Palautusjuomat

Anonyymi-ap

Yritän laihtua mutta vedän aina tommosen treenin jälkeen. Onko järkeä?

11

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En jättäisi pois mutta voisin vähentää annosta. Toisaalta palautusjuomat sisältävät lähinnä proteiinia ja hiilihydraattia ja muistuttavat paljon pussikuureja.

    • Anonyymi

      Jos haluaisin polttaa rasvaa, niin söisin mieluummin oikeaa ruokaa, jotta saan myös ravintoaineita.

      • Ilman muuta. Palautumisjuomia käytetään koska monella ei ole mahdollisuutta syömiseen treenin jälkeen. Keitetty kananmuna ja banaani ajaa saman asian.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ilman muuta. Palautumisjuomia käytetään koska monella ei ole mahdollisuutta syömiseen treenin jälkeen. Keitetty kananmuna ja banaani ajaa saman asian.

        Eikö liikuntasuorituksen jälkeen ole hyvä saada nimenomaan proteiinia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö liikuntasuorituksen jälkeen ole hyvä saada nimenomaan proteiinia?

        Kananmunassa on proteiinia.

        Myös maito on katsottu hyväksi palautusjuomaksi. Erityisesti Plus-maidossa on runsaasti proteiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kananmunassa on proteiinia.

        Myös maito on katsottu hyväksi palautusjuomaksi. Erityisesti Plus-maidossa on runsaasti proteiinia.

        Finelin mukaan yhdessä keskikokoisessa kananmunassa (55 g) on vain 6,9 g proteiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finelin mukaan yhdessä keskikokoisessa kananmunassa (55 g) on vain 6,9 g proteiinia.

        Onko se vähän, ja paljonko sitä pitäisi olla? Rasvaa siinä on vastaavasti 6 g.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se vähän, ja paljonko sitä pitäisi olla? Rasvaa siinä on vastaavasti 6 g.

        Kyse on katabolian välttämisestä. Palautusjuoma lisää insuliinin tuottantoa koska siinä on proteiinia ja hiilihydraattia.


    • Anonyymi

      olen 8 kukaudessa lihtunut 8 kg. ei ne läskit katsokaa kukaudessa tuleet,eivät myöskään silloin kuukaudessa lähde. Kietäydyn kaikesta missä sokeria ja valkoista jauhoa.En syö välipaloja. Kelon mukaan syön,olin missä tahansa eli kello 8-12-16-20.Ravintoni on koti ruokaa. Liha ruokavaliosta kuitenkin pois.En laiduta olen muttanut ruokailu tapojani.Tämä tulee olemaan elämän pituinen matkani ja tapani.Joka päivä kävelen 12 km. Joskus jopa 15km,Osaan sanoa ei kitos pulla kahvi pöydässä

    • Anonyymi

      Markkinoilla on runsaasti alkoholittomia olutvaihtoehtoja.
      – Niitä voi käyttää virvoitusjuoman tavoin tai vaikka palautusjuomana urheilun jälkeen. Olen käynyt juoksemassa maratonia Saksassa ja siellä isketään käteen holiton olut heti juoksun jälkeen, Lehtinen sanoo.
      Vuonna 2015 Jyväskylän yliopistossa julkaistiin pro gradu -tutkielma, jonka lopputulema oli, että olut sopii hivenainepitoisuuksiensa puolesta erinomaisesti hikiurheilun jälkeiseen nesteytykseen.
      --
      Alkoholiton olut monipuolistaa bakteerikantaa
      - Oluen käymisprosessissa syntyy mikrobeja, joilla on vaikutusta suoliston bakteerikantaan. Tutkimuksissa on osoitettu, että alkoholiton olut monipuolistaa suolistobakteerikantaa sekä miehillä että naisilla.
      - Oluessa on paljon hivenaineita, kuten kaliumia, fosforia, kuparia, kromia, magnesiumia ja piitä. Iltalehti 18.8.2023

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe