Johtuen rahan puutteesta.
Eikä pysty liikkumaankaan pidempiä matkoja kuin 100 metriä asunnon ulkopuolelle ilman autonkuljettajaa eli taksikyytiä. Tuohonkaan ei ole rahaa montaa kertaa vuodessa.
Kirje postiluukkuun ainoa tapa tavoittaa, kirjeen meneminen perille vie viikon, eli noin 2 viikkoa voi odotella vastausta.
Kuin kirjeshakkia, siirto aina kahdessa viikossa.
Jos ei ole internettiä eikä puhelinta käytettävissä.
9
204
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten, ei puhelin, netti, eikä liikkuminen ole pakollista.
- Anonyymi
Puhelimen saa helposti 50 eurolla, eikä puhelinlaskutkaan ole ongelma jos soittaa vaan tärkeät asiat.
- Anonyymi
Yllämainituista ongelmista ( jos ovat ongelmia) vapautuu jos menee töihin,
On taitolaji tehdä itsestänsä tavoittamattoman ja silti saada imuroitua kaikki mahdolliset yhteiskunnan tarjoamat edut ja tuet ilman vastikeellisuutta.- Anonyymi
Vastike rahansaamiseen, tukeen on tiliotteen lähetys. Et tiedä mitä kirjoita.
- Anonyymi
Kirjastossa on netti ja te-toimistossa. Käynti kerran viikossa tuo sosiaalista elämää.
- Anonyymi
Te toimisto haisee.
- Anonyymi
Kirjekurssit mateinfinlant.
- Anonyymi
Paljonko maksaa käynti kirjastossa tai missään muuallakaan jos taksi on ainoa vaihtoehto liikkua minnekään?
- Anonyymi
Kotona on turvallista kuolla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043