-tyyppinen-hahmo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisko tämä sama kuva kuin profiilissa. Tekoälyn luoma todellisuutta ehkä 30 vuotta nuorempi, yli 30 kiloa kevyempi manga-tyyppinen-hahmo.

        Ei ole tämä siellä. 😂
        Kyllä siellä on ihan tuore ja ihan rehellinen muokkaamaton kuva. Tykkäyksiä ei sille satele minkään ikäisiltä. Pistän koko tinderin roskiin ihan just.


      • Lopetetaan turha riitely puolin ja toisin. 🙏


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lopetetaan turha riitely puolin ja toisin. 🙏

        Et sinä ole tähänkään mennessä riidellyt yhtään. Olet vain säälinyt itseäsi vallan kauheasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole tähänkään mennessä riidellyt yhtään. Olet vain säälinyt itseäsi vallan kauheasti.

        Olen niin säälittävä eläin...


    • Anonyymi

      Opetelkaa kattoon niitä kuvia mitä niissä deittipalveluissa on ni huomaatte että ne naiset ei edes ole suomesta monia pikkujuttuja kun osaatte kuvia katsoa vaikka profiili tekstit väittää että muka ovat suomesta

    • Anonyymi

      Kun tinderiin liittyy eikä maksa niin tykkäyksiä tulee 100:'n luokkaa. Sitten tulee joku tarjous Tinderiltä ja jollet maksa niin tarjousajan jälkeen tippuvat tykkäyksien määrät.

      Aina sama juttu. Luulevat asikasta tyhmäksi.
      Mä en ainakaan laita tinderiin enää senttiäkään.
      Naisten käytös ja muu eivät ole sen muutamien kymppien arvoista.

    • Kuvissa on usein viitteitä menneiltä vuosikymmeniltä, kuten vaatemuoti tai erilaiset laitteet/tuotteet. Tuotteissa olevat tekstit voivat antaa viitteitä kuvauspaikasta.

      Victoria Milan palvelussa profiilikuvassa (ei koske muita kuvia) pitää olla profiilin laatimisen aikana paikalla olevan ihmisen tunnistettavat kasvot. Tämä varmistetaan siten että VM pyytää em. henkilöstä kaksi valokuvaa, yhdessä kuvassa jokin raaja on määritellyssä (epätavallisessa) asennossa ja toisessa kuvasta tulee profiilikuva. VM:ssä ihmistyöntekijä vertailee kasvoja em. kuvissa ja tekee kuvalle käänteishaun ja mahdollisesti muutakin ennen kun hyväksyy kuvan. Tämä ei poista roskaprofiileja mutta vähentää niiden määrää suuresti.

      • "jokin raaja on määritellyssä" piti olla: jokin raaja _pitää olla määritellyssä


    • Anonyymi

      Ystävä meni rekisteröitymään Victoria Milan sivustoille. Nyt ei sitten tahdo päästä / osaa päästä ulos sieltä. Osaako joku oikeasti kertoa, miten deaktivointi tapahtuu ja maksuja ei enää tule.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2232
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1735
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      383
      1715
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      114
      1069
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      98
      1059
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1013
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      897
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe