Laitoin sähköpostia ulosottoylitarkastajalle ja laitoin varalta myös Lapin oikeuteen myös niin ei katoa.
Lapin oikeus kuittas sähköpostin tulleen perille, mutta ulosottoylitarkastaja ei kuittaa posteja koskaan tulleeksi muuta, kuin silloin jos on lomalla.
Laitoin toukokuussa sähköpostia niin sain kuittauksen jossa luki ” Olen lomalla xx-xx.5 välisen ajan ja palaan asiaan, kun palaan lomalta.”
Silloinkin laitoin myös Lapin oikeuteen saman sähköpostin, koska epäilytti ettei vastaa tai laita asiaa käräjäoikeuteen uudelleen käsittelyyn niin, kuin kuuluu.
Maksukehotuksista saa tehdä valituksen ulosottoon jos nuo ei ole omasta mielestä omia laskuja vaan kuuluu esim entiselle puolisolle josta on eronnut.
Yhteisestä taloudesta jos on tullut laskuja ja eron takia et ole voinut niitä maksaa ja lasku on jäänyt tuon takia maksamatta niin ulosoton kautta ilmoittaa, että lasku kuuluu puolisolle koska hän muutti toiseen osoitteeseen ja jätti minut yksin.
Eikö Ivalossa ole enää ulosottomiestäkään?
11
355
Vastaukset
- Anonyymi
Kimurantti asia tuntuu olevan. Onhan Ivalossa ulosottonainen Annukka muistaakseni.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17978341M
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Heikko esitys.
En muistanut kirjautua, mutta Rovaniemeltä oikeudesta tulee aina sähköinen vahvistus, että sähköposti on tullut heille.
Inarin Ulosottoylitarkastaja Sainiolta ei tule muuta, kuin jos on lomalla.
Ai niin sehän on velallisen toistuvaa syrjintää, koska Inarista ei tullut edes kuittausta niin kuin Rovaniemeltä.
Pitää laittaa poliisille, että ulosottoylitarkastaja taas syrjii ja en kyllä toista kertaa lähe hänen takia vankilaan!
- Anonyymi
Ota jo lääkeesi, käyt kierokkisilla, alkaa tulla huoli Sinusta 😑
Kerro ihmessään mitä lääkkeitä olen jättänyt syömättä niin voin tarkistaa omakannasta olenko unohtanut hakea jotku lääkkeet!
En kyllä sellaisia lääkkeitä ala syömään joita joku Anonyymi harmaalla profiilikuvalla oleva ” vale lääkäri ” väittää, että minä olen muka jättänyt syömättä.
Kylällä oli koko liikenne tukossa, kun Jänkhällä Jytisee motoristi ajo kunniakierrosta Saariselältä ja kääntyvät S-marketin ympyrästä takaisin joten siellä oli järjeställä lääkitys ollu niin pielessä, että hälytys ajoneuvot ei olis päässeet mistään läpi koska kaikki kaistat oli melkeen joka suuntaan tukittu!Holomanämmä kirjoitti:
Kerro ihmessään mitä lääkkeitä olen jättänyt syömättä niin voin tarkistaa omakannasta olenko unohtanut hakea jotku lääkkeet!
En kyllä sellaisia lääkkeitä ala syömään joita joku Anonyymi harmaalla profiilikuvalla oleva ” vale lääkäri ” väittää, että minä olen muka jättänyt syömättä.
Kylällä oli koko liikenne tukossa, kun Jänkhällä Jytisee motoristi ajo kunniakierrosta Saariselältä ja kääntyvät S-marketin ympyrästä takaisin joten siellä oli järjeställä lääkitys ollu niin pielessä, että hälytys ajoneuvot ei olis päässeet mistään läpi koska kaikki kaistat oli melkeen joka suuntaan tukittu!En tiiä oliko siinä Puuma Juoksijoitakin seassa, koska kypärät oli päässä ja perseistä ei erottanut oli siellä joku Puuma vai Northen Light Village Saariselän Vice President eli johtaja Markku Inkilä ihan ite!
- Anonyymi
Holomanämmä kirjoitti:
En tiiä oliko siinä Puuma Juoksijoitakin seassa, koska kypärät oli päässä ja perseistä ei erottanut oli siellä joku Puuma vai Northen Light Village Saariselän Vice President eli johtaja Markku Inkilä ihan ite!
Käyt kuumana kuin kiuas! On huoli, että et ole ottanut lääkkeitäsi!
Anonyymi kirjoitti:
Käyt kuumana kuin kiuas! On huoli, että et ole ottanut lääkkeitäsi!
Saunaan oon menossa, mutta pitää kokoajan laskea näitä työtunteja ja palkkaa.
Olin vielä unohtanut tuon 300 miljoonan kulta dollarin lainan jonka ollaan alkuperäiskansalle lainattu ja ei ole tietoa koska maksaa takasin ja kokoajan pitää vaan lisää lainata…
Laskut menee sekaisin, mutta jos 4 biljoonaa euroa laittas tähän päivään asti rajaksi niin huomenna voin jatkaa tätä laskemista!
- Anonyymi
Juu. Ei niitä lääkkeitä höpöt määrälle syömään. Ehdottama syölöön itse lääkkeensä.
- Anonyymi
Olikko välissä hoiossa tai linnassa ko oli niin hiljasuutta pitkän aikaa?hyvä ko tulit linjoille takasin .jotaki hauskuutta tähän tuppukylään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768